Ja inderdaad, er is echt geen enkele kans dat VVD aankomende verkiezingen niet als grootste partij in het kabinet komtquote:
Joh.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij gaat nergens heen hoor, gewoon demissionair door, voor de coronadingen business as usual
En in Maart weer als grootste uit de bus.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij gaat nergens heen hoor, gewoon demissionair door, voor de coronadingen business as usual
Ruttegodquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja inderdaad, er is echt geen enkele kans dat VVD aankomende verkiezingen niet als grootste partij in het kabinet komt
Daarom treden ze ook af. Verkiezingstechnisch gewoon het slimst.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
En in Maart weer als grootste uit de bus.
Deze val heeft eigenlijk 0 waarde.
Terug in een missionair kabinet, ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij zei 'in maart weer terug', alsof hij t/m maart van het toneel verdwijnt.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:38 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk zet iemand een tackle op Fredsj Grapperhont en zijn werparm breekt.
Als iemandquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als iemand die op FvD gestemd heeft. (lol)
Als iemandquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als iemand die op FvD gestemd heeft. (lol)
Ziedend!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit had maxi-mus al aangepast. Je bent dus mokertraag.
Gaan zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:42 schreef Zipportal het volgende:
Gaan zijn jullie wel eens naar de koning?
~ @:monkyyy
Stemmen is voor boomers. De meeste stemmen gelden toch al niet meer. Die salarisverhoging voor de zorg kwam er ook niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:42 schreef Coco het volgende:
Maar het gaat er trouwens om dat je NU niet op VVD gaat stemmen.
Ik ga zeker niet op FvD stemmen.
Jij noemt mensen idioten terwijl je zelf op FvD hebt gestemd. Dat is een beetje raar.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:42 schreef Coco het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:42 schreef Coco het volgende:
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij noemt mensen idioten terwijl je zelf op de FvD hebt gestemd. Dat is een beetje raar.
all PVVquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:45 schreef Coco het volgende:
Je bent zeker ook iemand die all PVV stemmers idioten vindt.
Dat doe ik niet, alleen als er om gevraagd werd.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom liep je dat hier dan elke keer te verkondigen? Dat is ook wel frappant gedrag.
Nee?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:45 schreef Coco het volgende:
Je bent zeker ook iemand die alle PVV stemmers idioten vindt.
En toen zei je elke keer FvD dus wat is het nou?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, alleen als er om gevraagd werd.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En toen zei je elke keer FvD dus wat is het nou?
Die viruswappie begon toch een politieke partij?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:47 schreef Caland het volgende:
Is er eigenlijk een partij buiten FVD die vindt dat alle kroegen open moeten?
Ik vraag dit voor @:wateropmars en mij.
Code Oranje.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:47 schreef Caland het volgende:
Dat is helemaal niet raar.quote:
Groenlinks en PvdAquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:47 schreef Caland het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die viruswappie begon toch een politieke partij?
Ah ok, misverstand dan inderdaad my bad.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet raar.
Jij leest het als dat ik helemaal niet gestemd heb op ze.
Ik zou zelfs nog eerder op Geertje dan op Yasser stemmen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Groenlinks en PvdA
Google dit maar niet, je kan mij op mijn woord vertrouwen.
Maar inderdaad, niet allen zijn idioten. Dat is gechargeerdquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah ok, misverstand dan inderdaad my bad.![]()
Blijft een debiel statement maar goed.
Waar ga jij op stemmen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar inderdaad, niet allen zijn idioten. Dat is gechargeerd
Ik zou op allebei nooit stemmen, maar allebei worden toch nooit premier lolquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou zelfs nog eerder op Geertje dan op Yasser stemmen.
Erg jammer, die oude poll functie werkt niet meer goed.quote:
Je kan alle tekst bewaren, dan pleur ik het hele topic weg en open je hem opnieuw?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg jammer, die oude poll functie werkt niet meer goed.
Nou ja ik had zelf met mijn lepra handen niet op invoeren moeten drukken maar op preview.
Nee joh, dank voor het meedenken maar zo belangrijk is dat polletje niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan alle tekst bewaren, dan pleur ik het hele topic weg en open je hem opnieuw?
HET IS LETTERLIJK 2 TELLEN WERKquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee joh, dank voor het meedenken maar zo belangrijk is dat polletje niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, wie?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:07 schreef Zipportal het volgende:
Hep user @:Charrell dat kind al uitgepoept?
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:07 schreef Scrummie het volgende:
Een like van Gurley
Sorry Gurley, ik ga niet echt op GL stemmen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HET IS LETTERLIJK 2 TELLEN WERKDe piano van Baudet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Mei meen ikquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:07 schreef Zipportal het volgende:
Hep user @:Charrell dat kind al uitgepoept?
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HET IS LETTERLIJK 2 TELLEN WERKOk, doe maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het kan de VVD stemmer geen snars interesseren, dat gewauwel met uitkeringen. Rutte pakt gewoon 10 zetels erbij.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:42 schreef Zipportal het volgende:
Gaan zijn jullie wel eens naar de koning?
~ @:monkyyy
Waren ook een hoop buitenlanders.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het kan de VVD stemmer geen snars interesseren, dat gewauwel met uitkeringen. Rutte pakt gewoon 10 zetels erbij.
RUTTED
Die zit al te regeren sinds 2010.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het kan de VVD stemmer geen snars interesseren, dat gewauwel met uitkeringen. Rutte pakt gewoon 10 zetels erbij.
RUTTED
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Laat me raden; Nederland doet het helemaal verkeerd, ze moeten naar Itali kijken?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:30 schreef Wereldgozer het volgende:
@:bianconeri heeft de weg naar POL gevonden. Genot.
Oh vanwege die pollquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM kan beter stoppen met drinken.
Forumbeestquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM kan beter stoppen met drinken.
Ja die tweet verscheen ook pas toen hij al 30 seconden oud wasquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:36 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ren is zeer langzaam.
[ afbeelding ]
Ik heb net noten op ( macadamia mix) en ga nu thee zettenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:39 schreef Caland het volgende:
Ik ga nog even een ondeugend bakje koffie zetten @:ggmm @:jojoortje @:buitendam
macademiagodenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb net noten op ( macadamia mix) en ga nu thee zetten
mixen houd ik niet van behalve als het vrouwen zijn danquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb net noten op ( macadamia mix) en ga nu thee zetten
Vind die afwisseling juist wel lekker ( qua noten)quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
mixen houd ik niet van behalve als het vrouwen zijn dan
Is zodat ze er goedkope pinda's bij kunnen doenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
mixen houd ik niet van behalve als het vrouwen zijn dan
er is er altijd eentje die je het lekkerst vindtquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vind die afwisseling juist wel lekker ( qua noten)
ook datquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is zodat ze er goedkope pinda's bij kunnen doen
Ik volg hem ook niet en ik krijg elke dag een like van hemquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:02 schreef Scrummie het volgende:
Verdorie, ik was wat laat en direct ben ik geen vriend van Fes (of misschien moet ik hem ook gaan volgen).
Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik volg hem ook niet en ik krijg elke dag een like van hem
Nee ik denk dat hij jou gewoon niet moet.
Scrummiegod natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:06 schreef GGMM het volgende:
Opzich is dat niet heel gek natuurlijk
Als ik zou moeten kiezen tussen Fes en Scrummie is de keuze ook snel gemaakt.
Doe een keer iets gezondsquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet maat.
Suggesties??
Als die drie keer stront moet afvegen rent ze gillend weg.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
Wat een schatje en fantastisch persoon @:caland
Els gaat billen vegen allen!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
Wat doe je hatelijk zegquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:12 schreef Caland het volgende:
Maar wel een stapje omhoog, van kaasmeisje bij de jumbo naar billen afvegen van bejaarden.
Al had ze vast gehoopt dat ze zich definitief bij Tsjerry erin had gelikt inmiddels, maar die is blijkbaar dus niet compleet achterlijk.
Ik ben nog steeds erg verdrietig dat EvaVlaar mij blokkeertquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:17 schreef GGMM het volgende:
Els heeft mij geblokkeerd
Net nu ik overtuigd ben dat ze toch wel lief is
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
caland wordt een beetje onzeker van sterke vrouwen!
Awhquote:
Geen idee, ik ga bij m'n ouders eten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet maat.
Suggesties??
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:20 schreef 3rr0r het volgende:
Die twee doden in de garagebox in Amsterdam, dat was geen misdrijf zegt de politie.
Nou, leuke plek om jezelf van kant te maken.
plus 2 vaccinaties minder, het zijn de kleine dingen die het doenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:20 schreef 3rr0r het volgende:
Die twee doden in de garagebox in Amsterdam, dat was geen misdrijf zegt de politie.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
plus 2 vaccinaties minder, het zijn de kleine dingen die het doen
dat lollige kan je wel weglatenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:39 schreef GGMM het volgende:
Typisch heeft een site met lollige meme's ontdekt .
Ik stoor mij ontzettend aan de spatie tussen ontdekt en de punt .quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:39 schreef GGMM het volgende:
Typisch heeft een site met lollige meme's ontdekt .
Dan pas ik dat even aan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik stoor mij ontzettend aan de spatie tussen ontdekt en de punt .
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:20 schreef 3rr0r het volgende:
gmquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:39 schreef GGMM het volgende:
Typisch heeft een site met lollige meme's ontdekt.
Dan zitten ze daar met deze bagger.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:47 schreef Caland het volgende:
Geef @:atypisch eens een unban @:ggmm
Hij begint een beetje raar te doen
eensquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:47 schreef Caland het volgende:
Geef @:atypisch eens een unban @:ggmm
Hij begint een beetje raar te doen
btc weer down.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
eens
hoeveel handtekeningen heeft de petitie al?
Aangenomen in de ouderenzorg en ze mag een opleiding doen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
Leukquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn tweet richting Tjerrie is een groot succes.
Ja ik ga ondanks dat ik morgenmiddag moet werken erg lekker het weekend in. Straks patat eten. @Drizzt_DoUrdenquote:
Ik was nummer 100quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn tweet richting Tjerrie is een groot succes.
Jouw tijd komt ook wel weer.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:56 schreef Caland het volgende:
Ik was de 113e
Het zijn natuurlijk niet de 300+ likes die ik laatst had maar alsnog gewoon een mooi aantal natuurlijk.
Nah, Den Ouden zat er die is altijd wel realistisch.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hebben hunnie er nog wat vertrouwen in voor zondag?
Douchen, met je bloedkop.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah, Den Ouden zat er die is altijd wel realistisch.
Nee jij dan met je fok dagbesteding. Walgelijk ditquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aangenomen in de ouderenzorg en ze mag een opleiding doen?![]()
Dat geldt voor letterlijk iedereen die dat wil (en verder niets kan)
Ik had vandaag een lekker dagje vrij. Toch mezelf nog even nuttig gemaakt door het internet te fixen bij mijn zus thuis (geen pics)quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij dan met je fok dagbesteding. Walgelijk dit
Het is dat ik NU eindelijk weekend heb
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
@:afcniels vandaag 3 nieuwe stemmers voor Splinter geworden via de Cupmaat stemwijzer
Ik heb deze week 63x3 asfaltboringen + fundatie onderzoek verricht en ben nu zo moe dat zelf het weekend mij niet kan boeien.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had vandaag een lekker dagje vrij. Toch mezelf nog even nuttig gemaakt door het internet te fixen bij mijn zus thuis (geen pics)
Morgen wel werreke.
Geeneens een grap. Het voordeel van met ietwat simpelere mensen werkenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Goed bezig, politiek dier dat je bent.
Dan is dat een welverdiend drankje dunkt mij, geniet ervan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb deze week 63x3 asfaltboringen + fundatie onderzoek verricht en ben nu zo moe dat zelf het weekend mij niet kan boeien.
Derhalve ga ik mijn kop er straks afzuipen.
Femke Merel zal je eeuwig dankbaar zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geeneens een grap. Het voordeel van met ietwat simpelere mensen werken
(Net als ikzelf dus aangezien het ook mijn motivatie is)
@JR-Style-93 wil wel ondeugend kontplassen met Femke.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
@:afcniels vandaag 3 nieuwe stemmers voor Splinter geworden via de Cupmaat stemwijzer
Ga ik ook doen. Wat ga ik weer fantastisch slecht zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan is dat een welverdiend drankje dunkt mij, geniet ervan.
Ik ga nog even genieten van de KK-divisie en dan een potje dartsen met vrienden.
Dat is toch een stuk lastiger dan dat het eruit ziet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga ik ook doen. Wat ga ik weer fantastisch slecht zijn.
Het doen is daarentegen best leuk (met bier) en het kijken nietquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is toch een stuk lastiger dan dat het eruit ziet.
Ik vind het altijd wel vermakelijk (met bier).quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het doen is daarentegen best leuk (met bier) en het kijken niet
matrasneuken genotquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:JR-Style-93 wil wel ondeugend kontplassen met Femke.
ik weet nog niet wat splinter isquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flinke kussens, stem Splinter.
Erg jammer dat je hier nu niet op kunt reageren, al zal dat gelijk de volgende blokkering opleveren.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Awh
Ze probeert ook echt de sterkte vrouw met een mening te zijn.
Wat KUT dat ze mij geblokkeerd heeft
Ik durf haar niet meer te berichten nadat ik een simp genoemd werd.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Erg jammer dat je hier nu niet op kunt reageren, al zal dat gelijk de volgende blokkering opleveren.
[ twitter ]
Laat je niet tegenhouden LR! Als het mis gaat kom ik ook voor jou in actie.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf haar niet meer te berichten nadat ik een simp genoemd werd.
Fipo gezet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:33 schreef Zipportal het volgende:
DRT / Vrijdag 22 januari om 20:00 live Q&A met Jacques Nieuwlaat!
De nieuwe JR tekening is uit!!!!!!!!!!!!!
Ach, ze heeft in ieder geval nog niet tegen je gezegd dat je niet helemaal barkie bent.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf haar niet meer te berichten nadat ik een simp genoemd werd.
Leuk initiatiefquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:33 schreef Zipportal het volgende:
DRT / Vrijdag 22 januari om 20:00 live Q&A met Jacques Nieuwlaat!
De nieuwe JR tekening is uit!!!!!!!!!!!!!
Zie edit.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk initiatief
Jammer dat @:scrummie zich weer als een mongool moet gedragen
Oh ik dacht het zo'n topic was dat je nu vragen kon stellen en dat hij ze dan volgende week gaat beantwoorden.quote:
Ik waardeer dat je mijn rug hebt maar ik geloof niet dat je mij kunt helpen tegen de online haters.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:37 schreef Scrummie het volgende:
Je kan merken dat ik de OP niet echt heb gelezen.
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh ik dacht het zo'n topic was dat je nu vragen kon stellen en dat hij ze dan volgende week gaat beantwoorden.
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien ( la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:
Graag gedaan maatquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor de like op Twitter
Dus ik denk dat zal wel op Twitter zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik waardeer dat je mijn rug hebt maar ik geloof niet dat je mij kunt helpen tegen de online haters.
Je bent erg opzoek naar een likequote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien ( la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat je niet tegenhouden LR! Als het mis gaat kom ik ook voor jou in actie.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag gedaan maat
Ik kon dit bericht niet helemaal plaatsen:
[..]
Dus ik denk dat zal wel op Twitter zijn.
Dat was niet zo, maar ik zag toen die andere tweet die @:onlogisch geen like heeft gegeven ondanks dat je voor hem speciaal die foto hebt gemaakt.
Nou, als er zoiets onrechtvaardigs plaatsvindt grijp ik in.
Dat had betrekking op deze post in combinatie met zijn zichtbare falen hier.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat je niet tegenhouden LR! Als het mis gaat kom ik ook voor jou in actie.
Ik snap het nuquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat had betrekking op deze post in combinatie met zijn zichtbare falen hier.
Heeft Els je alweer in haar hart gesloten, of kotst haar hart nog steeds van je?quote:
Die bemiddeling van @Scrummie heeft NIKS geholpenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft Els je alweer in haar hart gesloten, of kotst haar hart nog steeds van je?
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die bemiddeling van @:scrummie heeft NIKS geholpen
Nou nou nou nou nouquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Erg jammer dat Sander de Kramer nog ademt. @:wereldgozer
DUMMIEquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh ik dacht het zo'n topic was dat je nu vragen kon stellen en dat hij ze dan volgende week gaat beantwoorden.
Neemt niet weg dat jij gewoon aanwezig bent dan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb de OP inmiddels gelezen, misschien moet jij dat ook eens doen.
HELEMAAL NIETquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat jij gewoon aanwezig bent dan.
wel verdommequote:Op maandag 11 januari 2021 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier roddelen we niet.
@:Skysherrif
Leonard en jij zijn echt beste maatjes, fijn om te zien.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:17 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen minsen. Kijk uit voor ironie. Dat kan tot een ban leiden. Bedankt voor je lieve PB leonard.
Welkom terug, Tong.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:17 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen minsen. Kijk uit voor ironie. Dat kan tot een ban leiden. Bedankt voor je lieve PB leonard.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 07:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welkom terug, Tong.
Hoe was het in de FOK gevangenis?
Ik zie dat jij een goede verstandhouding hebt met Tong.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 07:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welkom terug, Tong.
Hoe was het in de FOK gevangenis?
NSBer gespot.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 08:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zie dat jij een goede verstandhouding hebt met Tong.
Bij misdragingen zal ik nu ook naar jou kijken.
4 pratto 2 berghuisquote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
NSBer gespot.
Ik verheug me op de 6-0 morgen![]()
Denk je echt dat het zo erg wordt? Ik denk niet dat Feyenoord er 6 maakt hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
NSBer gespot.
Ik verheug me op de 6-0 morgen![]()
Ik ben niet gevraagd. Erg teleurstellend. En ik rij nog wel motor.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:33 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ich-zorgen~a194efd2/
#Tilburged
@:Lenny_Leonard
Capo Keesquote:Ook de man die zich in een buiten het Willem II-stadion ‘capo dei tifosi’ laat noemen, behoort tot de verdachten. ‘Capo Kees’ is de man die voorop gaat bij de corteo’s: supportersoptochten door de stad. Dat zijn geen geruisloze evenementjes: op 21 december 2019 liepen bijna tweeduizend fans door de Heuvelstraat. Tijdens de thuiswedstrijden zweept de Capo anderhalf uur lang - en met tomeloze energie - de KingSide op.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk je echt dat het zo erg wordt? Ik denk niet dat Feyenoord er 6 maakt hoor
quote:
hij gaat ze wel maken tegen de Emmens etc.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Wel grappig dat ze weer eens zo'n verrassende aankoop hebben gedaan. Ik gun hem wel een paar doelpunten.
Probleem is dat ie amper scoort.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Wel grappig dat ze weer eens zo'n verrassende aankoop hebben gedaan. Ik gun hem wel een paar doelpunten.
Ja, zijn sterke punt was geloof ik hard lopen. Maar dit is wel de eredivisie.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Probleem is dat ie amper scoort.
Je dikke hoerenmoeder op een driewielerquote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Capo Kees
Willem II is echt af.
@:Caland Capo Kees![]()
Wow. Triggered.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder op een driewieler
Heel Tilburg is familie van elkaarquote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wow. Triggered.
Capo Kees familie van je?
1 voor allen,quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder op een driewieler
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Capo Kees
Willem II is echt af.
@:Caland Capo Kees![]()
JRgodquote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:43 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DRT banner is uit!!!
Darts
Misschien dat ik een VI Oranje bingo maak in de zomer tijdens het EK.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:03 schreef Zipportal het volgende:
VI verdient ook wel een DRT achtige OP. @:jr-style-93
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat ik een VI Oranje bingo maak in de zomer tijdens het EK.
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wow. Triggered.
Capo Kees familie van je?
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.
En al wordt je vraag niet behandeld, BOEIEND. Volgende keer beter. Denk maar eens beter na over een vraag die misschien WEL interessant genoeg is.
Nog los van alle trollen die hier volkomen onnodig de boel komen verzieken om het verzieken. Die mogen helemaal een tattoo van een triple 20 op hun strottehoofd krijgen.
Fok!Crew spant zich in om iets leuks gedaan te krijgen van een landelijk bekende topsporter, Wauw. Wees daar blij meeOf als je niks met de sport heb, wees er niet blij mee, maar lazer gewoon op. Zieken om het zieken, je verwacht het niet misschien, maar wordt NIET gewaardeerd, to put things nicely. Ga je beperkte tijd maar spenderen aan mensen die je wel waarderen en laat de liefhebbers hier met rust. Gajes.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent erg opzoek naar een like
Nou vooruit
Kom maar naar WKNquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:44 schreef Zipportal het volgende:
Boomerradio straks weer aan. @:onlogisch
Net nog even naar de boomerradio geluisterd.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:44 schreef Zipportal het volgende:
Boomerradio straks weer aan. @:onlogisch
Zou je Els raken?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net nog even naar de boomerradio geluisterd.
Goed verhaal wel.
https://www.nporadio1.nl/(...)euk-geen-zee-te-hoog
Heb je gisteravond nog wat geraakt?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bah wat seksistisch.
Maar na grondig onderzoek zeg ik ja zolang ze maar niet lacht.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bah wat seksistisch.
Maar na grondig onderzoek zeg ik ja zolang ze maar niet lacht.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je gisteravond nog wat geraakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |