abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 januari 2021 @ 22:19:39 #26
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_197476573
Krijg steeds meer dit idee bij 2021..

Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  zondag 17 januari 2021 @ 22:19:50 #27
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_197476580
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:17 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nee dat heeft er allemaal geen invloed op en we moeten doodsbang zijn voor die mutanten.
Hugo ben jij het?
Of Arie.
Of Mark
Where law ends, tyrrany begins.
pi_197476589
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:15 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Iedereen gaat wel helemaal loco worden als blijkt dat die vaccins niet werken hiertegen. Ons is immers beloofd en gezegd dat we eventjes geduld moeten hebben voor een prikje, en dan meer vrijheden terugkrijgen. Kunnen de mensen weer een jaar ophokken omdat die vaccins natuurlijk niet meteen geproduceerd zijn voor de rijke landen.

Alleen maar gokken op die vaccins is echt spelen met vuur en gaat uitlopen op een fiasco. We moeten corona wat meer leren te accepteren i.p.v. alles lam te leggen tot een vaccin.

Vraagje aan de Fok!ers. Zouden jullie nog een jaar je leven opzij zetten, mocht dit scenario werkelijkheid worden. Ik kan het mij niet voorstellen.
quote:
Ons is immers beloofd en gezegd dat we eventjes geduld moeten hebben voor een prikje, en dan meer vrijheden terugkrijgen.
Dat gaat men inderdaad zeggen, maar niemand kan harde beloftes doen als het om een pandemie gaat. :')
Hopelijk snappen mensen dat..
  zondag 17 januari 2021 @ 22:20:27 #29
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_197476591
quote:

[..]

Iedereen gaat wel helemaal loco worden als blijkt dat die vaccins niet werken hiertegen. Ons is immers beloofd en gezegd dat we eventjes geduld moeten hebben voor een prikje, en dan meer vrijheden terugkrijgen. Kunnen de mensen weer een jaar ophokken omdat die vaccins natuurlijk niet meteen geproduceerd zijn voor de rijke landen.

Alleen maar gokken op die vaccins is echt spelen met vuur en gaat uitlopen op een fiasco. We moeten corona wat meer leren te accepteren i.p.v. alles lam te leggen tot een vaccin.

Vraagje aan de Fok!ers. Zouden jullie nog een jaar je leven opzij zetten, mocht dit scenario werkelijkheid worden. Ik kan het mij niet voorstellen.
Dat is iets wat ik de regering eerder al heb verweten: ze hebben geen perspectief mocht het vaccin niet werken. Ze hebben nogal last van tunnelvisie, niets anders dan het vaccin is bespreekbaar.

Nu hoop ik nog steeds dat het vaccin gaat helplen, maar het duurt allemaal zo verschrikkelijk lang. Tot eind vorig jaar zag ik het nog wel redelijk positief tegemoet. Maar inmiddels is daar weinig van over. En ik heb geen zin om nog een jaar in deze ellende te vertoeven. Maar ja, of ik een keus heb?
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_197476593
quote:

[..]

Nee, dat gaat niet gebeuren.
16 maart is voor mij de dag dat het snelle exit plan echt live moet zijn.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197476603
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:17 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Corona wat meer accepteren klinkt leuk. Maar het betekent in de praktijk gewoon dat we de zorg laten overstromen en acute zorg moeten stopzetten.
Hoe lang zou deze situatie duren denk je? Misschien moeten we door de zure appel heen bijten dan maar, in plaats van het nog vele maanden lastig laten maken voor onszelf. Een jaar het leven tot een halt roepen kan nog net, maar het houd gewoon een keer op. Dan hebben we corona straks wel verslagen, maar hebben we geen samenleving meer over. Geen werk meer.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197476616
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:18 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

'We weten niet of het effect heeft, maar we willen niet het verwijt krijgen dat we niks doen' is een slecht argument voor letterlijk iedere denkbare maatregel. Laat staan een extreme als een dagelijks straatverbod.
Het is compleet bizar dat de keiharde lockdown nu als een soort basislevel wordt gezien. 'Niet te vroeg versoepelen' is waanzin.

De situatie is er niet naar dat we de kat uit de boom kunnen kijken. Te vroeg versoepelen en dan weer terugdraaien is beter dan lockdown verlengen zonder perspectief. Dat is al maandenlang de denkwijze, waar is die nu ineens gebleven?
pi_197476623
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:17 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Is makkelijk om Bolsonaro weer de schuld te geven, maar als het virus weer muteert met een bepaald soort vleermuizen in de Amazones heb je de poppen aan het dansen. :Y

en dan het vreemd vinden waarom het daar zo uit de klauwen loopt
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_197476625
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:21 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Het is compleet bizar dat de keiharde lockdown nu als een soort basislevel wordt gezien. 'Niet te vroeg versoepelen' is waanzin.

De situatie is er niet naar dat we de kat uit de boom kunnen kijken. Te vroeg versoepelen en dan weer terugdraaien is beter dan lockdown verlengen zonder perspectief. Dat is al maandenlang de denkwijze, waar is die nu ineens gebleven?
Angst regeert momenteel ben ik bang.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197476647
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:20 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Dat is iets wat ik de regering eerder al heb verweten: ze hebben geen perspectief mocht het vaccin niet werken. Ze hebben nogal last van tunnelvisie, niets anders dan het vaccin is bespreekbaar.

Dat is niet zo erg, de vaccins werken prima en zijn de oplossing. Bangmakerij daarover is overdreven.
pi_197476656
quote:

[..]

Hoe graag ik ook zou willen versoepelen. Versoepelen nu lijkt me behoorlijk dom.
  zondag 17 januari 2021 @ 22:23:09 #37
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_197476657
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:22 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Het doel heiligt de middelen. En om het extra ingewikkeld te maken veranderen we af en toe het doel.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_197476664
quote:

[..]

Zoals Willie 4 mei zei: "Niet normaal maken wat niet normaal is"
pi_197476665
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:23 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Het doel heiligt de middelen. En om het extra ingewikkeld te maken veranderen we af en toe het doel.
Welk doel is veranderd?
  zondag 17 januari 2021 @ 22:23:45 #40
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197476666
Deze week nog even een avondklokje afroepen en ik gok dat we in heel wat meer steden relletjes te zien krijgen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197476669
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:23 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ja in plaats van opnames/zorgbelasting zijn het nu de besmettingen geworden.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 januari 2021 @ 22:24:13 #42
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_197476676
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:13 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Mja, maar ik hekel het nog steeds dat omdat we de schuld kregen te laat te hebben ingegrepen nu maar naar het allerzwaarste middel willen grijpen om maar niet de schuld te krijgen dat ze te laat hebben ingegrepen.

Ik ben dus echt anti avondklok. Maar zeker niet anti maatregelen.
Daar kan je inderdaad over discusseren, weet ook echt niet op dit de oplossing is. Ben blij dat ze in ieder geval wel willen ingrijpen voordat het te laat is.

Heb al eerder voorgesteld om bijvoorbeeld te proberen om iets als de dierentuinen te openen en toe te laten dat je buiten met vier man bijelkaar mag komen. Daarbij heel dringend advies geven dat je echt alleen thuis moet afspreken als het noodzakelijk is. Denk echt dat je daar veel meer repsonse op krijgt.

Al die tijd die ze nu gebruiken te onderzoeken of avondklok gaat werken bijvoorbeeld het bovenstaande hadden geprobeerd ....

Tsja, lastige situatie, wil ook geen avondklok. Naast alle reguliere bezwaren ..... je stopt mensen nog meer binnen, terwijl wij echt naar buiten moeten.
pi_197476677
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:22 schreef _serial_ het volgende:

[..]

En dat mag ook wel, voor even. Is heel begrijpelijk. Maar op een gegeven moment moet ratio weer de overhand nemen en dat moment komt heel dichtbij.
pi_197476680
quote:
15s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:19 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Krijg steeds meer dit idee bij 2021..

[ afbeelding ]
Hier nog een relevant plaatje:
  zondag 17 januari 2021 @ 22:24:39 #45
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_197476681
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:23 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ja in plaats van opnames/zorgbelasting zijn het nu de besmettingen geworden.
En potentiële besmettingen in de toekomst.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_197476683
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:16 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

[ twitter ]
twitter

Converging evolution is worrisome—it means nature discovered repeatedly it works.
pi_197476688
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:23 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Hoe graag ik ook zou willen versoepelen. Versoepelen nu lijkt me behoorlijk dom.
Basisscholen open is al nauwelijks een versoepeling en ligt niet eens op tafel. Dat is het probleem.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 januari 2021 @ 22:25:30 #48
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_197476694
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:23 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Welk doel is veranderd?
Gewoon niet, doel is al vanaf dag één zorg ontlasten.

Je kan zeggen dat ze falen, maar niet dat ze constant van doel veranderen.
pi_197476700
quote:

[..]

Het is niet zo relevant wat ik zou doen. De belangrijkste dingen die ik momenteel niet kan doen zijn vakanties, etentjes buitenshuis en evenementen. Dan kan ik wel stoer zeggen dat ik er vanaf april klaar mee ben, maar het is niet alsof de horeca dan opeens weer meteen open is. Of dat er evenementen georganiseerd worden. Ik kan misschien heel onverstandig een vliegtuig pakken, maar dan wat? Als dat land op slot zit kan ik alsnog niks. Leuk dan. Het is veel belangrijker om te vragen wanneer we er als land zijnde klaar mee zijn. En dat gaat wel even duren hoor, de meeste mensen waren juist voor een verlenging.
pi_197476717
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:17 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Corona wat meer accepteren klinkt leuk. Maar het betekent in de praktijk gewoon dat we de zorg laten overstromen en acute zorg moeten stopzetten.
Hoe lang duurt een opleiding tot IC verpleegkundige? Drie jaar? Als dat hele mutantencircus vaccins uiteindelijk ineffectief maakt had men vorig jaar beter meteen kunnen beginnen met het opleiden daarvan. Niet functionerende vaccins en geen enkele aanzet tot het uitbreiden van de IC capaciteit. We mogen blij zijn wanneer we in 2030 van deze onzin verlost zijn... :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')