abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197476894
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:31 schreef Predator40 het volgende:

[..]

straks is iedereen ingeënt en dan komt er een mutatie die schijt heeft aan die antistoffen :{
Nou ja, zover zou ik niet willen gaan, ik denk dat het iets is wat zorgwekkend kan zijn maar de informatie over mutaties en hun oorsprong is wat te beperkt om daar conclusies van dien aard over te trekken.
pi_197476899
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het alternatief is dan, zoals ik jou begrijp, om dan maar meer contactmomenten toe te staan. Denk je dat mensen zich dan wel aan de regels houden want tot op heden is dat nog niet gebeurt, volgens mij.
Je begrijpt het niet helemaal goed, het gaat er juist om om de contactmomenten die er toch al zijn in de buitenlucht te laten plaatsvinden.
pi_197476900
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:25 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Het is niet zo relevant wat ik zou doen. De belangrijkste dingen die ik momenteel niet kan doen zijn vakanties, etentjes buitenshuis en evenementen. Dan kan ik wel stoer zeggen dat ik er vanaf april klaar mee ben, maar het is niet alsof de horeca dan opeens weer meteen open is. Of dat er evenementen georganiseerd worden. Ik kan misschien heel onverstandig een vliegtuig pakken, maar dan wat? Als dat land op slot zit kan ik alsnog niks. Leuk dan. Het is veel belangrijker om te vragen wanneer we er als land zijnde klaar mee zijn. En dat gaat wel even duren hoor, de meeste mensen waren juist voor een verlenging.
In Italië heeft de horeca versoepelingen afgedwongen n.a.v. hun protest. Het kan dus wel. Echter zijn wij een ander slag volk.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 januari 2021 @ 22:34:16 #79
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_197476901
quote:

[..]

Het alternatief is dan, zoals ik jou begrijp, om dan maar meer contactmomenten toe te staan. Denk je dat mensen zich dan wel aan de regels houden want tot op heden is dat nog niet gebeurt, volgens mij.
Sturen op contactmomenten buiten.
pi_197476902
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:32 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

En hoe meet je dat?

Oh en dan komt er nog meer schade aan de samenleving, als je dat tenminste nog belangrijk vindt.
Waarom ga jij er altijd automatisch vanuit dat mensen die de maatregelen nog enigszins begrijpen (en geen volle ziekenhuizen willen) niet stil staan bij de schade aan de samenleving? Dat ze dat niet belangrijk vinden. Dat is echt een nare beschuldiging.
  zondag 17 januari 2021 @ 22:34:29 #81
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_197476906
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:32 schreef Luke83 het volgende:
Ja hoor, Slob trekt de: jullie moeten jullie allemaal maar eens gedragen kaart weer :')
Ah, had Arie het kortste strootje deze keer.

Ik hou me al een jaar aan de maatregelen, maar ik heb het idee dat er de komende week eentje aankomt waarvoor dat niet meer geldt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_197476922
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:34 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet helemaal goed, het gaat er juist om om de contactmomenten die er toch al zijn in de buitenlucht te laten plaatsvinden.
En jij denkt dat het zo werkt? Dat mensen met dit weer lekker buiten gaan afspreken (omdat het mag) in plaats van binnen (terwijl dat ook gewoon kan)?
pi_197476928
quote:

[..]

Ik zeg niet meer contactmomenten, maar mensen wat meer bieden, dan gaan de contactmomenten om elkaar thuis op te zoeken in de meestal kleine ruimtes naar beneden.

Het is naar mijn idee weinig risicovol om in een dierentuin, of museum rond te lopen, en van zwembaden zijn er ook niet enorm veel besmettingen bekend, maar we hebben dat allemaal tegelijk verboden met de andere maatregelen dus we weten niets van de impact van deze beperkingen.

Het zou naar mijn idee slim zijn zoiets te proberen om te kijken of de contactmomenten thuis naar beneden gaan door een lichte versoepeling zonder dat je meteen naar een zwaardere lockdown grijpt.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197476932
quote:
7s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:34 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

In Italië heeft de horeca versoepelingen afgedwongen n.a.v. hun protest. Het kan dus wel. Echter zijn wij een ander slag volk.
Ja. Maar dat kwam door de bedrijven die er massaal voor kozen. Dat is niet gelukt door een individu die besloot dat hij klaar was met de maatregelen. Daarom zeg ik: het maakt niet uit wanneer ik er klaar mee ben. Dat ben ik al maanden. Maar daar gaat de maatschappij niet opeens van draaien.
pi_197476934
Bij Nieuwsuur was de burgemeester van Amersfoort en die ziet ook geen nut in een avondklok
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_197476944
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:32 schreef Luke83 het volgende:
Ja hoor, Slob trekt de: jullie moeten jullie allemaal maar eens gedragen kaart weer :')
volgens mij moeten kabinetsleden hun muil nu maar eens gewoon houden nu het demissionair is.
wie denkt Arie wel dat hij is dan....
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_197476945
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:34 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Sturen op contactmomenten buiten.
Tja... dat lijkt mij naief. Maar goed, mischien ben ik te wantrouwig of te cynisch, dat kan zomaar zo zijn :)
pi_197476951
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:35 schreef luxerobots het volgende:

[..]

En jij denkt dat het zo werkt? Dat mensen met dit weer lekker buiten gaan afspreken (omdat het mag) in plaats van binnen (terwijl dat ook gewoon kan)?
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar als ik een dagje dierentuin mag doen met mijn ouders in dit weer zou ik daar ja tegen zeggen. Ze komen sowieso langs deze maand. :)
pi_197476953
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:36 schreef Predator40 het volgende:

[..]

volgens mij moeten kabinetsleden hun muil nu maar eens gewoon houden nu het demissionair is.
So zeg,
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 januari 2021 @ 22:37:41 #90
416575 crew  Evenstar
pi_197476961
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:32 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

En hoe meet je dat?

Oh en dan komt er nog meer schade aan de samenleving, als je dat tenminste nog belangrijk vindt.
Nee, ik vind het niet belangrijk, alles moet kapot, alle ondernemers kopje onder, iedereen werkloos, zorg dat dan alsnog naar de klote gaat. Ga ik lekker naakt rondjes rennen met een dikke glimlach op mijn gezicht.

Post toch niet eens dit soort onzin aub. Hebben het nu al zo vaak gevraagd.

Tuurlijk geeft iedereen om de samenleving. Alsof ik ook maar op enige manier winst haal uit een avondklok of welke maatregelen dan ook. Dat ik ergens begrip voor heb wil niet zeggen dat ik ergens mee eens ben en al helemaal niet dat ik alle andere aspecten even vergeet.

Moet ik bij iedere post een disclaimer plaatsen ofzo? Doe gewoon normaal, vul geen dingen in voor andere users. Echt nare manier van discusseren heb jij.
pi_197476962
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:36 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Nog steeds minister van Onderwijs, volgens mij.
  zondag 17 januari 2021 @ 22:37:50 #92
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_197476963
Kennen jullie die uitspraak van Gommers dat we nog tot de zomer in lockdown zitten? Volgens OMT-lid Voss gaat het nog wel wat langer duren ook:

quote:
Voss: voor de zomer nog niet voldoende mensen gevaccineerd
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_197476972
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:37 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar als ik een dagje dierentuin mag doen met mijn ouders in dit weer zou ik daar ja tegen zeggen. Ze komen sowieso langs deze maand. :)
Plus dat het waarschijnlijk veiliger is met je familie door de dierentuin te lopen dan in een kringetje aan de koffie met kleffe cake thuis
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197476973
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:36 schreef TLC het volgende:
Bij Nieuwsuur was de burgemeester van Amersfoort en die ziet ook geen nut in een avondklok
Die was een beetje van de Jetten-lijn. De cijfers dalen dus we wachten tot we 'Britse toestanden' krijgen. Ontzettend dom natuurlijk. Wat wel zou kunnen is eens de handhaving van huidige maatregelen verdubbelen maar daar hoor ik eigenlijk niets meer over. Alsof de regering het ook heeft opgegeven.
pi_197476975
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:36 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ja. Maar dat kwam door de bedrijven die er massaal voor kozen. Dat is niet gelukt door een individu die besloot dat hij klaar was met de maatregelen. Daarom zeg ik: het maakt niet uit wanneer ik er klaar mee ben. Dat ben ik al maanden. Maar daar gaat de maatschappij niet opeens van draaien.
Als wij allemaal zo blijven denken dan gaat er nooit meer iets veranderen aan de corona aanpak ben ik bang. Het is tijd om onze koppen massaal bij elkaar te gaan steken, maar organiseer dat maar eens..
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 januari 2021 @ 22:38:26 #96
416575 crew  Evenstar
pi_197476977
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:37 schreef Janneke141 het volgende:
Kennen jullie die uitspraak van Gommers dat we nog tot de zomer in lockdown zitten? Volgens OMT-lid Voss gaat het nog wel wat langer duren ook:
[..]

Werk eens door dan ...

Hebben miljoenen vaccins tegen die tijd toch?
pi_197476985
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]

Het wordt misschien tijd het hele OMT te ontslaan en een nieuwe ploeg samen te stellen om de tunnelvisie te doorbreken.

Zijn we meteen van wat mediageile leden af.
pi_197476989
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:38 schreef Confetti het volgende:

[..]

Die was een beetje van de Jetten-lijn. De cijfers dalen dus we wachten tot we 'Britse toestanden' krijgen. Ontzettend dom natuurlijk. Wat wel zou kunnen is eens de handhaving van huidige maatregelen verdubbelen maar daar hoor ik eigenlijk niets meer over. Alsof de regering het ook heeft opgegeven.
Verdubbelen is een beetje veel. Maar het kan wel effectiever en slimmer inderdaad. En dan ook vooral het testen. Doe meer met steekproeven.
pi_197476995
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:38 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Als wij allemaal zo blijven denken dan gaat er nooit meer iets veranderen aan de corona aanpak ben ik bang. Het is tijd om onze koppen massaal bij elkaar te gaan steken, maar organiseer dat maar eens..
Mischien willen "we" dat wel helemaal niet?
pi_197477001
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:38 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Het wordt misschien tijd het hele OMT te ontslaan en een nieuwe ploeg samen te stellen om de tunnelvisie te doorbreken.
Ah, de boodschapper onthoofden als de boodschap je niet aan staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')