Check dit: https://www.rijksoverheid(...)innen-eu-en-schengenquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:45 schreef z80 het volgende:
[..]
Sorry maar de uitzending kan ik niet zien. Ben aan het werk. En lees met een schuin ook fok mee.
En de uitzondering voor zakenreizigers is wat anders dan werkpaarden. Als dit namelijk gaat gelden voor elke grensovergang en voor al het werkvolk gaan het nog feest worden. Dit betekend namelijk dat de ziekenhuizen in de grensregio de deuren kunnen sluiten.
Zeik niet. Ik heb dat al gemeld bij de mods. En ben je een beetje brak of zo? Doe eens ff normaal reageren.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:54 schreef z80 het volgende:
Dit is geen reeks. Je hebt hem gesloopt door op het verkeerde konopje te rammen.
MOD. Doe er even iets aan aub
Was imo een heel feitelijke constatering van z.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeik niet. Ik heb dat al gemeld bij de mods. En ben je een beetje brak of zo? Doe eens ff normaal reageren.
Heb je een linkje? Ik kan het zo snel niet vinden..quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:08 schreef fietsie het volgende:
Oehwf @:Barreltje jij kan zo'n beetje permanent in quarantaine...
Ik denk dat je t best vanavond even op rijksoverheid.nl kunt kijken, zag net nog bij een page refresh zomaar wat tekstregels veranderen daar, dus ze zijn vast hard aan 't werk alles precies uit te werken.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Ik kan het zo snel niet vinden..
Moet nu ook al 10 dagen in quarentaine als ik naar NL kom..
Niet dat ik ergens heen ging
Waarom? Er moet toch getankt kunnen worden.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Pompstations zullen dan denk ook om 20.15u sluiten, naast de afhaalrestaurants.
Oh ik bedoel de shops bij het pompstation. Niet helemaal duidelijk idd.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom? Er moet toch getankt kunnen worden.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik denk dat je t best vanavond even op rijksoverheid.nl kunt kijken, zag net nog bij een page refresh zomaar wat tekstregels veranderen daar, dus ze zijn vast hard aan 't werk alles precies uit te werken.
Dan zul je alsnog de brandstof moeten betalenquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh ik bedoel de shops bij het pompstation. Niet helemaal duidelijk idd.
Daar heb je al jaren pinautomaten aan de pomp voor.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan zul je alsnog de brandstof moeten betalen
Ook bij 24uurs pompen? Geen idee, ik zou niet weten wanneer ik voor het laatst in NL heb getanktquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daar heb je al jaren pinautomaten aan de pomp voor.
Ik tank nog maar bij 1 pomp, een onbemand pompenplein hier vlakbij. Viel laatst de stroom uit tijdens het tanken... Zie je zo de pompen naast je 1 voor 1 door hun noodstroom raken, tot mijne ook plat ging....quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ook bij 24uurs pompen? Geen idee, ik zou niet weten wanneer ik voor het laatst in NL heb getankt
En toen?quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik tank nog maar bij 1 pomp, een onbemand pompenplein hier vlakbij. Viel laatst de stroom uit tijdens het tanken... Zie je zo de pompen naast je 1 voor 1 door hun noodstroom raken, tot mijne ook plat ging....
Ik heb gefascineerd staan kijken; eerst sloeg de pomp af, toen kwam er op het (tv-display station) scherm dat er een stroomstoring geconstateerd was; mijn pin transactie werd keurig afgehandeld, en vervolgens kwam er een countdown teller op het scherm en ging ook dat uit, en daarna ging de volgende pomp hetzelfde proces in.quote:
Ik ken geen pompen die 24 uur open zijn met bemande kassa eigenlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ook bij 24uurs pompen? Geen idee, ik zou niet weten wanneer ik voor het laatst in NL heb getankt
Oh okay, want volgens mij wordt er altijd eerst ¤100 gereserveerd ofzo op de bankrekening toch? Hoop gedoe als je dat geld terug zou moeten vragen...quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb gefascineerd staan kijken; eerst sloeg de pomp af, toen kwam er op het (tv-display station) scherm dat er een stroomstoring geconstateerd was; mijn pin transactie werd keurig afgehandeld, en vervolgens kwam er een countdown teller op het scherm en ging ook dat uit, en daarna ging de volgende pomp hetzelfde proces in.
Mocht ik op papendal geprikt worden heb ik nog best een uitdaging. Weet niet zeker of de bus daarheen gaat momenteel. En fietsen is best een pokke eindquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:33 schreef fietsie het volgende:
Daarbij begreep ik ook dat de perceptie "dat veel vaccins op de plank liggen maar niet geprikt worden" komt omdat er al afspraken in de toekomst zijn gepland, waarbij de vaccins die er nu dus fysiek liggen daarmee zijn "opgebruikt".
En dat klinkt logisch, want je kunt niet plannen op "nu" of "gisteren" want die mensen moeten ook hun verplaatsing naar de priklokatie nog gaan regelen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |