Nee alleen skyhighquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wel interessant overigens.
Nog vrienden/mannen ook die je mee kunnen sleuren de diepte in?
wat staat hierquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:40 schreef Azula het volgende:
Het fundament des levens is dus zegmaar, voor- en vlak nadat je geboren bent. De duizend dagen vanaf conceptie zijn hierin key.
Mensen van in de dertig die allang weten dat dat fundament ontbreekt dit adviseren, schouderklopje voor jezelf zeg bedankt Hans.
Denk het ook maar hopelijk sta je voor me klaar als het in de soep looptquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ga je nu ontvolgen, het lukt je alleen.
Ook met jou kan het beter gaan, ik vind al dat je het knap doet en het valt te prijzen dat je nog leeft.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:40 schreef Azula het volgende:
Het fundament des levens is dus zegmaar, voor- en vlak nadat je geboren bent. De duizend dagen vanaf conceptie zijn hierin key.
Mensen van in de dertig die allang weten dat dat fundament ontbreekt dit adviseren, schouderklopje voor jezelf zeg bedankt Hans.
Goed bezig meid.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:42 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik ben gestopt dingen uit te leggen aan simpele mensen.
Je hebt me nrquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:42 schreef Fugue het volgende:
[..]
Denk het ook maar hopelijk sta je voor me klaar als het in de soep loopt
Het kan met iedereen beter gaan. Scheelt dat we mensen zijn. Ik heb geen gezondheidsklachten of wens om te sterven dus rare opmerking.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ook met jou kan het beter gaan, ik vind al dat je het knap doet en het valt te prijzen dat je nog leeft.
Je wilde jezelf nooit deleten?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:46 schreef Azula het volgende:
[..]
Het kan met iedereen beter gaan. Scheelt dat we mensen zijn. Ik heb geen gezondheidsklachten of wens om te sterven dus rare opmerking.
Is geen excuus voor taalfoutenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O dacht dat we informeel waren.
Vergeef het je welquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O dacht dat we informeel waren.
Ik heb een verschrikkelijk jaar achter de rug.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:47 schreef Azula het volgende:
Maar scrupje hoe gaat het met jou eigenlijk?
wel altijd makkelijk te importeren, die csv bestanden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb een verschrikkelijk jaar achter de rug.
Volgens mij met cvs tot gevolg waarvan ik weer een beetje herstel, zover dat mogelijk gaat zijn.
Verder wel oke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |