SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Live link:
https://www.google.com/ma(...)4FrPIWOvos1botbSMT9S
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
Niet overdrijven, eerst de voorjaarsstormen nog. Dan een paar dagen zomer, en dan begint de herfst weer.quote:
Ja jammer zeg.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:11 schreef INViCTuS het volgende:
Wel jammer dat het zo kort blijf liggen en er maar weinig gaat vallen. Winter is komende week ver weg.
Op storm na was dat het alquote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:16 schreef aloa het volgende:
Na vandaag wordt het een grote ellende. Grijs grauw, met storm en regen
Hier blijft het bij. Geniet ervan.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:17 schreef Perrin het volgende:
Vanavond is het hoogtepunt van deze winter.
We kunnen bijna buiten zitten idd.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Op storm na was dat het al
Het is op dit moment trouwens helemaal niet zo koud als men had verwacht.
Het is een hoax iddquote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:20 schreef PzKpfw het volgende:
Zo te zien lost het allemaal net op voordat het de kust bereikt
Stilte voor de stormquote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:03 schreef byah het volgende:
Bij kans op snil zijn de topics weleens wat harder gegaan.
Lijkt er wel op idd.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Sneeuw komt eerder denk ik - men ging uit van 13u in Zeeland, maar het front bereikt de kust al over 1-2 uur denk ik.
Heb ik in principe niet eens. Laagjesquote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:27 schreef aloa het volgende:
Woensdag zelfs 10 graden.Ik berg de winterjas alvast weer op
Gewoon t shirt.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Heb ik in principe niet eens. Laagjes
Je vergeet de oneindige hitte in juli/augustus/september waar niet aan te ontsnappen valt.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:03 schreef Resistor het volgende:
[..]
Niet overdrijven, eerst de voorjaarsstormen nog. Dan een paar dagen zomer, en dan begint de herfst weer.
En dat wordt alleen maar erger. Gelukkig schijnt dan wel de zon.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je vergeet de oneindige hitte in juli/augustus/september waar niet aan te ontsnappen valt.
Ja, dan is er gelukkig helemaal geen ontsnappen aan, dat is wel fijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:55 schreef aloa het volgende:
[..]
En dat wordt alleen maar erger. Gelukkig schijnt dan wel de zon.
Zijn we wel af van dat grauwe grijze weer.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dan is er gelukkig helemaal geen ontsnappen aan, dat is wel fijn.
In september is het toch niet heet johquote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je vergeet de oneindige hitte in juli/augustus/september waar niet aan te ontsnappen valt.
De dertigers gaan steeds vaker voor komen in Nederland (in september).quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
In september is het toch niet heet joh![]()
Tenminste, tenzij je rond de 20 graden (wat het 90% vd tijd is in sept) heet vindt.
Maar de afgelopen jaren waren ze op 1 hand te tellen. Dertigers gaan niet heel veel vaker voorkomen in september. Hoogstens in de eerste week. Daarna heb je al beduidend langere nachten.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:12 schreef aloa het volgende:
[..]
De dertigers gaan steeds vaker voor komen in Nederland (in september).
Denk dat dat eerst nog verdampt en de grond niet bereiktquote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Sneeuw komt eerder denk ik - men ging uit van 13u in Zeeland, maar het front bereikt de kust al over 1-2 uur denk ik.
Wegdektemperaturen in hele land boven nul.quote:
Temperatuur gaat wel dalen in de loop van de middag.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:55 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Wegdektemperaturen in hele land boven nul.
5 cm is ook helemaal niet voorspeld, max 2-4 cm voor het grootste gedeelte vh landquote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:52 schreef Snowsquall het volgende:
Nee, dit gaat geen 5cm worden, temp te hoog(zeker omdat het ook eerder op de dag komt) vannacht heeft het ook niet gevroren dus we mogen blij zijn als het überhaupt wit wordt...eventjes.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier blijft het bij. Geniet ervan.
De winter is hierna voorbij volgens velen.
Op naar een bloedhete zomer
Zoals altijdquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:34 schreef Starhopper het volgende:
Alles is aan het verpieteren op de noordzee![]()
![]()
![]()
quote:
jaquote:
https://www.niederschlags(...)-in-Deutschland.aspxquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:48 schreef Starhopper het volgende:
De radar heeft moeite met het oppikken van de SNIL denk ik. Op deze radar is het niet aan het verpieteren
https://www.noodweer.be/regenradar/
Das ist viel besser!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:51 schreef aloa het volgende:
[..]
https://www.niederschlags(...)-in-Deutschland.aspx
quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:55 schreef dick_laurent het volgende:
Ah shit man, heb ik die sneeuwkettingen voor mn auto dus voor niets besteld??!?
Ja, kom maar door.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier blijft het bij. Geniet ervan.
De winter is hierna voorbij volgens velen.
Op naar een bloedhete zomer
quote:
Een lange hittegolf.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, kom maar door.![]()
Maar eerst wil ik ook nog wat vlokjes.
Ik zal de tuinspullen alvast preppen.quote:
Nee. Daar zijn de huizen hier niet op gebouwd. Zweet je je ook snachts de tyfus.quote:
Vinden ze leukquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:46 schreef Blik het volgende:
Dit gebeurt ook standaard bij iedere sneeuwstoring, de roepers die zeggen dat het helemaal niks gaat worden
Ik zou nu anders ondergesnilt moeten worden volgens de radar. Geen vleukje te zienquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:46 schreef Blik het volgende:
Dit gebeurt ook standaard bij iedere sneeuwstoring, de roepers die zeggen dat het helemaal niks gaat worden
Je hebt meestal bij sneeuw eerst een stuk valse echo waarbij de intensiteit te laag is en verdampt voordat de grond bereikt wordtquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:47 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ik zou nu anders ondergesnilt moeten worden volgens de radar. Geen vleukje te zien
Ik wilde het net komen melden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:51 schreef Asschen_sukar het volgende:
Begint ook hier (Westland) pas net te sneeuwen , maar voorlopig nog te warm.
Gelukkigquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:43 schreef cherrycoke het volgende:
wolkenlijn breekt helemaal open op de radar, dit gaat niets worden.
Je snapt hoe koufronten werken?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:43 schreef cherrycoke het volgende:
wolkenlijn breekt helemaal open op de radar, dit gaat niets worden.
Inmiddels de eerste vlukjes zien dwarrelenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Je hebt meestal bij sneeuw eerst een stuk valse echo waarbij de intensiteit te laag is en verdampt voordat de grond bereikt wordt
Gewoon sneeuw dat voor het front uit wordt geduwd, onderweg smelt en weer wordt opgepikt door het frontquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Je hebt meestal bij sneeuw eerst een stuk valse echo waarbij de intensiteit te laag is en verdampt voordat de grond bereikt wordt
SOON.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Hier nog NIKS.
En Rutte doet NIETS.
@:zipportal
De een wil sneeuw, de andere een hittegolf...quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:13 schreef cherrycoke het volgende:
gelijk juichen bij 40'ers alleen als jullie je airco's inleveren
Of thundersnow in de nacht?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:08 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De een wil sneeuw, de andere een hittegolf...
Als ik iets wil dit jaar dan is het onweer in de nacht.
Ok.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:13 schreef cherrycoke het volgende:
gelijk juichen bij 40'ers alleen als jullie je airco's inleveren
QFTquote:
Duurt ff voordat de sneeuw de grond bereiktquote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:18 schreef Ebinas het volgende:
Volgens de buienradar zou het bij mij moeten sneeuwen.
Niets, noppes, nada.
Als het regen was geweest dan had het wel geklopt natuurlijk
Dan is het wel hele lichte sneeuw, het wil maar niet naar benedenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:21 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Duurt ff voordat de sneeuw de grond bereikt
quote:
Denk dat het echt tegen gaat vallen.. of het moet vanavond nog gaan intensiveren als de temperatuur daaltquote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:26 schreef byah het volgende:
Sneeuw, maar niets blijft liggen, nog steeds 2 graden aan de kust
Stuur door, stuur doorquote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:35 schreef Starhopper het volgende:
Vlokken worden langzaam aan groter en het begint wit te worden
Yeahhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:39 schreef Nattekat het volgende:
Blijft liggen, en het gaat alleen maar harder sneeuwen.
Ieder jaar hetzelfde met die ongeduldigheidquote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:36 schreef junkiexp het volgende:
Heb ff geduld joh, alles moet afkoelen en dan blijft het straks echt wel liggen.
En het gaat een paar uur lang sneeuwen dus het komt echt goed.
Laten we eerlijk zijn, 2-4 cm is natuurlijk ook maar weinig. Is 2-4 mm regenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:41 schreef Ivy_Mike het volgende:
Hier in Breezand sneeuwt wat wal lichtjes inmiddels.
Maar als ik op de radar kijk dan stelt het wat amper voor, voor de hoeveelheid gaat vallen
Blijft nog niet op de grond liggen, alleen auto's en daken, geduldquote:
?quote:
JAaaaa super mooiquote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:49 schreef Ebinas het volgende:
Gestaag gaat het harder sneeuwen (en waaien volgens mij)
Maar het blijft nog niet liggen
Het is dan ook SNILquote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:57 schreef TLC het volgende:
Ik zie nog alleen sneeuw als ik het op google in typ
Oh oke.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:00 schreef Tjacka het volgende:
NIKS BLIJFT LIGGEN
WE WORDEN BLIJ GEMAAKT MET EEN DOOIE MUS
Ga lekker janken in VBL ofzo.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:00 schreef Tjacka het volgende:
NIKS BLIJFT LIGGEN
WE WORDEN BLIJ GEMAAKT MET EEN DOOIE MUS
Geduldquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry had gewoon iets meer gehoopt dan natte sneeuw
5. Het is allemaal bruine drab!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:07 schreef Blik het volgende:
De emotie fases met sneeuwval:
1. Het verpietert!
2. Het zou hier al 15 min moeten sneeuwen, maar er valt niks
3. Het blijft niet liggen
4. Het is te weinig
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:10 schreef Blues het volgende:
Bloemendaal![]()
Balkon:
[ afbeelding ]
Tuin:
[ afbeelding ]
Heb een kleine snilpop gemaaktquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:21 schreef junkiexp het volgende:
Gaat lekker hier in Zuid Holland, straat heeft er een beetje moeite mee maar op de rest blijft alles liggen.
En het is prima plaksneeuw
Nee, valt zwaar tegen. Ik had om deze tijd toch minstens een cm of vijf willen zien liggenquote:
Ik ben ook een half uurtje ongeveer in de maling genomen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:32 schreef Tyr80 het volgende:
Volgens buienradar zitten we er middenin, zie niks.
Ja het duurt een half uur voordat de sneeuw de grond raakt.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ben ook een half uurtje ongeveer in de maling genomen.
Maar ineens, begon het dan toch
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:40 schreef Starhopper het volgende:
Op het schuurdak van de buren een paar huizen verderop is geen snil te zienZal ik aanbellen en vragen of ze een wietplantage hebben?
![]()
👍quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:40 schreef Starhopper het volgende:
Op het schuurdak van de buren een paar huizen verderop is geen snil te zienZal ik aanbellen en vragen of ze een wietplantage hebben?
![]()
Ik zeg doen. Meteen even live uitzenden op YT.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:40 schreef Starhopper het volgende:
![]()
In het gras sleeënquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:51 schreef Dagoduck het volgende:
Ze sleeën hier al van de dijk af.
[ afbeelding ]
Foto van fb gejat
Dit kunnen ze 365 dagen per jaar op deze manier doen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:51 schreef Dagoduck het volgende:
Ze sleeën hier al van de dijk af.
[ afbeelding ]
Foto van fb gejat
Je onderschat de stroefheid van gras.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit kunnen ze 365 dagen per jaar op deze manier doen.
Ok, mits het geregend heeft.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je onderschat de stroefheid van gras.
Nopequote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:09 schreef kruidnageltje het volgende:
Midden lijkt het meeste te krijgen gezien aangroei aan de achterzijde van het front
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:26 schreef Djeez het volgende:
Hier in Assen weer helemaal niks, beetje jammer. Normaal staat Assen altijd fier bovenaan als het gaat om neerslagcijfers, maar nu blijft het droog. Uiteraard
Nu inmiddels wel toch, hier wel in ieder gevalquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:26 schreef Djeez het volgende:
Hier in Assen weer helemaal niks, beetje jammer. Normaal staat Assen altijd fier bovenaan als het gaat om neerslagcijfers, maar nu blijft het droog. Uiteraard
Geen idee waar jij woont, maar in Marsdijk in Assen geen sneeuwquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nu inmiddels wel toch, hier wel in ieder geval
Ik woon een 20 minuten verderop richting het zuidwesten, hier lichte sneeuw. Blijft niet liggen tot nu toequote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:44 schreef Djeez het volgende:
[..]
Geen idee waar jij woont, maar in Marsdijk in Assen geen sneeuw
Nou hier in oost Brabant valt het erg tegen. Als je met een scheermesje over de stoep gaat kun je met moeite een lijntje maken..quote:
Klopt, ik was er al op voorbereid dat er amper iets zou vallen. Er ligt zelfs meer zout dan sneeuwquote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:16 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Nou hier in oost Brabant valt het erg tegen. Als je met een scheermesje over de stoep gaat kun je met moeite een lijntje maken..
Denk dat de dooi die volgt er hard in hakt en dat morgenmiddag alle sneeuw vrijwel verdwenen is.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:17 schreef Pvt.Webster het volgende:
In het zuidwesten is het alweer boven 0?
Kan nog wel lang net onder het vriespunt blijven. Vooral in het noorden en oosten.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:18 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Denk dat de dooi die volgt er hard in hakt en dat morgenmiddag alle sneeuw vrijwel verdwenen is.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Klopt niet. Twente heeft 0,5 mm snil.
Echt hè. Ik ben blij dat ik zo goed gewaarschuwd ben van te voren. Honderden meteorologen en dan ditquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:51 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Echt hè. Ik ben blij dat ik zo goed gewaarschuwd ben van te voren. Honderden meteorologen en dan dit
Prutsers.
De zuidwester gaat vanaf morgen weer aan, en dat blijft ie ook nog wel een paar weken aangezien de kou niet zover oostelijk van ons zit.quote:Op zondag 17 januari 2021 01:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik zal de volgende keer wel weer de zure maar realistische Nattekat spelen. Dat dit ging gebeuren had iedereen wel kunnen verwachten.
Nou geniet ervan.quote:Op zondag 17 januari 2021 01:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik zal de volgende keer wel weer de zure maar realistische Nattekat spelen. Dat dit ging gebeuren had iedereen wel kunnen verwachten.
Dit was idd wel héél erg een gevalletje "aaaand it's gone"quote:
Leuke foto Dickiequote:Op zondag 17 januari 2021 09:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit was idd wel héél erg een gevalletje "aaaand it's gone"
Heb gisteravond wel in de tuin snel een passende foto kunnen schieten toen ik een drankje uit de vriezer haalde
[ afbeelding ]
De modellen klopten toch gewoon? Hele land sneeuw, het meeste in belgie en zuiden van nederlandquote:Op zondag 17 januari 2021 10:30 schreef Jor_Dii het volgende:
Is er ergens wel echt volgens de modellen sneeuw gevallen?
Nee joh, op de meeste plaatsen was het net wit maar absoluut geen 3cm en sommige plaatsen aan de oostkant hebben 0cm. Hier ook net 1cm.quote:
En dat zat ook in de modellen. Hoe verder naar het oosten, des te minder de intensiteit. Tja, het kan altijd iets meer of minder uitvallen. Met sneeuw is dat altijd lastig. De modellen zaten met dit sneeuwgebied aardig goed hoor! Je kan niet verwachten dat ze op de seconde en mm nauwkeurig zijn.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:10 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nee joh, op de meeste plaatsen was het net wit maar absoluut geen 3cm en sommige plaatsen aan de oostkant hebben 0cm. Hier ook net 1cm.
Het oosten kreeg juist meer sneeuw omdat het 's nachts viel. Hier aan de kust duurde het het hele front voordat het een beetje op de grond bleef liggen, en het heeft ook niet echt stevig gesneeuwd.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:24 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En dat zat ook in de modellen. Hoe verder naar het oosten, des te minder de intensiteit. Tja, het kan altijd iets meer of minder uitvallen. Met sneeuw is dat altijd lastig. De modellen zaten met dit sneeuwgebied aardig goed hoor! Je kan niet verwachten dat ze op de seconde en mm nauwkeurig zijn.
quote:Op zondag 17 januari 2021 13:03 schreef tralalala het volgende:
Wintermensen hebben hun plezier weer ruimschoots gehad, op naar de lente.
Het bleef beter liggen ja maar naar het oosten toe ging ook de intensiteit er uitquote:Op zondag 17 januari 2021 13:17 schreef Nattekat het volgende:
Het oosten kreeg juist meer sneeuw omdat het 's nachts viel.
In het westen was er ook amper intensiteitquote:Op zondag 17 januari 2021 13:36 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Het bleef beter liggen ja maar naar het oosten toe ging ook de intensiteit er uitKijk maar naar de sneeuwhoogte kaarten.
Dan weet jij wel wat er voor het oosten nog overbleefquote:Op zondag 17 januari 2021 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In het westen was er ook amper intensiteit
Genoeg om een dek te vormen op sommige plekkenquote:Op zondag 17 januari 2021 13:44 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dan weet jij wel wat er voor het oosten nog overbleef
....van 1cmquote:Op zondag 17 januari 2021 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Genoeg om een dek te vormen op sommige plekken
Hier een lekker zonnetje hoor... om even in @bloodymary modus te pratenquote:Op zondag 17 januari 2021 14:25 schreef Djeez het volgende:
Wat een regen vandaag! Een voorproefje van wat ons de komende weken te wachten staat, want iedere dag forse regenval
Primaquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Er was een cm of 3 voorspeld. Wat is uitgekomen.
Stiekem reclame maken.quote:Op zondag 17 januari 2021 09:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit was idd wel héél erg een gevalletje "aaaand it's gone"
Heb gisteravond wel in de tuin snel een passende foto kunnen schieten toen ik een drankje uit de vriezer haalde
[ afbeelding ]
Lekker man. Ja eigenlijk zou ik een gratis flesje moeten krijgen voor zo'n reclamefoto he?quote:Op zondag 17 januari 2021 15:30 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Stiekem reclame maken.
Ik heb het gisteravond ook op.
De hele tijd zitten te miepen over kou en dan dat spul drinkenquote:Op zondag 17 januari 2021 16:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Lekker man. Ja eigenlijk zou ik een gratis flesje moeten krijgen voor zo'n reclamefoto he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
quote:Op maandag 18 januari 2021 11:06 schreef xpompompomx het volgende:
Kamperen in de sneeuw afgelopen zaterdag:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is dit?
Uhm, okequote:Op maandag 18 januari 2021 11:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
In Nederland, in mijn eigen bos
Waar zit ik te miepen over kou? De enige die onlangs zat te miepen dat er niet genoeg sneeuw was gevallen ben jij.quote:Op maandag 18 januari 2021 10:55 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
De hele tijd zitten te miepen over kou en dan dat spul drinken![]()
Koffie.quote:Op maandag 18 januari 2021 12:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat staat er voor lekkers op het vuur?
Ja, het wensenlijstje stopt hier ook niet bij een bosje. Maar toch, bij die foto moest ik direct denken aan Red Dead Redemption 2.quote:
Ja, zo spannnend is dat niet in Nederland hè.quote:Op maandag 18 januari 2021 12:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Doe je zoiets in je uppie? Een echte survivalaar?
Ik heb dat eens in de Pyreneeën gedaan in de sneeuw. Elke dag een ander bivak. 1 daarvan was in de sneeuw. Een ander was o.a alleen met natuurlijke materialenquote:Op maandag 18 januari 2021 12:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Doe je zoiets in je uppie? Een echte survivalaar?
Nicequote:Op maandag 18 januari 2021 12:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, het wensenlijstje stopt hier ook niet bij een bosje. Maar toch, bij die foto moest ik direct denken aan Red Dead Redemption 2.
[ afbeelding ]
In de Ardennen kan dat nog wel maar weet niet of dat daar mag?quote:Op maandag 18 januari 2021 12:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, zo spannnend is dat niet in Nederland hè.Echt koud/hoog/warm/afgelegen is het hier toch niet, gevaarlijke wilde dieren zijn er niet en de kans dat je beschoten wordt door rebellen is ook afwezig.
Gevaarlijke wilde dieren is dan ook meer iets voor uit een filmquote:Op maandag 18 januari 2021 12:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, zo spannnend is dat niet in Nederland hè.Echt koud/hoog/warm/afgelegen is het hier toch niet, gevaarlijke wilde dieren zijn er niet en de kans dat je beschoten wordt door rebellen is ook afwezig.
Ik weet.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Gevaarlijke wilde dieren is dan ook meer iets voor uit een filmook in bijvoorbeeld Zweden en de Karpaten kan je probleemloos kamperen, met natuurlijk een paar basisregels.
Alleen voor ijsberen zeker?quote:Op maandag 18 januari 2021 15:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik weet.
Heb ook wel trektochten gemaakt op Spitsbergen, dat is wat spannender. Niks gebeurd natuurlijk, maar het vervelende is dat je dan om beurten wacht moet lopen terwijl de rest slaapt.
Uh ja zoals altijd.quote:Op maandag 18 januari 2021 08:20 schreef INViCTuS het volgende:
Nou, deze maand blijft het herfst en laat de winter het afweten.
Even nieuw account aanmaken om een extra like te geven.quote:
Die zitten meer in het Canadese deel van het Noordpoolgebied. Spitsbergen heeft vooral rendieren, poolvossen en ijsberen.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:32 schreef Elan het volgende:
Misschien had je ook wolven daar toch
Laat maar zitten ook.
Krijg steeds meer zin in lente door dit weerquote:Op dinsdag 19 januari 2021 07:12 schreef DemonRage het volgende:
Lekker nat buiten = lekker binnen zit weer.
Tsjaaquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:04 schreef Frutsel het volgende:
als al dit water nu gewoon als sneeuw was gevallen
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:04 schreef Frutsel het volgende:
als al dit water nu gewoon als sneeuw was gevallen
Donderdag nog meer windquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
Toeters, wat een wind. Je waait op de fiets weer bijna de berm in.
En nog geen zonuren in de knip.quote:
Is ook niet meer interessant.quote:
Juist daarom relevant. Effe flinke stappen maken omdat de jaargemiddelden over de laatste 30 jaar gaan en niet de komende 10 jaar over 1990-2020quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is ook niet meer interessant.
Wanneer Den Helder nu zonnigste plaats in 2021 pakt zeggen Vlissingen en Stavoren "Ja, maar wij zijn lekker zonnigste plaats over afgelopen 30 jaar nanananana".
Klopt, maar waarschijnlijk loopt Vlissingen/Stavoren alleen maar verder uit de komende 10 jaar. Klimaatverandering alles. Dit gaat nooit meer goedkomen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Juist daarom relevant. Effe flinke stappen maken omdat de jaargemiddelden over de laatste 30 jaar gaan en niet de komende 10 jaar over 1990-2020
Den Helder afgraven en wat verder op zee leggen een idee?quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt, maar waarschijnlijk loopt Vlissingen/Stavoren alleen maar verder uit de komende 10 jaar. Klimaatverandering alles. Dit gaat nooit meer goedkomen.
Tijd voor een opstand! Revolutie!
Nou nou, zijn juist net weer een beetje aan het opbouwen na de oorlog.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Den Helder afgraven en wat verder op zee leggen een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |