is die ook 150 kilo?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:50 schreef gianni61 het volgende:
goede OP, doet me denken aan @:4EverBlackEyed
Wel in tact, maar qua verzekering niet veel omdat het een berging was. En wel dure fiets idd. Had in december nog een grote beurt gehad ter waarde van wat ik van de verzekering terug krijg.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de fiets die jullie teruggevonden hebben, was die nog in tact?
en de andere? duur? verzekerd?
Ik denk het niet, ze is maar 1m20 hoog, dus denk niet dat ze over de 100 kilo heen gaat.quote:
Dat is echt zwaar balenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Wel in tact, maar qua verzekering niet veel omdat het een berging was. En wel dure fiets idd. Had in december nog een grote beurt gehad ter waarde van wat ik van de verzekering terug krijg.
Busje stond paar straten verderop weddequote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Was gestolen door iemand te voet, kwam geen busje aan te pas. Dus hoop het niet
Bedankt. De teruggevonden fiets was ook een dure trouwens, dus toen de schade plotseling gehalveerd bleek te zijn was ik eigenlijk alweer enorm opgelucht.quote:
Kan.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Busje stond paar straten verderop wedde
Dat is wel kut ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Wel in tact, maar qua verzekering niet veel omdat het een berging was. En wel dure fiets idd. Had in december nog een grote beurt gehad ter waarde van wat ik van de verzekering terug krijg.
Een goede fiets is zo fijn, ik fiets graag een paar uur per dag en het is echt zwaar balen als ze hem jatten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Bedankt. De teruggevonden fiets was ook een dure trouwens, dus toen de schade plotseling gehalveerd bleek te zijn was ik eigenlijk alweer enorm opgelucht.En heb alweer vervanging aangeschaft (zelfde fiets, maar dan het 2021 model) die heel goed bevalt.
[..]
Kan.
Wat voor fiets rock je hem op?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Bedankt. De teruggevonden fiets was ook een dure trouwens, dus toen de schade plotseling gehalveerd bleek te zijn was ik eigenlijk alweer enorm opgelucht.En heb alweer vervanging aangeschaft (zelfde fiets, maar dan het 2021 model) die heel goed bevalt.
[..]
Kan.
Eens, het is ook mijn belangrijkste vervoersmiddel, want heb geen auto. En sinds corona nog meer om OV te vermijden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:59 schreef -river- het volgende:
[..]
Een goede fiets is zo fijn, ik fiets graag een paar uur per dag en het is echt zwaar balen als ze hem jatten.
Het is mijn manier van ontspanning en ook gezond.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:11 schreef Chia het volgende:
[..]
Eens, het is ook mijn belangrijkste vervoersmiddel, want heb geen auto. En sinds corona nog meer om OV te vermijden.
Mooie ja. K rock hem op een Gazelle Citygo C7quote:
Wat degelijk. Niet achter jou gezocht.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mooie ja. K rock hem op een Gazelle Citygo C7
Je had vast een afgetrapte junkenfiets verwacht hequote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat degelijk. Niet achter jou gezocht.
Zo'n hippe fixie ofzoquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je had vast een afgetrapte junkenfiets verwacht he
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:29 schreef Dimachaerus het volgende:
its the bradge here
[ afbeelding ]
Volgens mij heb jij stiekem gewoon een knotje en een flanellen hemdquote:
Ik word agressief van knotjes bij mannenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij stiekem gewoon een knotje en een flanellen hemd
Word je snel agressief?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik word agressief van knotjes bij mannen
Licht eraan of ik stoned ben of nietquote:
Ben je vaak stoned?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Licht eraan of ik stoned ben of niet
Stuk minder dan eerst dus berg je maarquote:
Anders zou ze een kubus zijn. En dat is ze niet, nee.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ze is maar 1m20 hoog, dus denk niet dat ze over de 100 kilo heen gaat.
Ook geen tonnetje?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Anders zou ze een kubus zijn. En dat is ze niet, nee.
Gek genoeg niet na alles wat die eetquote:
Ik ben niet bekend met haar huidige dieet.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gek genoeg niet na alles wat die eet
Daar heb je wel een punt.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met haar huidige dieet.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:29 schreef Dimachaerus het volgende:
its the bradge here
[ afbeelding ]
Vriend. Kekke fiets heb je hoor.quote:
Nou he, dikke velgen dr op joh bohquote:
Dat is dan dom van je.quote:
Ja normaliter zou ik zeggen dat ik nog te dom om te poepen ben, maar dat ging me toch wel aardig af.quote:
Ka, maar dat kun je nu dus niet bewijzen..quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:06 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Ja normaliter zou ik zeggen dat ik nog te dom om te poepen ben, maar dat ging me toch wel aardig af.
Ik zal het onthouden voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ka, maar dat kun je nu dus niet bewijzen..
eentje die heel saai blijkt te zijn maar toch is er hier een subforum met mensen die tot diep in de nacht livestreams kijkenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:09 schreef Vanillekwarktas het volgende:
What the shit, is d'r weer een Big Brother?
Oh net als de originele dus.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:11 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
eentje die heel saai blijkt te zijn
ik begreep dat er vroeger wel eens geneukt en gescholden werd maar dat mag nu niet meer van de huisvrouwenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:12 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Oh net als de originele dus.
Dan is het dus nog onzinniger geworden. Top man.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:13 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik begreep dat er vroeger wel eens geneukt en gescholden werd maar dat mag nu niet meer van de huisvrouwen
De enige die nog een beetje schold is er schijnbaar vrijwillig al uit gegaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:13 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik begreep dat er vroeger wel eens geneukt en gescholden werd maar dat mag nu niet meer van de huisvrouwen
klopt, daar had mijn favoriete vlogger een filmpje over gemaaktquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De enige die nog een beetje schold is er schijnbaar vrijwillig al uit gegaan.
Juultje Tieleman?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:17 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
klopt, daar had mijn favoriete vlogger een filmpje over gemaakt
nee, je kunt wel notificaties uitzetten, maar dan zie je ook geen mentions of quotes meer.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:21 schreef Vanillekwarktas het volgende:
Kan je die kut hoere likes ook uitzetten
ripquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, je kunt wel notificaties uitzetten, maar dan zie je ook geen mentions of quotes meer.
dat is je eigen schuld tochquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:22 schreef Vanillekwarktas het volgende:
Inkoppertje Hermann, ik had meer van je verwacht.
als mijn werkgever al geen verwachtingen van me heeft dan is het raar dat mensen op een forum dat wel hebbenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:24 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Dat ik meer van je verwacht?
Krijg trouwens nog 200 euro van jequote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:25 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
als mijn werkgever al geen verwachtingen van me heeft dan is het raar dat mensen op een forum dat wel hebben
Mooi kun je mij gelijk terugbetalenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:25 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Krijg trouwens nog 200 euro van je
Flikker opquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mooi kun je mij gelijk terugbetalen
de laatste keer dat hij mij geld schuldig was werd hij mod en ging hij vervolgens op anoniem, denk dat je naar je geld kunt fluitenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mooi kun je mij gelijk terugbetalen
Ik kan niet fluitenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:31 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
de laatste keer dat hij mij geld schuldig was werd hij mod en ging hij vervolgens op anoniem, denk dat je naar je geld kunt fluiten
Sorry echt te lui voor vraag @Leonos maarquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:31 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Doe me dan ff bij de admins melden kutwijf
@Leonos makker, Fugue wil dat ik een ban heb maar is te lui om te werken. Kan jij helpen?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:32 schreef Fugue het volgende:
[..]
Sorry echt te lui voor vraag @:Leonos maar
crewbash, reported.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:31 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Doe me dan ff bij de admins melden kutwijf
mogen banaanvragen nu want dan vraag ik er bij deze aan voor @Catkiller @Starhopper @Kluun19nogwat @InstortendeSterquote:
Ik vind banaanvragen te moeilijkquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:39 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
mogen banaanvragen nu want dan vraag ik er bij deze aan voor @:Catkiller @:Starhopper @:Kluun19nogwat @:InstortendeSter
Wie de fuck is die starhopper nu weerquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:39 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
mogen banaanvragen nu want dan vraag ik er bij deze aan voor @:Catkiller @:Starhopper @:Kluun19nogwat @:InstortendeSter
wat ben jij een domme kutuser zegquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik vind banaanvragen te moeilijkIk weet zelfs niet waarom bananen krom zijn
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik vind banaanvragen te moeilijkIk weet zelfs niet waarom bananen krom zijn
nikonlover de megoolquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:42 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Wie de fuck is die starhopper nu weer
??????????????????????????????????????????quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:42 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wat ben jij een domme kutuser zeg
TR gemacht ivm bedreigingquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:45 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Oh, die mag ook wel met z'n kaken op de stoeprand ja.
die haalt niet het nodige IQ om Frassology te mogen toetredenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Net zoals
Persoon X mag dood
verschilt van
Persoon X moet dood
Maar dat zal wel te moeilijk zijn voor je @:Starhopper
Nou jaquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:45 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Oh, die mag ook wel met z'n kaken op de stoeprand ja.
nikonlover heeft maar 1Qquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:48 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
die haalt niet het nodige IQ om Frassology te mogen toetreden
Haha huh?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:50 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
nikonlover heeft maar 1Q
haha omdat hij dom is snap je
Sowieso een veto van mij als dat zou gebeurenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:48 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
die haalt niet het nodige IQ om Frassology te mogen toetreden
Vraag of hij weleens tegen de reling feunt dan weet je het zekerquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:59 schreef Vanillekwarktas het volgende:
Is dit de echte Niels0 of wordt er met mijn hart gespeeld.
Goed gedaan, heel subtielquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:14 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Leun jij wel eens tegen relingen?
de eckte ecktequote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:59 schreef Vanillekwarktas het volgende:
Is dit de echte Niels0 of wordt er met mijn hart gespeeld.
Vandaag nog.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:14 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Leun jij wel eens tegen relingen?
Ik ben blij voor jequote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:16 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Subtiliteit is altijd al mijn sterkste punt geweest.
Fugue is braafquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:52 schreef Fugue het volgende:
Snap eigenljk niet wat men probeert te bereiken met die haatcampagne. Ik bash gewoon terug, dan maar een ban af en toe
Met de nadruk op af en toequote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:52 schreef Fugue het volgende:
Snap eigenljk niet wat men probeert te bereiken met die haatcampagne. Ik bash gewoon terug, dan maar een ban af en toe
Ben je dronkenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:54 schreef Azula het volgende:
[..]
Met de nadruk op af en toe
Maargoed, snap het wel.
Oh grapje ik kan niet begrijpend lezen in deze.
Nee m’n medicatie (add) is uitgewerkt dus ben even een waterval. Geef me een moment om te acclimatiseren.quote:
Fijn je te zien meid.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:02 schreef Azula het volgende:
[..]
Nee m’n medicatie (add) is uitgewerkt dus ben even een waterval. Geef me een moment om te acclimatiseren.
Dacht je dat datismijnmening een vrouw is?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je ooit verregaande gevoelens voor een vrouw gehad?
Dat ligt aan wie je bent.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was het maar zo dan is ze wel leuk
Niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:03 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dacht je dat datismijnmening een vrouw is?
Is ook wel goed voor je huid etcquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mijn lichaam is al naar de klote, liever niet verergeren.
Nee ik heb al een schepselquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gelukkig.
Zoek je nog een leuk schepsel als fugue?
Zo blij voor jou!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ik heb al een schepsel
Jammer ditquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:10 schreef Fugue het volgende:
Zoek een niels0 quote maar kan niet vinden
Fijn om te horenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mijn lichaam is al naar de klote, liever niet verergeren.
Daarom heb ik nog niet om je gelachen sinds je comeback dusquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat komt omdat vrouwen geen humor hebben
Wat vraag jequote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:13 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Kan ik ze eruit kieperen en nieuwe huurders zoeken voor een hogere huurprijs
Laat me er niet uit kieperenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:13 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Kan ik ze eruit kieperen en nieuwe huurders zoeken voor een hogere huurprijs
Fijnquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:13 schreef Azula het volgende:
[..]
Nee schat. Ik droog wel af en daarna lekker kroelings op de bank.
Dat denk ik jaquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:12 schreef Fugue het volgende:
[..]
Daarom heb ik nog niet om je gelachen sinds je comeback dus
Ja, much happier.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:14 schreef Azula het volgende:
[..]
En, tov toen, gelukkiger nu? Of minder sad op z’n minst.
Weet wanneer te stoppenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:16 schreef Fugue het volgende:
[..]
Maar wacht is dat dan omdat ik vrouw ben of omdat jij vrouw bent
Liever dat huurbazen gewoon niets anders doen dan huur vragen danku.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:17 schreef scrupuleus het volgende:
Ga je verder nog wat doen met je capaciteiten ipv huur vragen?
Zit zonder medicijn, sla nu je slag.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:18 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Zal ik je anders meteen ff mn thuisadres DM'en?
Beidequote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:16 schreef Fugue het volgende:
[..]
Maar wacht is dat dan omdat ik vrouw ben of omdat jij vrouw bent
Uiteraard, mezelf steeds verder verrijken over de rug van de onderklasse.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:17 schreef scrupuleus het volgende:
Ga je verder nog wat doen met je capaciteiten ipv huur vragen?
En nee dank je. Ik zoek gewoon een huurwoning man wtf.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:18 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Zal ik je anders meteen ff mn thuisadres DM'en?
Wel halal?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:19 schreef Azula het volgende:
[..]
Liever dat huurbazen gewoon niets anders doen dan huur vragen danku.
Breng hem nou niet op rare ideeën. Tenzij hij ieder jaar stukken vlees langs komt brengen zoals m’n vorige huurbaas
Dit is wel de beste strategie natuurlijkquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:20 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Uiteraard, mezelf steeds verder verrijken over de rug van de onderklasse.
Gelijk heb je man, moeten ze maar zelf iets kopenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:20 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Ok Markquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:20 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
wie de fuck ben jij eigenlijkquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:21 schreef Azula het volgende:
En als je aan mij verhuurt heb je mijn adres och ook cono wat zit je nou moeilijk te doen zeg.
Waarom zou het halal moeten zijn. Lasist.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wel halal?
Dacht dat kwarkie een slimme jongen was en niet zou verdwalen als huurbaas.
Dat is geen full time functie he, doe je ernaastquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wel halal?
Dacht dat kwarkie een slimme jongen was en niet zou verdwalen als huurbaas.
Myrrquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:21 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
wie de fuck ben jij eigenlijk
Vlees van dieren die langzaam en pijnlijk doodbloeden is wel het lekkerst natuurlijkquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:21 schreef Azula het volgende:
[..]
Waarom zou het halal moeten zijn. Lasist.
Op dit moment een passionele relatie?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:21 schreef Azula het volgende:
[..]
Waarom zou het halal moeten zijn. Lasist.
Prima.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:23 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Dat is geen full time functie he, doe je ernaast
Die vorige van me zit in het vlees idd. Huizen kopen was van hmmmm wat zal ik ff doen met m’n wisselgeldquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:23 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Dat is geen full time functie he, doe je ernaast
Ik wil vooral dat het goed met haar gaat.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
Willen jullie Myrr of minder Azula?
Mooie woorden makkerquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik wil vooral dat het goed met haar gaat.
Sms Creepy Uit naar 09Dannyquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Op dit moment een passionele relatie?
Daarom zijn wij het ubergeslacht lieve schat.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vlees van dieren die langzaam en pijnlijk bloeden is wel het lekkerst natuurlijk
Ik kan je wel een tikkie sturen als je wilquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik wil vooral dat het goed met haar gaat.
Maar je kwam beter terugquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:26 schreef Fugue het volgende:
[..]
Sorry dat ik gemeen tegen je was toen je mod was
ok hansquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:26 schreef Fugue het volgende:
[..]
Sorry dat ik gemeen tegen je was toen je mod was
Ik probeer je juist te leren dat je leegtes op een goede manier op kan vullen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:27 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik kan je wel een tikkie sturen als je wil
Zo ben jij nietquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:28 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja kan nu gewoon mensen blokkeren als ze me niet aanstaan
in 2014 ofzo?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:29 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zag dat je iets aardigs over me had getypt dat raakte me
Vertel.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik probeer je juist te leren dat je leegtes op een goede manier op kan vullen.
Soort tegengestelde Sonny dit.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zou ik jammer vinden.
Jij kan alles aan hoor.
Ben altijd bang als het op alle onderdelen van je leven goed gaat het ineens weer ineen klapt dus wil niet jinxenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zou ik jammer vinden.
Jij kan alles aan hoor.
Is gewoon een feit meid dat dit gebeurt.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:34 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ben altijd bang als het op alle onderdelen van je leven goed gaat het ineens weer ineen klapt dus wil niet jinxen
Wil je ook niet. Of wel. Ben er zelf nog niet over uit maar het Temptation seizoen is weer opmerkelijk.quote:
Bouw aan je fundamentquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:34 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ben altijd bang als het op alle onderdelen van je leven goed gaat het ineens weer ineen klapt dus wil niet jinxen
Nee alleen skyhighquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wel interessant overigens.
Nog vrienden/mannen ook die je mee kunnen sleuren de diepte in?
wat staat hierquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:40 schreef Azula het volgende:
Het fundament des levens is dus zegmaar, voor- en vlak nadat je geboren bent. De duizend dagen vanaf conceptie zijn hierin key.
Mensen van in de dertig die allang weten dat dat fundament ontbreekt dit adviseren, schouderklopje voor jezelf zeg bedankt Hans.
Denk het ook maar hopelijk sta je voor me klaar als het in de soep looptquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ga je nu ontvolgen, het lukt je alleen.
Ook met jou kan het beter gaan, ik vind al dat je het knap doet en het valt te prijzen dat je nog leeft.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:40 schreef Azula het volgende:
Het fundament des levens is dus zegmaar, voor- en vlak nadat je geboren bent. De duizend dagen vanaf conceptie zijn hierin key.
Mensen van in de dertig die allang weten dat dat fundament ontbreekt dit adviseren, schouderklopje voor jezelf zeg bedankt Hans.
Goed bezig meid.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:42 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik ben gestopt dingen uit te leggen aan simpele mensen.
Je hebt me nrquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:42 schreef Fugue het volgende:
[..]
Denk het ook maar hopelijk sta je voor me klaar als het in de soep loopt
Het kan met iedereen beter gaan. Scheelt dat we mensen zijn. Ik heb geen gezondheidsklachten of wens om te sterven dus rare opmerking.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ook met jou kan het beter gaan, ik vind al dat je het knap doet en het valt te prijzen dat je nog leeft.
Je wilde jezelf nooit deleten?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:46 schreef Azula het volgende:
[..]
Het kan met iedereen beter gaan. Scheelt dat we mensen zijn. Ik heb geen gezondheidsklachten of wens om te sterven dus rare opmerking.
Is geen excuus voor taalfoutenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O dacht dat we informeel waren.
Vergeef het je welquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O dacht dat we informeel waren.
Ik heb een verschrikkelijk jaar achter de rug.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:47 schreef Azula het volgende:
Maar scrupje hoe gaat het met jou eigenlijk?
wel altijd makkelijk te importeren, die csv bestanden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb een verschrikkelijk jaar achter de rug.
Volgens mij met cvs tot gevolg waarvan ik weer een beetje herstel, zover dat mogelijk gaat zijn.
Verder wel oke.
Ik maak er heel veel.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is geen excuus voor taalfouten
Ben wel veelzijdig iddquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:52 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
wel altijd makkelijk te importeren, die csv bestanden.
Volgens mij; onderzocht?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb een verschrikkelijk jaar achter de rug.
Volgens mij met cvs tot gevolg waarvan ik weer een beetje herstel, zover dat mogelijk gaat zijn.
Verder wel oke.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:54 schreef Fugue het volgende:
Iemand stort zijn hele hart uit en kwark komt met een huillach hoor. Het is geen 2016
Hoe gaat het met de kleine?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:53 schreef Azula het volgende:
[..]
Als puber ja. Ik ben moeder hé. En geen egoïst.
Spelchecker aanzettenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik maak er heel veel.
Moet het nou aan of uit elkaar ed.
Ik bouw zinnen zo op om fouten te vermijden.
Kost megatonnen aan energie.
Nog meer op Fok zitten. Wat de middelbare school niet is gelukt, is op Fok! rechtgetrokken. Bij twijfel, Google.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik maak er heel veel.
Moet het nou aan of uit elkaar ed.
Ik bouw zinnen zo op om fouten te vermijden.
Kost megatonnen aan energie.
Moet je uitbreiding kopenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tof spel. Jammer dat je na 3 keer spelen alle kaartjes gehad hebt.
Mijn dt fouten zijn op Fok altijd wel keihard gecorrigeerd jaquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:57 schreef Azula het volgende:
[..]
Nog meer op Fok zitten. Wat de middelbare school niet is gelukt, is op Fok! rechtgetrokken. Bij twijfel, Google.
Als analfabeet heb je geen bestaansrecht.
Hij wordt groot. Heel creatief. Eigenlijk heel goed, ook in deze tijd. Er zijn geen achterbehangplak momenten.quote:
Hihitjesquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hahaatjes is ook 2016
Tegenwoordig typen we lol of (lol)
Geen zin om te onderzoeken.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:55 schreef Azula het volgende:
[..]
Volgens mij; onderzocht?
Chronisch (over)vermoeid zijn is kut ja. Sterkte.
En daardoor uiteindelijk heel je Nederlands.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn dt fouten zijn op Fok altijd wel keihard gecorrigeerd ja
Vervelend zeg. Wel zijn er wel echt heeeeeeeel veel redenen waardoor een mens oververmoeid kan zijn, maar zelf weten uiteraard.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Geen zin om te onderzoeken.
Ik merk dat het beter gaat, niet de hele tijd koorts/hartkloppingen/moeheid ed.
Ik voldoe/voldeed aan het beeld, zo'n doc moet vooral dingen uitsluiten om cvs te bevestigen.
Het oplossen kan ik wel zonder hulp, rustig weer zaken opbouwen en dan maar zien of er klachten blijvend zijn.
Moet lekker stoeien tochquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:58 schreef Azula het volgende:
[..]
Hij wordt groot. Heel creatief. Eigenlijk heel goed, ook in deze tijd. Er zijn geen achterbehangplak momenten.
Stress joh.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:01 schreef Azula het volgende:
[..]
Vervelend zeg. Wel zijn er wel echt heeeeeeeel veel redenen waardoor een mens oververmoeid kan zijn, maar zelf weten uiteraard.
Ach lijkt ie op jou tochquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:05 schreef Azula het volgende:
[..]
Hoewel fysiek sterk, zit zijn ding toch meer in het denken, voelen en redeneren. Arm kind.
Oh sorry ben te dom om gesprek te volgenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:07 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Daar had ik het toch helemaal niet over doorgedraaide snollebol
Ik snapte er ook geen reet vanquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:07 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Daar had ik het toch helemaal niet over doorgedraaide snollebol
Picsquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:09 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Ik steek mn lul nog liever tussen de deur van een voorverwarmde oven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |