abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197504208
Heeft iemand trouwens nog tips wat ik straks het beste op mijn vingers kan smeren? Het grote vervellen is begonnen en er onder zit allemaal nieuwe rode huid. Op dit moment smeer ik nog vaseline maar ik weet niet of er misschien nog iets beter is?
pi_197504269
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:04 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand trouwens nog tips wat ik straks het beste op mijn vingers kan smeren? Het grote vervellen is begonnen en er onder zit allemaal nieuwe rode huid. Op dit moment smeer ik nog vaseline maar ik weet niet of er misschien nog iets beter is?
Bepanthen?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197504459
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Bepanthen?
Ah die ken ik niet, eens kijken of AH dat ook bezorgd. Heb vroeger wel ooit Calendulan gebruikt.
pi_197505641
Ik las krentenbommen en toen moest ik denken aan een soort maffe krentenbollen, maar krentenbomen kende ik nog niet :')

Wel mooie boompjes!

Huur opgezegd. Althans, de e-mail verzonden. Moet nog een bewijs van uitschrijving per aangetekende post verzenden. Nu ook nog even uitzoeken waar de stort zit (iemand nog een matras? :') )

Sollicitatiebrief ook bijna af. Referentie al gevraagd of het OK was hem te noemen. (Een ander ook nog gevraagd, maar dat komt ook wel goed, ik was laatst nog bij haar op kraambezoek en ze opperde juist een soortgelijke werkplek als mogelijkheid voor me als waar ik nu op ga solliciteren :D )

Shit is getting real. Maf hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Candaasje op 19-01-2021 14:18:30 ]
pi_197505862
Goed bezig @Candaasje om door te pakken.
Als het een beetje op de rails staat, neem dan de tijd om te rouwen.
Het is niet niks, en een heel volwassen beslissing.
Tegelijkertijd is het ook verdrietig. :*

Bij een ingrijpend live event heb ik ‘gewoon’ een maandje ziek gemeld. En ik was er ook ziek van.
En nog duurde het wel twee jaar voordat de ergste pijn was gesleten.
pi_197505934
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:20 schreef AnneX het volgende:
Goed bezig @:Candaasje om door te pakken.
Als het een beetje op de rails staat, neem dan even de tijd om te rouwen.
Het is niet niks, en een heel volwassen beslissing.
Tegelijkertijd is het ook verdrietig. :*
Ja, heb je gelijk in hoor. Het is nu puur afhandelen en die sollicitatie omdat die 21 januari sluit qua inschrijven. (En het is een functie waar ik naar zou zoeken, en waarvan ik betwijfel hoe vaak 'ie vrijkomt.)

Maar verder zit ik nog in pyama op de bank, en heb verder voorlopig even geen plannen. :)
pi_197506037
stomme amazon. Ik moet boeken over de hele wereld sturen. Maar nu krijg ik het niet voor elkaar om ze ook naar adressen buiten Europa te laten sturen. o|O Ik kan ze wel hier laten komen (doe ik dus nu maar) en stuur ze dan naar de VS, Azie en Australie.
We have far more in common than that which devides us..
pi_197506051
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197506057
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:27 schreef Kaatje1 het volgende:
stomme amazon. Ik moet boeken over de hele wereld sturen. Maar nu krijg ik het niet voor elkaar om ze ook naar adressen buiten Europa te laten sturen. o|O Ik kan ze wel hier laten komen (doe ik dus nu maar) en stuur ze dan naar de VS, Azie en Australie.
En als je bestelt via Amazon.com of amazon.au?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 19 januari 2021 @ 14:28:38 #11
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197506073
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Moet je naar de Amazon site van het betreffende land voor gaan helaas.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 14:30:25 #12
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197506115
quote:
Ja benieuwd wat het precies gaat worden.
pi_197506170
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:28 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En als je bestelt via Amazon.com of amazon.au?
Dat zou kunnen, maar ben er nu bijna door, nog 3 boeken (waarvan 1 in Nederland en 1 in België). Maar vind het wel stom
pi_197506206
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:28 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Moet je naar de Amazon site van het betreffende land voor gaan helaas.
Dan zou ik 6 accounts moeten aanmaken |:( Handig zo'n multinational.

Moppermodus uit nu.
pi_197506230
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dan zou ik 6 accounts moeten aanmaken |:( Handig zo'n multinational.

Moppermodus uit nu.
Nee joh. Zelfde account werkt op alle sites. Bij mij iig :P Je kan van shop wijzigen in de settings.
pi_197506284
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:30 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja benieuwd wat het precies gaat worden.
Een avondklok lijkt me wel vrij zeker.
Beetje jammer voor onze bestellingen. Na 20u mochten we al niets meer verkopen maar mochten we in ieder geval wel naar huis rijden, straks moet je dan waarschijnlijk gewoon al echt thuis zijn.
pi_197506436
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:36 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nee joh. Zelfde account werkt op alle sites. Bij mij iig :P Je kan van shop wijzigen in de settings.
Ik doe eigenlijk nooit wat met Amazon, dit is de 3e keer. En ik ben ook nog eens het password kwijt :P
Vind het wel gezegend, bijna klaar hier mee voor nu. Kan ik van de week nog even inpakken en wegbrengen naar een postnl punt
  dinsdag 19 januari 2021 @ 14:50:30 #18
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197506541
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Een avondklok lijkt me wel vrij zeker.
Beetje jammer voor onze bestellingen. Na 20u mochten we al niets meer verkopen maar mochten we in ieder geval wel naar huis rijden, straks moet je dan waarschijnlijk gewoon al echt thuis zijn.
Ja dat is wel lastiger inderdaad!
pi_197506610
Ik ben vooral benieuwd naar de exacte invulling.

Ik heb nu vooral het gevoel dat dit weer een beperking gaat zijn voor de mensen die toch al netjes de maatregelen opvolgde, en dat er nog altijd genoeg ruimte is voor de mensen die juist overal schijt aan hebben.
pi_197506649
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:53 schreef Myraela het volgende:

Ik heb nu vooral het gevoel dat dit weer een beperking gaat zijn voor de mensen die toch al netjes de maatregelen opvolgde, en dat er nog altijd genoeg ruimte is voor de mensen die juist overal schijt aan hebben.
Dit idd :Y
pi_197506664
quote:

Ja dat laatste zat ik ook al meteen te denken -O-
pi_197506680
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ah die ken ik niet, eens kijken of AH dat ook bezorgd. Heb vroeger wel ooit Calendulan gebruikt.
anders even laten bezorgen door kruidvat of trekpleister
je hebt verschillende soorten ook

heb het gebruikt toen ik net mijn tatoeage had en dat werkte eigenlijk prima
Maarja.. dat is toch minder beschadigd dan een flinke brandwond natuurlijk.

maar het ademt.. en dat doet vaseline niet
  dinsdag 19 januari 2021 @ 14:56:35 #23
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197506698
quote:

Dit, en het mandaad wat de politie krijgt om -echt- in te grijpen en moedwillige overtreders er echt "herinnerbaar" last van gaan laten krijgen. Ipv symboolbekeuringen van 95,-.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 19 januari 2021 @ 14:58:07 #24
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197506725
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:55 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

anders even laten bezorgen door kruidvat of trekpleister
je hebt verschillende soorten ook

heb het gebruikt toen ik net mijn tatoeage had en dat werkte eigenlijk prima
Maarja.. dat is toch minder beschadigd dan een flinke brandwond natuurlijk.

maar het ademt.. en dat doet vaseline niet
En voor mijn gevoel blijft het langer een lekker vettig soepel laagje op je huid.
pi_197506732
quote:

mja maar dat is het steeds

want als je je tot nu toe al niet aan de maatregelen zou houden.. waarom zouden ze dat dan nu spontaan ineens wel gaan doen?
pi_197506752
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:56 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dit, en het mandaad wat de politie krijgt om -echt- in te grijpen en moedwillige overtreders er echt "herinnerbaar" last van gaan laten krijgen. Ipv symboolbekeuringen van 95,-.
sprak toevallig vriendin die al 3x bij de politie was geweest ivm sportschool die gewoon les geeft
"ja soms knijpen we gewoon een oogje toe hoor"

tja... dan schiet het lekker op he
pi_197506764
Begreep gisteren van een kennis dat hij wanneer de avondklok echt in gaat hij gaat wandelen, gewoon omdat hij het er niet mee eens is. Dan ben je een volwassen vent van 48. -O-
pi_197506804
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:58 schreef gcjoel het volgende:

[..]

En voor mijn gevoel blijft het langer een lekker vettig soepel laagje op je huid.
En het vlekt niet ,ruikt lekkerder en voelt in zn geheel minder viezig :)

ik vond het geen straf om te smeren in ieder geval en heb er ook geen vlekken in mn kleding aan over gehouden

uierzalf is waarschijnlijk ook wel een optie trouwens...
maar ik was toen echt superblij met bepanthen.. voelde ook gewoon heel fijn en bleef een stuk langer zitten dan de uierzalf.
(gevoelsmatig zat dat toch dichter bij vaseline dan bij beplanten)
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:01:59 #29
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197506822
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:58 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Dat heb ik ook nadat ik Paling heb schoongemaakt voor de lunch.

Alleen die geur...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197506843
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Begreep gisteren van een kennis dat hij wanneer de avondklok echt in gaat hij gaat wandelen, gewoon omdat hij het er niet mee eens is. Dan ben je een volwassen vent van 48. -O-
mja heel stiekem he... wie besmet je als je in je eentje gaat wandelen?

laat ze nou eerst de huidige maatregels maar eens fatsoenlijk gaan handhaven.. ipv wat al eerder werd gezegd..
eigenlijk dat alleen de mensen die toch al braaf waren er naar gaan luisteren
pi_197506924
quote:
Joh, als iemand zich daar beter door voelt. Lekker boeiend. Hij doet daar niemand kwaad mee. Ik ben zelf 's werelds grootste braverik, maar soms kan het echt geen kwaad om niet alles waar de overheid mee komt klakkeloos op te volgen.
  Moderator dinsdag 19 januari 2021 @ 15:04:50 #32
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197506934
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:02 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

laat ze nou eerst de huidige maatregels maar eens fatsoenlijk gaan handhaven.. ipv wat al eerder werd gezegd..
Jup...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197506956
quote:
'Volwassen'
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:05:40 #34
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197506966
quote:
Prima toch, maar dan ook, zonder de media te zoeken, Facebook te bevuilen of anderen er bij te betrekken de consequenties dragen.
pi_197506984
quote:
Zo triest he dat mensen dat al trots van tevoren aankondigen. Een was ook trots op dat hij naar het Museumplein ging. Toen een bekende van diegene zei dat dat niet mocht zei hij 'ja daarom ga ik juist'.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:59 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

sprak toevallig vriendin die al 3x bij de politie was geweest ivm sportschool die gewoon les geeft
"ja soms knijpen we gewoon een oogje toe hoor"

tja... dan schiet het lekker op he
Schiet idd niet op -O-
Avondklok prima, ik ben alleen bang voor boodschappentijd (na werk). Doe al sinds het begin zo voorzichtig en boodschappen tussen 18u en 19u wordt nu echt veel en veels te druk.
Verder is het ook niet zo'n plicht want als je een hond hebt mag je gewoon naar buiten. En dan zullen die mensen vast niet allemaal in hun eentje lopen met de hond.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_197507000
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Joh, als iemand zich daar beter door voelt. Lekker boeiend. Hij doet daar niemand kwaad mee. Ik ben zelf 's werelds grootste braverik, maar soms kan het echt geen kwaad om niet alles waar de overheid mee komt klakkeloos op te volgen.
Wij hier ook hoor.. maar ben toch erg benieuwd naar eventuele NOG MEER maatregelen

zolang mijn buuf nog 3x in de week het huis vol heeft zetten.. (en ze daar natuurlijk echt de enige niet in is!)
valt er op de huidige maatregelen nog prima winst te halen

dochterlief zit in Lansingerland op school.. hele klas wordt dus preventief getest zo'n beetje.
maar tot nu toe zit er geen enkele positieve uitslag bij...
(en ja die gaan dus al sinds begin december niet meer naar school.... )
pi_197507004
quote:

[..]

Heel erg eens!
pi_197507024
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:06 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Zo triest he dat mensen dat al trots van tevoren aankondigen. Een was ook trots op dat hij naar het Museumplein ging. Toen een bekende van diegene zei dat dat niet mocht zei hij 'ja daarom ga ik juist'.
[..]

Dit vind ik dan dus weer HEEL wat anders dan in je eentje een stuk lopen he
pi_197507026
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:01 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En het vlekt niet ,ruikt lekkerder en voelt in zn geheel minder viezig :)

ik vond het geen straf om te smeren in ieder geval en heb er ook geen vlekken in mn kleding aan over gehouden

uierzalf is waarschijnlijk ook wel een optie trouwens...
maar ik was toen echt superblij met bepanthen.. voelde ook gewoon heel fijn en bleef een stuk langer zitten dan de uierzalf.
(gevoelsmatig zat dat toch dichter bij vaseline dan bij beplanten)
Vaseline begin ik nu een beetje viezig te vinden inderdaad. Maar goed in het begin was het wel echt nodig.

Ik heb Bepathen verzorgende zalf bij de AH gevonden, bedoelen jullie die?
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:08:04 #40
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197507037
quote:

[..]

Het probleem van " achter de voordeur " is er niet bij een avondklok: je bent buiten, en dus kan er gecontroleerd en gehandhaafd worden.
  Moderator dinsdag 19 januari 2021 @ 15:09:25 #41
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197507076
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:08 schreef fietsie het volgende:

[..]

Het probleem van " achter de voordeur " is er niet bij een avondklok: je bent buiten, en dus kan er gecontroleerd en gehandhaafd worden.
Achter de voordeur vinden de besmettingen plaats, niet als je een stukje loopt...
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:09:46 #42
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197507090
Overigens zou ik zelf Nestosyl op genezende brandwonden doen, maar dat komt ook omdat ik op vrijwel -alle- wondjes Nestosyl doe.
pi_197507091
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hij doet het gewoon om te zeiken. Dan ben je behoorlijk kinderachtig bezig. Heeft al bijna een jaar z'n ouders (oud en niet gezond) niet gezien, maar klaagt omdat hij niet naar concerten of kroeg kan.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:10:32 #44
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197507113
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Achter de voordeur vinden de besmettingen plaats, niet als je een stukje loopt...
Het idee is ook te verhinderen dat je naar andermans voordeur loopt, vanuit je auto of OV, of terugloopt van die ander naar je auto, of OV. En dus niet op bezoek kunt.
pi_197507124
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Vaseline begin ik nu een beetje viezig te vinden inderdaad. Maar goed in het begin was het wel echt nodig.

Ik heb Bepathen verzorgende zalf bij de AH gevonden, bedoelen jullie die?
Bepanthen baby zalf :Y meesterlijk spul. Er zit lanoline (wolvet) in en dat helpt super bij huid die moet helen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197507132
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:09 schreef fietsie het volgende:
Overigens zou ik zelf Nestosyl op genezende brandwonden doen, maar dat komt ook omdat ik op vrijwel -alle- wondjes Nestosyl doe.
Ik kon niet op de naam komen en het is hier ook op. Maar die zou ik ook aanraden ja.
pi_197507143
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:08 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dus complete symboolpolitiek.

Je pikt er misschien wat mensen uit die zo snugger zijn om nog na 20 uur af te spreken - althans, om dan pas aan te komen. Je kunt ook eerder komen en blijven slapen. Of gewoon overdag met z'n 20en afspreken.

In je eentje buiten vorm je echt geen gevaar, dus dat je dán juist wel een boete aan je broek krijgt, daar word ik ook wel recalcitrant van hoor.
pi_197507170
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:09 schreef fietsie het volgende:
Zit ook wolvet in :Y Het werkt goed, maar het meurt enorm vind ik en smeert minder fijn (door de zink denk ik).
pi_197507182
Ik heb overigens geen plannen om met z'n 20en af te spreken overdag.
En wandelen is hier in het donker af en toe lekker, maar overdag kan ik natuurlijk ook gaan.

Maar toch :P /moppersmurf
pi_197507186
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:12 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dus complete symboolpolitiek.

Je pikt er misschien wat mensen uit die zo snugger zijn om nog na 20 uur af te spreken - althans, om dan pas aan te komen. Je kunt ook eerder komen en blijven slapen. Of gewoon overdag met z'n 20en afspreken.

In je eentje buiten vorm je echt geen gevaar, dus dat je dán juist wel een boete aan je broek krijgt, daar word ik ook wel recalcitrant van hoor.
mja dit dus.

ze kunnen beter zorgen dat mensen daadwerkelijk beseffen dat die maatregelen er niet voor jan met een korte achternaam zijn.. dan ze extra aanscherpen.
zodat mensen daar gewoon alsnog omheen gaan.
want waar een wil is is een weg hoor.
pi_197507202
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:11 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Bepanthen baby zalf :Y meesterlijk spul. Er zit lanoline (wolvet) in en dat helpt super bij huid die moet helen.
haha, ik had ooit eens last van de huid rondom mijn oog. Dus purol = wolvet erop. Ging niet over, spul van de huisarts gekregen ging niet over. Toen naar een dermatoloog gestuurd, test gehad, zwaar allergisch voor lanoline _O- _O- Dat zat ook in de andere middeltjes van de huisarts. Kreeg iets van haar, binnen was het vrijwel over
pi_197507236
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:12 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Zit ook wolvet in :Y Het werkt goed, maar het meurt enorm vind ik en smeert minder fijn (door de zink denk ik).
Maar dan veel minder dan in purol denk ik, want daar heb ik volgens mij nog nooit last van gehad. Al heb ik nu iets dat is op basis van vaseline, maar dan zachter, meer een creme.
pi_197507285
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar dan veel minder dan in purol denk ik, want daar heb ik volgens mij nog nooit last van gehad. Al heb ik nu iets dat is op basis van vaseline, maar dan zachter, meer een creme.
Vroeger zat er in purol schijnbaar een stofje wat bij veel mensen allergeen werkte (geen idee wat). Maar dat is er inmiddels uitgehaald.

Is dat creme met cetomacrogol misschien? Dat werkt ook fijn bij ruwe plekjes enzo.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:17:18 #54
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197507290
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:13 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mja dit dus.

ze kunnen beter zorgen dat mensen daadwerkelijk beseffen dat die maatregelen er niet voor jan met een korte achternaam zijn.. dan ze extra aanscherpen.
zodat mensen daar gewoon alsnog omheen gaan.
want waar een wil is is een weg hoor.
Zo lang maatregelen "advies" heten, en niet "wet" gaat dat niet.
pi_197507291
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Heeft al bijna een jaar z'n ouders (oud en niet gezond) niet gezien, maar klaagt omdat hij niet naar concerten of kroeg kan.
Dit mag toch ook? Dit mogen we toch ook gewoon kut vinden? Ik vind het ook kutter dat ik niet uiteten kan dan dat ik m'n familie niet zie. Ieder zo z'n ding.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:17:42 #56
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197507297
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:12 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

En een zekere pijnstillende werking.
pi_197507373
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:05 schreef fietsie het volgende:

[..]

Prima toch, maar dan ook, zonder de media te zoeken, Facebook te bevuilen of anderen er bij te betrekken de consequenties dragen.
En wat acht jij de kans dat de politie je gaat beboeten als je dat doet?
pi_197507384
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:17 schreef fietsie het volgende:

[..]

En een zekere pijnstillende werking.
Pramocaīne :Y (die moest ik google :+ )
pi_197507455
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:17 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zo lang maatregelen "advies" heten, en niet "wet" gaat dat niet.
ik zei dus... dat mensen moesten gaan BESEFFEN dat die maatregelen er niet voor niks zijn
hoe wil je dat afdwingen met wetten?
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:24:38 #60
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197507463
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En wat acht jij de kans dat de politie je gaat beboeten als je dat doet?
Mjah ik zou -hopen- dat ze je eerst taseren, dan vergeten dat ze dat al gedaan hadden, het nog een keer doen, en je dan meteen voor een hoog boetebedrag preventief gijzelen tijdens kantooruren. :P
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:25:40 #61
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197507487
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:24 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ik zei dus... dat mensen moesten gaan BESEFFEN dat die maatregelen er niet voor niks zijn
hoe wil je dat afdwingen met wetten?
Beseffen? Daar zijn we 30 jaar welvaart te ver voor.
pi_197507519
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:24 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mjah ik zou -hopen- dat ze je eerst taseren, dan vergeten dat ze dat al gedaan hadden, het nog een keer doen, en je dan meteen voor een hoog boetebedrag preventief gijzelen tijdens kantooruren. :P
Kunnen we dat dan ook gelijk even doen met werkgevers die eisen dat hun personeel komt opdraven? Ik lees echt van mensen ervaringen van scholieren die naar Actions moeten komen om te moeten schoonmaken, of opeens overdag moeten komen (terwijl ze online lessen hebben en een baantje voor in de avond hadden) en anders maar verlof moesten opnemen.

Dat vind ik echt nog veel crimineler dan aankondigen dat je in je eentje (niet met een hele groep uiteraard) nog een stukje s avonds gaat wandelen.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:28:09 #63
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_197507552
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:11 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Eens.

De peuter heeft enorm vaak een rode bips en Bepathen is onze redding voor een brullende peuter 8-).
pi_197507592
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:28 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Eens.

De peuter heeft enorm vaak een rode bips en Bepathen is onze redding voor een brullende peuter 8-).
Ik smeerde ooit dat andere spul er op...
wist niet dat het kind zo hard kon gillen :X

Nooit meer gebruikt daarna.
pi_197507593
Ik gebruik nog wel eens sudocrčme, maar geen idee of dat geschikt is voor brandwonden eigenlijk. Voor heel veel andere wonden en irritaties wel :P
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:30:19 #66
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197507617
@PdeHoog dit moet je toch gewoon willen hebben, in je meterkast?

En dan hierin geprikt:

En door je huis heen her en der zoeen:

[ Bericht 28% gewijzigd door fietsie op 19-01-2021 15:35:22 ]
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:31:44 #67
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197507657
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:26 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Kunnen we dat dan ook gelijk even doen met werkgevers die eisen dat hun personeel komt opdraven? Ik lees echt van mensen ervaringen van scholieren die naar Actions moeten komen om te moeten schoonmaken, of opeens overdag moeten komen (terwijl ze online lessen hebben en een baantje voor in de avond hadden) en anders maar verlof moesten opnemen.

Dat vind ik echt nog veel crimineler dan aankondigen dat je in je eentje (niet met een hele groep uiteraard) nog een stukje s avonds gaat wandelen.
Mijn gut feeling zegt dat dat eerder door omhooggevallen teamleiders geëist wordt, dan door de echte baas van de organisatie. (Dat zie ik iig in mijn eigen organisatie echt zo gebeuren: baas zegt "blijf thuis", onderliggende teamleider zegt: "dat kan in dit team toch echt niet want dan halen we de productie niet" (maar meldt dat niet bij de baas))
pi_197507691
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

haha, ik had ooit eens last van de huid rondom mijn oog. Dus purol = wolvet erop. Ging niet over, spul van de huisarts gekregen ging niet over. Toen naar een dermatoloog gestuurd, test gehad, zwaar allergisch voor lanoline _O- _O- Dat zat ook in de andere middeltjes van de huisarts. Kreeg iets van haar, binnen was het vrijwel over
Oops

Bedankt voor de tips iedereen :)
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:34:01 #69
13783 Anthraxx
pi_197507718
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:30 schreef fietsie het volgende:
@:PdeHoog dit moet je toch gewoon willen hebben, in je meterkast?

[ afbeelding ]

En dan hierin geprikt:

[ afbeelding ]
Jij kijkt elke dag in je meterkast om je patch kabels te bewonderen?
pi_197507725
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:31 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mijn gut feeling zegt dat dat eerder door omhooggevallen teamleiders geëist wordt, dan door de echte baas van de organisatie. (Dat zie ik iig in mijn eigen organisatie echt zo gebeuren: baas zegt "blijf thuis", onderliggende teamleider zegt: "dat kan in dit team toch echt niet want dan halen we de productie niet" (maar meldt dat niet bij de baas))
Dat zal, maar kennelijk wordt het gedoogd door die echte bazen. Of pak dan maar die teamleiders aan, ook prima.

Ik denk dat daar echt veel meer winst te behalen valt dan met een avondklok. In diverse bedrijven trouwens.
pi_197507736
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:34 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Gun die man z'n fetisj! :{w
pi_197507746
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:30 schreef fietsie het volgende:
@:PdeHoog dit moet je toch gewoon willen hebben, in je meterkast?

[ afbeelding ]

En dan hierin geprikt:

[ afbeelding ]
Ik zou dat niet echt in mijn meterkast doen eigenlijk :D Een meterkast is voor de meters en de stoppen. Niet voor apparatuur :D
pi_197507751
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dit vind ik dan dus weer HEEL wat anders dan in je eentje een stuk lopen he
Was als vergelijking bedoeld dat het allebei trieste gevallen zijn.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:36:00 #74
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197507757
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:34 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik heb op mn werkplek zelfs ingelijste foto's van goed gepatchte kasten hangen :D
pi_197507768
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik zou dat niet echt in mijn meterkast doen eigenlijk :D Een meterkast is voor de meters en de stoppen. Niet voor apparatuur :D
Wat moet je anders met al die ruimte? :P Bij ons hangt onze router daar ook. (Geen idee waar ik het ding anders kwijt moet.)
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:37:03 #76
13783 Anthraxx
pi_197507780
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Mijn meterkast staat vol met o.a. Ubiquiti apparatuur. Maar ik ga er echt niet naar kijken. Behalve als ik er moet wezen :{w.
pi_197507788
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Wat moet je anders met al die ruimte? :P Bij ons hangt onze router daar ook. (Geen idee waar ik het ding anders kwijt moet.)
Nou, G. propt hem vol met schoenen, tassen, kratjes en andere zooi. Ik liet hem altijd zoveel mogelijk leeg :P
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:37:35 #78
13783 Anthraxx
pi_197507791
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:36 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik heb op mn werkplek zelfs ingelijste foto's van goed gepatchte kasten hangen :D
Ieder zijn genot.
pi_197507794
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:37 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Mijn meterkast staat vol met o.a. ubiquiti apparatuur. Maar ik ga er echt niet naar kijken. Behalve als ik er moet wezen :{w.
Jij ook al? :o :P
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:38:14 #80
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197507805
Ik kan hier echt van genieten:

[ Bericht 15% gewijzigd door fietsie op 19-01-2021 15:45:24 ]
pi_197507825
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:37 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou, G. propt hem vol met schoenen, tassen, kratjes en andere zooi. Ik liet hem altijd zoveel mogelijk leeg :P
Toen ik ooit nog naar paarden ging, ik ook, want vriend is allergisch als de pest en dit was dan de enige plek waar 'ie niet regelmatig hoefde te komen. Lekker brandveilig ook, met al dat stof :')
pi_197507886
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:38 schreef fietsie het volgende:
Ik kan hier echt van genieten:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Speciaal voor jou even een snel gemaakt kiekje van een van onze stopcontacten en het talent voor netjes wegwerken wat we niet bezitten:

:+
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:43:02 #83
13783 Anthraxx
pi_197507892
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:42 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Speciaal voor jou even een snel gemaakt kiekje van een van onze stopcontacten en het talent voor netjes wegwerken wat we niet bezitten:

[ link | afbeelding ]

Stil. Mooi.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:43:53 #84
13783 Anthraxx
pi_197507908
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:37 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Jij ook al? :o :P
Ja. Maar dan zodanig geīnstalleerd zoals het stopcontact van Candaasje hierboven er uit ziet. Het werkt. Kast dicht. Nooit meer aanraken.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:44:13 #85
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197507912
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:42 schreef Candaasje het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]

Waarom zit die laagspanningskabel om die 240v heen? Als je het dan al zo mooi hebt opgerold.... :P
pi_197507945
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:44 schreef fietsie het volgende:

[..]

Waarom zit die laagspanningskabel om die 240v heen? Als je het dan al zo mooi hebt opgerold.... :P
Geen idee, zo bleef het hangen buiten bereik van de konijnen. (De ene is een lampenstekker, de ander de stekker naar een VR base die aan het plafond hangt). :P

Er hangt gedeeltelijk een gordijn voor, en er stond een plant voor. Die laatste heeft het alleen een beetje opgegeven dus nu valt het meer op :')
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:47:25 #87
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197507971
Deze hangt op mn werkplek:

pi_197508040
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:17 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Vroeger zat er in purol schijnbaar een stofje wat bij veel mensen allergeen werkte (geen idee wat). Maar dat is er inmiddels uitgehaald.

Is dat creme met cetomacrogol misschien? Dat werkt ook fijn bij ruwe plekjes enzo.
Moest even de tube pakken, maar ja, dat is het. Heel fijn spul, gebruik het voor wondjes, zere randjes bij de nagels, maar ook een schrijnend ooglid
pi_197508067
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]

dat en het restant van de tegels van de badkamer :D
pi_197508091
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:43 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ja. Maar dan zodanig geīnstalleerd zoals het stopcontact van Candaasje hierboven er uit ziet. Het werkt. Kast dicht. Nooit meer aanraken.
_O-
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:56:53 #91
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197508159
Ik vind het gewoon jammer dat je thuis nooit genoeg kabelvolume hebt om mooie bomen te knopen ervan :@
pi_197508181
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:56 schreef fietsie het volgende:
Ik vind het gewoon jammer dat je thuis nooit genoeg kabelvolume hebt om mooie bomen te knopen ervan :@
Dat kan natuurlijk wel geregeld worden :7 Denk alleen dat je vrouw dat niet leuk vind :+
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:59:20 #93
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197508208
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:58 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk wel geregeld worden :7 Denk alleen dat je vrouw dat niet leuk vind :+
In ons vorige huis had ik alles bedraad aangesloten :@ Puur omdat het kon :P
pi_197508218
Drie huizen, maar ik heb maar 1 meterkast :')

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_197508228
Ik hoop vooral dat er geen totaal bezoekverbod komt, of als wel, een uitzondering voor alleenstaanden.
En ik zou het heel fijn vinden als je dan nog wel met 2 buiten mag zijn zoals nu, ook als je uit ander huishouden bent. Als dat zo is zou ik tot 8feb bezoekverbod zonder uitzondering alleenstaanden ook nog wel ok vinden, dan kan ik doordeweeks met de buurvrouw wandelen en in t weekend met iemand anders en heb ik toch nog wat contacten.
Avondklok zou ik voor mezelf geen probleem vinden, want vrijwel nooit na 20u nog buiten.
Gaan t zien morgen..
pi_197508262
Ik heb dat toeslagendebat op staan op de achtergrond. Het gaat wel weer lekker richting de verkiezingen zo te horen. De enige die ik tot op heden nog iets zinnigs hoor zeggen is Omzigt.
pi_197508270
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:59 schreef fietsie het volgende:

[..]

In ons vorige huis had ik alles bedraad aangesloten :@ Puur omdat het kon :P
Ik denk dat P iets anders bedoelde....
pi_197508312
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:00 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik hoop vooral dat er geen totaal bezoekverbod komt, of als wel, een uitzondering voor alleenstaanden.
Joh, dat is echt niet haalbaar, er zijn echt veel te veel mantelzorgers. Dat wordt uitzondering op uitzondering en totaal onhandhaafbaar.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_197508330
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:00 schreef vlindertje89 het volgende:
En ik zou het heel fijn vinden als je dan nog wel met 2 buiten mag zijn zoals nu, ook als je uit ander huishouden bent. Als dat zo is zou ik tot 8feb bezoekverbod zonder uitzondering alleenstaanden ook nog wel ok vinden, dan kan ik doordeweeks met de buurvrouw wandelen en in t weekend met iemand anders en heb ik toch nog wat contacten.
Avondklok zou ik voor mezelf geen probleem vinden, want vrijwel nooit na 20u nog buiten.
Gaan t zien morgen..
Als ik hier savonds zo uit het raam kijk... zijn er sowieso niet enorm veel mensen buiten savonds.
pi_197508338
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:01 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik denk dat P iets anders bedoelde....
O-)
  Moderator dinsdag 19 januari 2021 @ 16:14:41 #101
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197508561
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:01 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb dat toeslagendebat op staan op de achtergrond. Het gaat wel weer lekker richting de verkiezingen zo te horen. De enige die ik tot op heden nog iets zinnigs hoor zeggen is Omzigt.
Dat was ook de enige niet fractievoorzitter die er zit geloof ik...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')