Dat tempo moet echt flink omhoog, ja. Maar huisartsen gaan toch ook mee prikken als Oxford er is?quote:Op zondag 17 januari 2021 19:21 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. Voelt toch als een anti-climax wanneer je leest dat een GGD-locatie maar liefst 300 prikken per dag gaat zetten!!!
ja 1 maart.....zei ik toch alquote:Op zondag 17 januari 2021 19:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Als er al iets open gaat, zullen de basisscholen en kinderopvang als eerste gaan.
Of wel een ruime 50.000 per week. En dat is dan naast wat er in ziekenhuizen, verpleeghuizen etc gebeurt.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:21 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. Voelt toch als een anti-climax wanneer je leest dat een GGD-locatie maar liefst 300 prikken per dag gaat zetten!!!
Ambitie is ook om tot 1 miljoen vaccins per week te zetten.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat tempo moet echt flink omhoog, ja. Maar huisartsen gaan toch ook mee prikken als Oxford er is?
Je hebt landelijk echt wel cijfers tussen de 500K en 1 miljoen per week nodig straks om enig tempo te genereren.
Wat doen ze daar de hele dag? Een prikje zetten kost minder dan een minuut.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:21 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Huisartsen komen geloof ik pas medio februari aan bod.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat tempo moet echt flink omhoog, ja. Maar huisartsen gaan toch ook mee prikken als Oxford er is?
Je hebt landelijk echt wel cijfers tussen de 500K en 1 miljoen per week nodig straks om enig tempo te genereren.
Hoeveel mensen zijn er boven de 18 in Nederland? Laten we zeggen dat 80% zich wil laten vaccineren, dan hou je hoeveel mensen over?quote:Op zondag 17 januari 2021 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of wel een ruime 50.000 per week. En dat is dan naast wat er in ziekenhuizen, verpleeghuizen etc gebeurt.
het boeit toch niet aangezien er toch nog weinig vaccins zijn......quote:Op zondag 17 januari 2021 19:24 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Wat doen ze daar de hele dag? Een prikje zetten kost minder dan een minuut.
Meer voorraad is er denk ik gewoon niet. Begrijpelijk dus, maar wel frustrerend.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:24 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Wat doen ze daar de hele dag? Een prikje zetten kost minder dan een minuut.
8 feb is op zijn vroegst Oxford beschikbaar dus dat valt best meequote:Op zondag 17 januari 2021 19:24 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Huisartsen komen geloof ik pas medio februari aan bod.
Is als eerst gesloten en gaat als laatste weer open. Er is nog een hele waslijst aan versoepelingen die ze voor zich moeten dulden. Echt schandalig.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:21 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Als 15 maart de horeca weer open gaat hang ik de vlag uit.
Denk je eens in hoe de Spaanse griep had kunnen verlopen als iedere Lange Frans een bereik ver buiten het dorpsplein had gehad?quote:Op zondag 17 januari 2021 18:57 schreef core2duo het volgende:
[..]
Het gaat nergens meer over. Dit is naar mijn weten in de hele geschiedenis nog nooit vertoond in vredestijd. Covid-19 is geen Spaanse griep, ondanks alles is het een relatief milde pandemie. Men zou zich de vraag kunnen opwerpen hoe ver je wil gaan om de allerkwetsbaarsten te beschermen. Nergens in het coronabeleid is er een optie "tot hier en niet verder".
Wacht maar, wanneer de Braziliaanse ramba samba coronaholocaustmutant los gaat hoesten we allemaal bloed op tot we omkiepen en liggen metershoge stapels kwetsbare lijken in de straten.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:11 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het schijnt dat de Braziliaanse en Afrikaanse variant in staat zijn om antibodies en dus immuniteit te omzeilen, waardoor mensen herbesmet gaan raken. Dat geldt dus ook als je een vaccin hebt gekregen. Dat je nu al met zo'n variant te maken hebt is reden tot zorg, want dan kan dit in de toekomst ook toeslaan als iedereen gevaccineerd is.
Zeker maar ik mag toch niet hopen dat dit het tempo gaat zijn als er genoeg vaccins klaarliggen.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het boeit toch niet aangezien er toch nog weinig vaccins zijn......
en ze zijn nog lang niet op volle sterkte, dat krijg je als je pas zo laat begin met voorbereiden.
Alleen is het niet alleen de GGD, die zijn maar een deel. Denk dat de huisartsen veel meer input gaan hebben, alleen dan moet wel het AZ vaccin er zijn.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:25 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zijn er boven de 18 in Nederland? Laten we zeggen dat 80% zich wil laten vaccineren, dan hou je hoeveel mensen over?
Met andere woorden: die avondklok komt er. Alles maar om die hoogbejaarden nog een paar weken langer te laten leven op kosten van de belastingbetalerquote:Op zondag 17 januari 2021 19:28 schreef Zipportal het volgende:
Invoering avondklok na overleg op Catshuis weer stapje dichterbij
https://www.dvhn.nl/groni(...)terbij-26357731.html
Mooie karikatuur man.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:27 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Wacht maar, wanneer de Braziliaanse ramba samba coronaholocaustmutant los gaat hoesten we allemaal bloed op tot we omkiepen en liggen metershoge stapels kwetsbare lijken in de straten.
Daarom snel een avondklok van 18:00 tot 17:59, alle supermarkten, bakkers, slagers en groenteboeren dicht en het leger door de straten laten patrouilleren. Ieder die zich verder dan 15 meter van zijn huis bevindt meteen standrechtelijk executeren.
Het virus is nog niet klaar met ons!
Kan Rutte weer zeggen 'dat hij iets gedaan heeft'.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:31 schreef Djeez het volgende:
[..]
Met andere woorden: die avondklok komt er. Alles maar om die hoogbejaarden nog een paar weken langer te laten leven op kosten van de belastingbetaler
quote:Op zondag 17 januari 2021 19:28 schreef Zipportal het volgende:
Op slot, ten opzichte van wat? Zo goed als alle niet-noodzakelijke plekken zijn al gesloten.quote:Als de avondklok nu niet van kracht wordt, zo wordt gevreesd, moet straks misschien het hele land op slot worden gezet.
Deuren dichtlassenquote:Op zondag 17 januari 2021 19:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[..]
Op slot, ten opzichte van wat? Zo goed als alle niet-noodzakelijke plekken zijn al gesloten.
Laatste sprankje hoop is gevestigd op de Kamerleden en de veiligheidsregio’s. Dit kabinet is sowieso verloren en staat zo ver van de realiteit af. Wederom mogen anderen de rommel van dit kabinet opruimen.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:28 schreef Zipportal het volgende:
"Of de maatregel echt zoden aan de dijk zet, is niet duidelijk."quote:Op zondag 17 januari 2021 19:28 schreef Zipportal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |