Wat zijn handicap behalve extreem overgewicht en woedeaanvallen?quote:Op maandag 18 januari 2021 19:22 schreef phoenyx het volgende:
Nou hij heeft gewoon een handicap toch die het ook wel zo maakt dat hij er meer mee zit dan de gemiddelde persoon. We moeten ook niet te gemakkelijk praten vanuit onze positie over zoiets
Weet ik niet maar je zit niet vanwege overgewicht en woedeaanvallen in de wajong dus tjahquote:Op maandag 18 januari 2021 19:25 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wat zijn handicap behalve extreem overgewicht en woedeaanvallen?
Hij is 30 dus heeft nog oude regeling Wajong. Wajong werd toen erg snel toegekend bij jongeren die wat problemen hadden. Hij is vooral extreem lui en een excuuszoeker.quote:Op maandag 18 januari 2021 19:27 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Weet ik niet maar je zit niet vanwege overgewicht en woedeaanvallen in de wajong dus tjah
Non verbale leerstoornis.quote:Op maandag 18 januari 2021 19:30 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hij is 30 dus heeft nog oude regeling Wajong. Wajong werd toen erg snel toegekend bij jongeren die wat problemen hadden. Hij is vooral extreem lui en een excuuszoeker.
Niet op de voet maar pak wel de belangrijke updates mee zoals weegmomentjesquote:Op maandag 18 januari 2021 21:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vermoeiend he, en dan heb je zelfs van die types die alles op de voet volgen.
Jammer wel dat die er niet meer zijnquote:Op maandag 18 januari 2021 22:00 schreef bamibij het volgende:
[..]
Niet op de voet maar pak wel de belangrijke updates mee zoals weegmomentjes
Was Braddie er maar niet meer.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:05 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Jammer wel dat die er niet meer zijn
Zodat je het moment van zijn laatste adem een beetje in kan schatten?quote:Op maandag 18 januari 2021 22:00 schreef bamibij het volgende:
[..]
Niet op de voet maar pak wel de belangrijke updates mee zoals weegmomentjes
Wie is wequote:Op maandag 18 januari 2021 22:03 schreef Vanillekwarktas het volgende:
Zijn we nog steeds bezig met Braddie ja?
quote:Op maandag 18 januari 2021 22:05 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Was Braddie er maar niet meer.
Ben ik te lui voor sorry hoorquote:Op maandag 18 januari 2021 22:08 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Lees anders ff de slowchat terug gare tekkel.
Was ik nu maar 30 en had ik dat.quote:Op maandag 18 januari 2021 19:30 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hij is 30 dus heeft nog oude regeling Wajong. Wajong werd toen erg snel toegekend bij jongeren die wat problemen hadden. Hij is vooral extreem lui en een excuuszoeker.
Moet je niet willen joh lekker zelf je stacks binnenharken van niemand afhankelijk ja tochquote:Op maandag 18 januari 2021 22:10 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Was ik nu maar 30 en had ik dat.
Daarom natuurlijk mod geworden. Dat mis ik idd wel in mijn maandelijkse financiën.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:12 schreef Fugue het volgende:
[..]
Moet je niet willen joh lekker zelf je stacks binnenharken van niemand afhankelijk ja toch
Oh nee dat is reclasseringquote:Op maandag 18 januari 2021 22:13 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Daarom natuurlijk mod geworden. Dat mis ik idd wel in mijn maandelijkse financiën.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |