Ik maak er heel veel.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is geen excuus voor taalfouten
Ben wel veelzijdig iddquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:52 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
wel altijd makkelijk te importeren, die csv bestanden.
Volgens mij; onderzocht?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb een verschrikkelijk jaar achter de rug.
Volgens mij met cvs tot gevolg waarvan ik weer een beetje herstel, zover dat mogelijk gaat zijn.
Verder wel oke.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:54 schreef Fugue het volgende:
Iemand stort zijn hele hart uit en kwark komt met een huillach hoor. Het is geen 2016
Hoe gaat het met de kleine?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:53 schreef Azula het volgende:
[..]
Als puber ja. Ik ben moeder hé. En geen egoïst.
Spelchecker aanzettenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik maak er heel veel.
Moet het nou aan of uit elkaar ed.
Ik bouw zinnen zo op om fouten te vermijden.
Kost megatonnen aan energie.
Nog meer op Fok zitten. Wat de middelbare school niet is gelukt, is op Fok! rechtgetrokken. Bij twijfel, Google.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik maak er heel veel.
Moet het nou aan of uit elkaar ed.
Ik bouw zinnen zo op om fouten te vermijden.
Kost megatonnen aan energie.
Moet je uitbreiding kopenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tof spel. Jammer dat je na 3 keer spelen alle kaartjes gehad hebt.
Mijn dt fouten zijn op Fok altijd wel keihard gecorrigeerd jaquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:57 schreef Azula het volgende:
[..]
Nog meer op Fok zitten. Wat de middelbare school niet is gelukt, is op Fok! rechtgetrokken. Bij twijfel, Google.
Als analfabeet heb je geen bestaansrecht.
Hij wordt groot. Heel creatief. Eigenlijk heel goed, ook in deze tijd. Er zijn geen achterbehangplak momenten.quote:
Hihitjesquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hahaatjes is ook 2016
Tegenwoordig typen we lol of (lol)
Geen zin om te onderzoeken.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:55 schreef Azula het volgende:
[..]
Volgens mij; onderzocht?
Chronisch (over)vermoeid zijn is kut ja. Sterkte.
En daardoor uiteindelijk heel je Nederlands.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn dt fouten zijn op Fok altijd wel keihard gecorrigeerd ja
Vervelend zeg. Wel zijn er wel echt heeeeeeeel veel redenen waardoor een mens oververmoeid kan zijn, maar zelf weten uiteraard.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Geen zin om te onderzoeken.
Ik merk dat het beter gaat, niet de hele tijd koorts/hartkloppingen/moeheid ed.
Ik voldoe/voldeed aan het beeld, zo'n doc moet vooral dingen uitsluiten om cvs te bevestigen.
Het oplossen kan ik wel zonder hulp, rustig weer zaken opbouwen en dan maar zien of er klachten blijvend zijn.
Moet lekker stoeien tochquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:58 schreef Azula het volgende:
[..]
Hij wordt groot. Heel creatief. Eigenlijk heel goed, ook in deze tijd. Er zijn geen achterbehangplak momenten.
Stress joh.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:01 schreef Azula het volgende:
[..]
Vervelend zeg. Wel zijn er wel echt heeeeeeeel veel redenen waardoor een mens oververmoeid kan zijn, maar zelf weten uiteraard.
Ach lijkt ie op jou tochquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:05 schreef Azula het volgende:
[..]
Hoewel fysiek sterk, zit zijn ding toch meer in het denken, voelen en redeneren. Arm kind.
Oh sorry ben te dom om gesprek te volgenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:07 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Daar had ik het toch helemaal niet over doorgedraaide snollebol
Ik snapte er ook geen reet vanquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:07 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Daar had ik het toch helemaal niet over doorgedraaide snollebol
Picsquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:09 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Ik steek mn lul nog liever tussen de deur van een voorverwarmde oven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |