Dan is het dus nog onzinniger geworden. Top man.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:13 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik begreep dat er vroeger wel eens geneukt en gescholden werd maar dat mag nu niet meer van de huisvrouwen
De enige die nog een beetje schold is er schijnbaar vrijwillig al uit gegaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:13 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik begreep dat er vroeger wel eens geneukt en gescholden werd maar dat mag nu niet meer van de huisvrouwen
klopt, daar had mijn favoriete vlogger een filmpje over gemaaktquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De enige die nog een beetje schold is er schijnbaar vrijwillig al uit gegaan.
Juultje Tieleman?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:17 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
klopt, daar had mijn favoriete vlogger een filmpje over gemaakt
nee, je kunt wel notificaties uitzetten, maar dan zie je ook geen mentions of quotes meer.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:21 schreef Vanillekwarktas het volgende:
Kan je die kut hoere likes ook uitzetten
ripquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, je kunt wel notificaties uitzetten, maar dan zie je ook geen mentions of quotes meer.
dat is je eigen schuld tochquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:22 schreef Vanillekwarktas het volgende:
Inkoppertje Hermann, ik had meer van je verwacht.
als mijn werkgever al geen verwachtingen van me heeft dan is het raar dat mensen op een forum dat wel hebbenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:24 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Dat ik meer van je verwacht?
Krijg trouwens nog 200 euro van jequote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:25 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
als mijn werkgever al geen verwachtingen van me heeft dan is het raar dat mensen op een forum dat wel hebben
Mooi kun je mij gelijk terugbetalenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:25 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Krijg trouwens nog 200 euro van je
Flikker opquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mooi kun je mij gelijk terugbetalen
de laatste keer dat hij mij geld schuldig was werd hij mod en ging hij vervolgens op anoniem, denk dat je naar je geld kunt fluitenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mooi kun je mij gelijk terugbetalen
Ik kan niet fluitenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:31 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
de laatste keer dat hij mij geld schuldig was werd hij mod en ging hij vervolgens op anoniem, denk dat je naar je geld kunt fluiten
Sorry echt te lui voor vraag @Leonos maarquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:31 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Doe me dan ff bij de admins melden kutwijf
@Leonos makker, Fugue wil dat ik een ban heb maar is te lui om te werken. Kan jij helpen?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:32 schreef Fugue het volgende:
[..]
Sorry echt te lui voor vraag @:Leonos maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |