Bepanthen?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:04 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand trouwens nog tips wat ik straks het beste op mijn vingers kan smeren? Het grote vervellen is begonnen en er onder zit allemaal nieuwe rode huid. Op dit moment smeer ik nog vaseline maar ik weet niet of er misschien nog iets beter is?
Ah die ken ik niet, eens kijken of AH dat ook bezorgd. Heb vroeger wel ooit Calendulan gebruikt.quote:
Ja, heb je gelijk in hoor. Het is nu puur afhandelen en die sollicitatie omdat die 21 januari sluit qua inschrijven. (En het is een functie waar ik naar zou zoeken, en waarvan ik betwijfel hoe vaak 'ie vrijkomt.)quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:20 schreef AnneX het volgende:
Goed bezig @:Candaasje om door te pakken.
Als het een beetje op de rails staat, neem dan even de tijd om te rouwen.
Het is niet niks, en een heel volwassen beslissing.
Tegelijkertijd is het ook verdrietig.
En als je bestelt via Amazon.com of amazon.au?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:27 schreef Kaatje1 het volgende:
stomme amazon. Ik moet boeken over de hele wereld sturen. Maar nu krijg ik het niet voor elkaar om ze ook naar adressen buiten Europa te laten sturen.Ik kan ze wel hier laten komen (doe ik dus nu maar) en stuur ze dan naar de VS, Azie en Australie.
Moet je naar de Amazon site van het betreffende land voor gaan helaas.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:27 schreef Kaatje1 het volgende:
stomme amazon. Ik moet boeken over de hele wereld sturen. Maar nu krijg ik het niet voor elkaar om ze ook naar adressen buiten Europa te laten sturen.Ik kan ze wel hier laten komen (doe ik dus nu maar) en stuur ze dan naar de VS, Azie en Australie.
Ja benieuwd wat het precies gaat worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:27 schreef PdeHoog het volgende:
Nou mensen, het gaat los
https://www.nu.nl/coronav(...)ronamaatregelen.html
Dat zou kunnen, maar ben er nu bijna door, nog 3 boeken (waarvan 1 in Nederland en 1 in België). Maar vind het wel stomquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En als je bestelt via Amazon.com of amazon.au?
Dan zou ik 6 accounts moeten aanmakenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Moet je naar de Amazon site van het betreffende land voor gaan helaas.
Nee joh. Zelfde account werkt op alle sites. Bij mij iigquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan zou ik 6 accounts moeten aanmakenHandig zo'n multinational.
Moppermodus uit nu.
Een avondklok lijkt me wel vrij zeker.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja benieuwd wat het precies gaat worden.
Ik doe eigenlijk nooit wat met Amazon, dit is de 3e keer. En ik ben ook nog eens het password kwijtquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee joh. Zelfde account werkt op alle sites. Bij mij iigJe kan van shop wijzigen in de settings.
Ja dat is wel lastiger inderdaad!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een avondklok lijkt me wel vrij zeker.
Beetje jammer voor onze bestellingen. Na 20u mochten we al niets meer verkopen maar mochten we in ieder geval wel naar huis rijden, straks moet je dan waarschijnlijk gewoon al echt thuis zijn.
Dit iddquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:53 schreef Myraela het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de exacte invulling.
Ik heb nu vooral het gevoel dat dit weer een beperking gaat zijn voor de mensen die toch al netjes de maatregelen opvolgde, en dat er nog altijd genoeg ruimte is voor de mensen die juist overal schijt aan hebben.
Ja dat laatste zat ik ook al meteen te denkenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:53 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nu vooral het gevoel dat dit weer een beperking gaat zijn voor de mensen die toch al netjes de maatregelen opvolgde, en dat er nog altijd genoeg ruimte is voor de mensen die juist overal schijt aan hebben.
anders even laten bezorgen door kruidvat of trekpleisterquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah die ken ik niet, eens kijken of AH dat ook bezorgd. Heb vroeger wel ooit Calendulan gebruikt.
Dit, en het mandaad wat de politie krijgt om -echt- in te grijpen en moedwillige overtreders er echt "herinnerbaar" last van gaan laten krijgen. Ipv symboolbekeuringen van 95,-.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:53 schreef Myraela het volgende:
En voor mijn gevoel blijft het langer een lekker vettig soepel laagje op je huid.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:55 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
anders even laten bezorgen door kruidvat of trekpleister
je hebt verschillende soorten ook
heb het gebruikt toen ik net mijn tatoeage had en dat werkte eigenlijk prima
Maarja.. dat is toch minder beschadigd dan een flinke brandwond natuurlijk.
maar het ademt.. en dat doet vaseline niet
mja maar dat is het steedsquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:53 schreef Myraela het volgende:
sprak toevallig vriendin die al 3x bij de politie was geweest ivm sportschool die gewoon les geeftquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dit, en het mandaad wat de politie krijgt om -echt- in te grijpen en moedwillige overtreders er echt "herinnerbaar" last van gaan laten krijgen. Ipv symboolbekeuringen van 95,-.
En het vlekt niet ,ruikt lekkerder en voelt in zn geheel minder viezigquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En voor mijn gevoel blijft het langer een lekker vettig soepel laagje op je huid.
Dat heb ik ook nadat ik Paling heb schoongemaakt voor de lunch.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En voor mijn gevoel blijft het langer een lekker vettig soepel laagje op je huid.
mja heel stiekem he... wie besmet je als je in je eentje gaat wandelen?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Begreep gisteren van een kennis dat hij wanneer de avondklok echt in gaat hij gaat wandelen, gewoon omdat hij het er niet mee eens is. Dan ben je een volwassen vent van 48.
Joh, als iemand zich daar beter door voelt. Lekker boeiend. Hij doet daar niemand kwaad mee. Ik ben zelf 's werelds grootste braverik, maar soms kan het echt geen kwaad om niet alles waar de overheid mee komt klakkeloos op te volgen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Begreep gisteren van een kennis dat hij wanneer de avondklok echt in gaat hij gaat wandelen, gewoon omdat hij het er niet mee eens is. Dan ben je een volwassen vent van 48.
Jup...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:02 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
mja heel stiekem he... wie besmet je als je in je eentje gaat wandelen?
laat ze nou eerst de huidige maatregels maar eens fatsoenlijk gaan handhaven.. ipv wat al eerder werd gezegd..
eigenlijk dat alleen de mensen die toch al braaf waren er naar gaan luisteren
'Volwassen'quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Prima toch, maar dan ook, zonder de media te zoeken, Facebook te bevuilen of anderen er bij te betrekken de consequenties dragen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo triest he dat mensen dat al trots van tevoren aankondigen. Een was ook trots op dat hij naar het Museumplein ging. Toen een bekende van diegene zei dat dat niet mocht zei hij 'ja daarom ga ik juist'.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Schiet idd niet opquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:59 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
sprak toevallig vriendin die al 3x bij de politie was geweest ivm sportschool die gewoon les geeft
"ja soms knijpen we gewoon een oogje toe hoor"
tja... dan schiet het lekker op he
Wij hier ook hoor.. maar ben toch erg benieuwd naar eventuele NOG MEER maatregelenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Joh, als iemand zich daar beter door voelt. Lekker boeiend. Hij doet daar niemand kwaad mee. Ik ben zelf 's werelds grootste braverik, maar soms kan het echt geen kwaad om niet alles waar de overheid mee komt klakkeloos op te volgen.
Heel erg eens!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:02 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
laat ze nou eerst de huidige maatregels maar eens fatsoenlijk gaan handhaven.. ipv wat al eerder werd gezegd..
Dit vind ik dan dus weer HEEL wat anders dan in je eentje een stuk lopen hequote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zo triest he dat mensen dat al trots van tevoren aankondigen. Een was ook trots op dat hij naar het Museumplein ging. Toen een bekende van diegene zei dat dat niet mocht zei hij 'ja daarom ga ik juist'.
[..]
Vaseline begin ik nu een beetje viezig te vinden inderdaad. Maar goed in het begin was het wel echt nodig.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:01 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En het vlekt niet ,ruikt lekkerder en voelt in zn geheel minder viezig
ik vond het geen straf om te smeren in ieder geval en heb er ook geen vlekken in mn kleding aan over gehouden
uierzalf is waarschijnlijk ook wel een optie trouwens...
maar ik was toen echt superblij met bepanthen.. voelde ook gewoon heel fijn en bleef een stuk langer zitten dan de uierzalf.
(gevoelsmatig zat dat toch dichter bij vaseline dan bij beplanten)
Het probleem van " achter de voordeur " is er niet bij een avondklok: je bent buiten, en dus kan er gecontroleerd en gehandhaafd worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:02 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Achter de voordeur vinden de besmettingen plaats, niet als je een stukje loopt...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het probleem van " achter de voordeur " is er niet bij een avondklok: je bent buiten, en dus kan er gecontroleerd en gehandhaafd worden.
Hij doet het gewoon om te zeiken. Dan ben je behoorlijk kinderachtig bezig. Heeft al bijna een jaar z'n ouders (oud en niet gezond) niet gezien, maar klaagt omdat hij niet naar concerten of kroeg kan.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Joh, als iemand zich daar beter door voelt. Lekker boeiend. Hij doet daar niemand kwaad mee. Ik ben zelf 's werelds grootste braverik, maar soms kan het echt geen kwaad om niet alles waar de overheid mee komt klakkeloos op te volgen.
Het idee is ook te verhinderen dat je naar andermans voordeur loopt, vanuit je auto of OV, of terugloopt van die ander naar je auto, of OV. En dus niet op bezoek kunt.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Achter de voordeur vinden de besmettingen plaats, niet als je een stukje loopt...
Bepanthen baby zalfquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vaseline begin ik nu een beetje viezig te vinden inderdaad. Maar goed in het begin was het wel echt nodig.
Ik heb Bepathen verzorgende zalf bij de AH gevonden, bedoelen jullie die?
Ik kon niet op de naam komen en het is hier ook op. Maar die zou ik ook aanraden ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:09 schreef fietsie het volgende:
Overigens zou ik zelf Nestosyl op genezende brandwonden doen, maar dat komt ook omdat ik op vrijwel -alle- wondjes Nestosyl doe.
Dus complete symboolpolitiek.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het probleem van " achter de voordeur " is er niet bij een avondklok: je bent buiten, en dus kan er gecontroleerd en gehandhaafd worden.
Zit ook wolvet inquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:09 schreef fietsie het volgende:
Overigens zou ik zelf Nestosyl op genezende brandwonden doen, maar dat komt ook omdat ik op vrijwel -alle- wondjes Nestosyl doe.
mja dit dus.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dus complete symboolpolitiek.
Je pikt er misschien wat mensen uit die zo snugger zijn om nog na 20 uur af te spreken - althans, om dan pas aan te komen. Je kunt ook eerder komen en blijven slapen. Of gewoon overdag met z'n 20en afspreken.
In je eentje buiten vorm je echt geen gevaar, dus dat je dán juist wel een boete aan je broek krijgt, daar word ik ook wel recalcitrant van hoor.
haha, ik had ooit eens last van de huid rondom mijn oog. Dus purol = wolvet erop. Ging niet over, spul van de huisarts gekregen ging niet over. Toen naar een dermatoloog gestuurd, test gehad, zwaar allergisch voor lanolinequote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Bepanthen baby zalfmeesterlijk spul. Er zit lanoline (wolvet) in en dat helpt super bij huid die moet helen.
Maar dan veel minder dan in purol denk ik, want daar heb ik volgens mij nog nooit last van gehad. Al heb ik nu iets dat is op basis van vaseline, maar dan zachter, meer een creme.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:12 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zit ook wolvet inHet werkt goed, maar het meurt enorm vind ik en smeert minder fijn (door de zink denk ik).
Vroeger zat er in purol schijnbaar een stofje wat bij veel mensen allergeen werkte (geen idee wat). Maar dat is er inmiddels uitgehaald.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar dan veel minder dan in purol denk ik, want daar heb ik volgens mij nog nooit last van gehad. Al heb ik nu iets dat is op basis van vaseline, maar dan zachter, meer een creme.
Zo lang maatregelen "advies" heten, en niet "wet" gaat dat niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:13 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
mja dit dus.
ze kunnen beter zorgen dat mensen daadwerkelijk beseffen dat die maatregelen er niet voor jan met een korte achternaam zijn.. dan ze extra aanscherpen.
zodat mensen daar gewoon alsnog omheen gaan.
want waar een wil is is een weg hoor.
Dit mag toch ook? Dit mogen we toch ook gewoon kut vinden? Ik vind het ook kutter dat ik niet uiteten kan dan dat ik m'n familie niet zie. Ieder zo z'n ding.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Heeft al bijna een jaar z'n ouders (oud en niet gezond) niet gezien, maar klaagt omdat hij niet naar concerten of kroeg kan.
En een zekere pijnstillende werking.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:12 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zit ook wolvet inHet werkt goed, maar het meurt enorm vind ik en smeert minder fijn (door de zink denk ik).
En wat acht jij de kans dat de politie je gaat beboeten als je dat doet?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Prima toch, maar dan ook, zonder de media te zoeken, Facebook te bevuilen of anderen er bij te betrekken de consequenties dragen.
Pramocaïnequote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
En een zekere pijnstillende werking.
ik zei dus... dat mensen moesten gaan BESEFFEN dat die maatregelen er niet voor niks zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zo lang maatregelen "advies" heten, en niet "wet" gaat dat niet.
Mjah ik zou -hopen- dat ze je eerst taseren, dan vergeten dat ze dat al gedaan hadden, het nog een keer doen, en je dan meteen voor een hoog boetebedrag preventief gijzelen tijdens kantooruren.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En wat acht jij de kans dat de politie je gaat beboeten als je dat doet?
Beseffen? Daar zijn we 30 jaar welvaart te ver voor.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:24 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
ik zei dus... dat mensen moesten gaan BESEFFEN dat die maatregelen er niet voor niks zijn
hoe wil je dat afdwingen met wetten?
Kunnen we dat dan ook gelijk even doen met werkgevers die eisen dat hun personeel komt opdraven? Ik lees echt van mensen ervaringen van scholieren die naar Actions moeten komen om te moeten schoonmaken, of opeens overdag moeten komen (terwijl ze online lessen hebben en een baantje voor in de avond hadden) en anders maar verlof moesten opnemen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah ik zou -hopen- dat ze je eerst taseren, dan vergeten dat ze dat al gedaan hadden, het nog een keer doen, en je dan meteen voor een hoog boetebedrag preventief gijzelen tijdens kantooruren.
Eens.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Bepanthen baby zalfmeesterlijk spul. Er zit lanoline (wolvet) in en dat helpt super bij huid die moet helen.
Ik smeerde ooit dat andere spul er op...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eens.
De peuter heeft enorm vaak een rode bips en Bepathen is onze redding voor een brullende peuter.
Mijn gut feeling zegt dat dat eerder door omhooggevallen teamleiders geëist wordt, dan door de echte baas van de organisatie. (Dat zie ik iig in mijn eigen organisatie echt zo gebeuren: baas zegt "blijf thuis", onderliggende teamleider zegt: "dat kan in dit team toch echt niet want dan halen we de productie niet" (maar meldt dat niet bij de baas))quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:26 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Kunnen we dat dan ook gelijk even doen met werkgevers die eisen dat hun personeel komt opdraven? Ik lees echt van mensen ervaringen van scholieren die naar Actions moeten komen om te moeten schoonmaken, of opeens overdag moeten komen (terwijl ze online lessen hebben en een baantje voor in de avond hadden) en anders maar verlof moesten opnemen.
Dat vind ik echt nog veel crimineler dan aankondigen dat je in je eentje (niet met een hele groep uiteraard) nog een stukje s avonds gaat wandelen.
Oopsquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
haha, ik had ooit eens last van de huid rondom mijn oog. Dus purol = wolvet erop. Ging niet over, spul van de huisarts gekregen ging niet over. Toen naar een dermatoloog gestuurd, test gehad, zwaar allergisch voor lanoline![]()
Dat zat ook in de andere middeltjes van de huisarts. Kreeg iets van haar, binnen was het vrijwel over
Jij kijkt elke dag in je meterkast om je patch kabels te bewonderen?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:30 schreef fietsie het volgende:
@:PdeHoog dit moet je toch gewoon willen hebben, in je meterkast?
[ afbeelding ]
En dan hierin geprikt:
[ afbeelding ]
Dat zal, maar kennelijk wordt het gedoogd door die echte bazen. Of pak dan maar die teamleiders aan, ook prima.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn gut feeling zegt dat dat eerder door omhooggevallen teamleiders geëist wordt, dan door de echte baas van de organisatie. (Dat zie ik iig in mijn eigen organisatie echt zo gebeuren: baas zegt "blijf thuis", onderliggende teamleider zegt: "dat kan in dit team toch echt niet want dan halen we de productie niet" (maar meldt dat niet bij de baas))
Gun die man z'n fetisj!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij kijkt elke dag in je meterkast om je patch kabels te bewonderen?
Ik zou dat niet echt in mijn meterkast doen eigenlijkquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:30 schreef fietsie het volgende:
@:PdeHoog dit moet je toch gewoon willen hebben, in je meterkast?
[ afbeelding ]
En dan hierin geprikt:
[ afbeelding ]
Was als vergelijking bedoeld dat het allebei trieste gevallen zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:07 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dit vind ik dan dus weer HEEL wat anders dan in je eentje een stuk lopen he
Ik heb op mn werkplek zelfs ingelijste foto's van goed gepatchte kasten hangenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij kijkt elke dag in je meterkast om je patch kabels te bewonderen?
Wat moet je anders met al die ruimte?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou dat niet echt in mijn meterkast doen eigenlijkEen meterkast is voor de meters en de stoppen. Niet voor apparatuur
Mijn meterkast staat vol met o.a. Ubiquiti apparatuur. Maar ik ga er echt niet naar kijken. Behalve als ik er moet wezenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou dat niet echt in mijn meterkast doen eigenlijkEen meterkast is voor de meters en de stoppen. Niet voor apparatuur
Nou, G. propt hem vol met schoenen, tassen, kratjes en andere zooi. Ik liet hem altijd zoveel mogelijk leegquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wat moet je anders met al die ruimte?Bij ons hangt onze router daar ook. (Geen idee waar ik het ding anders kwijt moet.)
Ieder zijn genot.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb op mn werkplek zelfs ingelijste foto's van goed gepatchte kasten hangen
Jij ook al?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn meterkast staat vol met o.a. ubiquiti apparatuur. Maar ik ga er echt niet naar kijken. Behalve als ik er moet wezen.
Toen ik ooit nog naar paarden ging, ik ook, want vriend is allergisch als de pest en dit was dan de enige plek waar 'ie niet regelmatig hoefde te komen. Lekker brandveilig ook, met al dat stofquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, G. propt hem vol met schoenen, tassen, kratjes en andere zooi. Ik liet hem altijd zoveel mogelijk leeg
Speciaal voor jou even een snel gemaakt kiekje van een van onze stopcontacten en het talent voor netjes wegwerken wat we niet bezitten:quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:38 schreef fietsie het volgende:
Ik kan hier echt van genieten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stil. Mooi.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:42 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou even een snel gemaakt kiekje van een van onze stopcontacten en het talent voor netjes wegwerken wat we niet bezitten:
[ link | afbeelding ]
Ja. Maar dan zodanig geïnstalleerd zoals het stopcontact van Candaasje hierboven er uit ziet. Het werkt. Kast dicht. Nooit meer aanraken.quote:
Waarom zit die laagspanningskabel om die 240v heen? Als je het dan al zo mooi hebt opgerold....quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:42 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou even een snel gemaakt kiekje van een van onze stopcontacten en het talent voor netjes wegwerken wat we niet bezitten:
[ link | afbeelding ]
Geen idee, zo bleef het hangen buiten bereik van de konijnen. (De ene is een lampenstekker, de ander de stekker naar een VR base die aan het plafond hangt).quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waarom zit die laagspanningskabel om die 240v heen? Als je het dan al zo mooi hebt opgerold....
Moest even de tube pakken, maar ja, dat is het. Heel fijn spul, gebruik het voor wondjes, zere randjes bij de nagels, maar ook een schrijnend ooglidquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:17 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Vroeger zat er in purol schijnbaar een stofje wat bij veel mensen allergeen werkte (geen idee wat). Maar dat is er inmiddels uitgehaald.
Is dat creme met cetomacrogol misschien? Dat werkt ook fijn bij ruwe plekjes enzo.
dat en het restant van de tegels van de badkamerquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wat moet je anders met al die ruimte?Bij ons hangt onze router daar ook. (Geen idee waar ik het ding anders kwijt moet.)
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja. Maar dan zodanig geïnstalleerd zoals het stopcontact van Candaasje hierboven er uit ziet. Het werkt. Kast dicht. Nooit meer aanraken.
Dat kan natuurlijk wel geregeld wordenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:56 schreef fietsie het volgende:
Ik vind het gewoon jammer dat je thuis nooit genoeg kabelvolume hebt om mooie bomen te knopen ervan
In ons vorige huis had ik alles bedraad aangeslotenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk wel geregeld wordenDenk alleen dat je vrouw dat niet leuk vind
Ik denk dat P iets anders bedoelde....quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
In ons vorige huis had ik alles bedraad aangeslotenPuur omdat het kon
Joh, dat is echt niet haalbaar, er zijn echt veel te veel mantelzorgers. Dat wordt uitzondering op uitzondering en totaal onhandhaafbaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:00 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik hoop vooral dat er geen totaal bezoekverbod komt, of als wel, een uitzondering voor alleenstaanden.
Als ik hier savonds zo uit het raam kijk... zijn er sowieso niet enorm veel mensen buiten savonds.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:00 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik hoop vooral dat er geen totaal bezoekverbod komt, of als wel, een uitzondering voor alleenstaanden.
En ik zou het heel fijn vinden als je dan nog wel met 2 buiten mag zijn zoals nu, ook als je uit ander huishouden bent. Als dat zo is zou ik tot 8feb bezoekverbod zonder uitzondering alleenstaanden ook nog wel ok vinden, dan kan ik doordeweeks met de buurvrouw wandelen en in t weekend met iemand anders en heb ik toch nog wat contacten.
Avondklok zou ik voor mezelf geen probleem vinden, want vrijwel nooit na 20u nog buiten.
Gaan t zien morgen..
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:01 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik denk dat P iets anders bedoelde....
Dat was ook de enige niet fractievoorzitter die er zit geloof ik...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:01 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb dat toeslagendebat op staan op de achtergrond. Het gaat wel weer lekker richting de verkiezingen zo te horen. De enige die ik tot op heden nog iets zinnigs hoor zeggen is Omzigt.
Bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow je bedoelde deze?
[ afbeelding ]
Idd.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat was ook de enige niet fractievoorzitter die er zit geloof ik...
Ik ben altijd blij als iemand mijn meterkast snapt, ik doe dat niet nl.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik snap die kabelporno wel. En ik laat aan iedereen die hier een rondleiding krijgt vol trots onze meterkast zien.
Show usquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik snap die kabelporno wel. En ik laat aan iedereen die hier een rondleiding krijgt vol trots onze meterkast zien.
hangt hier gewoon een lijstje met wat wat is.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij als iemand mijn meterkast snapt, ik doe dat niet nl.
Zoveel is er niet al een huisinstalatie te snappen. Als er geen sprake spanning staat, dan even kijken of alle schuifjes nog naar boven staan...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij als iemand mijn meterkast snapt, ik doe dat niet nl.
“Kabelporno”quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
HIer voor het grootste deel wel, maar er zijn wat wijzigingen, en toen is het lijstje weggedaan (niet door mij). Dus als er iets mis gaat, werk ik het lijstje weer bijquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
hangt hier gewoon een lijstje met wat wat is.
Works for me.
Schuifjes?? In welke porseleinen schroefdop er een metaalfolietje ligt bedoel je?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zoveel is er niet al een huisinstalatie te snappen. Als er geen sprake spanning staat, dan even kijken of alle schuifjes nog naar boven staan...
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:14 schreef Kaatje1 het volgende:
haha, ik had ooit eens last van de huid rondom mijn oog. Dus purol = wolvet erop. Ging niet over, spul van de huisarts gekregen ging niet over. Toen naar een dermatoloog gestuurd, test gehad, zwaar allergisch voor lanoline![]()
Dat zat ook in de andere middeltjes van de huisarts. Kreeg iets van haar, binnen was het vrijwel over
Monkeytailquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:55 schreef fietsie het volgende:
Ik kwam dit eerder vandaag tegen, en hoop dat het een meme is. Of is het echt een nieuw modedingetje??
[ afbeelding ]
Nee joh! Ik weet dat ik iets naar boven moet schuiven, zo oud is het hier niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Schuifjes?? In welke porseleinen schroefdop er een metaalfolietje ligt bedoel je?
Vaker gezien al. Helaasquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:55 schreef fietsie het volgende:
Ik kwam dit eerder vandaag tegen, en hoop dat het een meme is. Of is het echt een nieuw modedingetje??
[ afbeelding ]
Ik vind dit echt heel grappigquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:55 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
Siliconencreme dacht ik, mijn oud collega's van handchirugie gebruikten dat vaak iig tegen littekenvormingquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:04 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand trouwens nog tips wat ik straks het beste op mijn vingers kan smeren? Het grote vervellen is begonnen en er onder zit allemaal nieuwe rode huid. Op dit moment smeer ik nog vaseline maar ik weet niet of er misschien nog iets beter is?
Zo'n gevalquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Schuifjes?? In welke porseleinen schroefdop er een metaalfolietje ligt bedoel je?
Er zijn zoveel meer dingen mode die met gezond verstand niet te verklaren zijn...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:55 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
Een avondklok bijvoorbeeld jaquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Er zijn zoveel meer dingen mode die met gezond verstand niet te verklaren zijn...
Jammer dat ie van het CDA isquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:01 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb dat toeslagendebat op staan op de achtergrond. Het gaat wel weer lekker richting de verkiezingen zo te horen. De enige die ik tot op heden nog iets zinnigs hoor zeggen is Omzigt.
Zit er een kat achter op zijn rug of is het echtquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:55 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
Mwjah. Ik vind alle politieke partijen goeie en slechte punten hebben. Behalve Forum, Denk en de PVV. En 50+. Ik weet niet of me het zou tegenhouden om op hem te stemmen eigenlijk.quote:
Hij doet blijkbaar aan super goede PR op tv op dit moment, geloof ik. Mijn moeder belde net en zei dat ze het debat aan het kijken is en dat ze nu ook wist op wie ze ging stemmen bij de komende verkiezingenquote:
He, hoe is het met jou? Heb je nog iets lekkers te eten kunnen regelen?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij doet blijkbaar aan super goede PR op tv op dit moment, geloof ik. Mijn moeder belde net en zei dat ze het debat aan het kijken is en dat ze nu ook wist op wie ze ging stemmen bij de komende verkiezingen
Ik hoop dat je weet dat de politie daar NIET over gaat. En dat je niet richting politie moet schoppen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dit, en het mandaad wat de politie krijgt om -echt- in te grijpen en moedwillige overtreders er echt "herinnerbaar" last van gaan laten krijgen. Ipv symboolbekeuringen van 95,-.
Ik zou er uierzalf op smeren. Dit is vettig en wordt gebruikt bij geïrriteerder en ontstoken huid.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vaseline begin ik nu een beetje viezig te vinden inderdaad. Maar goed in het begin was het wel echt nodig.
Ik heb Bepathen verzorgende zalf bij de AH gevonden, bedoelen jullie die?
Dan hoop ik dat zij niet kijkt naar Wilders.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij doet blijkbaar aan super goede PR op tv op dit moment, geloof ik. Mijn moeder belde net en zei dat ze het debat aan het kijken is en dat ze nu ook wist op wie ze ging stemmen bij de komende verkiezingen
Ik heb bij jou het idee dat je de hele dag door je huis loopt met een enorm grote gijns over je gezicht. En dan bedenken dat wanneer het zomer is, je niet wegdrijft van de hittequote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:24 schreef Jagärtrut het volgende:
Joh, jullie kabelporno mannen. Je moet eens een Belgische meterkast zien. Een hoeveelheid groepen, niet te geloven. Ik geloof dat wij 40 groepen hebben in dit huis, echt alles zit op een aparte groep.
Verder geniet ik er zo van, we hebben utp aansluitingen op elke kamer, en nu een Meshnetwerk op elke verdieping. Overal stabiel supersnel internet, draadloos en bekabeld. de duutser heeft gegeekt met de switches router en meshdingen, ik ben daar wel erg blij mee...
Maak er eens een foto van! Dan maak je @Vonkenboer blij in het k&w topic.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:24 schreef Jagärtrut het volgende:
Joh, jullie kabelporno mannen. Je moet eens een Belgische meterkast zien. Een hoeveelheid groepen, niet te geloven. Ik geloof dat wij 40 groepen hebben in dit huis, echt alles zit op een aparte groep.
Verder geniet ik er zo van, we hebben utp aansluitingen op elke kamer, en nu een Meshnetwerk op elke verdieping. Overal stabiel supersnel internet, draadloos en bekabeld. de duutser heeft gegeekt met de switches router en meshdingen, ik ben daar wel erg blij mee...
Nee hoor, in patchkasten is dit heel prima en heel praktisch; patchkasten horen dan ook geen actieve componenten te bevatten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:51 schreef z80 het volgende:
En de kabelporno is enkel voor het plaatje. Wat een ramp om daar onderhoud uit te voeren of storing te zoeken. Ja ervaring mee. Kost je een halve dag extra enkel om er voor te zorgen dat er enkel 1 switcht tussenuit gehaald kan worden zonder de rest van de kast plat te leggen.
Kabels netjes in gootjes en geleiders ja. Opbinden met klitteband ja doe ik ook. Maar alles zo strak opbinden is vragen om problemen.
Hier kan je wel met een gootje werken, verticaalquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:35 schreef Jagärtrut het volgende:
et voila:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] (die laatste heeft nog de vrouwelijke touch nodig...)
Die foto's die je plaatst zijn wel van kasten met actieve componenten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee hoor, in patchkasten is dit heel prima en heel praktisch; patchkasten horen dan ook geen actieve componenten te bevatten.
En ik verwacht van mijn mensen dat de voorkant. die wel naar de actieve componenten gaat, er zeker netjes uitziet, alleen dan niet opgeboden.
Vrijwel alle datacenterstoringen en ser-storingen in organisaties waar ik in het verleden heb rondgelopen waren kabel (en struikel ...) gerelateerd.
Nogmaals: voor patchbekabeling naar vaste montage. Niet naar actieve componenten.
Wij hebben in onze ruimtes geen geforceerde lucht, juist om trillingen te voorkomen. Allemaal waterkoeling en zo veel mogelijk passiefquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:03 schreef z80 het volgende:
[..]
Die foto's die je plaatst zijn wel van kasten met actieve componenten.
En strak opgebonden patchpanelen geven de meest idiote storingen omdat de connectoren onder spanning staan. Door het trillen van de luchtbehandeling en het niet meer kunnen opvangen van die trillingen gaat er van alles storingen geven.
@JT mn.X knikt goedkeurend naar 40 zekeringen “ nounou”!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:08 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ha, die heb ik óók in m'n box haha. Hij komt al bijjjna
Golfer is dé vraagbaak voor sollicitatiebrieven in de Culsc! 👍🏼quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:39 schreef Candaasje het volgende:
![]()
Zijn hier mensen die wel eens sollicitatiebrieven selecteren of verbannen naar de stapel van vergeet-enis?
(Met andere woorden; iemand zin en tijd om eens een blikte werpen? Ik heb dit al zo lang niet meer gedaan en ik vraag me af hoe het overkomt. Laat staan mijn soms wat Vervlaamsde taalgebruik)
Ik heb een box van 5 maaltijden voor 2 personen besteld, en vries dan een deel in zodat ik er anderhalve week van kan eten. Moet nog even kijken hoe dat in de praktijk gaat, want is de eerste keer sinds ik alleen ben dat ik een box heb.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:41 schreef AnneX het volgende:
@:JT
[..]
@:JT mn.X knikt goedkeurend naar 40 zekeringen “ nounou”!
@:vlindertje81 bestel jij voor 1 persoon dan?
@golfer lees jij nog mee?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Golfer is dé vraagbaak voor sollicitatiebrieven in de Culsc! 👍🏼
Oh dat zou fijn zijn!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:47 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Candaasje ik selecteer geen brieven, maar ben wel goed in schrijven en help vrienden ook regelmatig wel met sollicitatiebrieven (taalgebruik / sluit de brief aan bij vacature) en wil er met alle liefde even naar kijken hoor! Hoe meer mensen hoe beter zou ik denken
Tig groepen en maar twee differentiële schakelaars.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
@:golfer lees jij nog mee?![]()
Oh en 40 groepen, Belgen blijven grappig
Je mag ook wel brieven naar mij sturen, ben ondertussen expert in nakijken van teksten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh dat zou fijn zijn!
Ik zie net dat de datum verschoven is van 21 januari naar de 31ste (of ik heb scheel gekeken, maar ik denk het niet) dus het hoeft ook niet op stel en sprong. Maar graag!
Ik zal je het via PM sturen, en dan hopen dat 'ie de lay-out niet compleet vernaggeld want dat leest natuurlijk niet prettig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:57 schreef Candaasje het volgende:
Tevens:Is er in de uni een prikbord waar kamerverhuur op gevraagd/aangeboden wordt? Zo ja dan even hier een papiertje hangen dat ze niet met deze kotbaas in zee moeten gaan. Heb jij niet direct wat aan. Maar een vervolghuurder wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Ik ga bij Kotweb informeren of ze nog daarbij aangesloten zijn. Als dat zo is dan al ik Kotweb erop wijzen dat deze verhuurder niet aan hun eisen voldoet. (Nu met dit contractgedoe, maar ook de hele schimmelkwestie wat op de studenten wordt afgeschoven. En ik weet niet of het nog steeds zo is, maar mijn kamer stond op de site als 20m2, terwijl het nog geen 13m2 is.)quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:01 schreef z80 het volgende:
[..]
Is er in de uni een prikbord waar kamerverhuur op gevraagd/aangeboden wordt? Zo ja dan even hier een papiertje hangen dat ze niet met deze kotbaas in zee moeten gaan. Heb jij niet direct wat aan. Maar een vervolghuurder wel.
Nee, je bent die Hollander. Die zijn lastig. Zelfde als hier in Duitsland.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:05 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ga bij Kotweb informeren of ze nog daarbij aangesloten zijn. Als dat zo is dan al ik Kotweb erop wijzen dat deze verhuurder niet aan hun eisen voldoet. (Nu met dit contractgedoe, maar ook de hele schimmelkwestie wat op de studenten wordt afgeschoven. En ik weet niet of het nog steeds zo is, maar mijn kamer stond op de site als 20m2, terwijl het nog geen 13m2 is.)
Kotweb is zeg maar de 'funda' van de studentenkamers in Antwerpen.
Ik ga het morgen nog 1x vriendelijk doch dwingend proberen via de mail, maar ze hebben nu echt de verkeerde. Ik ben iets te vaak genaaid met contracten, en ik heb tijd teveel
Ze zijn normaal - vrij bijzonder hier inderdaad - groot fan van Hollanders, hebben zelfs een 2e huis gekocht in Zeeland!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:07 schreef z80 het volgende:
[..]
Nee, je bent die Hollander. Die zijn lastig. Zelfde als hier in Duitsland.
Lay-out is nog prima leesbaar hoor!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh dat zou fijn zijn!
Ik zie net dat de datum verschoven is van 21 januari naar de 31ste (of ik heb scheel gekeken, maar ik denk het niet) dus het hoeft ook niet op stel en sprong. Maar graag!
Ik zal je het via PM sturen, en dan hopen dat 'ie de lay-out niet compleet vernaggeld want dat leest natuurlijk niet prettig.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:57 schreef Candaasje het volgende:
Tevens:Pff wat irritant zeg.. en voor dat geld en met de tijd die je hebt zou ik het ook niet laten zitten hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door vlindertje89 op 19-01-2021 23:03:41 ]
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vaccin gehad![]()
Pijnlijke arm but hey, ik kan der tegen.
Heb ik ook altijd met griepvaccinquote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vaccin gehad![]()
Joepie.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vaccin gehad![]()
Oh ja, die poppen! Ze zijn ook best engig, hij had zeker een punt.quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:28 schreef minilot het volgende:
@:Lucky_Strike Hotdogs, wat goed!Al in geen eeuwen gegeten en nu instant zin
Meh, verdoving.. Maar beter dan geen verdoving!
Wat heb je allemaal al uit Flavour gemaakt? Oh en aangaande Günther: hij vond je poppenkast poppen heel lang veel te eng, maar speelt zich er momenteel helemaal te pletter meeDank nog!
Goedemorgen Dotje!quote:Op woensdag 20 januari 2021 07:06 schreef minilot het volgende:
Goeiemorgen honneponnetjes! Zo met de peuterschool dicht en het Grote Einde der Middagdutten blijft er verrekte weinig gelegenheid over om te FOK!ken en ik heb het forumpostjes tikken tijdens het in de vroegte hardlopen nog niet gans onder de knie.Maar ik mis jullie!
![]()
Alles teruglezen is een te taaie dobber want zo enorm veel maar ik heb niettemin in de vluchtigheid meegekregen dat @:Candaasje het voortaan zonder haar smakelijke Vlaamse professoren zal moeten zien te redden!Candaas, hoe moet ik je thuis nou omschrijven nu 'die ene superschattige van de Enschedemeet die dierenarts-in-opleiding-is, weet je wel?!*' niet meer klopt?
Verder ga ik even terugzoeken hoe en wanneer @:Isabeau dan toch eindelijk haar episch nobele daad gaat doen
Tot zo!
*J. is volstrekt incapabel ommensen en namen te onthouden dus moet het wel vaker met wazige omschrijvingen doen, zo is @:mjan al drie jaar 'die ene die toen in het Paard in Den Haag een hapje van je veganistische frikandel nam, dat wéét je toch nog wel?!'
Is Gunther ook van knuffel-handpoppen? Ik heb nog 2x een leeuw, 2x giraffe en 2x een aap geloof ik. Ooit bij een supermarkt actie gekregen en bewaard voor mij neefje, die alleen interesse heeft voor autootjes/ Mario kartquote:Op woensdag 20 januari 2021 08:28 schreef minilot het volgende:
@:Lucky_Strike Hotdogs, wat goed!Al in geen eeuwen gegeten en nu instant zin
Meh, verdoving.. Maar beter dan geen verdoving!
Wat heb je allemaal al uit Flavour gemaakt? Oh en aangaande Günther: hij vond je poppenkast poppen heel lang veel te eng, maar speelt zich er momenteel helemaal te pletter meeDank nog!
Ja die komkommer! die is echt top!quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ja, die poppen! Ze zijn ook best engig, hij had zeker een punt.
Ik ben helemaal weg van de komkommersalade in tahindressing. De knolselderijtaco's waren hemels. Gisteren aten we koolrabi en aardappels met ei en dat was ook vrij briljant.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
MiniiiiiiiIk ben helemaal into Flavour maar we zijn nog niet aan je portobello's toegekomen. J vraagt steevast of we weer eten van Otto
![]()
Voor je het weet zit je echter de kassa bij de Aldiquote:Op woensdag 20 januari 2021 08:38 schreef Candaasje het volgende:
*mijn
Allemachtig, mijn IQ holt gelijk achteruit..
Jij ook succesquote:Op woensdag 20 januari 2021 08:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
MiniiiiiiiIk ben helemaal into Flavour maar we zijn nog niet aan je portobello's toegekomen. J vraagt steevast of we weer eten van Otto
![]()
Vandaag heb ik weer eens een strak geplande dag buiten de deur. 2 Supermarkten. Persco kijken op kantoor, daar ook lunchen, plassen, tandenpoetsen. Dan samen naar de tandarts (verdoving, halp) en dan rap naar huis voor de culminatie van 4 jaar intensief de Amerikaanse politiek volgen. Vanavond hot dogs voor de tv.
Echter, hmm?quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Voor je het weet zit je echter de kassa bij de Aldi
Of met een kort pittig kapsel van die stijlvolle borden met teksten (In dit huis....) te fröbelen en te verkopen via feesboek.quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Voor je het weet zit je echter de kassa bij de Aldi
Kan je wel lekker mee verdienen zag ik bij typisch Helmond.quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:43 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Of met een kort pittig kapsel van die stijlvolle borden met teksten (In dit huis....) te fröbelen en te verkopen via feesboek.
Ik heb zelf de Plenty (en dus niet more) maar die vind ik een stuk minder aantrekkelijk dan Simple of Flavour.quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:46 schreef Myraela het volgende:
Is Flavour nou echt hét Ottologhi boek? Of kan ik beter eerst mijn (nog nooit uit gekookte) Plenty More eens openklappen.
Typisch Helmond?quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kan je wel lekker mee verdienen zag ik bij typisch Helmond.
Die maakte crea bea kerst tafereeltjes
Beetje de man bijt hond figuren opzoeken in een wijk.quote:
Een keer zelfgemaakte friet en krokettenkunsten, een keer dat aardappel-koolrabigebeuren, en een behoorlijk aantal keren gewoon uit de schaal als ik toch in de koelkast moest zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:33 schreef minilot het volgende:
Oh, die komkommersalade komt hier thuis als het goed is volgende week voorbij, dus goed te horen dat -ie beviel!Wat at je er zoal naast, Lucky?
Ik hoop er volgende week aan toe te komenquote:Op woensdag 20 januari 2021 08:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
![]()
Desnoods doe je het zonder portobello's, maar die olie wil je in huis hebben. Blijft ook verrassend lang goed in de koeling, ik heb m vrijdag nog gegeten en was nog helemaal jummie
Heen idee, Flavour is mijn eerste pas. Zeker niet de laatste.quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:46 schreef Myraela het volgende:
Is Flavour nou echt hét Ottologhi boek? Of kan ik beter eerst mijn (nog nooit uit gekookte) Plenty More eens openklappen.
Oh, dan ga ik eerst maar eens wat dingen proberen uit het boek dat ik al heb. Maar een keer inplannen voor een weekend.quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heen idee, Flavour is mijn eerste pas. Zeker niet de laatste.
Maar daar was toch destijds een net zo grote hype over, dus zou toch ook wel wat lekkers tussen moeten zitten.quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:46 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb zelf de Plenty (en dus niet more) maar die vind ik een stuk minder aantrekkelijk dan Simple of Flavour.
Ik offer me op om het te onderzoeken.quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:59 schreef Vanyel het volgende:
Ik ken de knolselderijolie niet maar ga er blind vanuit dat die van de portobello's beter is. Beter dan die is schier onmogelijk.
Moedig!quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik offer me op om het te onderzoeken.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Moedig!
"Zij die de beproeving durfde nemen...'
Staat best mooi toch, mocht je het door het geweld van smaakexplosies niet overleven?
+1.quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Sowieso, de recepten die ik uit Plenty heb gemaakt waren ook allemaal lekker.quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar daar was toch destijds een net zo grote hype over, dus zou toch ook wel wat lekkers tussen moeten zitten.
Daar hebben ze ook dingen voorquote:Op woensdag 20 januari 2021 09:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik zweer dat ik tot 5 uur vanmorgen geen oog heb dicht gedaanVanavond dus vroeg slapen
Mja, daar heb ik niet echt geweldige ervaring mee, zeg maar.quote:
Ze hebben er via de uni dus zelfs gratis bemiddeling voorquote:Op woensdag 20 januari 2021 09:22 schreef Isabeau het volgende:
@:Candaasje ik wilde gisteren nog iets zeggen over 'het gedoe'. Lekker, zo'n huisbaas die alle cliche's over huisbazen zo fraai bevestigt. Ik hoop dat het snel afgedaan is en hij aan alle kanten ongelijk krijgt.
Over iets meer dan 24 uur is het alweer overquote:Op woensdag 20 januari 2021 09:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik zweer dat ik tot 5 uur vanmorgen geen oog heb dicht gedaanVanavond dus vroeg slapen
Daarna nog wel iets kunnen slapen?quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:20 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Over iets meer dan 24 uur is het alweer over
Ja, uiteraard viel ik 's morgens wel lekker in slaap. Vlak voor de wekker en zo. De ingreep duurt 3-4 uur. En ik hoopte eigenlijk zelf jullie op de hoogte te houdenquote:Op woensdag 20 januari 2021 09:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Daarna nog wel iets kunnen slapen?
Hoe lang duurt zo'n operatie eigenlijk, dus die jij krijgt? Die van je neef zal wel langer duren want daar moeten ze de boel aan elkaar knopen lijkt me.
En komt JRoss ons af en toe op de hoogte houden?
Gaat de goede kant op dusquote:Op woensdag 20 januari 2021 09:38 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Net voor het eerst in 2 weken zelfstandig mijn haar gewassenwat kan je met domme dingen blij zijn.
Nu even teruglezen maar ik zag al een slecht slapende isa
Best lange operatie. In ieder geval slaap je dan wel lekkerquote:Op woensdag 20 januari 2021 09:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, uiteraard viel ik 's morgens wel lekker in slaap. Vlak voor de wekker en zo. De ingreep duurt 3-4 uur. En ik hoopte eigenlijk zelf jullie op de hoogte te houden
Wat heb jij tegen ambtenaren?quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:40 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriend heeft vorige week een mail gestuurd naar de gemeente, dat een parkeerplek helemaal verzakt is en je er daardoor niet meer normaal in en uit kan rijden.
En ze zijn er nu al aan het werk...
Wat is dit. Wat zijn dit voor ambtenaren. Waarom gaat dit zo snel. Ik ben in de war.
Nee, pijn is al zo goed als een week helemaal weg. En daarvoor kon ik het ook niet pijn noemen, meer een zeurend gevoel. Behalve de dag zelf wel natuurlijkquote:Op woensdag 20 januari 2021 09:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op dusDoet het ook pijn als je er niets mee doet, met die hand?
quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:42 schreef Vanyel het volgende:
Wat heb jij tegen ambtenaren?
Ze doen toch niks?
Misschien stond je buurman wel naar buiten te kijken en dacht: hè hè, half jaar geleden die brief gestuurd en ze gaan het eindelijk eens opknappen!quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:40 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriend heeft vorige week een mail gestuurd naar de gemeente, dat een parkeerplek helemaal verzakt is en je er daardoor niet meer normaal in en uit kan rijden.
Wat is dit. Wat zijn dit voor ambtenaren. Waarom gaat dit zo snel. Ik ben in de war.
Herkenbaar!quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:20 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt het er maar druk meequote:Op woensdag 20 januari 2021 09:11 schreef Candaasje het volgende:
Ok, ik ga ruzie maken met m'n huisbazen, CV eens updaten want die kwam nog uit het jaar kruik, brieven op de post doen, pakketjes ophalen.... oh en aankleden. Misschien moet ik dat zo ook eerst eens doen.
/zwaarleven
Ja, nee, ik weet niet, want mijn laatste ervaring met van die dingen was echt heel matig. Direct in slaap vallen. Twee uur later wakker worden met het gevoel dat er een baksteen op mijn hoofd lag en daarna geen minuut meer geslapen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Herkenbaar!
Vanavond lekker pillen vragenEn anders slaap je morgen wel bij
Dat is minder....quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, nee, ik weet niet, want mijn laatste ervaring met van die dingen was echt heel matig. Direct in slaap vallen. Twee uur later wakker worden met het gevoel dat er een baksteen op mijn hoofd lag en daarna geen minuut meer geslapen.
Bizar hè? Er bestaat geloof ik ook nog iets van gratis 'rechtspraak' in Antwerpen voor dit soort zaken.quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ja, ik weet het. Komt vast allemaal goed.
Eigenlijk te zot voor woorden dat ze daar bemiddeling voor hebben bij de uni, want dat geeft aan dat dat blijkbaar nodig is, Candaasje. Hij staat natuurlijk niet boven de wet en als hij denkt dat wel te staan, is er dan ook verdere rechtsbijstand van de uni?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:40 schreef Myraela het volgende:
Het houdt me wel lekker bezig jaquote:Op woensdag 20 januari 2021 09:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk meeGoed dat je doorpakt, kun je dit hoofdstuk zo snel als mogelijk afsluiten en op naar nieuwe zaken
![]()
En BOEOEOEOE voor je huisbaas
Ja, het is ook een grote operatie. En ik moet de hele tijd een beetje om mezelf lachen, want ik heb een idiote angst om jong dood te gaan en dat is ook de reden dat ik niet durf auto te rijden. Al die statistiekjes in mijn hoofd en zo. En dan ga ik vrijwillig iets doen wat ik zelf niet nodig heb waarbij de kans te overlijden veel groter is dan een stukje rijden in een autoquote:Op woensdag 20 januari 2021 10:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dat is minder....
Welk pammetje (auto correct wil er lammetje van maken maar die zijn van @:sigme ) had je?
Ik sliep prima op temazepam. Ook geholpen doordat de stress rond 22.00 uur (pre-pam) opeens van me afviel.
Want het is gewoon retespannend en een grote operatie.
Misschien zijn het geen ambtenaren maar een ingehuurd commercieel bedrijfquote:Op woensdag 20 januari 2021 09:40 schreef Myraela het volgende:
Nou ja. Hoe kan dat nou? Schoenen zijn uitgelopen en je voeten ook 🤪quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:14 schreef z80 het volgende:
Gister blaar gelopen onder de voet, tussen de tenen. Vandaag doorgeprikt vanwege de constante druk. Maar blijkbaar zit er onder het eelt ook nog iets. Gaat straks een lekker rondje worden.
Het maakt niet uit hoeveel of hoe lang ik loop. Ik blijf blaren lopen. Enkel zit deze op een rotplek.quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou ja. Hoe kan dat nou? Schoenen zijn uitgelopen en je voeten ook 🤪
De moeder annex gymjuf doet nu speelkwartier met de kinderen buiten.
Sowieso leuk dat er weer veel jonge kinderen zijn, die samen op school zitten en met elkaar buiten spelen.
Is dit nu lokaal dialect voor "geweldig" of voor "hij verplaatst alleen" ?quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:53 schreef Lonaa het volgende:
Mijn vrij nieuwe stofzuiger is een soort bezem en ik ben er he-le-maal zat van.
Dat laatste. En ik word er HEEL BOOS van.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is dit nu lokaal dialect voor "geweldig" of voor "hij verplaatst alleen" ?
Ik ken ze allebei. Ze heeft gelijk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Onlangs zat een bekende bij de laatste 10 van de 70 sollicitanten en zij is het geworden.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:39 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben niet zo goed in mezelf verkopen in een CV geloof ikWat een afschuwelijk gedoe vind ik dat.
Vaardigheden, hobby's, profiel..het is allemaal zo generiek.
Terecht.😡 zijn de reviews ook in die orde?quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat laatste. En ik word er HEEL BOOS van.
Ik hou van motivatiebrieven schrijven, maar in een CV kun je eigenlijk gewoon niets kwijt. Toch zijn er zat bedrijven waar dat het enige is waar ze naar kijken.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:39 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben niet zo goed in mezelf verkopen in een CV geloof ikWat een afschuwelijk gedoe vind ik dat.
Vaardigheden, hobby's, profiel..het is allemaal zo generiek.
Ja, ik. Want ik vond dat ik bij mijn sport trainingen oefeningen voor die spieren moest toevoegen, maar het lukt me niet. Misschien moet ik haar eens een persoonlijk berichtje sturen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:34 schreef AnneX het volgende:
Nou, nog een post dan.
Eerder gaf ik de tip van de praktische bekkenbodemoefentherapeut 3W
Haar volg ik omdat zij goeie adviezen en tips heeft op fb.
Vandaag haar blog https://www.jouwbekkenthe(...)an-als-moet-hoesten/
Zijn er mensen die haar al hebben gezocht en volgen?
Ja, op mijn werk werden eerst alleen de cv's snel beoordeeld een daarna van de overgebleven brieven pas de motivatie brieven. Die bepaalden dus wel of je op gesprek werd uitgenodigd. We hadden bij de laatste vacature ook meer dan 700 sollicitanten, dan kan ik me voorstellen dat je eerst een snelle beoordeling doet.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:00 schreef Myraela het volgende:
Ik hou van motivatiebrieven schrijven, maar in een CV kun je eigenlijk gewoon niets kwijt. Toch zijn er zat bedrijven waar dat het enige is waar ze naar kijken.
👍🏼 Doen dan maar.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik. Want ik vond dat ik bij mijn sport trainingen oefeningen voor die spieren moest toevoegen, maar het lukt me niet. Misschien moet ik haar eens een persoonlijk berichtje sturen.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:05 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Bizar hè? Er bestaat geloof ik ook nog iets van gratis 'rechtspraak' in Antwerpen voor dit soort zaken.
Het is meer dat het veel gedoe is, dan dat ik echt bang ben voor de uitspraak. (Zowel de wet als 'Kotweb' zouden aan mijn kant moeten staan, als ik het zo lees.)Wat erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar was mijn vorige huisbaas niks bij. (was ook een dubieus typ, op hele andere manieren. Gelukkig kruisen ze niet)
Hoe kwam het? Schoenen, sokken, nattigheid, domweg pech?quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:14 schreef z80 het volgende:
Gister blaar gelopen onder de voet, tussen de tenen. Vandaag doorgeprikt vanwege de constante druk. Maar blijkbaar zit er onder het eelt ook nog iets. Gaat straks een lekker rondje worden.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ken ze allebei. Ze heeft gelijk.
Bedoel je een vlecht waarbij je steeds een plukje haar erbij pakt?quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:23 schreef Tele6 het volgende:
Oh enik heb zonet voor het eerst m'n haar in kunnen vlechten
![]()
Een vlecht bovenop m'n hoofd kan mijn ruimtelijk inzicht nog niet aan, maar als ik langs de zijkant vlecht (een haarbandvlecht zeg maar) kan ik het net zo doen als wanneer ik bij iemand anders vlecht
Mijn haar wordt echt lang
Dat bedoel ik ja. Gewone vlechtjes zijn lang niet zo leuk (en lang niet zo'n uitdaging, vooral)quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bedoel je een vlecht waarbij je steeds een plukje haar erbij pakt?
Mijn haar komt nu ruim op de rug.
Neh, het is eigenlijk altijd wel een goedkope kutstofzuiger geweest.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Terecht.😡 zijn de reviews ook in die orde?
Is het plots? Zit er iets dat verstopt?
Troost je...zelfs de miele ging wijlen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Neh, het is eigenlijk altijd wel een goedkope kutstofzuiger geweest.
Ik overweeg een Henry.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Troost je...zelfs de miele ging wijlen.
Nu hebben wij er twee😂 eentje gevonden in de kringloop van moeders en de ander georven van schoonma, ook uit de kringloop.Miele n.b.
Eentje voor boven en eentje voor beneden.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik overweeg een Henry.Wil k eigenlijk al jaren 'cause it has a face.
Vlechtje erbovenop vind ik leuker.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:01 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja. Gewone vlechtjes zijn lang niet zo leuk (en lang niet zo'n uitdaging, vooral)![]()
Je kunt het invlechten zodat de vlecht onder de haren die je erbij pakt ligt, en je kunt het invlechten zodat de vlecht op de extra haren ligt. Dat laatste is moeilijker, want dan moet je de haren onderlangs de vlecht toevoegen. Dus ik doe meestal de eerste methode. 's Zomers mag ik B z'n haar wel eens invlechten
Dat is beduidend langer dan het mijne danik heb de kapper telkens de nek korter laten maken zodat het haar van bovenop mijn hoofd erbij kon komen, anders had ik nu wel een matje tot op mijn rug gehad.
Daarnaast zijn ze goed. Een bijzaak wellicht, maar toch.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is mooi meegenomen inderdaad.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daarnaast zijn ze goed. Een bijzaak wellicht, maar toch.
Maar hoe zuiver kun je dan nog handelen als The face je werktechnisch in de steek laat?quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:40 schreef Myraela het volgende:
Ik heb laatst wel een bierpakket laten bezorgen, met hapjes erbij. Ik kan we even opzoeken waar dat van was, zij versturen via postnlquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:49 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm vast in de aanloop naar de persconferentie straks.
Als we het weekend niet in eigen persoon naar opa mogen... overweeg ik een borrelpakketje.
En dochterlief zit druk een online quiz re freubelen.
Hebben jullie nog goede ideeen?
Bij voorkeur bezorgbaar op/voor zaterdag
Ah nice.. ik zocht iets met wijn.. maaaaar heel graagquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb laatst wel een bierpakket laten bezorgen, met hapjes erbij. Ik kan we even opzoeken waar dat van was, zij versturen via postnl
Ja, jammer dat ze dat gaan doen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:17 schreef PdeHoog het volgende:
Hoorden jullie ook dat ze de tweede prik willen gaan uitstellen tot de 6e week? De leverancier geeft aan dat het na de 3e week moet en de halve wereld besluit het gewoon uit te stellen? Snap ik het nou niet of zo?
Iets met minder verspilling kennelijk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:17 schreef PdeHoog het volgende:
Hoorden jullie ook dat ze de tweede prik willen gaan uitstellen tot de 6e week? De leverancier geeft aan dat het na de 3e week moet en de halve wereld besluit het gewoon uit te stellen? Snap ik het nou niet of zo?
Ja, bijzonder...quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:17 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg dat wel, ik zou daar echt niet mee om kunnen gaanquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:31 schreef derLudolf het volgende:
Wat een domme kut zeg die nu (namens SBS6?) vragen stelt.
Zou bijna satire kunnen zijn
GMTAquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:31 schreef derLudolf het volgende:
Wat een domme kut zeg die nu (namens SBS6?) vragen stelt.
Zou bijna satire kunnen zijn
Meer verdunning. Nu kunnen meer mensen de eerste prik krijgen. En kan de tweede prik gegeven worden met vaccins die later binnen komen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:20 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Iets met minder verspilling kennelijk.
Ik ben het ook even kwijt dus.
Ik zou echt zo hard zuchten en met mijn ogen rollenquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeg dat wel, ik zou daar echt niet mee om kunnen gaan
Mja die truc snapte ik wel... maar wil je dat risico dan nemen? Gezien de huidige situatie.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Meer verdunning. Nu kunnen meer mensen de eerste prik krijgen. En kan de twee prik gegeven worden met vaccins die later binnen komen.
Ik hoop maar dat het niet averechts gaat werken.
En heej, ik ga volgend weekend op vakantie in een avondklokNu is dat toch al een bijklets, lekkere hapjes, samen koken of bestellen, knus zitten onder dekentje, naar de zee staren en af en toe een wandelingetje-vakantie maar toch.
Ziet er naar uit dat ik volgende week donderdag in ieder geval moet zorgen voor 20.30 uur in het appartement te zijn.
Iddquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:32 schreef fietsie het volgende:
Deze mevrouw heeft echt een beetje een probleem met haar attitude.
Ik weet niet in welk programma wel eens heb gehoord. Volgens mij in ZML? Echt van die vragen "dus ook dit, dus ook zus"quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:36 schreef fietsie het volgende:
"De linkse partijen hebben het idee dat de bal wel heel erg bij hen wordt neergelegd..."
Ze hebben toch altijd commentaar, en op- en of aanmerkingen? En nu mag je mee-sturen, en dan ineens is het "oeh nee daar branden we ons niet aan!".
Ja. Zelfde stof, zelfde hoeveelheid. Anders werkt t niet versterkend.quote:
Woon/werk is een uitzondering op die regel. Ze dien een werkgeversverklaring aan te vragen bij haar leidinggevende en daar mee wapperen bij aankomst schiphol.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:08 schreef fietsie het volgende:
Oehwf @:Barreltje jij kan zo'n beetje permanent in quarantaine...
Hij zei toch net echt dat uitzonderingen voor zakenreizigers kwamen te vervallen en alleen bleven bestaan voor topsporters.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:38 schreef z80 het volgende:
[..]
Woon/werk is een uitzondering op die regel. Ze dien een werkgeversverklaring aan te vragen bij haar leidinggevende en daar mee wapperen bij aankomst schiphol.
Iddquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hij zei toch net echt dat uitzonderingen voor zakenreizigers kwamen te vervallen en alleen bleven bestaan voor topsporters.
Barrel werkt toch niet in een land waar een vliegverbod is?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IddZe kan beter thuis blijven dan denk ik
Sorry maar de uitzending kan ik niet zien. Ben aan het werk. En lees met een schuin ook fok mee.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hij zei toch net echt dat uitzonderingen voor zakenreizigers kwamen te vervallen en alleen bleven bestaan voor topsporters.
Ging om vliegverkeer ook met name.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:45 schreef z80 het volgende:
[..]
Sorry maar de uitzending kan ik niet zien. Ben aan het werk. En lees met een schuin ook fok mee.
En de uitzondering voor zakenreizigers is wat anders dan werkpaarden. Als dit namelijk gaat gelden voor elke grensovergang en voor al het werkvolk gaan het nog feest worden. Dit betekend namelijk dat de ziekenhuizen in de grensregio de deuren kunnen sluiten.
Check dit: https://www.rijksoverheid(...)innen-eu-en-schengenquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:45 schreef z80 het volgende:
[..]
Sorry maar de uitzending kan ik niet zien. Ben aan het werk. En lees met een schuin ook fok mee.
En de uitzondering voor zakenreizigers is wat anders dan werkpaarden. Als dit namelijk gaat gelden voor elke grensovergang en voor al het werkvolk gaan het nog feest worden. Dit betekend namelijk dat de ziekenhuizen in de grensregio de deuren kunnen sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |