quote:Voor een nieuwe brandfilm van NOC*NSF Sportkoepel zijn wij op zoek naar mensen in de leeftijd 18 - 65 jaar.
Je zal te zien zijn als gast in een kroeg.
Let op: voorafgaand op de set wordt een COVID-19 test afgenomen!
Maandag 25 januari
Tijden nog niet bekend graag de hele dag beschikbaar
Utrecht
Vergoeding:
60 euro inclusief afkoop online en reis/parkeerkosten.
Gewoon lekker verhuizen met paar man, wat kan jou het schelen.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:14 schreef alpeko het volgende:
[..]
Eén ook echt.Hoe gaat dat met verhuizen dan? Telt dat ook als bezoek?
Zullen ze alsnog wel een meerderheid voor nodig hebben. Alle ogen gericht op Jetten.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Morgenavond zal dus wel uitlekken wat dat beraad heeft opgeleverd en dan woensdag/donderdag persco. Dit gaat er gewoon komen (helaas) want men de trein is al lang in gang gezet denk ik.
het gaat om gezellig koffie/biertjes doen met een paar lui bij elkaar, en niet om essentieele zaken zoals verhuizen.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:14 schreef alpeko het volgende:
[..]
Eén ook echt.Hoe gaat dat met verhuizen dan? Telt dat ook als bezoek?
Dat de mensen die overdag werken minder bewegingen maken/contacten hebben -> minder verspreiding van het virus.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:10 schreef Caland het volgende:
[..]
En de mensen die zich niet aan de regels houden gaan dat met een avondklok ook niet doen. Dus wat schiet je er dan mee op.
Ja je naait er de mensen die overdag werken weer mee.
Letterlijk niemand wil een avondklok.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:16 schreef Anonymousz het volgende:
Zijn jullie voor of tegen avondklok?
Misschien willen Klaver en Ploumen ook wel helpenquote:Op maandag 18 januari 2021 16:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Zullen ze alsnog wel een meerderheid voor nodig hebben. Alle ogen gericht op Jetten.
60 euro voor een hele dag inclusief reiskosten......vetpot hoor !quote:Op maandag 18 januari 2021 16:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
quote:
Voor een nieuwe brandfilm van NOC*NSF Sportkoepel zijn wij op zoek naar mensen in de leeftijd 18 - 65 jaar.
Je zal te zien zijn als gast in een kroeg.
Let op: voorafgaand op de set wordt een COVID-19 test afgenomen!
Maandag 25 januari
Tijden nog niet bekend graag de hele dag beschikbaar
Utrecht
Vergoeding:
60 euro inclusief afkoop online en reis/parkeerkosten.
Alleen nog verkoudheidsklachten zoals niezen en verstopte neus en nog wat meer moe. De rest al verleden tijd.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:14 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ja tenzij de cijfers van de UK variant heel erg mee vallen. HOe gaat het eigenlijk met jouw besmetting Jos? Nog last van? Of alweer helemaal de oude?
Dan veranderen we dus van strategie. Dan gaan we van het overeind houden van de zorg naar elke dode te voorkomen.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:13 schreef opreis het volgende:
[..]
Ookal is de mutatie beheersbaar dan wil dat nog niet zeggen dat er geen argument is voor zwaardere maatregelen.
Maar dat is nog van de piek van 80.000 besmettingen per dag.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:59 schreef miss_sly het volgende:
De ziekenhuizen liggen nog vol. Dat is niet prima.
Mooi! Dat is gelukkig bij de meesten zo. Maar niet bij alle (dertigers).quote:Op maandag 18 januari 2021 16:17 schreef JosMert het volgende:
[..]
Alleen nog verkoudheidsklachten zoals niezen en verstopte neus en nog wat meer moe. De rest al verleden tijd.
Corona doet vrij weinig hier met deze gezonde 30’er.
Behalve alle ramptoeristen in dit topic.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Letterlijk niemand wil een avondklok.
Tegen.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:16 schreef Anonymousz het volgende:
Of ruimte maken voor de reguliere zorg die al een tijdje niet door kan gaan.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:18 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dan veranderen we dus van strategie. Dan gaan we van het overeind houden van de zorg naar elke dode te voorkomen.
Ik negeer niets. Ik vind dat je nog niet kunt spreken van 'prima' als er nog alle hens aan dek is in London en de ziekenhuizen nog overvol. Dat er een goede trend naar lagere cijfers is over de gehele linie is mooi, maar de situatie op zichzelf is nog steeds problematisch in de ziekenhuizen.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:18 schreef Za het volgende:
[..]
Maar dat is nog van de piek van 80.000 besmettingen per dag.
Inmiddels 38.000 per dag, dan kun de ziekenhuizen erbij blijven halen maar dan negeer je een neerwaartse curve die er ook heel anders uit had kunnen zien.
Noem ze eens?quote:Op maandag 18 januari 2021 16:19 schreef Remco het volgende:
[..]
Behalve alle ramptoeristen in dit topic.
En dat is heilig evangelie ? Dezelfde nensen vonden het dragen van beschermmiddelen onnodig vorig jaar en dat heeft veel levens in de zorginstellingen gekost.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, het is helemaal niet zinloos, want wat je zegt is gewoon onjuist. Jij vindt dat er ruimte is voor het openen van de basisscholen, maar de feiten zijn dat de mensen die erover gaan vinden dat dat helemaal niet zo is.
Mensen die in het ziekenhuis worden opgenomen, kunnen niet de volgende dag weer naar huis. Een golf aan ziekenhuisopnames zorgt ervoor dat de ziekenhuizen het weken daarna nog druk hebben. Daarom moet het aantal opnames eerst flink dalen wil er een beetje lucht komen in de bezetting.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:18 schreef Za het volgende:
[..]
Maar dat is nog van de piek van 80.000 besmettingen per dag.
Inmiddels 38.000 per dag, dan kun de ziekenhuizen erbij blijven halen maar dan negeer je een neerwaartse curve die er ook heel anders uit had kunnen zien.
Dat kan, maar de wereld is te complex dat je dit ooit gaat kunnen voorspellen wat het effect (opbrengst/schade) van iets is en tegen de tijd dat je klaar bent met dat wel uitzoeken voordat je het doorvoert dan zit je weer verder in de shit en zal je nog zwaardere maatregelen met vaak nog complexere gevolgen moeten instellen om dat weer op te lossen. Soms is het ook een beetje roeien met de riemen die je hebt er er het beste van hopen. De vorige keer was de roep dat er te laat werd ingegrepen dus ik snap dat ze het dan dit keer (te) rigoreus doen.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar naar mijn mening worden de andere afwegingen (zoals wat de nevenschade van een maatregel is) te weinig meegenomen en is het puur: "We moeten verzwaren"
Een dagopname is een ding. Ondanks dat (ik wacht op zo'n opname) wacht ik al maanden.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mensen die in het ziekenhuis worden opgenomen, kunnen niet de volgende dag weer naar huis. Een golf aan ziekenhuisopnames zorgt ervoor dat de ziekenhuizen het weken daarna nog druk hebben. Daarom moet het aantal opnames eerst flink dalen wil er een beetje lucht komen in de bezetting.
Nee, want ze willen werkende of studerende mensen verbieden om 's avonds nog contact met andere mensen te hebben.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:21 schreef Zwansen het volgende:
Waarom eigenlijk een avondklok en geen samenscholingsverbod? In je eentje wandelen, hardlopen of fietsen doet niemand kwaad. Met een samenscholingsverbod ben je er toch ook? Of is dat juridisch lastiger te handhaven?
Ik gooi hem er nog maar even in, het is niet zo zo dat er een krappe meerderheid tegen de avondklok was.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Zullen ze alsnog wel een meerderheid voor nodig hebben. Alle ogen gericht op Jetten.
Waarom niet een ochtendklok?quote:Op maandag 18 januari 2021 16:21 schreef Zwansen het volgende:
Waarom eigenlijk een avondklok en geen samenscholingsverbod? In je eentje wandelen, hardlopen of fietsen doet niemand kwaad. Met een samenscholingsverbod ben je er toch ook? Of is dat juridisch lastiger te handhaven?
Nee?quote:Op maandag 18 januari 2021 16:18 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dan veranderen we dus van strategie. Dan gaan we van het overeind houden van de zorg naar elke dode te voorkomen.
Jij hebt geen dagopname nodig voor Covidquote:Op maandag 18 januari 2021 16:21 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Een dagopname is een ding. Ondanks dat (ik wacht op zo'n opname) wacht ik al maanden.
Hier ben ik het mee eens. Sterker nog, die activiteiten kunnen een hoop mensen juist net dat beetje extra geven.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:21 schreef Zwansen het volgende:
Ik bedoel dat covidpatiënten niet de volgende dag weer naar huis kunnen.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:21 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Een dagopname is een ding. Ondanks dat (ik wacht op zo'n opname) wacht ik al maanden.
Nergens last van kortademigheid enz. Let ook op mijn gezondheid, scheelt al veelquote:Op maandag 18 januari 2021 16:19 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Mooi! Dat is gelukkig bij de meesten zo. Maar niet bij alle (dertigers).
Hoop ook voor je dat je geen lange termijn klachten er aan overhoudt. Je longen ofzo.
noem je mensen die liever sneller minder besmettingen zien en eerder versoepelingen willen, ramptoeristen ?quote:Op maandag 18 januari 2021 16:19 schreef Remco het volgende:
[..]
Behalve alle ramptoeristen in dit topic.
Leuk en aardig, maar dan had het in het begin van lockdown gedaan moeten worden, nu is het gerommel in de marge, omdat het een keuze is die dan zou komen wanneer de curve al flink afneemt.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:20 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Of ruimte maken voor de reguliere zorg die al een tijdje niet door kan gaan.
Je verteld me niets nieuws.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:20 schreef Tijn het volgende:
Mensen die in het ziekenhuis worden opgenomen, kunnen niet de volgende dag weer naar huis. Een golf aan ziekenhuisopnames zorgt ervoor dat de ziekenhuizen het weken daarna nog druk hebben. Daarom moet het aantal opnames eerst flink dalen wil er een beetje lucht komen in de bezetting.
voor, nu toch alles al dicht is kunnen ze beter doorpakken.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:16 schreef Anonymousz het volgende:
Ah, dat had ik gemist. Dan precies wat jij zegt zo ongeveer.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik bedoel dat covidpatiënten niet de volgende dag weer naar huis kunnen.
En inderdaad, daar worden andere patiënten zoals jij dan de dupe van. Dus het is te hopen dat het aantal besmettingen (en daarmee opnames) flink afneemt, zodat er weer wat ruimte ontstaat om ook niet-covidpatiënten te gaan helpen, want hoe langer dit duurt, hoe vervelender het wordt.
Niemand bestempeld de overvolle ziekenhuizen als prima, come on.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:20 schreef miss_sly het volgende:
Ik negeer niets. Ik vind dat je nog niet kunt spreken van 'prima' als er nog alle hens aan dek is in London en de ziekenhuizen nog overvol. Dat er een goede trend naar lagere cijfers is over de gehele linie is mooi, maar de situatie op zichzelf is nog steeds problematisch in de ziekenhuizen.
Dit zegt echt helemaal niks.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:22 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik gooi hem er nog maar even in, het is niet zo zo dat er een krappe meerderheid tegen de avondklok was.
[ afbeelding ]
Het aantal besmettingen neemt af, maar het percentage B117-variant neemt juist toe. Het is dus alles behalve zeker dat de daling doorzet. En dat is belangrijk, want de daling in het ziekenhuis gaat nog helemaal niet zo hard (vanwege het feit dat mensen die worden opgenomen er langere tijd verblijven). Er is dus nog heel wat daling nodig willen de ziekenhuizen weer wat extra ruimte kunnen bieden.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:24 schreef Za het volgende:
[..]
Het punt is, mensen zijn blij dat de superbesmettelijke variant toch niet zo besmettelijk blijkt, en de curve bijna gehalveerd is, maar wanneer dat uitgesproken wordt blijft Miss Sly maar de ziekenhuisopnames aandragen.
Tegen.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:16 schreef Anonymousz het volgende:
Het zegt dat een overgrote meerderheid in november (toen we hoger zaten in de besmettingen en nog geen lockdown hadden) tegen was.quote:
Dat is waar, maar als de variant aanzienlijk besmettelijker is verklaart dat niet waarom de R zo ontzettend laag is nuquote:Op maandag 18 januari 2021 16:15 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Als B117 niet aanzienlijk besmettelijker is verklaart dat niet waarom het aandeel tov de oude variant zo snel is gestegen in het VK.
De nieuwe variant is het grote puzzelstuk.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:28 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het zegt dat een overgrote meerderheid in november (toen we hoger zaten in de besmettingen en nog geen lockdown hadden) tegen was.
Dat kan je niet zomaar in 1 weekje even omdraaien naar een overgrote meerderheid voor mij dunkt.
quote:Op maandag 18 januari 2021 16:26 schreef Za het volgende:
[..]
Niemand bestempeld de overvolle ziekenhuizen als prima, come on.
Het LIJKT met de R goed te gaan, maar in de ziekenhuizen bepaald niet. Dus 'In London gaat het ook prima" is te kort door de bocht.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:54 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Waarom zou het perse uit de hand moeten lopen? In London gaat het ook prima met een ontzettend goed reproductiegetal.
Ierland heeft in de 22 dagen sinds 27 december meer gevallen gehad (86597) dan in de elf maanden ervoor (86129). Logisch dat men dan z'n gedrag aanpast, het psychologisch effect zal meer verschil maken dan het effect dat je van de extra maatregelen kan verwachten. Omdat men zich niet alleen beter aan de regels houdt, maar ook omdat velen zich strikter zullen gedragen dan de regels voorschrijven. Er zal ook minder toleratie zijn voor degenen die de regels overtreden, en meer sociale druk om elk contact te vermijden, ook contacten die volgens de richtlijn toegelaten zijn.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:03 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Al die prognoses gebasseerd op onderbuik gevoelens kloppen niet met het beeld wat nu uit UK/Ierland komt. Dus leuk voor iemand om zijn/haar excel kennis bij te schaven, maar niet relevant.
En dat komt omdat het met de besmettingen zo slecht ging in december. Minder besmettingen = op termijn minder ziekenhuisopnames.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Het LIJKT met de R goed te gaan, maar in de ziekenhuizen bepaald niet. Dus 'In London gaat het ook prima" is te kort door de bocht.
Nee, het lijkt zo tegenstrijdig allemaal. Heel benieuwd naar betere infoquote:Op maandag 18 januari 2021 16:28 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als de variant aanzienlijk besmettelijker is verklaart dat niet waarom de R zo ontzettend laag is nu
Dat hoef je niet telkens te herhalen, want niemand ontkent dat minder besmettingen op termijn minder ziekenhuizen betekent. Maar NU OP DIT MOMENT gaat het niet prima in de ziekenhuizen. Dat is wat ik zei.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:30 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
En dat komt omdat het met de besmettingen zo slecht ging in december. Minder besmettingen = op termijn minder ziekenhuisopnames.
Waarom moeten we dit elke keer weer herhalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |