Maar je kwam beter terugquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:26 schreef Fugue het volgende:
[..]
Sorry dat ik gemeen tegen je was toen je mod was
ok hansquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:26 schreef Fugue het volgende:
[..]
Sorry dat ik gemeen tegen je was toen je mod was
Ik probeer je juist te leren dat je leegtes op een goede manier op kan vullen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:27 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik kan je wel een tikkie sturen als je wil
Zo ben jij nietquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:28 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja kan nu gewoon mensen blokkeren als ze me niet aanstaan
in 2014 ofzo?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:29 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zag dat je iets aardigs over me had getypt dat raakte me
Vertel.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik probeer je juist te leren dat je leegtes op een goede manier op kan vullen.
Soort tegengestelde Sonny dit.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zou ik jammer vinden.
Jij kan alles aan hoor.
Ben altijd bang als het op alle onderdelen van je leven goed gaat het ineens weer ineen klapt dus wil niet jinxenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zou ik jammer vinden.
Jij kan alles aan hoor.
Is gewoon een feit meid dat dit gebeurt.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:34 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ben altijd bang als het op alle onderdelen van je leven goed gaat het ineens weer ineen klapt dus wil niet jinxen
Wil je ook niet. Of wel. Ben er zelf nog niet over uit maar het Temptation seizoen is weer opmerkelijk.quote:
Bouw aan je fundamentquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:34 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ben altijd bang als het op alle onderdelen van je leven goed gaat het ineens weer ineen klapt dus wil niet jinxen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |