Ja.beetje over de top maar vooruit..quote:
Bedoel je bij dat laatste 'wel symptomen'?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 08:55 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja.beetje over de top maar vooruit..
Sneltest of pcr in de 24 uur voordat je vliegt.. dus sneltest want pcr weet ik niet zeker dat de uitslag op tijd is.. en dan moet ik van mn werk een negatieve pcr hebben na het vliegen om op kantoor te mogen komen.. en dan moet ik eigenlijk van de regering daar OOK nog op dag 5 na aankomst testen , maar dat doe ik alleen als ik geen symptomen heb...
Geen idee of dat te leren is. Ik heb het trouwens heel selectief hoor. Ik kan in 99% van de gevallen prima 'boeien, niet mijn probleem, geen zin in' denken.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 08:51 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben dan weer zo'n ei wat dat niet zag gebeuren ( ik lees vaak genoeg mee,maar heb dan gewoon geen waardevolle input) soms zou ik willen dat ik wat mee vooraan hed gestaan bij de rij " hoe om te gaan met mensen "
![]()
Anyway.vsnsvond weer terug.. zin inen morgen maar eens mn kerstboom aftuigen
eens kijken hoe ik er daar vanaf kom
Het wisselt. De week voor m'n ongesteldheid blijft niet fijn, maar gelukkig heb ik nu twee maanden niet meer die extreme duizeligheid gehad. Dus dat is wel fijn, sta er wel weer een stuk positiever in daardoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 08:35 schreef Aure het volgende:
Hoe bevalt het eigenlijk zonder pil Myraela?
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:11 schreef Sarabi het volgende:
Ik geloofde nooit zo dat je pittig eten de volgende dag ook kon voelen zeg maar.
Maar ben er nu achter dat het geen fabeltje is
Pittig eten, twee keer plezier van hebbenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:11 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Succes met de testen weer Barrel.
Ik geloofde nooit zo dat je pittig eten de volgende dag ook kon voelen zeg maar.
Maar ben er nu achter dat het geen fabeltje is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een actie Lucky👍🏼 En aan het eind krokettenfeest![]()
Deed mij denken aan pannenkoeken ( lopend) afhalen, alleen is sneeuw en glad in het donker een tegenvaller. Uitstellen dan maar.
Edit: Molo heeft al pannenkoeken in het vooruitzicht, zie ik.
Dat dusquote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:59 schreef AnneX het volgende:
Toelichting: in de keuken red ik mij wel met allerlei baksels, kan alleen geen pannenkoeken bakken.
Alhoewel: met de nieuwe pan eens kijken hoe het gaat. Aha.
Dat klinkt in ieder geval wel leefbaar. Hopelijk gaat het steeds nog wat beterquote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het wisselt. De week voor m'n ongesteldheid blijft niet fijn, maar gelukkig heb ik nu twee maanden niet meer die extreme duizeligheid gehad. Dus dat is wel fijn, sta er wel weer een stuk positiever in daardoor.
Ja gek hoor. Als het woord pannenkoeken valt, heb ik er acuut trek in.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:18 schreef Aure het volgende:
Oeh pannenkoeken, dat zou ik ook wel willen
Bijna.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:37 schreef AnneX het volgende:
Enne Myraela...kleien? Wat ga je kleien?geen asbakje denk ik.
👍🏼quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bijna.Ik heb een ringbordje gemaakt en hangertjes voor aan de kamersleutel en/of bij de uitnodigingen.
[ afbeelding ]
Is nog ruw natuurlijk. Staat nu in de oven, daarna nog netjes schuren en een laagje vernis erover. Bij de hangers twijfel ik nog of ik daarna de randjes misschien koper verf of zo laat.
Ha, dat is een mooi stuk! Veel plezier!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:56 schreef borisz het volgende:
Groeten uit Maarssen. Halverwege de route naar Utrecht. Leuk stuk langs buitenhuisjes langs de Vecht. 🙂
En, heb je een romantische avond gehad?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:20 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhGister bleef mini-G spontaan logeren bij iemand. G sprak hem later nog even via whatsapp, zegt hij doodleuk "ja, dan kunnen jullie een romantische avond hebben."
Die heeft het begrepenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:20 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhGister bleef mini-G spontaan logeren bij iemand. G sprak hem later nog even via whatsapp, zegt hij doodleuk "ja, dan kunnen jullie een romantische avond hebben."
Haha...quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:20 schreef PdeHoog het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een gepeur in de neus, Barrel![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Haha...
Hier zijn mensen nog wel eens van verrassingsboxen, heb ik begrepen.Oh hoi, ik ben van de verrassingsboxen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een gepeur in de neus, Barrel![]()
Zekerquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
En, heb je een romantische avond gehad?
Recept graag!!!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ZekerG. was druk bezig maanzaad-strudel te maken en ik lag op de bank Vikings te kijken
Hm... de vergelijking gaat wel mank op het punt dat als iemand vreemd gaat in een relatie, het slachtoffer (de bedrogene bedoel ik dan) de keuze kan maken om het vertrouwen op te zeggen en te scheiden, of toch nog vertrouwen in de relatie te houden/ terug te willen krijgen en door te gaan.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:08 schreef AnneX het volgende:
Dit is toch wel een nadenkert first class, met een typische inleiding. https://mobile.twitter.co(...)100769895309314?s=21
Ben wel benieuwd wat borisz ervan vindt.
Nee, ik ben soberso geen vvd stemmer.
https://varecha.pravda.sk/recepty/makovy-zavin/42016-recept.htmlquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Dank!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
https://varecha.pravda.sk/recepty/makovy-zavin/42016-recept.html
We hebben de ingredienten alvast voor je vertaaldquote:
Nou vrees ik dat er weinig verandert als niet direct betrokkenen op dezelfde politici blijven stemmen. Zelf heb ik lang niks begrepen van de hele affaire.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hm... de vergelijking gaat wel mank op het punt dat als iemand vreemd gaat in een relatie, het slachtoffer (de bedrogene bedoel ik dan) de keuze kan maken om het vertrouwen op te zeggen en te scheiden, of toch nog vertrouwen in de relatie te houden/ terug te willen krijgen en door te gaan.
In het geval van de Toeslagenaffaire kunnen de bedrogenen ervoor kiezen om hun vertrouwen in de bedriegers op te zeggen, maar is dat absoluut geen garantie dat de 'relatie' zo gestopt wordt. Immers, als er genoeg andere mensen wél op betrokken bedriegers blijven stemmen en ze dus verder mogen regeren, verandert er voor degenen in de ellende niks.
EDIT: maar ik ben het met de schrijfster eens dat we dus niet (meer) op deze figuren moeten stemmen natuurlijk. Slachtoffer of niet.
Ik had m door Google translate gemikt, maar dankquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We hebben de ingredienten alvast voor je vertaald
https://www.nrc.nl/nieuws(...)d-over-data-a4027828quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou vrees ik dat er weinig verandert als niet direct betrokkenen op dezelfde politici blijven stemmen. Zelf heb ik lang niks begrepen van de hele affaire.
En dan lees ik dat bezwaarschriften niet zijn ontvangen: per post én aangetekend én afgegeven aan het loket. En 6 weken later een def. aanslag van ¤ 30.000![]()
Zou toch bijna de naam van mnX gaan gebruiken. Mevrouw Jansen dus.
Krokodillentranen zei ik gister.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had m door Google translate gemikt, maar dank![]()
Jij bent wel heel erg van het vooruit plannen he? Maar je gaat toch volgend jaar pas trouwen? Wat doe je als alles dan al klaar is? Dan heb je geen voorpret meerquote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bijna.Ik heb een ringbordje gemaakt en hangertjes voor aan de kamersleutel en/of bij de uitnodigingen.
[ afbeelding ]
Is nog ruw natuurlijk. Staat nu in de oven, daarna nog netjes schuren en een laagje vernis erover. Bij de hangers twijfel ik nog of ik daarna de randjes misschien koper verf of zo laat.
Ideaalquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik doe niet anders met de slowaakse teksten en chats met de zus en moeder van G
He bah! Goed rusten en hopelijk kun je morgen wel gaan.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:32 schreef Kaatje1 het volgende:
tot zover wandelen, door de knie gezakt bij de trap aflopenzag de lift naar boven gaan en was ongeduldig.
Rust en morgen nieuwe poging
Komt vaker voor. Nu doorlopen zou de ellende verlengen. In huis gelukkig geen last. Maar nu komt het album 2019 zeker afquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
He bah! Goed rusten en hopelijk kun je morgen wel gaan.
Maanzaad malen gaat fijn met een koffiemolen. Naderhand een beetje van de kristalsuiker erdoorheen om de koffiemolen schoon te maken (beter wat suiker in de molen dan ranzig wordend maanzaad).quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:26 schreef AnneX het volgende:
Oh ja...de hema is dicht begreep ik gister pas![]()
Online kwam ik een vijzel tegen. Iemand nog interesse https://www.hema.nl/koken(...)allbackAlgo=trending
Klinkt leukquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:30 schreef Jagärtrut het volgende:
Leuk zeg, Boris.
Mijn grote mini en ik zijn vanmorgen naar Antwerpen gereden, naar de lego winkel. Want hij had het geld in z'n spaarpot geteld, en nu brandde het zijn spaarpot uit....
Zometeen nog even boodschappen ophalen, en dan zijn we echt klaar voor het weekend...
G heeft daar ook een molentje voorquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:56 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Maanzaad malen gaat fijn met een koffiemolen. Naderhand een beetje van de kristalsuiker erdoorheen om de koffiemolen schoon te maken (beter wat suiker in de molen dan ranzig wordend maanzaad).
Ik kan nu toch niet zoveel met de lockdown. Kan altijd wel weer iets verzinnen om te doen hoor, en dat terwijl we maar zo weinig hoeven te regelen omdat we toch maar op 1 locatie blijven. Ik vermaak me wel.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:27 schreef gcjoel het volgende:
Jij bent wel heel erg van het vooruit plannen he? Maar je gaat toch volgend jaar pas trouwen? Wat doe je als alles dan al klaar is? Dan heb je geen voorpret meer
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:59 schreef Tele6 het volgende:
We hebben de spijkerbroek van @:sigme d'r lief even uit de koptelefooningang van de telefoon geplukt en nu kan ik ook muziekjes luisteren met de nieuwe foon![]()
Kan ik je ook nog inhuren?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan nu toch niet zoveel met de lockdown. Kan altijd wel weer iets verzinnen om te doen hoor, en dat terwijl we maar zo weinig hoeven te regelen omdat we toch maar op 1 locatie blijven. Ik vermaak me wel.
Dat was wel heel dichtbij mijquote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:28 schreef fietsie het volgende:
Overigens was ik gisteravond ook nog in Moskou, en ook daar geen sneeuw.
Ja ik moest even een kaartje in de bus doen bij een recent gepensioneerde collega die woont tussen Donkerbroek en Petersburgquote:
Mooi daarquote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:56 schreef borisz het volgende:
Groeten uit Maarssen. Halverwege de route naar Utrecht. Leuk stuk langs buitenhuisjes langs de Vecht. 🙂
Top!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:19 schreef Myraela het volgende:
@:Molo Cafe du Midi was echt een tof plekje, erg lekker eten ook. Broodje brie met iets van sinaasappel, klein beetje kaneel en heerlijk dik brood. Geweldige uiensoep.Zoetigheid bewaren we voor bij de Mol vanavond.
Wel echt heel druk. Maar netjes geregeld buiten met voldoende afstand en omdat ik een bestelling had geplaatst hoefde ik niet in de rij te wachten, dat was fijn.
Waaromquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:20 schreef AnneX het volgende:
Hier dwarrelen de eerste sneeuwvlokjes en mnX moét voor een noodzakelijke aankoop naar Rijswijk,ZH. Marktplaats
Omdat het altijd onrust betekent, bij hem en voor mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Omdat het altijd onrust betekent, bij hem en voor mij.
Van het ene op het andere moment dealen aan de foon, charmant, koop sluiten
Hebbû hebbû hebbû.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik het zo’n bewondering voor je, zo stoïcijnsWe have far more in common than that which devides us..
[..]
Hebbû hebbû hebbû.Onrust, really?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:47 schreef Myraela het volgende:
Oil en vinegar is ook binnen, foto in een spoiler voor de mensen die misschien zelf ook hebben gekocht.
Ik ben er blij mee. Er zitten wel dingen bij die ik zelf niet had gekocht. Maar ook vooral dingen die ik zelf niet zou kopen omdat ik ze niet ken en te duur vind om zomaar eens te proberen, maar wel leuk vind om zo dus eens te kunnen testen.Long potato chips?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wasda?
Ik heb nog geen foto, wel een berichtje verkregen dat het pakket erg gewaardeerd werd
Gewoon langwerpige chips volgens mij.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:53 schreef Molo het volgende:
Long potato chips?wasda?
Ik heb nog geen foto, wel een berichtje verkregen dat het pakket erg gewaardeerd werd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
ik vind 'm leuk! Pakkendquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:16 schreef Sarabi het volgende:
Nog geen echte sneeuw hier![]()
Maar het label is klaar![]()
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie er van?
Cool. Alleen die linker dame heeft een rare mond..quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:16 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:21 schreef Barreltje het volgende:
Ziet er best goed uit myr!Ooit daar gelopen met een handjevol andere mensen. Bizar was dat. Heel eerie... Daarna ook in de sneeuw opgestegen en dat was best eng eigenlijk, wan tje gaat zo snel mogelijk bij opstijgen en de sneeuw lijkt dan een enorme storm. Bij stilstaan dwarrelde het nog lieflijk, zeg maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede reis gewenst
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Het noorden kwam wat later, geduld.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:26 schreef fietsie het volgende:
Als dit alle sneeuw is waar die code geel voor is afgegeven...... het is niet eens een aaneensluitend sneeuwdek.
Ja weinig kans dat ik dat voor zoiets zou uitgevenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon langwerpige chips volgens mij.In de webshop 2,50 voor 75 gram. Belachelijk.
Maar dat vind ik eigenlijk van bijna alle prijzen daar wel. Pakket is gewoon leuk als verrassing voor jezelf of een ander. Maar bijvoorbeeld een potje rode pesto van 7 euro moet wel echt verdomd lekker zijn om het waard te zijn.
Ik snap de gezichtsuitdrukkingen niet zo, verder erg tof qua kleuren en alles!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:16 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem tofquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:16 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:23 schreef Barreltje het volgende:
Over sneeuw gesprokenDe-ice ice babySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De bui is een soort van nevel, helaas.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:43 schreef Isabeau het volgende:
Volgens buienradar sneeuw het nu hier.
Volgens mijn ramen niet.
Hier hetzelfdequote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:43 schreef Isabeau het volgende:
Volgens buienradar sneeuw het nu hier.
Volgens mijn ramen niet.
Dan vind ik een sneeuwpop nog best knapquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn kinderen hebben een sneeuwpop gemaakt. Ik denk dat er hier een cm. ligt ofzo...
En @Moloquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Cool. Alleen die linker dame heeft een rare mond..
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan vind ik een sneeuwpop nog best knapOf is het een popje?
Over sneeuw gesprokenHier nog geen sneeuw gezien. Inmiddels is het ook ruim 1 graad boven nul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het sneeuwvrij maken van een kist heeft me een keer de aansluitende vlucht gekost. Werd gelukkig wel goed opgelost door de maatschappij.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Wat een leuke Duutser!quote:
quote:
Smaakspecificatie ziet er goed uitquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:16 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Over sneeuw gesprokenMagische fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Deze is sowieso een combi van de tv serie en verschillende films van Charlies Angels. En dan nog de haarkleuren gewisseld omdat ik de roodharige in het midden wouquote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Smaakspecificatie ziet er goed uit![]()
![]()
Filmreferenties zeggen me niks verder, dus daar hou ik me buiten.
Oil en vinegar is ook binnen, foto in een spoiler voor de mensen die misschien zelf ook hebben gekocht.
Ik ben er blij mee. Er zitten wel dingen bij die ik zelf niet had gekocht. Maar ook vooral dingen die ik zelf niet zou kopen omdat ik ze niet ken en te duur vind om zomaar eens te proberen, maar wel leuk vind om zo dus eens te kunnen testen.oh dat ziet er wel tof uit.. twijfelde laatst nog of ik zoiets zou doen want vriendlief en lastig etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dit ziet er wel heel nice uit
(en lust ik in mn eentje ook wel)
Dat is altijd een goede plek, voor een roodharigequote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Deze is sowieso een combi van de tv serie en verschillende films van Charlies Angels. En dan nog de haarkleuren gewisseld omdat ik de roodharige in het midden wou
Tofquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:16 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is altijd een goede plek, voor een roodharige
Oh ik heb het morgen pas! Jij vanavond al? Was het ook een beetje leuk?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:41 schreef gcjoel het volgende:
@:Myr had je nu ook die workshop?
Had er weinig van verwacht maar echt lekker dit.
Beetje vroeg eten wel
Klinkt in ieder geval erg lekker.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:15 schreef PdeHoog het volgende:
Hier heb ik net een pompoenlasagna in de oven geschoven met ricotta, rode peper, prosciutto en parmezaan. Ben heel benieuwd
tja.. je kunt je geld maar 1 keer uitgeven.. dat heeft niks te maken met gierig gelukkigquote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:30 schreef Myraela het volgende:
Mailtje van de dansschool dat ze een soort online bijeenkomst voor de gezelligheid (en donaties) willen doen. Met bingo, loterij en dus donaties.
Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. De online bijeenkomst hoeft van mij niet zo. Ik wil best wat geld geven, het is natuurlijk heel rot dat er al zolang niets mogelijk is en de steun maar beperkt is. Maar dan zijn er zoveel andere ondernemers die ik eigenlijk nog veel liever zou helpen. Ik voel me echt een gierige bitch.
Ach waarom? Het is jouw geld, je moet er ook hard voor werken. Zouden zij jou ook geld geven als je het nodig bent?quote:
Tuurlijk is het niet uniek. Maar als je echt bij deze dansschool wil terugkeren is het wel handig om ze nu te steunen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ach waarom? Het is jouw geld, je moet er ook hard voor werken. Zouden zij jou ook geld geven als je het nodig bent?
Daarnaast is een dansles ook niet een uniek product dat bijna niemand anders aanbiedt.
Nouja, je gunt natuurlijk niemand dat ze een bedrijf moeten sluiten. Maar inderdaad, zo'n dansschool is zo gesloten en ook zo weer opgestart. Ik heb er pas een paar lessen gehad, dus persoonlijk ook niet erg veel binding. Maar mocht ze toch doorgaan, dan voel ik me wel knullig als ik wel weer kom dansen zonder iets gedoneerd te hebben.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:39 schreef derLudolf het volgende:
Ach waarom? Het is jouw geld, je moet er ook hard voor werken. Zouden zij jou ook geld geven als je het nodig bent?
Daarnaast is een dansles ook niet een uniek product dat bijna niemand anders aanbiedt.
Niet teveel over nadenken, volg je instinct/eerste idee. Dus in dit geval: niet meedoen. En dat is helemaal prima, en je mag er later weer gewoon met vol enthousiasme komen dansen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, je gunt natuurlijk niemand dat ze een bedrijf moeten sluiten. Maar inderdaad, zo'n dansschool is zo gesloten en ook zo weer opgestart. Ik heb er pas een paar lessen gehad, dus persoonlijk ook niet erg veel binding. Maar mocht ze toch doorgaan, dan voel ik me wel knullig als ik wel weer kom dansen zonder iets gedoneerd te hebben.
Als je er pas een paar lessen hebt gehad, zou ik me niet te schuldig voelen hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, je gunt natuurlijk niemand dat ze een bedrijf moeten sluiten. Maar inderdaad, zo'n dansschool is zo gesloten en ook zo weer opgestart. Ik heb er pas een paar lessen gehad, dus persoonlijk ook niet erg veel binding. Maar mocht ze toch doorgaan, dan voel ik me wel knullig als ik wel weer kom dansen zonder iets gedoneerd te hebben.
Ik twijfelde.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:58 schreef Anthraxx het volgende:
Gemiste kans voor een bosbessen Naan.
Ja wij hadden het vanavond. Ze deden het leuk maar was wel te merken dat ze het nog niet vaak gedaan hadden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh ik heb het morgen pas! Jij vanavond al? Was het ook een beetje leuk?
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:01 schreef gcjoel het volgende:
Ja wij hadden het vanavond. Ze deden het leuk maar was wel te merken dat ze het nog niet vaak gedaan hadden.
Eten is echt superlekker.
En extra vermaak altijd van de domme vragen in de chat
Nee want ik was te laat en zag ook dat ik eigenlijk alles wel had. Alleen de dal massala niet, maar daar kan je ook currie poeder voor gebruiken en dat had ik welquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.Had jij het kruidenpakket besteld, of gewoon met eigen kruiden?
Als je maar niet met oldskool Hollandsche kerriepoeder wilt makenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee want ik was te laat en zag ook dat ik eigenlijk alles wel had. Alleen de dal massala niet, maar daar kan je ook currie poeder voor gebruiken en dat had ik wel
Nee precies. Maar goed was maar halve theelepel uiteindelijk dus zelfs dan zou het niet eens erg zijn volgens mijquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je maar niet met oldskool Hollandsche kerriepoeder wilt maken
Mooi, rustige kleuren ook.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:21 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh jongens, onze gordijnen hangen. Zo super blij mee!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit voelt echt neet-level volwassen, nu....
Nog wel hele kale plek naast de bank, daar moet nog wat komen, ooit....
Nee, in het hoekje naast de boekenkast willen we een grotere plant. Op die plek staat nu een witte commode van een meter breed, maar we willen er graag een lagere van 2 meter breed. En daarboven een knallend schilderij....quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:29 schreef Aure het volgende:
Mooi jagär! En een mooie grote kamerplant op de lege plek?
Jagär, wat ziet het er gezellig uit. Heel warm en huiselijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi die tafel en stoelen! En leuke aparte plek van die spotjes, komt goed uitquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Hier al best een tijdje en inmiddels een klein laagje. Grappig zo dicht bij elkaar nog best veel verschil.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Ha hier is de sneeuw nu ook aangekomen (en volgens mij ook zo weer weg)
[..]
Hebbû hebbû hebbû.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er blij mee. Er zitten wel dingen bij die ik zelf niet had gekocht. Maar ook vooral dingen die ik zelf niet zou kopen omdat ik ze niet ken en te duur vind om zomaar eens te proberen, maar wel leuk vind om zo dus eens te kunnen testen.Dit is echt een typisch kerstpakketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Het is vrijwel allemaal IKEA wat er staat, behalve de gordijnen!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:04 schreef Sarabi het volgende:
Wow wat een volwassen en mooi huis Jagar!
Ik vraag me af of ik ooit op dat level zal komen
Misschien kan je de kat omkopen hiermee?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:27 schreef Aure het volgende:
Wat nou, een hangmat voor baby's?!?! Onze kat neemt 't er nog ff van en heeft hem in beslag genomen![]()
[ afbeelding ]
Ding moet toch nog een keer naar de stomerij dus groot gelijk heeft zebeetje jammer wel dat we hem ooit hebben uitgeleend en die mensen hem hebben uitgewassen met vies ruikend wasmiddel en onze kat nu naar dat wasmiddel ruikt als ze er in heeft gelegen
Mooie katquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:27 schreef Aure het volgende:
Wat nou, een hangmat voor baby's?!?! Onze kat neemt 't er nog ff van en heeft hem in beslag genomen![]()
[ afbeelding ]
Ding moet toch nog een keer naar de stomerij dus groot gelijk heeft zebeetje jammer wel dat we hem ooit hebben uitgeleend en die mensen hem hebben uitgewassen met vies ruikend wasmiddel en onze kat nu naar dat wasmiddel ruikt als ze er in heeft gelegen
Ja hequote:
Ja ik zit ook te kijken? De “pauzes “ zijn best wel irritant, maar ze brengen best wel een lekkere sfeer overquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:37 schreef vlindertje89 het volgende:
Toen ik hierheen ging verhuizen vond ik dat wel echt een grote mensen huis (eengezinswoning met tuin), maar het is wel huur en ook weer niet helemaal eigen gemaakt daarom. Als t een koophuis zou zijn zou ik toch wel sommige dingen eraan doen die ik nu niet doe omdat huur.
Kijken jullie ook vrienden van Amstel live?
Oh en kat ligt er prinsheerlijk bij zo @:Aure! En hangmatjes had ik ook altijd voor m'n hamsters, die zagen er net zo uit als die van @:sigme!
Hahaha! Wel een mooie inderdaad!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:49 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja heze is echt helemaal zwart, ik hou er van
onze onderbuurvrouw is daardoor wel echt doodsbang voor dr
nu moet ik zeggen dat ze wel echt altijd heel leip voor de voordeur tegen 't raampje aan gaat staan als ze alleen thuis is en er iemand naar boven komt, dus ik snap wel dat de onderbuurvrouw daar bang van wordt
(die gaat wel es op de koffie bij onze buuf).
[ Bericht 1% gewijzigd door Candaasje op 16-01-2021 22:45:10 ]
Sterkte met het verwerken van het moment, en het een plekje te geven, en ik hoop dat je vlot wat praktisch om handen kunt vinden om lekker mee bezig te zijn op een manier die je wat energie geeft, nu met de lockdown natuurlijk nog aan de horizon, maar hopelijk al snel in de praktijk.quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:23 schreef Candaasje het volgende:
Katten![]()
Wel minder van stinken wasmiddel![]()
Over stinkende zaken gesproken.... ik heb vandaag een al een maand of 8, 9 rottend en stinkend lijk van me afgeduwd. Het benam me al te lang met vleugen de adem, en de laatste weken/maanden bijna voortdurend.
