Van mij hoeft het allemaal niet meer.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:10 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Was ik nu maar 30 en had ik dat.
Misschien een weekje glamping?quote:Op maandag 18 januari 2021 22:14 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Van mij hoeft het allemaal niet meer.
Wil gewoon ergens alleen zijn.
Een hutje ergens of zo.
Wajong voor boodschappen.
Soms hout hakken voor warmte.
Ik wil niet meer.
Zit eraan te denken gewoon wat te gaan wandelen met een slaapzak en gewoon in een verlaten gebouw te slapen of zo. Ik wil weg van alles.quote:
Las vandaag dat ze het gewoon erg druk hebben bij 113, dus je moet die bezettoon niet zien als een afwijzing.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:19 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Zit eraan te denken gewoon wat te gaan wandelen met een slaapzak en gewoon in een verlaten gebouw te slapen of zo. Ik wil weg van alles.
113? ik heb geen problemen meer met de politie.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Las vandaag dat ze het gewoon erg druk hebben bij 113, dus je moet die bezettoon niet zien als een afwijzing.
Stel je niet aanquote:Op maandag 18 januari 2021 22:23 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
113? ik heb geen problemen meer met de politie.
Afwijzingen ook niet, ik wijs alleen mezelf af. Stijfkoppig en alles kapot gemaakt.
Ja, slechtste om te doen ooit bij een depressie, maar doe dat vooralquote:Op maandag 18 januari 2021 22:25 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Probeer ik ook, maar ik denk dat ik beter in bed kan blijven liggen.
Daar deden ze niet lief tegen hemquote:Op maandag 18 januari 2021 22:26 schreef Solotovski het volgende:
Ga janken in R&P, speciaal subforum voor al dat gemiep
Sorry man daar werd ik weggestuurd.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:26 schreef Solotovski het volgende:
Ga janken in R&P, speciaal subforum voor al dat gemiep
Het is gewoon allemaal kloot weet je?quote:Op maandag 18 januari 2021 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, slechtste om te doen ooit bij een depressie, maar doe dat vooral
Zelfs daar zijn ze dat gejank van je zat dusquote:Op maandag 18 januari 2021 22:32 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Sorry man daar werd ik weggestuurd.
[..]
Nee, dus even doorposten dan kan het gejank daarover ook weer stoppen, want met een nieuw topic met andere TT voelt niemand er meer iets van.quote:
Dacht dat dit over Kreeft112 gingquote:Op dinsdag 19 januari 2021 08:28 schreef Solotovski het volgende:
Is boze eend al weg met zn kansloze depressieve gejank?
Depressieve mensen hebben we al genoeg op fokquote:Op dinsdag 19 januari 2021 08:28 schreef Solotovski het volgende:
Is boze eend al weg met zn kansloze depressieve gejank?
En dronken mensenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Depressieve mensen hebben we al genoeg op fok
En soms een combinatie van die 2.quote:
heeyyquote:Op dinsdag 19 januari 2021 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Depressieve mensen hebben we al genoeg op fok
Hey, ben jij soms ook een beetje depri?quote:
Gewoon Covidmoequote:Op dinsdag 19 januari 2021 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hey, ben jij soms ook een beetje depri?
Dat is iedereen wel, denk ik.quote:
Heb er ook weinig moeite meequote:Op dinsdag 19 januari 2021 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is iedereen wel, denk ik.
alhoewel ik als echt fok autist wel prima om kan gaan met de lockdown.
Enige wat ik mis is sport en het bezoeken van wedstrijden, maar voor de rest helemaal prima.quote:
Ach, als dat het enige isquote:Op dinsdag 19 januari 2021 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Enige wat ik mis is sport en het bezoeken van wedstrijden, maar voor de rest helemaal prima.
ik vind het ook prima, lekker elke dag thuiswerken achter de ps5quote:Op dinsdag 19 januari 2021 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Enige wat ik mis is sport en het bezoeken van wedstrijden, maar voor de rest helemaal prima.
Nou ja, op zich is dat best veelquote:
Welke sporten? Gelukkig gaat voetbal gewoon doorquote:
ja, topsport gaat allemaal nog wel door, maar zonder publiek..quote:Op dinsdag 19 januari 2021 08:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Welke sporten? Gelukkig gaat voetbal gewoon door
Alsof jij uberhaupt hebt gemerkt dat we in een pandemie zittenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 08:52 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik vind het ook prima, lekker elke dag thuiswerken achter de ps5
jij wel dan, je kwam alleen eens in de zoveel maanden buiten om op vakantie te gaan om in een ander land vervolgens in een hotelkamer te zittenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:01 schreef Fugue het volgende:
[..]
Alsof jij uberhaupt hebt gemerkt dat we in een pandemie zitten
Ja en dat kan toch niet meerquote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:03 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
jij wel dan, je kwam alleen eens in de zoveel maanden buiten om op vakantie te gaan om in een ander land vervolgens in een hotelkamer te zitten
Komende zomer waarschijnlijk ook nog niet.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Komende zomer waarschijnlijk ook nog niet.
een weekje naar de Veluwe schijnt ook leuk te zijnquote:
Ik kan sinds kort weer sporten op locatie en dat scheelt toch wel enorm. Zonder dat vind ik het tyfussaai eerlijk gezegd. De dingen die de saaiheid de afgelopen tijd nog een beetje doorbraken waren een uitvaart en een inbraak.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
liever een inbraak dan een uitbraak want die hebben we alquote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik kan sinds kort weer sporten op locatie en dat scheelt toch wel enorm. Zonder dat vind ik het tyfussaai eerlijk gezegd. De dingen die de saaiheid de afgelopen tijd nog een beetje doorbraken waren een uitvaart en een inbraak.
In het weekend is het nog wel te doen, want dan kan ik buiten fietsen en lopen, maar doordeweeks is wel saai aangezien ik alleen een crosstrainer thuis heb.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik kan sinds kort weer sporten op locatie en dat scheelt toch wel enorm. Zonder dat vind ik het tyfussaai eerlijk gezegd. De dingen die de saaiheid de afgelopen tijd nog een beetje doorbraken waren een uitvaart en een inbraak.
Ja in de berging en die van tientallen buren. Eerst beide fietsen weg, daarna eentje gevonden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In het weekend is het nog wel te doen, want dan kan ik buiten fietsen en lopen, maar doordeweeks is wel saai aangezien ik alleen een crosstrainer thuis heb.
Hebben ze bij jou ingebroken?
Pfoee, dat is hard balen. Andere fiets zal nu wel in Oost Europa zittenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja in de berging en die van tientallen buren. Eerst beide fietsen weg, daarna eentje gevonden.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja in de berging en die van tientallen buren. Eerst beide fietsen weg, daarna eentje gevonden.
Was gestolen door iemand te voet, kwam geen busje aan te pas. Dus hoop het nietquote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Pfoee, dat is hard balen. Andere fiets zal nu wel in Oost Europa zitten
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:47 schreef -river- het volgende:
Daarnet uitslag van mijn test gehad en die was negatief![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |