abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197504208
Heeft iemand trouwens nog tips wat ik straks het beste op mijn vingers kan smeren? Het grote vervellen is begonnen en er onder zit allemaal nieuwe rode huid. Op dit moment smeer ik nog vaseline maar ik weet niet of er misschien nog iets beter is?
pi_197504269
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:04 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand trouwens nog tips wat ik straks het beste op mijn vingers kan smeren? Het grote vervellen is begonnen en er onder zit allemaal nieuwe rode huid. Op dit moment smeer ik nog vaseline maar ik weet niet of er misschien nog iets beter is?
Bepanthen?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197504459
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Bepanthen?
Ah die ken ik niet, eens kijken of AH dat ook bezorgd. Heb vroeger wel ooit Calendulan gebruikt.
pi_197505641
Ik las krentenbommen en toen moest ik denken aan een soort maffe krentenbollen, maar krentenbomen kende ik nog niet :')

Wel mooie boompjes!

Huur opgezegd. Althans, de e-mail verzonden. Moet nog een bewijs van uitschrijving per aangetekende post verzenden. Nu ook nog even uitzoeken waar de stort zit (iemand nog een matras? :') )

Sollicitatiebrief ook bijna af. Referentie al gevraagd of het OK was hem te noemen. (Een ander ook nog gevraagd, maar dat komt ook wel goed, ik was laatst nog bij haar op kraambezoek en ze opperde juist een soortgelijke werkplek als mogelijkheid voor me als waar ik nu op ga solliciteren :D )

Shit is getting real. Maf hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Candaasje op 19-01-2021 14:18:30 ]
pi_197505862
Goed bezig @Candaasje om door te pakken.
Als het een beetje op de rails staat, neem dan de tijd om te rouwen.
Het is niet niks, en een heel volwassen beslissing.
Tegelijkertijd is het ook verdrietig. :*

Bij een ingrijpend live event heb ik ‘gewoon’ een maandje ziek gemeld. En ik was er ook ziek van.
En nog duurde het wel twee jaar voordat de ergste pijn was gesleten.
pi_197505934
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:20 schreef AnneX het volgende:
Goed bezig @:Candaasje om door te pakken.
Als het een beetje op de rails staat, neem dan even de tijd om te rouwen.
Het is niet niks, en een heel volwassen beslissing.
Tegelijkertijd is het ook verdrietig. :*
Ja, heb je gelijk in hoor. Het is nu puur afhandelen en die sollicitatie omdat die 21 januari sluit qua inschrijven. (En het is een functie waar ik naar zou zoeken, en waarvan ik betwijfel hoe vaak 'ie vrijkomt.)

Maar verder zit ik nog in pyama op de bank, en heb verder voorlopig even geen plannen. :)
pi_197506037
stomme amazon. Ik moet boeken over de hele wereld sturen. Maar nu krijg ik het niet voor elkaar om ze ook naar adressen buiten Europa te laten sturen. o|O Ik kan ze wel hier laten komen (doe ik dus nu maar) en stuur ze dan naar de VS, Azie en Australie.
We have far more in common than that which devides us..
pi_197506051
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197506057
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:27 schreef Kaatje1 het volgende:
stomme amazon. Ik moet boeken over de hele wereld sturen. Maar nu krijg ik het niet voor elkaar om ze ook naar adressen buiten Europa te laten sturen. o|O Ik kan ze wel hier laten komen (doe ik dus nu maar) en stuur ze dan naar de VS, Azie en Australie.
En als je bestelt via Amazon.com of amazon.au?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 19 januari 2021 @ 14:28:38 #11
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197506073
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Moet je naar de Amazon site van het betreffende land voor gaan helaas.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 14:30:25 #12
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197506115
quote:
Ja benieuwd wat het precies gaat worden.
pi_197506170
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:28 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En als je bestelt via Amazon.com of amazon.au?
Dat zou kunnen, maar ben er nu bijna door, nog 3 boeken (waarvan 1 in Nederland en 1 in België). Maar vind het wel stom
pi_197506206
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:28 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Moet je naar de Amazon site van het betreffende land voor gaan helaas.
Dan zou ik 6 accounts moeten aanmaken |:( Handig zo'n multinational.

Moppermodus uit nu.
pi_197506230
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dan zou ik 6 accounts moeten aanmaken |:( Handig zo'n multinational.

Moppermodus uit nu.
Nee joh. Zelfde account werkt op alle sites. Bij mij iig :P Je kan van shop wijzigen in de settings.
pi_197506284
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:30 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja benieuwd wat het precies gaat worden.
Een avondklok lijkt me wel vrij zeker.
Beetje jammer voor onze bestellingen. Na 20u mochten we al niets meer verkopen maar mochten we in ieder geval wel naar huis rijden, straks moet je dan waarschijnlijk gewoon al echt thuis zijn.
pi_197506436
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:36 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nee joh. Zelfde account werkt op alle sites. Bij mij iig :P Je kan van shop wijzigen in de settings.
Ik doe eigenlijk nooit wat met Amazon, dit is de 3e keer. En ik ben ook nog eens het password kwijt :P
Vind het wel gezegend, bijna klaar hier mee voor nu. Kan ik van de week nog even inpakken en wegbrengen naar een postnl punt
  dinsdag 19 januari 2021 @ 14:50:30 #18
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197506541
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Een avondklok lijkt me wel vrij zeker.
Beetje jammer voor onze bestellingen. Na 20u mochten we al niets meer verkopen maar mochten we in ieder geval wel naar huis rijden, straks moet je dan waarschijnlijk gewoon al echt thuis zijn.
Ja dat is wel lastiger inderdaad!
pi_197506610
Ik ben vooral benieuwd naar de exacte invulling.

Ik heb nu vooral het gevoel dat dit weer een beperking gaat zijn voor de mensen die toch al netjes de maatregelen opvolgde, en dat er nog altijd genoeg ruimte is voor de mensen die juist overal schijt aan hebben.
pi_197506649
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:53 schreef Myraela het volgende:

Ik heb nu vooral het gevoel dat dit weer een beperking gaat zijn voor de mensen die toch al netjes de maatregelen opvolgde, en dat er nog altijd genoeg ruimte is voor de mensen die juist overal schijt aan hebben.
Dit idd :Y
pi_197506664
quote:

Ja dat laatste zat ik ook al meteen te denken -O-
pi_197506680
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ah die ken ik niet, eens kijken of AH dat ook bezorgd. Heb vroeger wel ooit Calendulan gebruikt.
anders even laten bezorgen door kruidvat of trekpleister
je hebt verschillende soorten ook

heb het gebruikt toen ik net mijn tatoeage had en dat werkte eigenlijk prima
Maarja.. dat is toch minder beschadigd dan een flinke brandwond natuurlijk.

maar het ademt.. en dat doet vaseline niet
  dinsdag 19 januari 2021 @ 14:56:35 #23
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197506698
quote:

Dit, en het mandaad wat de politie krijgt om -echt- in te grijpen en moedwillige overtreders er echt "herinnerbaar" last van gaan laten krijgen. Ipv symboolbekeuringen van 95,-.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 19 januari 2021 @ 14:58:07 #24
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197506725
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:55 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

anders even laten bezorgen door kruidvat of trekpleister
je hebt verschillende soorten ook

heb het gebruikt toen ik net mijn tatoeage had en dat werkte eigenlijk prima
Maarja.. dat is toch minder beschadigd dan een flinke brandwond natuurlijk.

maar het ademt.. en dat doet vaseline niet
En voor mijn gevoel blijft het langer een lekker vettig soepel laagje op je huid.
pi_197506732
quote:

mja maar dat is het steeds

want als je je tot nu toe al niet aan de maatregelen zou houden.. waarom zouden ze dat dan nu spontaan ineens wel gaan doen?
pi_197506752
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:56 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dit, en het mandaad wat de politie krijgt om -echt- in te grijpen en moedwillige overtreders er echt "herinnerbaar" last van gaan laten krijgen. Ipv symboolbekeuringen van 95,-.
sprak toevallig vriendin die al 3x bij de politie was geweest ivm sportschool die gewoon les geeft
"ja soms knijpen we gewoon een oogje toe hoor"

tja... dan schiet het lekker op he
pi_197506764
Begreep gisteren van een kennis dat hij wanneer de avondklok echt in gaat hij gaat wandelen, gewoon omdat hij het er niet mee eens is. Dan ben je een volwassen vent van 48. -O-
pi_197506804
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:58 schreef gcjoel het volgende:

[..]

En voor mijn gevoel blijft het langer een lekker vettig soepel laagje op je huid.
En het vlekt niet ,ruikt lekkerder en voelt in zn geheel minder viezig :)

ik vond het geen straf om te smeren in ieder geval en heb er ook geen vlekken in mn kleding aan over gehouden

uierzalf is waarschijnlijk ook wel een optie trouwens...
maar ik was toen echt superblij met bepanthen.. voelde ook gewoon heel fijn en bleef een stuk langer zitten dan de uierzalf.
(gevoelsmatig zat dat toch dichter bij vaseline dan bij beplanten)
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:01:59 #29
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197506822
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:58 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Dat heb ik ook nadat ik Paling heb schoongemaakt voor de lunch.

Alleen die geur...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197506843
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Begreep gisteren van een kennis dat hij wanneer de avondklok echt in gaat hij gaat wandelen, gewoon omdat hij het er niet mee eens is. Dan ben je een volwassen vent van 48. -O-
mja heel stiekem he... wie besmet je als je in je eentje gaat wandelen?

laat ze nou eerst de huidige maatregels maar eens fatsoenlijk gaan handhaven.. ipv wat al eerder werd gezegd..
eigenlijk dat alleen de mensen die toch al braaf waren er naar gaan luisteren
pi_197506924
quote:
Joh, als iemand zich daar beter door voelt. Lekker boeiend. Hij doet daar niemand kwaad mee. Ik ben zelf 's werelds grootste braverik, maar soms kan het echt geen kwaad om niet alles waar de overheid mee komt klakkeloos op te volgen.
  Moderator dinsdag 19 januari 2021 @ 15:04:50 #32
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197506934
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:02 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

laat ze nou eerst de huidige maatregels maar eens fatsoenlijk gaan handhaven.. ipv wat al eerder werd gezegd..
Jup...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197506956
quote:
'Volwassen'
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:05:40 #34
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197506966
quote:
Prima toch, maar dan ook, zonder de media te zoeken, Facebook te bevuilen of anderen er bij te betrekken de consequenties dragen.
pi_197506984
quote:
Zo triest he dat mensen dat al trots van tevoren aankondigen. Een was ook trots op dat hij naar het Museumplein ging. Toen een bekende van diegene zei dat dat niet mocht zei hij 'ja daarom ga ik juist'.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:59 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

sprak toevallig vriendin die al 3x bij de politie was geweest ivm sportschool die gewoon les geeft
"ja soms knijpen we gewoon een oogje toe hoor"

tja... dan schiet het lekker op he
Schiet idd niet op -O-
Avondklok prima, ik ben alleen bang voor boodschappentijd (na werk). Doe al sinds het begin zo voorzichtig en boodschappen tussen 18u en 19u wordt nu echt veel en veels te druk.
Verder is het ook niet zo'n plicht want als je een hond hebt mag je gewoon naar buiten. En dan zullen die mensen vast niet allemaal in hun eentje lopen met de hond.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_197507000
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Joh, als iemand zich daar beter door voelt. Lekker boeiend. Hij doet daar niemand kwaad mee. Ik ben zelf 's werelds grootste braverik, maar soms kan het echt geen kwaad om niet alles waar de overheid mee komt klakkeloos op te volgen.
Wij hier ook hoor.. maar ben toch erg benieuwd naar eventuele NOG MEER maatregelen

zolang mijn buuf nog 3x in de week het huis vol heeft zetten.. (en ze daar natuurlijk echt de enige niet in is!)
valt er op de huidige maatregelen nog prima winst te halen

dochterlief zit in Lansingerland op school.. hele klas wordt dus preventief getest zo'n beetje.
maar tot nu toe zit er geen enkele positieve uitslag bij...
(en ja die gaan dus al sinds begin december niet meer naar school.... )
pi_197507004
quote:

[..]

Heel erg eens!
pi_197507024
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:06 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Zo triest he dat mensen dat al trots van tevoren aankondigen. Een was ook trots op dat hij naar het Museumplein ging. Toen een bekende van diegene zei dat dat niet mocht zei hij 'ja daarom ga ik juist'.
[..]

Dit vind ik dan dus weer HEEL wat anders dan in je eentje een stuk lopen he
pi_197507026
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:01 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En het vlekt niet ,ruikt lekkerder en voelt in zn geheel minder viezig :)

ik vond het geen straf om te smeren in ieder geval en heb er ook geen vlekken in mn kleding aan over gehouden

uierzalf is waarschijnlijk ook wel een optie trouwens...
maar ik was toen echt superblij met bepanthen.. voelde ook gewoon heel fijn en bleef een stuk langer zitten dan de uierzalf.
(gevoelsmatig zat dat toch dichter bij vaseline dan bij beplanten)
Vaseline begin ik nu een beetje viezig te vinden inderdaad. Maar goed in het begin was het wel echt nodig.

Ik heb Bepathen verzorgende zalf bij de AH gevonden, bedoelen jullie die?
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:08:04 #40
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197507037
quote:

[..]

Het probleem van " achter de voordeur " is er niet bij een avondklok: je bent buiten, en dus kan er gecontroleerd en gehandhaafd worden.
  Moderator dinsdag 19 januari 2021 @ 15:09:25 #41
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197507076
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:08 schreef fietsie het volgende:

[..]

Het probleem van " achter de voordeur " is er niet bij een avondklok: je bent buiten, en dus kan er gecontroleerd en gehandhaafd worden.
Achter de voordeur vinden de besmettingen plaats, niet als je een stukje loopt...
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:09:46 #42
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197507090
Overigens zou ik zelf Nestosyl op genezende brandwonden doen, maar dat komt ook omdat ik op vrijwel -alle- wondjes Nestosyl doe.
pi_197507091
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hij doet het gewoon om te zeiken. Dan ben je behoorlijk kinderachtig bezig. Heeft al bijna een jaar z'n ouders (oud en niet gezond) niet gezien, maar klaagt omdat hij niet naar concerten of kroeg kan.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:10:32 #44
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197507113
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Achter de voordeur vinden de besmettingen plaats, niet als je een stukje loopt...
Het idee is ook te verhinderen dat je naar andermans voordeur loopt, vanuit je auto of OV, of terugloopt van die ander naar je auto, of OV. En dus niet op bezoek kunt.
pi_197507124
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Vaseline begin ik nu een beetje viezig te vinden inderdaad. Maar goed in het begin was het wel echt nodig.

Bepanthen baby zalf :Y meesterlijk spul. Er zit lanoline (wolvet) in en dat helpt super bij huid die moet helen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197507132
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:09 schreef fietsie het volgende:
Overigens zou ik zelf Nestosyl op genezende brandwonden doen, maar dat komt ook omdat ik op vrijwel -alle- wondjes Nestosyl doe.
Ik kon niet op de naam komen en het is hier ook op. Maar die zou ik ook aanraden ja.
pi_197507143
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:08 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dus complete symboolpolitiek.

Je pikt er misschien wat mensen uit die zo snugger zijn om nog na 20 uur af te spreken - althans, om dan pas aan te komen. Je kunt ook eerder komen en blijven slapen. Of gewoon overdag met z'n 20en afspreken.

In je eentje buiten vorm je echt geen gevaar, dus dat je dán juist wel een boete aan je broek krijgt, daar word ik ook wel recalcitrant van hoor.
pi_197507170
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:09 schreef fietsie het volgende:
Zit ook wolvet in :Y Het werkt goed, maar het meurt enorm vind ik en smeert minder fijn (door de zink denk ik).
pi_197507182
Ik heb overigens geen plannen om met z'n 20en af te spreken overdag.
En wandelen is hier in het donker af en toe lekker, maar overdag kan ik natuurlijk ook gaan.

Maar toch :P /moppersmurf
pi_197507186
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:12 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dus complete symboolpolitiek.

Je pikt er misschien wat mensen uit die zo snugger zijn om nog na 20 uur af te spreken - althans, om dan pas aan te komen. Je kunt ook eerder komen en blijven slapen. Of gewoon overdag met z'n 20en afspreken.

In je eentje buiten vorm je echt geen gevaar, dus dat je dán juist wel een boete aan je broek krijgt, daar word ik ook wel recalcitrant van hoor.
mja dit dus.

ze kunnen beter zorgen dat mensen daadwerkelijk beseffen dat die maatregelen er niet voor jan met een korte achternaam zijn.. dan ze extra aanscherpen.
zodat mensen daar gewoon alsnog omheen gaan.
want waar een wil is is een weg hoor.
pi_197507202
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:11 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Bepanthen baby zalf :Y meesterlijk spul. Er zit lanoline (wolvet) in en dat helpt super bij huid die moet helen.
haha, ik had ooit eens last van de huid rondom mijn oog. Dus purol = wolvet erop. Ging niet over, spul van de huisarts gekregen ging niet over. Toen naar een dermatoloog gestuurd, test gehad, zwaar allergisch voor lanoline _O- _O- Dat zat ook in de andere middeltjes van de huisarts. Kreeg iets van haar, binnen was het vrijwel over
pi_197507236
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:12 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Zit ook wolvet in :Y Het werkt goed, maar het meurt enorm vind ik en smeert minder fijn (door de zink denk ik).
Maar dan veel minder dan in purol denk ik, want daar heb ik volgens mij nog nooit last van gehad. Al heb ik nu iets dat is op basis van vaseline, maar dan zachter, meer een creme.
pi_197507285
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar dan veel minder dan in purol denk ik, want daar heb ik volgens mij nog nooit last van gehad. Al heb ik nu iets dat is op basis van vaseline, maar dan zachter, meer een creme.
Vroeger zat er in purol schijnbaar een stofje wat bij veel mensen allergeen werkte (geen idee wat). Maar dat is er inmiddels uitgehaald.

Is dat creme met cetomacrogol misschien? Dat werkt ook fijn bij ruwe plekjes enzo.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:17:18 #54
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197507290
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:13 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mja dit dus.

ze kunnen beter zorgen dat mensen daadwerkelijk beseffen dat die maatregelen er niet voor jan met een korte achternaam zijn.. dan ze extra aanscherpen.
zodat mensen daar gewoon alsnog omheen gaan.
want waar een wil is is een weg hoor.
Zo lang maatregelen "advies" heten, en niet "wet" gaat dat niet.
pi_197507291
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Heeft al bijna een jaar z'n ouders (oud en niet gezond) niet gezien, maar klaagt omdat hij niet naar concerten of kroeg kan.
Dit mag toch ook? Dit mogen we toch ook gewoon kut vinden? Ik vind het ook kutter dat ik niet uiteten kan dan dat ik m'n familie niet zie. Ieder zo z'n ding.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:17:42 #56
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197507297
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:12 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

En een zekere pijnstillende werking.
pi_197507373
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:05 schreef fietsie het volgende:

[..]

Prima toch, maar dan ook, zonder de media te zoeken, Facebook te bevuilen of anderen er bij te betrekken de consequenties dragen.
En wat acht jij de kans dat de politie je gaat beboeten als je dat doet?
pi_197507384
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:17 schreef fietsie het volgende:

[..]

En een zekere pijnstillende werking.
Pramocaïne :Y (die moest ik google :+ )
pi_197507455
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:17 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zo lang maatregelen "advies" heten, en niet "wet" gaat dat niet.
ik zei dus... dat mensen moesten gaan BESEFFEN dat die maatregelen er niet voor niks zijn
hoe wil je dat afdwingen met wetten?
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:24:38 #60
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197507463
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En wat acht jij de kans dat de politie je gaat beboeten als je dat doet?
Mjah ik zou -hopen- dat ze je eerst taseren, dan vergeten dat ze dat al gedaan hadden, het nog een keer doen, en je dan meteen voor een hoog boetebedrag preventief gijzelen tijdens kantooruren. :P
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:25:40 #61
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197507487
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:24 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ik zei dus... dat mensen moesten gaan BESEFFEN dat die maatregelen er niet voor niks zijn
hoe wil je dat afdwingen met wetten?
Beseffen? Daar zijn we 30 jaar welvaart te ver voor.
pi_197507519
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:24 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mjah ik zou -hopen- dat ze je eerst taseren, dan vergeten dat ze dat al gedaan hadden, het nog een keer doen, en je dan meteen voor een hoog boetebedrag preventief gijzelen tijdens kantooruren. :P
Kunnen we dat dan ook gelijk even doen met werkgevers die eisen dat hun personeel komt opdraven? Ik lees echt van mensen ervaringen van scholieren die naar Actions moeten komen om te moeten schoonmaken, of opeens overdag moeten komen (terwijl ze online lessen hebben en een baantje voor in de avond hadden) en anders maar verlof moesten opnemen.

Dat vind ik echt nog veel crimineler dan aankondigen dat je in je eentje (niet met een hele groep uiteraard) nog een stukje s avonds gaat wandelen.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:28:09 #63
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_197507552
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:11 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Eens.

De peuter heeft enorm vaak een rode bips en Bepathen is onze redding voor een brullende peuter 8-).
pi_197507592
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:28 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Eens.

De peuter heeft enorm vaak een rode bips en Bepathen is onze redding voor een brullende peuter 8-).
Ik smeerde ooit dat andere spul er op...
wist niet dat het kind zo hard kon gillen :X

Nooit meer gebruikt daarna.
pi_197507593
Ik gebruik nog wel eens sudocrème, maar geen idee of dat geschikt is voor brandwonden eigenlijk. Voor heel veel andere wonden en irritaties wel :P
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:30:19 #66
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197507617
@PdeHoog dit moet je toch gewoon willen hebben, in je meterkast?

En dan hierin geprikt:

En door je huis heen her en der zoeen:

[ Bericht 28% gewijzigd door fietsie op 19-01-2021 15:35:22 ]
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:31:44 #67
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197507657
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:26 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Kunnen we dat dan ook gelijk even doen met werkgevers die eisen dat hun personeel komt opdraven? Ik lees echt van mensen ervaringen van scholieren die naar Actions moeten komen om te moeten schoonmaken, of opeens overdag moeten komen (terwijl ze online lessen hebben en een baantje voor in de avond hadden) en anders maar verlof moesten opnemen.

Dat vind ik echt nog veel crimineler dan aankondigen dat je in je eentje (niet met een hele groep uiteraard) nog een stukje s avonds gaat wandelen.
Mijn gut feeling zegt dat dat eerder door omhooggevallen teamleiders geëist wordt, dan door de echte baas van de organisatie. (Dat zie ik iig in mijn eigen organisatie echt zo gebeuren: baas zegt "blijf thuis", onderliggende teamleider zegt: "dat kan in dit team toch echt niet want dan halen we de productie niet" (maar meldt dat niet bij de baas))
pi_197507691
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

haha, ik had ooit eens last van de huid rondom mijn oog. Dus purol = wolvet erop. Ging niet over, spul van de huisarts gekregen ging niet over. Toen naar een dermatoloog gestuurd, test gehad, zwaar allergisch voor lanoline _O- _O- Dat zat ook in de andere middeltjes van de huisarts. Kreeg iets van haar, binnen was het vrijwel over
Oops

Bedankt voor de tips iedereen :)
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:34:01 #69
13783 Anthraxx
pi_197507718
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:30 schreef fietsie het volgende:
@:PdeHoog dit moet je toch gewoon willen hebben, in je meterkast?

[ afbeelding ]

En dan hierin geprikt:

[ afbeelding ]
Jij kijkt elke dag in je meterkast om je patch kabels te bewonderen?
pi_197507725
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:31 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mijn gut feeling zegt dat dat eerder door omhooggevallen teamleiders geëist wordt, dan door de echte baas van de organisatie. (Dat zie ik iig in mijn eigen organisatie echt zo gebeuren: baas zegt "blijf thuis", onderliggende teamleider zegt: "dat kan in dit team toch echt niet want dan halen we de productie niet" (maar meldt dat niet bij de baas))
Dat zal, maar kennelijk wordt het gedoogd door die echte bazen. Of pak dan maar die teamleiders aan, ook prima.

Ik denk dat daar echt veel meer winst te behalen valt dan met een avondklok. In diverse bedrijven trouwens.
pi_197507736
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:34 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Gun die man z'n fetisj! :{w
pi_197507746
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:30 schreef fietsie het volgende:
@:PdeHoog dit moet je toch gewoon willen hebben, in je meterkast?

[ afbeelding ]

En dan hierin geprikt:

[ afbeelding ]
Ik zou dat niet echt in mijn meterkast doen eigenlijk :D Een meterkast is voor de meters en de stoppen. Niet voor apparatuur :D
pi_197507751
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dit vind ik dan dus weer HEEL wat anders dan in je eentje een stuk lopen he
Was als vergelijking bedoeld dat het allebei trieste gevallen zijn.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:36:00 #74
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197507757
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:34 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik heb op mn werkplek zelfs ingelijste foto's van goed gepatchte kasten hangen :D
pi_197507768
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik zou dat niet echt in mijn meterkast doen eigenlijk :D Een meterkast is voor de meters en de stoppen. Niet voor apparatuur :D
Wat moet je anders met al die ruimte? :P Bij ons hangt onze router daar ook. (Geen idee waar ik het ding anders kwijt moet.)
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:37:03 #76
13783 Anthraxx
pi_197507780
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Mijn meterkast staat vol met o.a. Ubiquiti apparatuur. Maar ik ga er echt niet naar kijken. Behalve als ik er moet wezen :{w.
pi_197507788
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Wat moet je anders met al die ruimte? :P Bij ons hangt onze router daar ook. (Geen idee waar ik het ding anders kwijt moet.)
Nou, G. propt hem vol met schoenen, tassen, kratjes en andere zooi. Ik liet hem altijd zoveel mogelijk leeg :P
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:37:35 #78
13783 Anthraxx
pi_197507791
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:36 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik heb op mn werkplek zelfs ingelijste foto's van goed gepatchte kasten hangen :D
Ieder zijn genot.
pi_197507794
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:37 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Mijn meterkast staat vol met o.a. ubiquiti apparatuur. Maar ik ga er echt niet naar kijken. Behalve als ik er moet wezen :{w.
Jij ook al? :o :P
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:38:14 #80
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197507805
Ik kan hier echt van genieten:

[ Bericht 15% gewijzigd door fietsie op 19-01-2021 15:45:24 ]
pi_197507825
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:37 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou, G. propt hem vol met schoenen, tassen, kratjes en andere zooi. Ik liet hem altijd zoveel mogelijk leeg :P
Toen ik ooit nog naar paarden ging, ik ook, want vriend is allergisch als de pest en dit was dan de enige plek waar 'ie niet regelmatig hoefde te komen. Lekker brandveilig ook, met al dat stof :')
pi_197507886
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:38 schreef fietsie het volgende:
Ik kan hier echt van genieten:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Speciaal voor jou even een snel gemaakt kiekje van een van onze stopcontacten en het talent voor netjes wegwerken wat we niet bezitten:

:+
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:43:02 #83
13783 Anthraxx
pi_197507892
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:42 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Speciaal voor jou even een snel gemaakt kiekje van een van onze stopcontacten en het talent voor netjes wegwerken wat we niet bezitten:

[ link | afbeelding ]

Stil. Mooi.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:43:53 #84
13783 Anthraxx
pi_197507908
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:37 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Jij ook al? :o :P
Ja. Maar dan zodanig geïnstalleerd zoals het stopcontact van Candaasje hierboven er uit ziet. Het werkt. Kast dicht. Nooit meer aanraken.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:44:13 #85
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197507912
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:42 schreef Candaasje het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]

Waarom zit die laagspanningskabel om die 240v heen? Als je het dan al zo mooi hebt opgerold.... :P
pi_197507945
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:44 schreef fietsie het volgende:

[..]

Waarom zit die laagspanningskabel om die 240v heen? Als je het dan al zo mooi hebt opgerold.... :P
Geen idee, zo bleef het hangen buiten bereik van de konijnen. (De ene is een lampenstekker, de ander de stekker naar een VR base die aan het plafond hangt). :P

Er hangt gedeeltelijk een gordijn voor, en er stond een plant voor. Die laatste heeft het alleen een beetje opgegeven dus nu valt het meer op :')
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:47:25 #87
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197507971
Deze hangt op mn werkplek:

pi_197508040
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:17 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Vroeger zat er in purol schijnbaar een stofje wat bij veel mensen allergeen werkte (geen idee wat). Maar dat is er inmiddels uitgehaald.

Is dat creme met cetomacrogol misschien? Dat werkt ook fijn bij ruwe plekjes enzo.
Moest even de tube pakken, maar ja, dat is het. Heel fijn spul, gebruik het voor wondjes, zere randjes bij de nagels, maar ook een schrijnend ooglid
pi_197508067
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]

dat en het restant van de tegels van de badkamer :D
pi_197508091
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:43 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ja. Maar dan zodanig geïnstalleerd zoals het stopcontact van Candaasje hierboven er uit ziet. Het werkt. Kast dicht. Nooit meer aanraken.
_O-
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:56:53 #91
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197508159
Ik vind het gewoon jammer dat je thuis nooit genoeg kabelvolume hebt om mooie bomen te knopen ervan :@
pi_197508181
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:56 schreef fietsie het volgende:
Ik vind het gewoon jammer dat je thuis nooit genoeg kabelvolume hebt om mooie bomen te knopen ervan :@
Dat kan natuurlijk wel geregeld worden :7 Denk alleen dat je vrouw dat niet leuk vind :+
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:59:20 #93
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197508208
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:58 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk wel geregeld worden :7 Denk alleen dat je vrouw dat niet leuk vind :+
In ons vorige huis had ik alles bedraad aangesloten :@ Puur omdat het kon :P
pi_197508218
Drie huizen, maar ik heb maar 1 meterkast :')

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_197508228
Ik hoop vooral dat er geen totaal bezoekverbod komt, of als wel, een uitzondering voor alleenstaanden.
En ik zou het heel fijn vinden als je dan nog wel met 2 buiten mag zijn zoals nu, ook als je uit ander huishouden bent. Als dat zo is zou ik tot 8feb bezoekverbod zonder uitzondering alleenstaanden ook nog wel ok vinden, dan kan ik doordeweeks met de buurvrouw wandelen en in t weekend met iemand anders en heb ik toch nog wat contacten.
Avondklok zou ik voor mezelf geen probleem vinden, want vrijwel nooit na 20u nog buiten.
Gaan t zien morgen..
pi_197508262
Ik heb dat toeslagendebat op staan op de achtergrond. Het gaat wel weer lekker richting de verkiezingen zo te horen. De enige die ik tot op heden nog iets zinnigs hoor zeggen is Omzigt.
pi_197508270
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:59 schreef fietsie het volgende:

[..]

In ons vorige huis had ik alles bedraad aangesloten :@ Puur omdat het kon :P
Ik denk dat P iets anders bedoelde....
pi_197508312
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:00 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik hoop vooral dat er geen totaal bezoekverbod komt, of als wel, een uitzondering voor alleenstaanden.
Joh, dat is echt niet haalbaar, er zijn echt veel te veel mantelzorgers. Dat wordt uitzondering op uitzondering en totaal onhandhaafbaar.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_197508330
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:00 schreef vlindertje89 het volgende:
En ik zou het heel fijn vinden als je dan nog wel met 2 buiten mag zijn zoals nu, ook als je uit ander huishouden bent. Als dat zo is zou ik tot 8feb bezoekverbod zonder uitzondering alleenstaanden ook nog wel ok vinden, dan kan ik doordeweeks met de buurvrouw wandelen en in t weekend met iemand anders en heb ik toch nog wat contacten.
Avondklok zou ik voor mezelf geen probleem vinden, want vrijwel nooit na 20u nog buiten.
Gaan t zien morgen..
Als ik hier savonds zo uit het raam kijk... zijn er sowieso niet enorm veel mensen buiten savonds.
pi_197508338
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:01 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik denk dat P iets anders bedoelde....
O-)
  Moderator dinsdag 19 januari 2021 @ 16:14:41 #101
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197508561
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:01 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb dat toeslagendebat op staan op de achtergrond. Het gaat wel weer lekker richting de verkiezingen zo te horen. De enige die ik tot op heden nog iets zinnigs hoor zeggen is Omzigt.
Dat was ook de enige niet fractievoorzitter die er zit geloof ik...
  dinsdag 19 januari 2021 @ 16:15:20 #102
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197508574
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:05 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

O-)
Oow je bedoelde deze?
pi_197508662
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:15 schreef fietsie het volgende:

[..]

Oow je bedoelde deze?
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld :P Of gewoon nog meer :P
pi_197508735
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:14 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat was ook de enige niet fractievoorzitter die er zit geloof ik...
Idd.
pi_197508852
Ik snap die kabelporno wel. En ik laat aan iedereen die hier een rondleiding krijgt vol trots onze meterkast zien.
Spoilers!
pi_197508876
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik snap die kabelporno wel. En ik laat aan iedereen die hier een rondleiding krijgt vol trots onze meterkast zien.
Ik ben altijd blij als iemand mijn meterkast snapt, ik doe dat niet nl.
pi_197509001
quote:
Show us :7
pi_197509009
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

hangt hier gewoon een lijstje met wat wat is.
Works for me.
  Moderator dinsdag 19 januari 2021 @ 16:36:02 #109
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197509061
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zoveel is er niet al een huisinstalatie te snappen. Als er geen sprake spanning staat, dan even kijken of alle schuifjes nog naar boven staan...
pi_197509079
Ik sta hier gewoon al een half uur excuses te hebben om niet te gaan afwassen.
Had al klaar kunnen zijn :X
pi_197509130
quote:
“Kabelporno” _O-

Keek net even in de meterkast. Het zag er goed uit dankzij Tjeerd, die de elektriciteit heeft aangelegd. _O_ Zijn schema hangt nog in de kast.
Daarna kwamen er wat routers en kabeltjes bij 8)7
pi_197509389
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:34 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

hangt hier gewoon een lijstje met wat wat is.
Works for me.
HIer voor het grootste deel wel, maar er zijn wat wijzigingen, en toen is het lijstje weggedaan (niet door mij). Dus als er iets mis gaat, werk ik het lijstje weer bij
  dinsdag 19 januari 2021 @ 16:51:19 #113
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197509443
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Zoveel is er niet al een huisinstalatie te snappen. Als er geen sprake spanning staat, dan even kijken of alle schuifjes nog naar boven staan...
Schuifjes?? In welke porseleinen schroefdop er een metaalfolietje ligt bedoel je?
  dinsdag 19 januari 2021 @ 16:55:56 #114
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197509555
Ik kwam dit eerder vandaag tegen, en hoop dat het een meme is. Of is het echt een nieuw modedingetje??

pi_197509631
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:14 schreef Kaatje1 het volgende:

:D Ik ken iemand die hetzelfde had! Ze had een plekje bij haar lip, begon met labello en het werd steeds erger. Toen van ha allerlei cremes en zalfjes. Alles werd steeds erger :D Bleek ook allergisch voor lanoline
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197509634
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:55 schreef fietsie het volgende:
Ik kwam dit eerder vandaag tegen, en hoop dat het een meme is. Of is het echt een nieuw modedingetje??

[ afbeelding ]
Monkeytail ;(

Ik ben bang dat het nieuw is ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197509723
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:51 schreef fietsie het volgende:

[..]

Schuifjes?? In welke porseleinen schroefdop er een metaalfolietje ligt bedoel je?
Nee joh! Ik weet dat ik iets naar boven moet schuiven, zo oud is het hier niet. :D
pi_197509740
quote:

[ afbeelding ]
Vaker gezien al. Helaas
pi_197509782
quote:

[ afbeelding ]
Ik vind dit echt heel grappig :') Ik denk dat het komt dat ik compleet braindead ben van allerlei cijfertjes. Ik ga de keukenkastjes maar schoonmaken. Het is genoeg met die cijfers voor vandaag.
Spoilers!
  dinsdag 19 januari 2021 @ 17:05:47 #120
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197509806
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:04 schreef Sarabi het volgende:
Siliconencreme dacht ik, mijn oud collega's van handchirugie gebruikten dat vaak iig tegen littekenvorming
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator dinsdag 19 januari 2021 @ 17:17:52 #121
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197510136
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:51 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zo'n geval

Tevens, folie is saai. Kogels zijn leuker, die geven een audiovisueel effect als de stroom te hoog is tenminste ;)
  Moderator dinsdag 19 januari 2021 @ 17:18:17 #122
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197510144
quote:

[ afbeelding ]
Er zijn zoveel meer dingen mode die met gezond verstand niet te verklaren zijn...
  dinsdag 19 januari 2021 @ 17:25:36 #123
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197510305
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 17:18 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Er zijn zoveel meer dingen mode die met gezond verstand niet te verklaren zijn...
Een avondklok bijvoorbeeld ja
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197510688
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:01 schreef PdeHoog het volgende:
Jammer dat ie van het CDA is :{
pi_197510697
quote:

[ afbeelding ]
Zit er een kat achter op zijn rug of is het echt _O-
pi_197510887
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 17:46 schreef Blues het volgende:

[..]

Mwjah. Ik vind alle politieke partijen goeie en slechte punten hebben. Behalve Forum, Denk en de PVV. En 50+. Ik weet niet of me het zou tegenhouden om op hem te stemmen eigenlijk.
pi_197511049
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 17:46 schreef Blues het volgende:

Hij doet blijkbaar aan super goede PR op tv op dit moment, geloof ik. Mijn moeder belde net en zei dat ze het debat aan het kijken is en dat ze nu ook wist op wie ze ging stemmen bij de komende verkiezingen 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197511198
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 18:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hij doet blijkbaar aan super goede PR op tv op dit moment, geloof ik. Mijn moeder belde net en zei dat ze het debat aan het kijken is en dat ze nu ook wist op wie ze ging stemmen bij de komende verkiezingen 8-)
He, hoe is het met jou? Heb je nog iets lekkers te eten kunnen regelen?
  dinsdag 19 januari 2021 @ 19:33:44 #129
63722 z80
I fink you freaky
pi_197512929
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:56 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik hoop dat je weet dat de politie daar NIET over gaat. En dat je niet richting politie moet schoppen.
Het OM bepaald. De politie handhaaft alleen.

Net thuis van werk en rondje uitwaaien.
Maar ik krijg elke keer weer jeuk als er richting de politie getrapt wordt terwijl deze er totaal niets aan kan doen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 19:38:33 #130
63722 z80
I fink you freaky
pi_197513052
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik zou er uierzalf op smeren. Dit is vettig en wordt gebruikt bij geïrriteerder en ontstoken huid.
Was ook het standaard middeltje wat er op ging bij weer een schaafwond.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 19:51:09 #131
63722 z80
I fink you freaky
pi_197513410
En de kabelporno is enkel voor het plaatje. Wat een ramp om daar onderhoud uit te voeren of storing te zoeken. Ja ervaring mee. Kost je een halve dag extra enkel om er voor te zorgen dat er enkel 1 switcht tussenuit gehaald kan worden zonder de rest van de kast plat te leggen.
Kabels netjes in gootjes en geleiders ja. Opbinden met klitteband ja doe ik ook. Maar alles zo strak opbinden is vragen om problemen.
pi_197513413
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 18:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat zij niet kijkt naar Wilders. :X

Omzigt is duidelijk oprechter.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 19:51:55 #133
63722 z80
I fink you freaky
pi_197513432
Goed ik ben weer bij. Eten staat in de oven. Nog ruim een half uur en nu al trek.
pi_197513651
Wij aten zelfgemaakte kapsalon. :Y)
pi_197514376
Joh, jullie kabelporno mannen. Je moet eens een Belgische meterkast zien. Een hoeveelheid groepen, niet te geloven. Ik geloof dat wij 40 groepen hebben in dit huis, echt alles zit op een aparte groep.

Verder geniet ik er zo van, we hebben utp aansluitingen op elke kamer, en nu een Meshnetwerk op elke verdieping. Overal stabiel supersnel internet, draadloos en bekabeld. de duutser heeft gegeekt met de switches router en meshdingen, ik ben daar wel erg blij mee...
pi_197514524
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 20:24 schreef Jagärtrut het volgende:
Joh, jullie kabelporno mannen. Je moet eens een Belgische meterkast zien. Een hoeveelheid groepen, niet te geloven. Ik geloof dat wij 40 groepen hebben in dit huis, echt alles zit op een aparte groep.

Verder geniet ik er zo van, we hebben utp aansluitingen op elke kamer, en nu een Meshnetwerk op elke verdieping. Overal stabiel supersnel internet, draadloos en bekabeld. de duutser heeft gegeekt met de switches router en meshdingen, ik ben daar wel erg blij mee...
Ik heb bij jou het idee dat je de hele dag door je huis loopt met een enorm grote gijns over je gezicht. En dan bedenken dat wanneer het zomer is, je niet wegdrijft van de hitte
pi_197514536
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 20:24 schreef Jagärtrut het volgende:

Maak er eens een foto van! Dan maak je @Vonkenboer blij in het k&w topic.
Zoek ik het linkje, is het topic gesloten. 8)7
Hóe groot is jullie meterkast dan wel niet?
pi_197514631
et voila:

(die laatste heeft nog de vrouwelijke touch nodig...)
  dinsdag 19 januari 2021 @ 20:56:04 #139
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197515075
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 19:51 schreef z80 het volgende:
En de kabelporno is enkel voor het plaatje. Wat een ramp om daar onderhoud uit te voeren of storing te zoeken. Ja ervaring mee. Kost je een halve dag extra enkel om er voor te zorgen dat er enkel 1 switcht tussenuit gehaald kan worden zonder de rest van de kast plat te leggen.
Kabels netjes in gootjes en geleiders ja. Opbinden met klitteband ja doe ik ook. Maar alles zo strak opbinden is vragen om problemen.
Nee hoor, in patchkasten is dit heel prima en heel praktisch; patchkasten horen dan ook geen actieve componenten te bevatten.

En ik verwacht van mijn mensen dat de voorkant. die wel naar de actieve componenten gaat, er zeker netjes uitziet, alleen dan niet opgeboden.
Vrijwel alle datacenterstoringen en ser-storingen in organisaties waar ik in het verleden heb rondgelopen waren kabel (en struikel ...) gerelateerd.

Nogmaals: voor patchbekabeling naar vaste montage. Niet naar actieve componenten.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 20:57:42 #140
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197515121
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 20:35 schreef Jagärtrut het volgende:
et voila:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ] (die laatste heeft nog de vrouwelijke touch nodig...)
Hier kan je wel met een gootje werken, verticaal :) net gootje, gaatjes in de zijkanten, kabels in de goot een plek geven :)
  dinsdag 19 januari 2021 @ 21:03:22 #141
63722 z80
I fink you freaky
pi_197515262
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 20:56 schreef fietsie het volgende:

[..]

Nee hoor, in patchkasten is dit heel prima en heel praktisch; patchkasten horen dan ook geen actieve componenten te bevatten.

En ik verwacht van mijn mensen dat de voorkant. die wel naar de actieve componenten gaat, er zeker netjes uitziet, alleen dan niet opgeboden.
Vrijwel alle datacenterstoringen en ser-storingen in organisaties waar ik in het verleden heb rondgelopen waren kabel (en struikel ...) gerelateerd.

Nogmaals: voor patchbekabeling naar vaste montage. Niet naar actieve componenten.
Die foto's die je plaatst zijn wel van kasten met actieve componenten.
En strak opgebonden patchpanelen geven de meest idiote storingen omdat de connectoren onder spanning staan. Door het trillen van de luchtbehandeling en het niet meer kunnen opvangen van die trillingen gaat er van alles storingen geven.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 21:05:12 #142
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197515309
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:03 schreef z80 het volgende:

[..]

Die foto's die je plaatst zijn wel van kasten met actieve componenten.
En strak opgebonden patchpanelen geven de meest idiote storingen omdat de connectoren onder spanning staan. Door het trillen van de luchtbehandeling en het niet meer kunnen opvangen van die trillingen gaat er van alles storingen geven.
Wij hebben in onze ruimtes geen geforceerde lucht, juist om trillingen te voorkomen. Allemaal waterkoeling en zo veel mogelijk passief
pi_197515380
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 19:59 schreef AnneX het volgende:
Wij aten zelfgemaakte kapsalon. :Y)
Ha, die heb ik óók in m'n box haha. Hij komt al bijjjna :9
  dinsdag 19 januari 2021 @ 21:29:51 #144
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197516007
Nu hadden we het er eerder over dat we wellicht een avondklok gaan krijgen en dat roept natuurlijk vele vragen op bij mij, maar misschien ook bij jou.

- Welk bedrijf komt hem installeren?
- Mag ik zelf bepalen aan welke muur die komt?
- Krijgt iedereen dezelfde of is er een soort catalogus waar ik uit mag kiezen?
- Zijn de batterijen erbij inbegrepen?
- Zijn er (verborgen) kosten aan verbonden?
- Werkt dat ding overdag ook of moet ik daar zelf een klok voor aanschaffen?
- Draai ik op voor reparatiekosten bij een defect?
- Kan ik mijn oude klok nog wel gebruiken?

Hopelijk komt de overheid snel met antwoorden.
pi_197516345
:D

Zijn hier mensen die wel eens sollicitatiebrieven selecteren of verbannen naar de stapel van vergeet-enis?
(Met andere woorden; iemand zin en tijd om eens een blikte werpen? Ik heb dit al zo lang niet meer gedaan en ik vraag me af hoe het overkomt. Laat staan mijn soms wat Vervlaamsde taalgebruik :P )
pi_197516417
@JT
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:08 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ha, die heb ik óók in m'n box haha. Hij komt al bijjjna :9
@JT mn.X knikt goedkeurend naar 40 zekeringen “ nounou”!

@Vlindertje81 bestel jij voor 1 persoon dan?
pi_197516445
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:39 schreef Candaasje het volgende:

Zijn hier mensen die wel eens sollicitatiebrieven selecteren of verbannen naar de stapel van vergeet-enis?
(Met andere woorden; iemand zin en tijd om eens een blikte werpen? Ik heb dit al zo lang niet meer gedaan en ik vraag me af hoe het overkomt. Laat staan mijn soms wat Vervlaamsde taalgebruik :P )
Golfer is dé vraagbaak voor sollicitatiebrieven in de Culsc! 👍🏼
pi_197516528
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:41 schreef AnneX het volgende:
@:JT
[..]

@:JT mn.X knikt goedkeurend naar 40 zekeringen “ nounou”!

@:vlindertje81 bestel jij voor 1 persoon dan?
Ik heb een box van 5 maaltijden voor 2 personen besteld, en vries dan een deel in zodat ik er anderhalve week van kan eten. Moet nog even kijken hoe dat in de praktijk gaat, want is de eerste keer sinds ik alleen ben dat ik een box heb.
pi_197516575
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:42 schreef AnneX het volgende:

[..]

Golfer is dé vraagbaak voor sollicitatiebrieven in de Culsc! 👍🏼
@golfer lees jij nog mee? O-)

Oh en 40 groepen, Belgen blijven grappig :P
pi_197516591
@Candaasje ik selecteer geen brieven, maar ben wel goed in schrijven en help vrienden ook regelmatig wel met sollicitatiebrieven (taalgebruik / sluit de brief aan bij vacature) en wil er met alle liefde even naar kijken hoor! Hoe meer mensen hoe beter zou ik denken ;)
pi_197516652
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:47 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Candaasje ik selecteer geen brieven, maar ben wel goed in schrijven en help vrienden ook regelmatig wel met sollicitatiebrieven (taalgebruik / sluit de brief aan bij vacature) en wil er met alle liefde even naar kijken hoor! Hoe meer mensen hoe beter zou ik denken ;)
Oh dat zou fijn zijn!

Ik zie net dat de datum verschoven is van 21 januari naar de 31ste (of ik heb scheel gekeken, maar ik denk het niet :D ) dus het hoeft ook niet op stel en sprong. Maar graag!

Ik zal je het via PM sturen, en dan hopen dat 'ie de lay-out niet compleet vernaggeld want dat leest natuurlijk niet prettig.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 21:51:42 #152
63722 z80
I fink you freaky
pi_197516720
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:47 schreef Candaasje het volgende:

[..]

@:golfer lees jij nog mee? O-)

Oh en 40 groepen, Belgen blijven grappig :P
Tig groepen en maar twee differentiële schakelaars.
pi_197516730
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh dat zou fijn zijn!

Ik zie net dat de datum verschoven is van 21 januari naar de 31ste (of ik heb scheel gekeken, maar ik denk het niet :D ) dus het hoeft ook niet op stel en sprong. Maar graag!

Ik zal je het via PM sturen, en dan hopen dat 'ie de lay-out niet compleet vernaggeld want dat leest natuurlijk niet prettig.
Je mag ook wel brieven naar mij sturen, ben ondertussen expert in nakijken van teksten.
pi_197516857
Morgen wordt pmd en papier hier opgehaald. Had het vanavond buiten gezet, maar de duutser haalt het nu toch maar binnen want het was de hele straat over gewaaid...
pi_197516880
Tevens:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 22:01:43 #156
63722 z80
I fink you freaky
pi_197516970
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:57 schreef Candaasje het volgende:
Tevens:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er in de uni een prikbord waar kamerverhuur op gevraagd/aangeboden wordt? Zo ja dan even hier een papiertje hangen dat ze niet met deze kotbaas in zee moeten gaan. Heb jij niet direct wat aan. Maar een vervolghuurder wel.
pi_197517088
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 22:01 schreef z80 het volgende:

[..]

Is er in de uni een prikbord waar kamerverhuur op gevraagd/aangeboden wordt? Zo ja dan even hier een papiertje hangen dat ze niet met deze kotbaas in zee moeten gaan. Heb jij niet direct wat aan. Maar een vervolghuurder wel.
Ik ga bij Kotweb informeren of ze nog daarbij aangesloten zijn. Als dat zo is dan al ik Kotweb erop wijzen dat deze verhuurder niet aan hun eisen voldoet. (Nu met dit contractgedoe, maar ook de hele schimmelkwestie wat op de studenten wordt afgeschoven. En ik weet niet of het nog steeds zo is, maar mijn kamer stond op de site als 20m2, terwijl het nog geen 13m2 is.)

Kotweb is zeg maar de 'funda' van de studentenkamers in Antwerpen.

Ik ga het morgen nog 1x vriendelijk doch dwingend proberen via de mail, maar ze hebben nu echt de verkeerde. Ik ben iets te vaak genaaid met contracten, en ik heb tijd teveel }:|
  dinsdag 19 januari 2021 @ 22:07:01 #158
63722 z80
I fink you freaky
pi_197517134
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 22:05 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik ga bij Kotweb informeren of ze nog daarbij aangesloten zijn. Als dat zo is dan al ik Kotweb erop wijzen dat deze verhuurder niet aan hun eisen voldoet. (Nu met dit contractgedoe, maar ook de hele schimmelkwestie wat op de studenten wordt afgeschoven. En ik weet niet of het nog steeds zo is, maar mijn kamer stond op de site als 20m2, terwijl het nog geen 13m2 is.)

Kotweb is zeg maar de 'funda' van de studentenkamers in Antwerpen.

Ik ga het morgen nog 1x vriendelijk doch dwingend proberen via de mail, maar ze hebben nu echt de verkeerde. Ik ben iets te vaak genaaid met contracten, en ik heb tijd teveel }:|
Nee, je bent die Hollander. Die zijn lastig. Zelfde als hier in Duitsland.
pi_197517170
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 22:07 schreef z80 het volgende:

[..]

Nee, je bent die Hollander. Die zijn lastig. Zelfde als hier in Duitsland.
Ze zijn normaal - vrij bijzonder hier inderdaad - groot fan van Hollanders, hebben zelfs een 2e huis gekocht in Zeeland! :P
Maar ze zullen straks geen fan meer van mij zijn, haha!
pi_197518294
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh dat zou fijn zijn!

Lay-out is nog prima leesbaar hoor!
Ik heb m net even snel doorgelezen, reageer er morgen vanaf de laptop op! Viel me nu in elk geval geen Vlaams woordgebruik op, haha.
Klinkt wel als een toffe vacature in elk geval!
Herinner me er vooral aan trouwens als ik morgen niet heb gereageerd, ik wil nog wel eens enigszins chaotisch zijn en dingen vergeten :+

quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:57 schreef Candaasje het volgende:
Tevens:

SPOILER
Pff wat irritant zeg.. en voor dat geld en met de tijd die je hebt zou ik het ook niet laten zitten hoor!

[ Bericht 3% gewijzigd door vlindertje89 op 19-01-2021 23:03:41 ]
pi_197519397
@Candaasje zei ik al wat een gedoe? :P Wel fijn dat je de tijd hebt om erachteraan te kunnen gaan. Wat activisme in een andere richting dan normaal :+
pi_197519442
Vaccin gehad *O*

Pijnlijke arm but hey, ik kan der tegen.
Werewolf
pi_197519631
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 23:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vaccin gehad *O*

*O*
Spoilers!
pi_197519855
quote:
Vaccin gehad *O*

Heb ik ook altijd met griepvaccin :Y

Maar jee *O*
pi_197519919
quote:
Vaccin gehad *O*

Joepie. *O* op je andere arm slapen
pi_197520060
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 23:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Joepie. *O* op je andere arm slapen
Ik slaap nooit op mijn linkerarm.
Werewolf
pi_197521538
Goeiemorgen honneponnetjes! Zo met de peuterschool dicht en het Grote Einde der Middagdutten blijft er verrekte weinig gelegenheid over om te FOK!ken en ik heb het forumpostjes tikken tijdens het in de vroegte hardlopen nog niet gans onder de knie. :+ Maar ik mis jullie! *;

Alles teruglezen is een te taaie dobber want zo enorm veel maar ik heb niettemin in de vluchtigheid meegekregen dat @Candaasje het voortaan zonder haar smakelijke Vlaamse professoren zal moeten zien te redden! :o Candaas, hoe moet ik je thuis nou omschrijven nu 'die ene superschattige van de Enschedemeet die dierenarts-in-opleiding-is, weet je wel?!*' niet meer klopt? oO< Verder ga ik even terugzoeken hoe en wanneer @Isabeau dan toch eindelijk haar episch nobele daad gaat doen O+ Tot zo! :W

*J. is volstrekt incapabel om mensen en namen te onthouden dus moet het wel vaker met wazige omschrijvingen doen, zo is @mjan al drie jaar 'die ene die toen in het Paard in Den Haag een hapje van je veganistische frikandel nam, dat wéét je toch nog wel?!' :')

[ Bericht 4% gewijzigd door minilot op 20-01-2021 08:29:03 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_197521563
En ik LOLde @ 'Kotweb' O+

[ Bericht 3% gewijzigd door minilot op 20-01-2021 07:51:12 ]
pi_197522010
Miniiiiiii O+ Ik ben helemaal into Flavour maar we zijn nog niet aan je portobello's toegekomen. J vraagt steevast of we weer eten van Otto :D

Vandaag heb ik weer eens een strak geplande dag buiten de deur. 2 Supermarkten. Persco kijken op kantoor, daar ook lunchen, plassen, tandenpoetsen. Dan samen naar de tandarts (verdoving, halp) en dan rap naar huis voor de culminatie van 4 jaar intensief de Amerikaanse politiek volgen. Vanavond hot dogs voor de tv.
Spoilers!
pi_197522022
@Isabeau is nu haar koffertje aan het pakken :D *O*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197522054
Heel, heel, heel veel succes @Isabeau! Dat het in alle opzichten maar mee mag vallen O+ :*
  woensdag 20 januari 2021 @ 08:25:35 #172
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197522061
@Isabeau veel succes ! We duimen voor je :*
pi_197522062
Succes Isa :*
Spoilers!
pi_197522074
Succes lieve @Isabeau :* O+
pi_197522087
@Lucky_Strike Hotdogs, wat goed! :9 Al in geen eeuwen gegeten en nu instant zin O+ Meh, verdoving.. Maar beter dan geen verdoving! :*
Wat heb je allemaal al uit Flavour gemaakt? Oh en aangaande Günther: hij vond je poppenkast poppen heel lang veel te eng, maar speelt zich er momenteel helemaal te pletter mee *; Dank nog!
pi_197522126
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:28 schreef minilot het volgende:
@:Lucky_Strike Hotdogs, wat goed! :9 Al in geen eeuwen gegeten en nu instant zin O+ Meh, verdoving.. Maar beter dan geen verdoving! :*
Wat heb je allemaal al uit Flavour gemaakt? Oh en aangaande Günther: hij vond je poppenkast poppen heel lang veel te eng, maar speelt zich er momenteel helemaal te pletter mee *; Dank nog!
Oh ja, die poppen! Ze zijn ook best engig, hij had zeker een punt.

Ik ben helemaal weg van de komkommersalade in tahindressing. De knolselderijtaco's waren hemels. Gisteren aten we koolrabi en aardappels met ei en dat was ook vrij briljant.
Spoilers!
pi_197522144
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 07:06 schreef minilot het volgende:
Goeiemorgen honneponnetjes! Zo met de peuterschool dicht en het Grote Einde der Middagdutten blijft er verrekte weinig gelegenheid over om te FOK!ken en ik heb het forumpostjes tikken tijdens het in de vroegte hardlopen nog niet gans onder de knie. :+ Maar ik mis jullie! *;

Alles teruglezen is een te taaie dobber want zo enorm veel maar ik heb niettemin in de vluchtigheid meegekregen dat @:Candaasje het voortaan zonder haar smakelijke Vlaamse professoren zal moeten zien te redden! :o Candaas, hoe moet ik je thuis nou omschrijven nu 'die ene superschattige van de Enschedemeet die dierenarts-in-opleiding-is, weet je wel?!*' niet meer klopt? oO< Verder ga ik even terugzoeken hoe en wanneer @:Isabeau dan toch eindelijk haar episch nobele daad gaat doen O+ Tot zo! :W

*J. is volstrekt incapabel ommensen en namen te onthouden dus moet het wel vaker met wazige omschrijvingen doen, zo is @:mjan al drie jaar 'die ene die toen in het Paard in Den Haag een hapje van je veganistische frikandel nam, dat wéét je toch nog wel?!' :')
Goedemorgen Dotje!

Hoe vindt Günther het thuisonderwijs?

En euh ja... goede :@
Laat ik zeggen dat ik hoop dat ik op korte termijn weer aan een nieuwe, wel enigszins gerelateerde omschrijving kan voldoen.

Maar dat is nog spannend en er moet nog een tripje gemaakt worden door het mijnenveld van sollicitatieprocedures. (Ik heb al wel hulp van 3 Fok!kers! O+ )
pi_197522145
Oh, die komkommersalade komt hier thuis als het goed is volgende week voorbij, dus goed te horen dat -ie beviel! ^O^ Wat at je er zoal naast, Lucky?
pi_197522165
@Candaasje Ik denk dat we wellicht gezamenlijk meteen post-lockdown wel voor een aangename nieuwe omschrijving kunnen zorgen :Y) Succes met alles en tof dat je hulp hebt!

En wat Günther betreft: afgezien van de Social skills leerde hij vooralsnog geen drol op die peuterschool dat -ie niet al een jaar eerder thuis had opgestoken, dus dat gaat ons blijkbaar makkelijk af ;)
pi_197522178
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:28 schreef minilot het volgende:
@:Lucky_Strike Hotdogs, wat goed! :9 Al in geen eeuwen gegeten en nu instant zin O+ Meh, verdoving.. Maar beter dan geen verdoving! :*
Is Gunther ook van knuffel-handpoppen? Ik heb nog 2x een leeuw, 2x giraffe en 2x een aap geloof ik. Ooit bij een supermarkt actie gekregen en bewaard voor mij neefje, die alleen interesse heeft voor autootjes/ Mario kart :D
  woensdag 20 januari 2021 @ 08:38:18 #181
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197522199
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh ja, die poppen! Ze zijn ook best engig, hij had zeker een punt.

Ik ben helemaal weg van de komkommersalade in tahindressing. De knolselderijtaco's waren hemels. Gisteren aten we koolrabi en aardappels met ei en dat was ook vrij briljant.
Ja die komkommer! die is echt top!

Ik had laatst de spruitjes met kastanje, ook erg lekker! alleen vind ik kastanjes altijd erg droog. Maar met die druiven erbij :9
pi_197522203
*mijn

Allemachtig, mijn IQ holt gelijk achteruit.. ;(
pi_197522211
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Miniiiiiii O+ Ik ben helemaal into Flavour maar we zijn nog niet aan je portobello's toegekomen. J vraagt steevast of we weer eten van Otto :D
:o :o
Desnoods doe je het zonder portobello's, maar die olie wil je in huis hebben. Blijft ook verrassend lang goed in de koeling, ik heb m vrijdag nog gegeten en was nog helemaal jummie
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 20 januari 2021 @ 08:39:35 #184
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197522214
quote:
7s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:38 schreef Candaasje het volgende:
*mijn

Allemachtig, mijn IQ holt gelijk achteruit.. ;(
Voor je het weet zit je echter de kassa bij de Aldi ;(
pi_197522215
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

Vandaag heb ik weer eens een strak geplande dag buiten de deur. 2 Supermarkten. Persco kijken op kantoor, daar ook lunchen, plassen, tandenpoetsen. Dan samen naar de tandarts (verdoving, halp) en dan rap naar huis voor de culminatie van 4 jaar intensief de Amerikaanse politiek volgen. Vanavond hot dogs voor de tv.
Jij ook succes :*
pi_197522242
Succes @Isabeau *O* *O* *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_197522245
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:39 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Echter, hmm?
pi_197522258
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:39 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Of met een kort pittig kapsel van die stijlvolle borden met teksten (In dit huis....) te fröbelen en te verkopen via feesboek.
pi_197522274
Heel veel succes, @Isabeau! Dat het maar allemaal voorspoedig mag gaan en snel weer achter de rug is :*
  woensdag 20 januari 2021 @ 08:45:21 #190
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197522279
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Echter, hmm?
achter, ik ga ook alvast solliciteren :')
  woensdag 20 januari 2021 @ 08:46:08 #191
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197522288
quote:
7s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:43 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Of met een kort pittig kapsel van die stijlvolle borden met teksten (In dit huis....) te fröbelen en te verkopen via feesboek.
Kan je wel lekker mee verdienen zag ik bij typisch Helmond.
Die maakte crea bea kerst tafereeltjes ^O^
pi_197522292
Is Flavour nou echt hét Ottologhi boek? Of kan ik beter eerst mijn (nog nooit uit gekookte) Plenty More eens openklappen.
pi_197522302
Succes voor @Isabeau! O+
  woensdag 20 januari 2021 @ 08:46:59 #194
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197522303
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:46 schreef Myraela het volgende:
Is Flavour nou echt hét Ottologhi boek? Of kan ik beter eerst mijn (nog nooit uit gekookte) Plenty More eens openklappen.
Ik heb zelf de Plenty (en dus niet more) maar die vind ik een stuk minder aantrekkelijk dan Simple of Flavour.
pi_197522304
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:46 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Kan je wel lekker mee verdienen zag ik bij typisch Helmond.
Die maakte crea bea kerst tafereeltjes ^O^
Typisch Helmond?
  woensdag 20 januari 2021 @ 08:48:27 #196
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197522322
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:47 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Typisch Helmond?
Beetje de man bijt hond figuren opzoeken in een wijk.
Zijn steeds series van een dorp, meestal beetje de volkswijken.
pi_197522350
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:33 schreef minilot het volgende:
Oh, die komkommersalade komt hier thuis als het goed is volgende week voorbij, dus goed te horen dat -ie beviel! ^O^ Wat at je er zoal naast, Lucky?
Een keer zelfgemaakte friet en krokettenkunsten, een keer dat aardappel-koolrabigebeuren, en een behoorlijk aantal keren gewoon uit de schaal als ik toch in de koelkast moest zijn.
Spoilers!
pi_197522369
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:o :o
Desnoods doe je het zonder portobello's, maar die olie wil je in huis hebben. Blijft ook verrassend lang goed in de koeling, ik heb m vrijdag nog gegeten en was nog helemaal jummie
Ik hoop er volgende week aan toe te komen :Y Ik heb wel een week lang overal de olie van de knolselderijsteaks over gedaan. Ik kan me niet voorstellen dat de portobello-olie nog geweldiger is.
Spoilers!
pi_197522387
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:46 schreef Myraela het volgende:
Heen idee, Flavour is mijn eerste pas. Zeker niet de laatste.
Spoilers!
pi_197522444
Ik ken de knolselderijolie niet maar ga er blind vanuit dat die van de portobello's beter is. Beter dan die is schier onmogelijk.
pi_197522446
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heen idee, Flavour is mijn eerste pas. Zeker niet de laatste.
Oh, dan ga ik eerst maar eens wat dingen proberen uit het boek dat ik al heb. Maar een keer inplannen voor een weekend.

Niet dit weekend, want dit weekend ga ik al voor het eerst zelf proberen croissants te bakken.
pi_197522489
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:46 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb zelf de Plenty (en dus niet more) maar die vind ik een stuk minder aantrekkelijk dan Simple of Flavour.
Maar daar was toch destijds een net zo grote hype over, dus zou toch ook wel wat lekkers tussen moeten zitten.
pi_197522503
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:59 schreef Vanyel het volgende:
Ik ken de knolselderijolie niet maar ga er blind vanuit dat die van de portobello's beter is. Beter dan die is schier onmogelijk.
Ik offer me op om het te onderzoeken.
Spoilers!
pi_197522527
Mogge!

Succes @Isabeau
pi_197522540
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 09:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Moedig!

"Zij die de beproeving durfde nemen...'

Staat best mooi toch, mocht je het door het geweld van smaakexplosies niet overleven?
pi_197522560
Ok, ik ga ruzie maken met m'n huisbazen, CV eens updaten want die kwam nog uit het jaar kruik :') , brieven op de post doen, pakketjes ophalen.... oh en aankleden. Misschien moet ik dat zo ook eerst eens doen.

/zwaarleven
pi_197522570
quote:
7s.gif Op woensdag 20 januari 2021 09:10 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Moedig!

"Zij die de beproeving durfde nemen...'

Staat best mooi toch, mocht je het door het geweld van smaakexplosies niet overleven?
_O-
Spoilers!
pi_197522597
quote:

[..]

+1.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 20 januari 2021 @ 09:18:06 #209
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197522621
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 09:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maar daar was toch destijds een net zo grote hype over, dus zou toch ook wel wat lekkers tussen moeten zitten.
Sowieso, de recepten die ik uit Plenty heb gemaakt waren ook allemaal lekker.
pi_197522643
Ik zweer dat ik tot 5 uur vanmorgen geen oog heb dicht gedaan -O- Vanavond dus vroeg slapen *O*
pi_197522653
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 09:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik zweer dat ik tot 5 uur vanmorgen geen oog heb dicht gedaan -O- Vanavond dus vroeg slapen *O*
Daar hebben ze ook dingen voor *O*
pi_197522666
@Candaasje ik wilde gisteren nog iets zeggen over 'het gedoe'. Lekker, zo'n huisbaas die alle cliche's over huisbazen zo fraai bevestigt. Ik hoop dat het snel afgedaan is en hij aan alle kanten ongelijk krijgt.
pi_197522673
quote:
2s.gif Op woensdag 20 januari 2021 09:21 schreef Lonaa het volgende:

Daar hebben ze ook dingen voor *O*
Mja, daar heb ik niet echt geweldige ervaring mee, zeg maar.

Eerst maar even douchen.
pi_197522727
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 09:22 schreef Isabeau het volgende:
@:Candaasje ik wilde gisteren nog iets zeggen over 'het gedoe'. Lekker, zo'n huisbaas die alle cliche's over huisbazen zo fraai bevestigt. Ik hoop dat het snel afgedaan is en hij aan alle kanten ongelijk krijgt.
Ze hebben er via de uni dus zelfs gratis bemiddeling voor :') Ik hoop dat we het niet zover hoeven laten komen, want wat een gedoe. Maar ik ga dus vandaag gewoon die aangetekende brief naar ze sturen met bewijs uitschrijving.
(En nog een mail dat het contract niet boven de wet staat. Maar die stel ik straks samen even met vriend op, die is wat zakelijker dan ik)

En ah begrijpelijk van je slapeloosheid, maar wel ontzettend rot :* Toi toi toi!
pi_197522765
quote:
Over iets meer dan 24 uur is het alweer over :Y
Spoilers!
pi_197522792
quote:
Daarna nog wel iets kunnen slapen?

Hoe lang duurt zo'n operatie eigenlijk, dus die jij krijgt? Die van je neef zal wel langer duren want daar moeten ze de boel aan elkaar knopen lijkt me.

En komt JRoss ons af en toe op de hoogte houden?
pi_197522811
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

Over iets meer dan 24 uur is het alweer over :Y
O+ Ja, ik weet het. Komt vast allemaal goed.

Eigenlijk te zot voor woorden dat ze daar bemiddeling voor hebben bij de uni, want dat geeft aan dat dat blijkbaar nodig is, Candaasje. Hij staat natuurlijk niet boven de wet en als hij denkt dat wel te staan, is er dan ook verdere rechtsbijstand van de uni?
pi_197522837
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 09:31 schreef Kaatje1 het volgende:

Daarna nog wel iets kunnen slapen?

Hoe lang duurt zo'n operatie eigenlijk, dus die jij krijgt? Die van je neef zal wel langer duren want daar moeten ze de boel aan elkaar knopen lijkt me.

En komt JRoss ons af en toe op de hoogte houden?
Ja, uiteraard viel ik 's morgens wel lekker in slaap. Vlak voor de wekker en zo. De ingreep duurt 3-4 uur. En ik hoopte eigenlijk zelf jullie op de hoogte te houden :P
pi_197522903
Goedemorgen :W
Net voor het eerst in 2 weken zelfstandig mijn haar gewassen *O* wat kan je met domme dingen blij zijn.

Nu even teruglezen maar ik zag al een slecht slapende isa :*
pi_197522914
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 09:38 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W
Net voor het eerst in 2 weken zelfstandig mijn haar gewassen *O* wat kan je met domme dingen blij zijn.

Nu even teruglezen maar ik zag al een slecht slapende isa :*
Gaat de goede kant op dus ^O^ Doet het ook pijn als je er niets mee doet, met die hand?
pi_197522924
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 09:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, uiteraard viel ik 's morgens wel lekker in slaap. Vlak voor de wekker en zo. De ingreep duurt 3-4 uur. En ik hoopte eigenlijk zelf jullie op de hoogte te houden :P
Best lange operatie. In ieder geval slaap je dan wel lekker ;)
En ja, graag eigen updates! Nogmaals veel succes :*
pi_197522940
Mijn vriend heeft vorige week een mail gestuurd naar de gemeente, dat een parkeerplek helemaal verzakt is en je er daardoor niet meer normaal in en uit kan rijden.

En ze zijn er nu al aan het werk...

Wat is dit. Wat zijn dit voor ambtenaren. Waarom gaat dit zo snel. Ik ben in de war.
pi_197522976
quote:
10s.gif Op woensdag 20 januari 2021 09:40 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriend heeft vorige week een mail gestuurd naar de gemeente, dat een parkeerplek helemaal verzakt is en je er daardoor niet meer normaal in en uit kan rijden.

Wat is dit. Wat zijn dit voor ambtenaren. Waarom gaat dit zo snel. Ik ben in de war.
Wat heb jij tegen ambtenaren?
Ze doen toch niks?
pi_197523002
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 09:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gaat de goede kant op dus ^O^ Doet het ook pijn als je er niets mee doet, met die hand?
Nee, pijn is al zo goed als een week helemaal weg. En daarvoor kon ik het ook niet pijn noemen, meer een zeurend gevoel. Behalve de dag zelf wel natuurlijk :+ toen voelde het echt alsof ie in de fik stond.

En jij succes/sterkte he *O*
pi_197523003
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 09:42 schreef Vanyel het volgende:
Wat heb jij tegen ambtenaren?
Ze doen toch niks?
pi_197523085
quote:

Misschien stond je buurman wel naar buiten te kijken en dacht: hè hè, half jaar geleden die brief gestuurd en ze gaan het eindelijk eens opknappen!
pi_197523192
quote:
Herkenbaar!
Vanavond lekker pillen vragen :9 En anders slaap je morgen wel bij :+
pi_197523221
quote:
7s.gif Op woensdag 20 januari 2021 09:11 schreef Candaasje het volgende:
Ok, ik ga ruzie maken met m'n huisbazen, CV eens updaten want die kwam nog uit het jaar kruik :') , brieven op de post doen, pakketjes ophalen.... oh en aankleden. Misschien moet ik dat zo ook eerst eens doen.

/zwaarleven
Je hebt het er maar druk mee :D Goed dat je doorpakt, kun je dit hoofdstuk zo snel als mogelijk afsluiten en op naar nieuwe zaken ^O^

En BOEOEOEOE voor je huisbaas :(
pi_197523255
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 09:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

Herkenbaar!
Vanavond lekker pillen vragen :9 En anders slaap je morgen wel bij :+
Ja, nee, ik weet niet, want mijn laatste ervaring met van die dingen was echt heel matig. Direct in slaap vallen. Twee uur later wakker worden met het gevoel dat er een baksteen op mijn hoofd lag en daarna geen minuut meer geslapen.
pi_197523281
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 10:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, nee, ik weet niet, want mijn laatste ervaring met van die dingen was echt heel matig. Direct in slaap vallen. Twee uur later wakker worden met het gevoel dat er een baksteen op mijn hoofd lag en daarna geen minuut meer geslapen.
Dat is minder....
Welk pammetje (auto correct wil er lammetje van maken maar die zijn van @sigme ) had je?
Ik sliep prima op temazepam. Ook geholpen doordat de stress rond 22.00 uur (pre-pam) opeens van me afviel.
Want het is gewoon retespannend en een grote operatie.
pi_197523297
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 09:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

O+ Ja, ik weet het. Komt vast allemaal goed.

Eigenlijk te zot voor woorden dat ze daar bemiddeling voor hebben bij de uni, want dat geeft aan dat dat blijkbaar nodig is, Candaasje. Hij staat natuurlijk niet boven de wet en als hij denkt dat wel te staan, is er dan ook verdere rechtsbijstand van de uni?
Bizar hè? Er bestaat geloof ik ook nog iets van gratis 'rechtspraak' in Antwerpen voor dit soort zaken.
Het is meer dat het veel gedoe is, dan dat ik echt bang ben voor de uitspraak. (Zowel de wet als 'Kotweb' zouden aan mijn kant moeten staan, als ik het zo lees.)

SPOILER
pi_197523315
quote:

pi_197523337
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 09:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je hebt het er maar druk mee :D Goed dat je doorpakt, kun je dit hoofdstuk zo snel als mogelijk afsluiten en op naar nieuwe zaken ^O^

En BOEOEOEOE voor je huisbaas :(
Het houdt me wel lekker bezig ja :P Geen zwart gat hier. (Af en toe nog een jankbui hoor, maar dat hoort erbij. )
pi_197523380
Knuffel uit 🇧🇪 voor iedereen die er 1 kan gebruiken :*

Minder pijn van de vaccinatie.
Werewolf
pi_197523421
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 10:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

Dat is minder....
Welk pammetje (auto correct wil er lammetje van maken maar die zijn van @:sigme ) had je?
Ik sliep prima op temazepam. Ook geholpen doordat de stress rond 22.00 uur (pre-pam) opeens van me afviel.
Want het is gewoon retespannend en een grote operatie.
Ja, het is ook een grote operatie. En ik moet de hele tijd een beetje om mezelf lachen, want ik heb een idiote angst om jong dood te gaan en dat is ook de reden dat ik niet durf auto te rijden. Al die statistiekjes in mijn hoofd en zo. En dan ga ik vrijwillig iets doen wat ik zelf niet nodig heb waarbij de kans te overlijden veel groter is dan een stukje rijden in een auto :') (nog steeds een super lage kans natuurlijk).
  woensdag 20 januari 2021 @ 10:14:43 #236
63722 z80
I fink you freaky
pi_197523448
Gister blaar gelopen onder de voet, tussen de tenen. Vandaag doorgeprikt vanwege de constante druk. Maar blijkbaar zit er onder het eelt ook nog iets. Gaat straks een lekker rondje worden.
pi_197523493
quote:

Misschien zijn het geen ambtenaren maar een ingehuurd commercieel bedrijf ;)
pi_197523503
Succes Isa vandaag en morgen en de dagen erna. :*
Vreemde statistiekjes in je hoofd! o|O

Ooit hier eens verteld van de Parkeerplaats troubles, die ook verzakt is en té weinig plekken heeft. Als gebruikers zijn wij er pas twee jaar mee bezig.
SPOILER
pi_197523615
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 10:14 schreef z80 het volgende:
Gister blaar gelopen onder de voet, tussen de tenen. Vandaag doorgeprikt vanwege de constante druk. Maar blijkbaar zit er onder het eelt ook nog iets. Gaat straks een lekker rondje worden.
Nou ja. Hoe kan dat nou? Schoenen zijn uitgelopen en je voeten ook 🤪

De moeder annex gymjuf doet nu speelkwartier met de kinderen buiten.
Sowieso leuk dat er weer veel jonge kinderen zijn, die samen op school zitten en met elkaar buiten spelen. *O*
pi_197523858
Nou, nog een post dan.
Eerder gaf ik de tip van de praktische bekkenbodemoefentherapeut 3W
Haar volg ik omdat zij goeie adviezen en tips heeft op fb.
Vandaag haar blog https://www.jouwbekkenthe(...)an-als-moet-hoesten/
Zijn er mensen die haar al hebben gezocht en volgen?
  woensdag 20 januari 2021 @ 10:37:25 #241
63722 z80
I fink you freaky
pi_197523902
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 10:22 schreef AnneX het volgende:

[..]

Nou ja. Hoe kan dat nou? Schoenen zijn uitgelopen en je voeten ook 🤪

De moeder annex gymjuf doet nu speelkwartier met de kinderen buiten.
Sowieso leuk dat er weer veel jonge kinderen zijn, die samen op school zitten en met elkaar buiten spelen. *O*
Het maakt niet uit hoeveel of hoe lang ik loop. Ik blijf blaren lopen. Enkel zit deze op een rotplek.
pi_197524259
Mijn vrij nieuwe stofzuiger is een soort bezem en ik ben er he-le-maal zat van.
  woensdag 20 januari 2021 @ 11:08:41 #243
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197524593
quote:
2s.gif Op woensdag 20 januari 2021 10:53 schreef Lonaa het volgende:
Mijn vrij nieuwe stofzuiger is een soort bezem en ik ben er he-le-maal zat van.
Is dit nu lokaal dialect voor "geweldig" of voor "hij verplaatst alleen" ?
pi_197524646
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:08 schreef fietsie het volgende:

[..]

Is dit nu lokaal dialect voor "geweldig" of voor "hij verplaatst alleen" ?
Dat laatste. En ik word er HEEL BOOS van.
  woensdag 20 januari 2021 @ 11:27:30 #245
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197524978
Daar kan ik me goed iets bij voorstellen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 januari 2021 @ 11:37:49 #246
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197525160
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_197525204
Ik ben niet zo goed in mezelf verkopen in een CV geloof ik :') Wat een afschuwelijk gedoe vind ik dat.
Vaardigheden, hobby's, profiel..het is allemaal zo generiek.
pi_197525380
quote:

[..]

Ik ken ze allebei. Ze heeft gelijk.
pi_197525490
quote:
7s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:39 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben niet zo goed in mezelf verkopen in een CV geloof ik :') Wat een afschuwelijk gedoe vind ik dat.
Onlangs zat een bekende bij de laatste 10 van de 70 sollicitanten en zij is het geworden.
SPOILER
pi_197525570
quote:
2s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat laatste. En ik word er HEEL BOOS van.
Terecht.😡 zijn de reviews ook in die orde?
Is het plots? Zit er iets dat verstopt?
pi_197525674
quote:
7s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:39 schreef Candaasje het volgende:
Ik hou van motivatiebrieven schrijven, maar in een CV kun je eigenlijk gewoon niets kwijt. Toch zijn er zat bedrijven waar dat het enige is waar ze naar kijken.
pi_197525691
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 10:34 schreef AnneX het volgende:
Nou, nog een post dan.
Eerder gaf ik de tip van de praktische bekkenbodemoefentherapeut 3W
Haar volg ik omdat zij goeie adviezen en tips heeft op fb.
Vandaag haar blog https://www.jouwbekkenthe(...)an-als-moet-hoesten/
Zijn er mensen die haar al hebben gezocht en volgen?
Ja, ik. Want ik vond dat ik bij mijn sport trainingen oefeningen voor die spieren moest toevoegen, maar het lukt me niet. Misschien moet ik haar eens een persoonlijk berichtje sturen.
pi_197525740
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 12:00 schreef Myraela het volgende:

Ik hou van motivatiebrieven schrijven, maar in een CV kun je eigenlijk gewoon niets kwijt. Toch zijn er zat bedrijven waar dat het enige is waar ze naar kijken.
Ja, op mijn werk werden eerst alleen de cv's snel beoordeeld een daarna van de overgebleven brieven pas de motivatie brieven. Die bepaalden dus wel of je op gesprek werd uitgenodigd. We hadden bij de laatste vacature ook meer dan 700 sollicitanten, dan kan ik me voorstellen dat je eerst een snelle beoordeling doet.
pi_197525741
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 12:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ik. Want ik vond dat ik bij mijn sport trainingen oefeningen voor die spieren moest toevoegen, maar het lukt me niet. Misschien moet ik haar eens een persoonlijk berichtje sturen.
👍🏼 Doen dan maar.

En hé minilot weer eens boven water.
Wat vond Gunther van de sneeuw? hoewel kortstondig -O-
pi_197526006
quote:
7s.gif Op woensdag 20 januari 2021 10:05 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Bizar hè? Er bestaat geloof ik ook nog iets van gratis 'rechtspraak' in Antwerpen voor dit soort zaken.
Het is meer dat het veel gedoe is, dan dat ik echt bang ben voor de uitspraak. (Zowel de wet als 'Kotweb' zouden aan mijn kant moeten staan, als ik het zo lees.)

SPOILER
Wat erg. :o
Daar was mijn vorige huisbaas niks bij. (was ook een dubieus typ, op hele andere manieren. Gelukkig kruisen ze niet)
pi_197526040
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 10:14 schreef z80 het volgende:
Hoe kwam het? Schoenen, sokken, nattigheid, domweg pech?

Edit: werd al een stukje verderop beantwoord. Rare ontwerpfout van je voeten dan. :(
pi_197526109
Oh en *G* ik heb zonet voor het eerst m'n haar in kunnen vlechten :o

Een vlecht bovenop m'n hoofd kan mijn ruimtelijk inzicht nog niet aan, maar als ik langs de zijkant vlecht (een haarbandvlecht zeg maar) kan ik het net zo doen als wanneer ik bij iemand anders vlecht :D

Mijn haar wordt echt lang :o
pi_197526134
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:47 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik ken ze allebei. Ze heeft gelijk.
*O* *O* *O* *O* *O*
Jij hoort in mijn ondertitel
pi_197526762
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 12:23 schreef Tele6 het volgende:
Oh en *G* ik heb zonet voor het eerst m'n haar in kunnen vlechten :o

Een vlecht bovenop m'n hoofd kan mijn ruimtelijk inzicht nog niet aan, maar als ik langs de zijkant vlecht (een haarbandvlecht zeg maar) kan ik het net zo doen als wanneer ik bij iemand anders vlecht :D

Mijn haar wordt echt lang :o
Bedoel je een vlecht waarbij je steeds een plukje haar erbij pakt?
Mijn haar komt nu ruim op de rug. 8)7
pi_197526865
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 12:56 schreef AnneX het volgende:

[..]

Bedoel je een vlecht waarbij je steeds een plukje haar erbij pakt?
Mijn haar komt nu ruim op de rug. 8)7
Dat bedoel ik ja. Gewone vlechtjes zijn lang niet zo leuk (en lang niet zo'n uitdaging, vooral) :P
Je kunt het invlechten zodat de vlecht onder de haren die je erbij pakt ligt, en je kunt het invlechten zodat de vlecht op de extra haren ligt. Dat laatste is moeilijker, want dan moet je de haren onderlangs de vlecht toevoegen. Dus ik doe meestal de eerste methode. 's Zomers mag ik B z'n haar wel eens invlechten O+

Dat is beduidend langer dan het mijne dan :D ik heb de kapper telkens de nek korter laten maken zodat het haar van bovenop mijn hoofd erbij kon komen, anders had ik nu wel een matje tot op mijn rug gehad. :D
pi_197527051
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:55 schreef AnneX het volgende:

[..]

Terecht.😡 zijn de reviews ook in die orde?
Is het plots? Zit er iets dat verstopt?
Neh, het is eigenlijk altijd wel een goedkope kutstofzuiger geweest. :')
pi_197527388
quote:
2s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Neh, het is eigenlijk altijd wel een goedkope kutstofzuiger geweest. :')
Troost je...zelfs de miele ging wijlen.
Nu hebben wij er twee😂 eentje gevonden in de kringloop van moeders en de ander georven van schoonma, ook uit de kringloop. w/ Miele n.b.
Eentje voor boven en eentje voor beneden. w/
pi_197527528
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:26 schreef AnneX het volgende:

[..]

Troost je...zelfs de miele ging wijlen.
Nu hebben wij er twee😂 eentje gevonden in de kringloop van moeders en de ander georven van schoonma, ook uit de kringloop. w/ Miele n.b.
Eentje voor boven en eentje voor beneden. w/
Ik overweeg een Henry. :7 Wil k eigenlijk al jaren 'cause it has a face.
pi_197527624
quote:
2s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:D Hele goede reden
pi_197527651
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:01 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ja. Gewone vlechtjes zijn lang niet zo leuk (en lang niet zo'n uitdaging, vooral) :P
Je kunt het invlechten zodat de vlecht onder de haren die je erbij pakt ligt, en je kunt het invlechten zodat de vlecht op de extra haren ligt. Dat laatste is moeilijker, want dan moet je de haren onderlangs de vlecht toevoegen. Dus ik doe meestal de eerste methode. 's Zomers mag ik B z'n haar wel eens invlechten O+

Dat is beduidend langer dan het mijne dan :D ik heb de kapper telkens de nek korter laten maken zodat het haar van bovenop mijn hoofd erbij kon komen, anders had ik nu wel een matje tot op mijn rug gehad. :D
Vlechtje erbovenop vind ik leuker.

Toch wel lekker om huis weer even voor mijzelf te hebben een aantal uren. B-)
  Moderator woensdag 20 januari 2021 @ 13:40:46 #266
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197527685
quote:

[..]

Daarnaast zijn ze goed. Een bijzaak wellicht, maar toch.
pi_197527693
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Daarnaast zijn ze goed. Een bijzaak wellicht, maar toch.
Is mooi meegenomen inderdaad. :+
pi_197527780
quote:

[..]

Maar hoe zuiver kun je dan nog handelen als The face je werktechnisch in de steek laat?
Dadelijk heb je een stofzuiger asiel :D

Hierbij negeer ik dat ik mijn stofzuiger een naam heb gegeven :7
pi_197527790
quote:

Ik zou het niet vertrouwen :P
pi_197527888
Hmm vast in de aanloop naar de persconferentie straks.
Als we het weekend niet in eigen persoon naar opa mogen... overweeg ik een borrelpakketje.
En dochterlief zit druk een online quiz re freubelen.

Hebben jullie nog goede ideeen?
Bij voorkeur bezorgbaar op/voor zaterdag :)
pi_197527969
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:49 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm vast in de aanloop naar de persconferentie straks.
Als we het weekend niet in eigen persoon naar opa mogen... overweeg ik een borrelpakketje.
En dochterlief zit druk een online quiz re freubelen.

Hebben jullie nog goede ideeen?
Bij voorkeur bezorgbaar op/voor zaterdag :)
Ik heb laatst wel een bierpakket laten bezorgen, met hapjes erbij. Ik kan we even opzoeken waar dat van was, zij versturen via postnl
pi_197528181
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb laatst wel een bierpakket laten bezorgen, met hapjes erbij. Ik kan we even opzoeken waar dat van was, zij versturen via postnl
Ah nice.. ik zocht iets met wijn.. maaaaar heel graag O+
pi_197528488
Jeetje, ingewikkeld dat ze nu eerst de mening van de Kamer afwachten.
  woensdag 20 januari 2021 @ 14:08:52 #274
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197528502
Oehwf @Barreltje jij kan zo'n beetje permanent in quarantaine...
pi_197528697
Hmmm...daar gaat dan de verjaardag van mijn neefje :{ Inclusief zijn toffe cadeautje :{
pi_197528881
Hoorden jullie ook dat ze de tweede prik willen gaan uitstellen tot de 6e week? De leverancier geeft aan dat het na de 3e week moet en de halve wereld besluit het gewoon uit te stellen? Snap ik het nou niet of zo?
pi_197528931
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 14:17 schreef PdeHoog het volgende:
Hoorden jullie ook dat ze de tweede prik willen gaan uitstellen tot de 6e week? De leverancier geeft aan dat het na de 3e week moet en de halve wereld besluit het gewoon uit te stellen? Snap ik het nou niet of zo?
Ja, jammer dat ze dat gaan doen.
pi_197528981
quote:
Iets met minder verspilling kennelijk.

Ik ben het ook even kwijt dus.
  Moderator woensdag 20 januari 2021 @ 14:31:17 #279
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197529439
Wat een domme kut zeg die nu (namens SBS6?) vragen stelt.

Zou bijna satire kunnen zijn :')
pi_197529465
Oh god.....die interviewster die nu aan het woord is :{ Ik zou me serieus doodschamen als ik als omroep die had ingehuurd :{
  Moderator woensdag 20 januari 2021 @ 14:31:59 #281
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197529476
quote:
Ja, bijzonder...
pi_197529478
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 14:31 schreef derLudolf het volgende:

Zeg dat wel, ik zou daar echt niet mee om kunnen gaan :D
pi_197529481
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 14:31 schreef derLudolf het volgende:

GMTA _O-
pi_197529488
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 14:20 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Iets met minder verspilling kennelijk.

Ik ben het ook even kwijt dus.
Meer verdunning. Nu kunnen meer mensen de eerste prik krijgen. En kan de tweede prik gegeven worden met vaccins die later binnen komen.

Ik hoop maar dat het niet averechts gaat werken.

En heej, ik ga volgend weekend op vakantie in een avondklok :') Nu is dat toch al een bijklets, lekkere hapjes, samen koken of bestellen, knus zitten onder dekentje, naar de zee staren en af en toe een wandelingetje-vakantie maar toch.
Ziet er naar uit dat ik volgende week donderdag in ieder geval moet zorgen voor 20.30 uur in het appartement te zijn.

Tenzij ik een hond meeneem. Want dan mag je wel de deur uit.
De lijst met uitzonderingen voor de avondklok lijkt haast langer dan de lijst mensen en functies voor wie hij wel geldt....
  woensdag 20 januari 2021 @ 14:32:40 #285
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197529506
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 14:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Zeg dat wel, ik zou daar echt niet mee om kunnen gaan :D
Ik zou echt zo hard zuchten en met mijn ogen rollen _O-
pi_197529509
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 14:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Meer verdunning. Nu kunnen meer mensen de eerste prik krijgen. En kan de twee prik gegeven worden met vaccins die later binnen komen.

Ik hoop maar dat het niet averechts gaat werken.

En heej, ik ga volgend weekend op vakantie in een avondklok :') Nu is dat toch al een bijklets, lekkere hapjes, samen koken of bestellen, knus zitten onder dekentje, naar de zee staren en af en toe een wandelingetje-vakantie maar toch.
Ziet er naar uit dat ik volgende week donderdag in ieder geval moet zorgen voor 20.30 uur in het appartement te zijn.
Mja die truc snapte ik wel... maar wil je dat risico dan nemen? Gezien de huidige situatie.
  woensdag 20 januari 2021 @ 14:32:49 #287
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197529519
Deze mevrouw heeft echt een beetje een probleem met haar attitude.
pi_197529544
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 14:32 schreef fietsie het volgende:
Deze mevrouw heeft echt een beetje een probleem met haar attitude.
Idd :D
  Moderator woensdag 20 januari 2021 @ 14:33:56 #289
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197529579
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 14:32 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

GMTA _O-
Ik weet niet in welk programma wel eens heb gehoord. Volgens mij in ZML? Echt van die vragen "dus ook dit, dus ook zus"
  woensdag 20 januari 2021 @ 14:34:30 #290
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197529608
"Arrogant varken" schalde hier door de gang. Ik geef geen nadere bronvermelding.
  Moderator woensdag 20 januari 2021 @ 14:36:11 #291
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197529693
Is prik 1 en 2 hetzelfde?
  woensdag 20 januari 2021 @ 14:36:21 #292
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197529702
"De linkse partijen hebben het idee dat de bal wel heel erg bij hen wordt neergelegd..."

Ze hebben toch altijd commentaar, en op- en of aanmerkingen? En nu mag je mee-sturen, en dan ineens is het "oeh nee daar branden we ons niet aan!".
pi_197529715
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 14:36 schreef fietsie het volgende:
"De linkse partijen hebben het idee dat de bal wel heel erg bij hen wordt neergelegd..."

Ze hebben toch altijd commentaar, en op- en of aanmerkingen? En nu mag je mee-sturen, en dan ineens is het "oeh nee daar branden we ons niet aan!".
_O-
  woensdag 20 januari 2021 @ 14:36:42 #294
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197529718
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 14:36 schreef derLudolf het volgende:
Is prik 1 en 2 hetzelfde?
Ja. Zelfde stof, zelfde hoeveelheid. Anders werkt t niet versterkend.
  woensdag 20 januari 2021 @ 14:38:57 #295
63722 z80
I fink you freaky
pi_197529813
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 14:08 schreef fietsie het volgende:
Oehwf @:Barreltje jij kan zo'n beetje permanent in quarantaine...
Woon/werk is een uitzondering op die regel. Ze dien een werkgeversverklaring aan te vragen bij haar leidinggevende en daar mee wapperen bij aankomst schiphol.
  woensdag 20 januari 2021 @ 14:39:36 #296
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197529833
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 14:38 schreef z80 het volgende:

[..]

Woon/werk is een uitzondering op die regel. Ze dien een werkgeversverklaring aan te vragen bij haar leidinggevende en daar mee wapperen bij aankomst schiphol.
Hij zei toch net echt dat uitzonderingen voor zakenreizigers kwamen te vervallen en alleen bleven bestaan voor topsporters.
pi_197529870
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 14:39 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hij zei toch net echt dat uitzonderingen voor zakenreizigers kwamen te vervallen en alleen bleven bestaan voor topsporters.
Idd :D Ze kan beter thuis blijven dan denk ik :P
pi_197530024
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 14:40 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Idd :D Ze kan beter thuis blijven dan denk ik :P
Barrel werkt toch niet in een land waar een vliegverbod is?
Alleen denk ik dat ze geen neusslijmvlies overhoudt met al die verplichte testen ;(

Als ze COVID oploopt is het sowieso voorbij met de vliegreisjes, want dan test ze een poos positief.
  woensdag 20 januari 2021 @ 14:45:50 #299
63722 z80
I fink you freaky
pi_197530052
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 14:39 schreef fietsie het volgende:

[..]

Sorry maar de uitzending kan ik niet zien. Ben aan het werk. En lees met een schuin ook fok mee.
En de uitzondering voor zakenreizigers is wat anders dan werkpaarden. Als dit namelijk gaat gelden voor elke grensovergang en voor al het werkvolk gaan het nog feest worden. Dit betekend namelijk dat de ziekenhuizen in de grensregio de deuren kunnen sluiten.
pi_197530121
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 14:45 schreef z80 het volgende:

[..]

Sorry maar de uitzending kan ik niet zien. Ben aan het werk. En lees met een schuin ook fok mee.
En de uitzondering voor zakenreizigers is wat anders dan werkpaarden. Als dit namelijk gaat gelden voor elke grensovergang en voor al het werkvolk gaan het nog feest worden. Dit betekend namelijk dat de ziekenhuizen in de grensregio de deuren kunnen sluiten.
Ging om vliegverkeer ook met name.
pi_197530182
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 14:45 schreef z80 het volgende:

[..]

Check dit: https://www.rijksoverheid(...)innen-eu-en-schengen

en een nieuw topic: CUL / [CUL SC] Avondklokje in zicht....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')