Ik ga stoppen met de studie.Ach toch...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grote, dappere beslissing, die je zeker niet makkelijk is gevallen.
Maar die droom, die komt er vast wel. Nu even bijkomen en nieuwe horizon bepalen.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sterkte met het verwerken van het moment, en het een plekje te geven, en ik hoop dat je vlot wat praktisch om handen kunt vinden om lekker mee bezig te zijn op een manier die je wat energie geeft, nu met de lockdown natuurlijk nog aan de horizon, maar hopelijk al snel in de praktijk.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ach toch...![]()
Grote, dappere beslissing, die je zeker niet makkelijk is gevallen.
Maar die droom, die komt er vast wel. Nu even bijkomen en nieuwe horizon bepalen.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach wat jammer @:Candaasje. Wel een weloverwogen besluit, maar dat maakt het natuurlijk nog steeds niet makkelijk. Er komen vast mooie dingen op je pad waar je je kunt voorbereiden op die sanctuary zodat dat een hemeltje op aarde gaat worden
quote:
dank!quote:
quote:
Ja het voelt al wel als een opluchting. Ik zat er al erg lang tegenaan te hikken, dus ergens geeft het nu dus wel rust/ademruimte.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:12 schreef vlindertje89 het volgende:
Och @:Candaasje, wat zal dat een moeilijk besluit geweest zijn! En des te dapperder dat je 'm toch hebt genomen. Alles wat je er tot nu hebt geleerd, neemt niemand je meer af! En een mooi netwerk heb je met de proffen daar ook opgebouwd, mocht je dat een keer kunnen gebruiken in hoe je je droom op een andere manier vorm gaat geven.
Succes met het regelen in BE, en met het voor jezelf een plekje geven. Voelt het ook als een opluchting dat er nu een beslissing is genomen, of komt dat voor je gevoel pas als het allemaal een beetje is gezakt?
Oh, en wat betreft het falen: ik begrijp heel goed dat het een beetje zo voelt. Maar kiezen voor datgene wat voor jou op dit moment het beste is, ondanks dat het een super moeilijke beslissing is: dat is zo'n beetje de grootste prestatie die je voor jezelf kan leveren, juist alles behalve falen. Maar dat weet je zelf rationeel gezien ook wel denk ik, en dat doet waarschijnlijk alsnog geen bal met hoe het voelt. Maar wilde het toch even gezegd hebben
Begrijp ik hoor, het is iets wat al langere tijd sluimert en wat ik zelf lang heb proberen te ontkennen. Het was natuurlijk ook zeker niet enkel ellende; wat je zegt, ik heb echt heel veel geleerd. En ik heb het echt ook zeker wel naar mijn zin gehad.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:23 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, Candaasje. Ik had natuurlijk je worsteling wel door, maar dit komt toch nog wel wat onverwacht. Je lijkt me een verstandige, realistische vrouw en deze moeilijke en heel dappere beslissing heel weloverwogen hebben gemaakt. Het is natuurlijk niet weggegooide tijd, je hebt in de tijd dat je hebt zitten studeren en snijden en discussiëren heel veel geleerd. En ik weet zeker dat je je draai elders gaat vinden en zal bijdragen aan een betere, dier vriendelijkere wereld![]()
Jagartrut, ik vind de gordijnlamellen mooiHet staat heel warm en huiselijk. Verder nog een beetje kaal idd, maar hey, jullie zijn er net ingetrokken! En ook al binnen no time een sneeuwpopje
Niet mijn idee van comfort food, maar hey, ik ben geen veganquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:56 schreef Candaasje het volgende:
Afijn, welterusten!Morgen weer een dag.
(Mijn vriend lachte me net keihard uit. Ik zocht comfort-food, en ik had geen zin in chocolade. Dus zat ik gerookte tofu zo uit het vuistje te eten/nextlevelvegan )
Maar dat afhalen kan ook met opwarm instructies zijn. Dat had ik met kerst en volgens mij had Cat dat vanavond ook.quote:Op zondag 17 januari 2021 00:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet mijn idee van comfort food, maar hey, ik ben geen veganGeef mij dan maar die chocolade.
Heb overigens rond mijn woonplaats gekeken voor een leuk, exclusief dinertje voor dinsdag, maar verder dan de standaard pizza, shoarma en subway kom je hier echt nietEn dat vind ik allemaal 10x niks. Er is één wat exclusiever restaurant waar je alleen eten kan afhalen, maar dat is 20 minuten fietsen en dan lijkt me alles koud en daarbij vraag ik me af of alles wel in mijn rugzakje past. Een ander exclusiever restaurant doet alleen aan Valentijnboxen op 14 februari
en weer een ander heeft op de website staan dat afhalen en bezorgen geen optie is voor hun.
Ik ben niet zo'n chocoladefan, dat is het meer. Ik ben meer van hartig, en we hebben geen chips in huisquote:Op zondag 17 januari 2021 00:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet mijn idee van comfort food, maar hey, ik ben geen veganGeef mij dan maar die chocolade.
Heb overigens rond mijn woonplaats gekeken voor een leuk, exclusief dinertje voor dinsdag, maar verder dan de standaard pizza, shoarma en subway kom je hier echt nietEn dat vind ik allemaal 10x niks. Er is één wat exclusiever restaurant waar je alleen eten kan afhalen, maar dat is 20 minuten fietsen en dan lijkt me alles koud en daarbij vraag ik me af of alles wel in mijn rugzakje past. Een ander exclusiever restaurant doet alleen aan Valentijnboxen op 14 februari
en weer een ander heeft op de website staan dat afhalen en bezorgen geen optie is voor hun.
Oh ja natuurlijk!quote:Op zondag 17 januari 2021 00:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar dat afhalen kan ook met opwarm instructies zijn. Dat had ik met kerst en volgens mij had Cat dat vanavond ook.
Toch even bellen en kijken of ze het zo kunnen verpakken dat je het morgen kunt halen en dinsdag opwarmen?quote:Op zondag 17 januari 2021 00:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk!Ik bel ze gewoon even op morgen, dat lijkt me het makkelijkst. Ze hebben een 14 proeverij menu met zo te zien allemaal lekkere dingetjes
Dit dus: https://www.narline.nl/narlines-proeverij/
Laat maarAlleen afhaal op vrijdag, zaterdag, zondag.
Nee dan moet ik voor 3 uur bellen, terwijl ik dan slaap en ophalen in de namiddag en ik weet niet of ik dan wel of niet op bed lig. Daarbij sneeuw. Even te veel gedoe voor morgen en 2 dagen later pas opeten lijkt mij voor veel gerechtjes niet handig. Dus dan maar gewoon niet hoor.quote:Op zondag 17 januari 2021 00:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Toch even bellen en kijken of ze het zo kunnen verpakken dat je het morgen kunt halen en dinsdag opwarmen?
Pfft. Klinkt een beetje als galgemaal.quote:Op zondag 17 januari 2021 01:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee dan moet ik voor 3 uur bellen, terwijl ik dan slaap en ophalen in de namiddag en ik weet niet of ik dan wel of niet op bed lig. Daarbij sneeuw. Even te veel gedoe voor morgen en 2 dagen later pas opeten lijkt mij voor veel gerechtjes niet handig. Dus dan maar gewoon niet hoor.
Ik maak zelf wel wat lekkers met een cheesecake
Ik verwacht niet veel van het ziekenhuis etenquote:Op zondag 17 januari 2021 01:42 schreef AnneX het volgende:
Pfft. Klinkt een beetje als galgemaal.
Zou het lekker bewaren als idee voor als je weer thuis bent.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:56 schreef Candaasje het volgende:
Afijn, welterusten!Morgen weer een dag.
(Mijn vriend lachte me net keihard uit. Ik zocht comfort-food, en ik had geen zin in chocolade. Dus zat ik gerookte tofu zo uit het vuistje te eten/nextlevelvegan )
He? Je woont in een heel grote plaats en ze hebben zo weinig/niks?quote:Op zondag 17 januari 2021 00:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je al hoe lang je ongeveer moet blijven of verschilt dat echt enorm per zelfde operatie?quote:Op zondag 17 januari 2021 02:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik verwacht niet veel van het ziekenhuis etenEn alhoewel Jross wel aardig kan koken, is het meestal te vet en te veel focus op vlees, nauwelijks groente. Had al voorgesteld HF te doen voor de komende weken, maar dat werd weggewuifd, het kwam allemaal goed.
Woensdag om 2 uur opname, donderdagochtend als eerste op OK (andersom is lastig) en dan zaterdag of zondag alweer naar huis. Herstel bestaat uit rust en pijnstillers en daarvoor hoef je niet in het ziekenhuis te zijn.quote:Op zondag 17 januari 2021 08:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Weet je al hoe lang je ongeveer moet blijven of verschilt dat echt enorm per zelfde operatie?
Moet je donderdagochtend al?
Katten![]()
Over stinkende zaken gesproken.... ik heb vandaag een al een maand of 8, 9 rottend en stinkend lijk van me afgeduwd. Het benam me al te lang met vleugen de adem, en de laatste weken/maanden bijna voortdurend.
Ik ga stoppen met de studie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heft in eigen handen genomen! Succes met het maken van nieuwe leuke plannen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Golden girl.quote:
1 mens en 2 honden pootjes !quote:Op zondag 17 januari 2021 09:03 schreef sigme het volgende:
Hier ligt nog net een beetje sneeuw,
[ afbeelding ]
Betty bad assquote:
https://www.cooklikeachef.nl/nlquote:Op zondag 17 januari 2021 00:12 schreef Isabeau het volgende:
En ik ben dus super jaloers op de dingen in het 'thuis uit eten' topicEcht zo idioot dat dat hier niet kan.
Datquote:Op zondag 17 januari 2021 08:55 schreef Aure het volgende:
Moedige beslissing Candaas, maar wel de beste als je er helemaal geen plezier en energie meer uithaalt
Katten![]()
Ik ga stoppen met de studie.Wat een moeilijk en dapper besluitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er komen vast nog veel mooie dingen op je pad.
Nog even hier op terug komenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:59 schreef Aure het volgende:
Wat is een eerste echte volwassen huis precies?
Fijn dat je donderdag als eerste aan de beurt bent (en je neef).quote:Op zondag 17 januari 2021 08:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Woensdag om 2 uur opname, donderdagochtend als eerste op OK (andersom is lastig) en dan zaterdag of zondag alweer naar huis. Herstel bestaat uit rust en pijnstillers en daarvoor hoef je niet in het ziekenhuis te zijn.
Mn auto was gisteren wit, nu helemaal schoon. Volle zon vandaagquote:Op zondag 17 januari 2021 09:03 schreef sigme het volgende:
Hier ligt nog net een beetje sneeuw,
[ afbeelding ]
Vind als je niet meer in je studentenkamer zit dat je al een volwassen huis hebt. Ik heb een mannenhuis (kale inrichting en geen inzicht in wat leuk is)quote:Op zondag 17 januari 2021 10:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nog even hier op terug komen
Ons huis is denk ik wel volwassen, halfvrijstaand met mooie tuin. Alleen de inrichting en wij zijn het niethet ziet er toch nog een beetje uit als een studentenwoning, een bij elkaar geraapt zooitje.
Kaal is wel makkelijk schoon te houdenquote:Op zondag 17 januari 2021 10:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mn auto was gisteren wit, nu helemaal schoon. Volle zon vandaag
[..]
Vind als je niet meer in je studentenkamer zit dat je al een volwassen huis hebt. Ik heb een mannenhuis (kale inrichting en geen inzicht in wat leuk is)
Hehe ja het zal voor iedereen wel persoonlijk zijn denk ik.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ons huis is denk ik wel volwassen, halfvrijstaand met mooie tuin. Alleen de inrichting en wij zijn het niethet ziet er toch nog een beetje uit als een studentenwoning, een bij elkaar geraapt zooitje.
quote:Op zondag 17 januari 2021 10:28 schreef Aure het volgende:
[..]
Hehe ja het zal voor iedereen wel persoonlijk zijn denk ik.
Wij hebben 'maar' een maissonnette en we zijn erg rommelig, maar toch vind ik het wel een volwassen huis![]()
Hoewel de peuter momenteel de boventoon voert qua inrichting(speelgoed opruimen kent ie niet
)
Je hebt het geprobeerd. Nogmaals geprobeerd en nog een kans gegeven. Niet van, lastig ik stop er mee. Maar weloverwogen na veel energie er in gestopt te hebben. Kunnen de meeste niet zeggen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Begrijp ik hoor, het is iets wat al langere tijd sluimert en wat ik zelf lang heb proberen te ontkennen. Het was natuurlijk ook zeker niet enkel ellende; wat je zegt, ik heb echt heel veel geleerd. En ik heb het echt ook zeker wel naar mijn zin gehad.Ik ga het ook missen, echt wel.
Maar de balans begon nu te ver door te slaan naar de verkeerde kant. Ook even mijn relatie en de nog te nemen hobbels ná dit eerste semester meewegend.
En dank, ik ga er wat van maken. Nog even bedenken hoe en wat, maar gaat goed komen.
Hier geen zon. Wel grijs, en twee smurfjes bij de buren die met het restje sneeuw spelen.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmiddag wandelen in de zon en voor daarna een sushibox besteld
Wandelroutes is hier wel een uitdaging. Of standaard rondje, een veeeeel groter rondje. Of ik moet eerst met de auto weg. Nadeel van een grote sloot met enkel Emmerich een brug.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:48 schreef borisz het volgende:
Ben een wandellijst aan het maken welke routes ik nu wel wil lopen. Wordt inmiddels al best wel lang
Ik kan wel even vooruit
Ik vind zo jammer dat veel leuke routes geen rondje zijn. Dan ben je al snel afhankelijk van anderen en op dit moment wil ik dat echt niet.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:48 schreef borisz het volgende:
Ben een wandellijst aan het maken welke routes ik nu wel wil lopen. Wordt inmiddels al best wel lang
Ik kan wel even vooruit
Thanksquote:Op zondag 17 januari 2021 11:06 schreef Holyme het volgende:
En een tof bierlabel! Al keek ik ook meteen naar de mond en was me die niet duidelijk zonder het verhaal erbij.
Dat was denk ook mijn reden. Ik denk praktisch/lui. Zit al 11 jaar met dezelfde Ikea inrichting en vind het wel bestquote:Op zondag 17 januari 2021 10:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kaal is wel makkelijk schoon te houden
Yes. Eigenlijk op de bonnefooi maar beetje zigzaggen en als je terug wilt Maps aanzetten.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind zo jammer dat veel leuke routes geen rondje zijn. Dan ben je al snel afhankelijk van anderen en op dit moment wil ik dat echt niet.
Ik ga met het OV. De etappes zijn tot nu toe best goed te plannen OV-technisch.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:00 schreef z80 het volgende:
[..]
Wandelroutes is hier wel een uitdaging. Of standaard rondje, een veeeeel groter rondje. Of ik moet eerst met de auto weg. Nadeel van een grote sloot met enkel Emmerich een brug.
Terecht punt.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind zo jammer dat veel leuke routes geen rondje zijn. Dan ben je al snel afhankelijk van anderen en op dit moment wil ik dat echt niet.
Zelf heb ik die nog nooit geproefd maar hij heeft wel hoge ratings op Untappd zie ik.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:27 schreef borisz het volgende:
Overigens @:sarabi ik hoop dat je Gerstewijn beter smaakt dan de 'Gerstewijn is Fijn' van D'n Draok. Die had ik gisteren en was niet geweldig
![]()
Katten![]()
Ik ga stoppen met de studie.Goh Candaas, wat een heftige lastige beslissing die alleen jij kan maken. En voordat het out in the open was, was jij al lichtjaren verder in je denken w.s.. Enorme last van je schouders en met je kennis en liefde voor dieren kan je ook veel doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Betty Whitequote:
Oh ja, nog even reageren, mooi huis!!quote:Op zondag 17 januari 2021 09:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Goede beslissing, inderdaad Candaasje! Niet makkelijk inderdaad....
Nooit Golden Girls gekeken?quote:
Ik zou er niet te veel aan veranderen stijltechnischquote:Op zondag 17 januari 2021 11:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanksmisschien dat wij te veel in het cartoonwereldje zitten dat het ons sowieso niet opvalt. Misschien volgende ronde wat andere mensen mee laten kijken.
Ja net even gegoogeld, nooit gekeken, wel van gehoord. Vandaar dusquote:Op zondag 17 januari 2021 11:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nooit Golden Girls gekeken?
Wel van gehoord, toch?
Dit zal ook zeker de stijl blijvenquote:Op zondag 17 januari 2021 11:45 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik zou er niet te veel aan veranderen stijltechnisch
Past goed bij je biertje zo.
Herkenbaar punt ook voor elke potentiële drinker
Ook als degene een onbekend biertje tegen zou komen.. herkennen ze hem dan toch.
Klinkt als een goede planningquote:Op zondag 17 januari 2021 12:25 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Maar eens het bed uit.. begin last van mn rug te krijgen![]()
Op de planning staat om een planning te maken..
Beweeg planning, eet planning, jaar planning, etc. EN dus de kerstboom.. die mag leeg voorlopig op het balkon totdat ik weet waar ie heen moet..
Nee, we zijn nog maar bij de tweede helft van de sprint van gisteren.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:09 schreef derLudolf het volgende:
Kijk je live Lucky? Het wordt nog spannend.
Dan zeg ik verder nietsquote:Op zondag 17 januari 2021 13:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, we zijn nog maar bij de tweede helft van de sprint van gisteren.
De koninginnerit begint over een paar seconde. Dus op tijd.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:27 schreef Candaasje het volgende:
Even teruglezen, flink uitgeslapen en net pas gedoucht.
Waterfontein boks. Maar dan 1 haha.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:45 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb net schaatsen van vanmorgen aangezet. Ben benieuwd!
Vanmorgen met vriendin gereden en gewandeld en het ging hartstikke goedvan tevoren maar heel even spanning en zodra ik in de auto zat was het goed. Zo ga ik er nog daadwerkelijk plezier in krijgen om af te spreken met mensen
@:Kaatje1 fijn dat het ging met de knie!
Net even de drie waterfonteinen van de katten schoongemaakt en nu lekker op de bank met schaatsen, thee en tosti
Zo jammer dat het morgen geen weekend meer is!
Ach, dat is het bij mij al 17 jaar en het wordt er niet beter op inmiddelsquote:Op zondag 17 januari 2021 10:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Omg met marshmallowsquote:Op zondag 17 januari 2021 14:37 schreef Barreltje het volgende:
Ik vond nog chocomel in de kast.. dus nu warme chocolademelk met marshmallows
Ik heb de hoop ook wel opgegevenquote:Op zondag 17 januari 2021 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach, dat is het bij mij al 17 jaar en het wordt er niet beter op inmiddels
Die heb ik niet.. en de vloerkleden breken de ruimte een beetje.. wordt het meer een huis ipv een soort van kantoorquote:Op zondag 17 januari 2021 15:05 schreef fietsie het volgende:
Waarom zou je vloerkleden neerleggen dan? Dan zijn de vloeren niet makkelijk schoon te houden met een stofzuigrobot..
De mijne herkent vloerkleden en gaat dan automagisch harder zuigenquote:Op zondag 17 januari 2021 15:05 schreef fietsie het volgende:
Waarom zou je vloerkleden neerleggen dan? Dan zijn de vloeren niet makkelijk schoon te houden met een stofzuigrobot..
Ik hoop dat tegen de tijd dat dat überhaupt weer mogelijk is, ik zonder nadenken daar ja op kan antwoordenquote:Op zondag 17 januari 2021 13:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat fijn dat het goed ging @:vlindertje89,het is je zo gegund. Binnenkort een grote SC meet?
quote:
Oh, ik/we staan speciaal op tijd op (morgen om 5u) zodat ik dan nog de broodjes voor mijn lief-voor-mee kan smeren, want dat is lekkerder. Ik zorg dan wel dat ik vanavond alles klaar zet (mes, kaasschaaf, mayo, boter, ham in plakjes gesneden, vis ontdooid (vandaag ook tot smeerbaar gemaakt) etc).quote:Op zondag 17 januari 2021 16:12 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ook!
Zo, ik heb een heel brood besmeerd, belegd met boterhamworst en in kwartjes gesneden en in de vriezer gestopt. Ik heb zo'n hekel 's morgens aan brood smeren voor de brooddozen van de jongens, kijken of dit goed werkt. Daarna nog spätzle gemaakt, nu staan de uitjes te karameliseren. Vanavond käsespätzle (en foto's in het topic!)
quote:Op zondag 17 januari 2021 16:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Verder, supermooi dressoir gezien voor achter de eettafel, tussen de 2 ramen in. Maar goed, bijna 2000 euro. Beetje sparen dus nog...Altijd de moeite waard bij zulke bedragen om na te vragen bij een meubelmaker wat het kost om zoiets te laten maken. Soms veeeeeel duurder, maar lang niet altijd (en wel op exact de juiste maat).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
quote:Op zondag 17 januari 2021 16:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Verder, supermooi dressoir gezien voor achter de eettafel, tussen de 2 ramen in. Maar goed, bijna 2000 euro. Beetje sparen dus nog...Volgens mij is dat uitstekend te faken met een BestaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik probeer Ikea (ook) een beetje uit te faseren, maar het alternatief is soms zo duur dat ik er toch weer voor val.
Ik vind het heel tof om met onze inrichting bezig te zijn, ik verheug me ook enorm op het nieuwe huis en dat helemaal inrichten. Maar ook in ons huidige huis zijn de meeste meubels wel vervangen in 10 jaar tijd.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Ik heb ook een hekel aan brood smeren, maar ook aan brood dat niet vers is.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:12 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ook!
Zo, ik heb een heel brood besmeerd, belegd met boterhamworst en in kwartjes gesneden en in de vriezer gestopt. Ik heb zo'n hekel 's morgens aan brood smeren voor de brooddozen van de jongens, kijken of dit goed werkt. Daarna nog spätzle gemaakt, nu staan de uitjes te karameliseren. Vanavond käsespätzle (en foto's in het topic!)
Zag net dat een organisatie waar deze pareltjes een enorme bloedhekel aan hebben, een vliegtuig heeft laten vliegen met de tekst “koud he!? Afz videre, net toen een waterkanon begon te blazenquote:Op zondag 17 januari 2021 16:15 schreef fietsie het volgende:
En op het museumplein zijn de kansenpareltjes hun grondrechten weer aan het uitoefenen...
Ik had in gedachten door het bos te gaan lopen. Maar op weg er naartoe was het al om de blubberzooi heen slalommen dat ik het bos maar links, letterlijk, heb laten liggen en tussen de weilanden door ben gaan lopen.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:29 schreef Uhmmpie het volgende:
Wij liepen de groene route door het waterbos..
mooi stukje.
Volgende keer gaan we nog wat verder rechtdoor
Pak kippedijfilet kopen, en een pak kippebouten, en het vel van de 2e en het vlees van de 1e gebruiken?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:33 schreef Lonaa het volgende:
Weet iemand van jullie welke supermarkt er kippendijen met vel zonder bot verkoopt?
Zoiets zou ik bij een poelier bestellen, of zelf maken uit kippenpoten.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:33 schreef Lonaa het volgende:
Weet iemand van jullie welke supermarkt er kippendijen met vel zonder bot verkoopt?
Bevroren brood voor het naar bed gaan smeren en in de koelkast. Dan is het de volgende ochtend ontdooit.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:12 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ook!
De botjes hebben een lekkere gelei opgeleverd?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:39 schreef sigme het volgende:
Ik heb gister kipbouillon gemaakt. Nu ziet het er zo uit: filmpje.
Ja, zelf 'maken' is inderdaad de andere optie. Er is volgens mij wel een supermarkt die ze verkoopt. En er is ook een supermarkt die ze verkoopt met bot. Maar ik weet dus niet meer welke supermarkten dat zijn.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zoiets zou ik bij een poelier bestellen, of zelf maken uit kippenpoten.
Hier de turkquote:Op zondag 17 januari 2021 16:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, zelf 'maken' is inderdaad de andere optie. Er is volgens mij wel een supermarkt die ze verkoopt. En er is ook een supermarkt die ze verkoopt met bot. Maar ik weet dus niet meer welke supermarkten dat zijn.
Jazeker! Ik schuif af en toe een hele kip de oven in, en daarna alle botjes + kraakbeen en wat er verder aan bleef hangen de diepvries in. En dat dan later tot soep maken. En dan daarna het uitpluiswerk, niet mijn favoriete klusje.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
De botjes hebben een lekkere gelei opgeleverd?
Het waterbos bleek een kort stukje bos met aangelegd pad te zijn... dat al snel overliep in grasduinen en zandpaadjes.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:37 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik had in gedachten door het bos te gaan lopen. Maar op weg er naartoe was het al om de blubberzooi heen slalommen dat ik het bos maar links, letterlijk, heb laten liggen en tussen de weilanden door ben gaan lopen.
In porties verpakken... sochtends uit de vriezer de brooddoos in en tegen lunchtijd is het ontdooidquote:Op zondag 17 januari 2021 16:12 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |