Ja.beetje over de top maar vooruit..quote:
Bedoel je bij dat laatste 'wel symptomen'?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 08:55 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja.beetje over de top maar vooruit..
Sneltest of pcr in de 24 uur voordat je vliegt.. dus sneltest want pcr weet ik niet zeker dat de uitslag op tijd is.. en dan moet ik van mn werk een negatieve pcr hebben na het vliegen om op kantoor te mogen komen.. en dan moet ik eigenlijk van de regering daar OOK nog op dag 5 na aankomst testen , maar dat doe ik alleen als ik geen symptomen heb...
Geen idee of dat te leren is. Ik heb het trouwens heel selectief hoor. Ik kan in 99% van de gevallen prima 'boeien, niet mijn probleem, geen zin in' denken.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 08:51 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben dan weer zo'n ei wat dat niet zag gebeuren ( ik lees vaak genoeg mee,maar heb dan gewoon geen waardevolle input) soms zou ik willen dat ik wat mee vooraan hed gestaan bij de rij " hoe om te gaan met mensen "
![]()
Anyway.vsnsvond weer terug.. zin inen morgen maar eens mn kerstboom aftuigen
eens kijken hoe ik er daar vanaf kom
Het wisselt. De week voor m'n ongesteldheid blijft niet fijn, maar gelukkig heb ik nu twee maanden niet meer die extreme duizeligheid gehad. Dus dat is wel fijn, sta er wel weer een stuk positiever in daardoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 08:35 schreef Aure het volgende:
Hoe bevalt het eigenlijk zonder pil Myraela?
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:11 schreef Sarabi het volgende:
Ik geloofde nooit zo dat je pittig eten de volgende dag ook kon voelen zeg maar.
Maar ben er nu achter dat het geen fabeltje is
Pittig eten, twee keer plezier van hebbenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:11 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Succes met de testen weer Barrel.
Ik geloofde nooit zo dat je pittig eten de volgende dag ook kon voelen zeg maar.
Maar ben er nu achter dat het geen fabeltje is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een actie Lucky👍🏼 En aan het eind krokettenfeest![]()
Deed mij denken aan pannenkoeken ( lopend) afhalen, alleen is sneeuw en glad in het donker een tegenvaller. Uitstellen dan maar.
Edit: Molo heeft al pannenkoeken in het vooruitzicht, zie ik.
Dat dusquote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:59 schreef AnneX het volgende:
Toelichting: in de keuken red ik mij wel met allerlei baksels, kan alleen geen pannenkoeken bakken.
Alhoewel: met de nieuwe pan eens kijken hoe het gaat. Aha.
Dat klinkt in ieder geval wel leefbaar. Hopelijk gaat het steeds nog wat beterquote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het wisselt. De week voor m'n ongesteldheid blijft niet fijn, maar gelukkig heb ik nu twee maanden niet meer die extreme duizeligheid gehad. Dus dat is wel fijn, sta er wel weer een stuk positiever in daardoor.
Ja gek hoor. Als het woord pannenkoeken valt, heb ik er acuut trek in.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:18 schreef Aure het volgende:
Oeh pannenkoeken, dat zou ik ook wel willen
Bijna.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:37 schreef AnneX het volgende:
Enne Myraela...kleien? Wat ga je kleien?geen asbakje denk ik.
👍🏼quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bijna.Ik heb een ringbordje gemaakt en hangertjes voor aan de kamersleutel en/of bij de uitnodigingen.
[ afbeelding ]
Is nog ruw natuurlijk. Staat nu in de oven, daarna nog netjes schuren en een laagje vernis erover. Bij de hangers twijfel ik nog of ik daarna de randjes misschien koper verf of zo laat.
Ha, dat is een mooi stuk! Veel plezier!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:56 schreef borisz het volgende:
Groeten uit Maarssen. Halverwege de route naar Utrecht. Leuk stuk langs buitenhuisjes langs de Vecht. 🙂
En, heb je een romantische avond gehad?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:20 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhGister bleef mini-G spontaan logeren bij iemand. G sprak hem later nog even via whatsapp, zegt hij doodleuk "ja, dan kunnen jullie een romantische avond hebben."
Die heeft het begrepenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:20 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhGister bleef mini-G spontaan logeren bij iemand. G sprak hem later nog even via whatsapp, zegt hij doodleuk "ja, dan kunnen jullie een romantische avond hebben."
Haha...quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:20 schreef PdeHoog het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een gepeur in de neus, Barrel![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Haha...
Hier zijn mensen nog wel eens van verrassingsboxen, heb ik begrepen.Oh hoi, ik ben van de verrassingsboxen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een gepeur in de neus, Barrel![]()
Zekerquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
En, heb je een romantische avond gehad?
Recept graag!!!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ZekerG. was druk bezig maanzaad-strudel te maken en ik lag op de bank Vikings te kijken
Hm... de vergelijking gaat wel mank op het punt dat als iemand vreemd gaat in een relatie, het slachtoffer (de bedrogene bedoel ik dan) de keuze kan maken om het vertrouwen op te zeggen en te scheiden, of toch nog vertrouwen in de relatie te houden/ terug te willen krijgen en door te gaan.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:08 schreef AnneX het volgende:
Dit is toch wel een nadenkert first class, met een typische inleiding. https://mobile.twitter.co(...)100769895309314?s=21
Ben wel benieuwd wat borisz ervan vindt.
Nee, ik ben soberso geen vvd stemmer.
https://varecha.pravda.sk/recepty/makovy-zavin/42016-recept.htmlquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Dank!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
https://varecha.pravda.sk/recepty/makovy-zavin/42016-recept.html
We hebben de ingredienten alvast voor je vertaaldquote:
Nou vrees ik dat er weinig verandert als niet direct betrokkenen op dezelfde politici blijven stemmen. Zelf heb ik lang niks begrepen van de hele affaire.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hm... de vergelijking gaat wel mank op het punt dat als iemand vreemd gaat in een relatie, het slachtoffer (de bedrogene bedoel ik dan) de keuze kan maken om het vertrouwen op te zeggen en te scheiden, of toch nog vertrouwen in de relatie te houden/ terug te willen krijgen en door te gaan.
In het geval van de Toeslagenaffaire kunnen de bedrogenen ervoor kiezen om hun vertrouwen in de bedriegers op te zeggen, maar is dat absoluut geen garantie dat de 'relatie' zo gestopt wordt. Immers, als er genoeg andere mensen wél op betrokken bedriegers blijven stemmen en ze dus verder mogen regeren, verandert er voor degenen in de ellende niks.
EDIT: maar ik ben het met de schrijfster eens dat we dus niet (meer) op deze figuren moeten stemmen natuurlijk. Slachtoffer of niet.
Ik had m door Google translate gemikt, maar dankquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We hebben de ingredienten alvast voor je vertaald
https://www.nrc.nl/nieuws(...)d-over-data-a4027828quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou vrees ik dat er weinig verandert als niet direct betrokkenen op dezelfde politici blijven stemmen. Zelf heb ik lang niks begrepen van de hele affaire.
En dan lees ik dat bezwaarschriften niet zijn ontvangen: per post én aangetekend én afgegeven aan het loket. En 6 weken later een def. aanslag van ¤ 30.000![]()
Zou toch bijna de naam van mnX gaan gebruiken. Mevrouw Jansen dus.
Krokodillentranen zei ik gister.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had m door Google translate gemikt, maar dank![]()
Jij bent wel heel erg van het vooruit plannen he? Maar je gaat toch volgend jaar pas trouwen? Wat doe je als alles dan al klaar is? Dan heb je geen voorpret meerquote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bijna.Ik heb een ringbordje gemaakt en hangertjes voor aan de kamersleutel en/of bij de uitnodigingen.
[ afbeelding ]
Is nog ruw natuurlijk. Staat nu in de oven, daarna nog netjes schuren en een laagje vernis erover. Bij de hangers twijfel ik nog of ik daarna de randjes misschien koper verf of zo laat.
Ideaalquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik doe niet anders met de slowaakse teksten en chats met de zus en moeder van G
He bah! Goed rusten en hopelijk kun je morgen wel gaan.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:32 schreef Kaatje1 het volgende:
tot zover wandelen, door de knie gezakt bij de trap aflopenzag de lift naar boven gaan en was ongeduldig.
Rust en morgen nieuwe poging
Komt vaker voor. Nu doorlopen zou de ellende verlengen. In huis gelukkig geen last. Maar nu komt het album 2019 zeker afquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
He bah! Goed rusten en hopelijk kun je morgen wel gaan.
Maanzaad malen gaat fijn met een koffiemolen. Naderhand een beetje van de kristalsuiker erdoorheen om de koffiemolen schoon te maken (beter wat suiker in de molen dan ranzig wordend maanzaad).quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:26 schreef AnneX het volgende:
Oh ja...de hema is dicht begreep ik gister pas![]()
Online kwam ik een vijzel tegen. Iemand nog interesse https://www.hema.nl/koken(...)allbackAlgo=trending
Klinkt leukquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:30 schreef Jagärtrut het volgende:
Leuk zeg, Boris.
Mijn grote mini en ik zijn vanmorgen naar Antwerpen gereden, naar de lego winkel. Want hij had het geld in z'n spaarpot geteld, en nu brandde het zijn spaarpot uit....
Zometeen nog even boodschappen ophalen, en dan zijn we echt klaar voor het weekend...
G heeft daar ook een molentje voorquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:56 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Maanzaad malen gaat fijn met een koffiemolen. Naderhand een beetje van de kristalsuiker erdoorheen om de koffiemolen schoon te maken (beter wat suiker in de molen dan ranzig wordend maanzaad).
Ik kan nu toch niet zoveel met de lockdown. Kan altijd wel weer iets verzinnen om te doen hoor, en dat terwijl we maar zo weinig hoeven te regelen omdat we toch maar op 1 locatie blijven. Ik vermaak me wel.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:27 schreef gcjoel het volgende:
Jij bent wel heel erg van het vooruit plannen he? Maar je gaat toch volgend jaar pas trouwen? Wat doe je als alles dan al klaar is? Dan heb je geen voorpret meer
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:59 schreef Tele6 het volgende:
We hebben de spijkerbroek van @:sigme d'r lief even uit de koptelefooningang van de telefoon geplukt en nu kan ik ook muziekjes luisteren met de nieuwe foon![]()
Kan ik je ook nog inhuren?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan nu toch niet zoveel met de lockdown. Kan altijd wel weer iets verzinnen om te doen hoor, en dat terwijl we maar zo weinig hoeven te regelen omdat we toch maar op 1 locatie blijven. Ik vermaak me wel.
Dat was wel heel dichtbij mijquote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:28 schreef fietsie het volgende:
Overigens was ik gisteravond ook nog in Moskou, en ook daar geen sneeuw.
Ja ik moest even een kaartje in de bus doen bij een recent gepensioneerde collega die woont tussen Donkerbroek en Petersburgquote:
Mooi daarquote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:56 schreef borisz het volgende:
Groeten uit Maarssen. Halverwege de route naar Utrecht. Leuk stuk langs buitenhuisjes langs de Vecht. 🙂
Top!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:19 schreef Myraela het volgende:
@:Molo Cafe du Midi was echt een tof plekje, erg lekker eten ook. Broodje brie met iets van sinaasappel, klein beetje kaneel en heerlijk dik brood. Geweldige uiensoep.Zoetigheid bewaren we voor bij de Mol vanavond.
Wel echt heel druk. Maar netjes geregeld buiten met voldoende afstand en omdat ik een bestelling had geplaatst hoefde ik niet in de rij te wachten, dat was fijn.
Waaromquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:20 schreef AnneX het volgende:
Hier dwarrelen de eerste sneeuwvlokjes en mnX moét voor een noodzakelijke aankoop naar Rijswijk,ZH. Marktplaats
Omdat het altijd onrust betekent, bij hem en voor mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Omdat het altijd onrust betekent, bij hem en voor mij.
Van het ene op het andere moment dealen aan de foon, charmant, koop sluiten
Hebbû hebbû hebbû.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik het zo’n bewondering voor je, zo stoïcijnsWe have far more in common than that which devides us..
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Omdat het altijd onrust betekent, bij hem en voor mij.
Van het ene op het andere moment dealen aan de foon, charmant, koop sluiten
Hebbû hebbû hebbû.Onrust, really?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:47 schreef Myraela het volgende:
Oil en vinegar is ook binnen, foto in een spoiler voor de mensen die misschien zelf ook hebben gekocht.
Ik ben er blij mee. Er zitten wel dingen bij die ik zelf niet had gekocht. Maar ook vooral dingen die ik zelf niet zou kopen omdat ik ze niet ken en te duur vind om zomaar eens te proberen, maar wel leuk vind om zo dus eens te kunnen testen.Long potato chips?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wasda?
Ik heb nog geen foto, wel een berichtje verkregen dat het pakket erg gewaardeerd werd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Gewoon langwerpige chips volgens mij.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:53 schreef Molo het volgende:
Long potato chips?wasda?
Ik heb nog geen foto, wel een berichtje verkregen dat het pakket erg gewaardeerd werd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
ik vind 'm leuk! Pakkendquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:16 schreef Sarabi het volgende:
Nog geen echte sneeuw hier![]()
Maar het label is klaar![]()
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie er van?
Cool. Alleen die linker dame heeft een rare mond..quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:16 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:21 schreef Barreltje het volgende:
Ziet er best goed uit myr!Ooit daar gelopen met een handjevol andere mensen. Bizar was dat. Heel eerie... Daarna ook in de sneeuw opgestegen en dat was best eng eigenlijk, wan tje gaat zo snel mogelijk bij opstijgen en de sneeuw lijkt dan een enorme storm. Bij stilstaan dwarrelde het nog lieflijk, zeg maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede reis gewenst
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Het noorden kwam wat later, geduld.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:26 schreef fietsie het volgende:
Als dit alle sneeuw is waar die code geel voor is afgegeven...... het is niet eens een aaneensluitend sneeuwdek.
Ja weinig kans dat ik dat voor zoiets zou uitgevenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon langwerpige chips volgens mij.In de webshop 2,50 voor 75 gram. Belachelijk.
Maar dat vind ik eigenlijk van bijna alle prijzen daar wel. Pakket is gewoon leuk als verrassing voor jezelf of een ander. Maar bijvoorbeeld een potje rode pesto van 7 euro moet wel echt verdomd lekker zijn om het waard te zijn.
Ik snap de gezichtsuitdrukkingen niet zo, verder erg tof qua kleuren en alles!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:16 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |