Ja inderdaad, er is echt geen enkele kans dat VVD aankomende verkiezingen niet als grootste partij in het kabinet komtquote:
Joh.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij gaat nergens heen hoor, gewoon demissionair door, voor de coronadingen business as usual
En in Maart weer als grootste uit de bus.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij gaat nergens heen hoor, gewoon demissionair door, voor de coronadingen business as usual
Ruttegodquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja inderdaad, er is echt geen enkele kans dat VVD aankomende verkiezingen niet als grootste partij in het kabinet komt
Daarom treden ze ook af. Verkiezingstechnisch gewoon het slimst.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
En in Maart weer als grootste uit de bus.
Deze val heeft eigenlijk 0 waarde.
Terug in een missionair kabinet, ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij zei 'in maart weer terug', alsof hij t/m maart van het toneel verdwijnt.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:38 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk zet iemand een tackle op Fredsj Grapperhont en zijn werparm breekt.
Als iemandquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als iemand die op FvD gestemd heeft. (lol)
Als iemandquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als iemand die op FvD gestemd heeft. (lol)
Ziedend!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit had maxi-mus al aangepast. Je bent dus mokertraag.
Gaan zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:42 schreef Zipportal het volgende:
Gaan zijn jullie wel eens naar de koning?
~ @:monkyyy
Stemmen is voor boomers. De meeste stemmen gelden toch al niet meer. Die salarisverhoging voor de zorg kwam er ook niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:42 schreef Coco het volgende:
Maar het gaat er trouwens om dat je NU niet op VVD gaat stemmen.
Ik ga zeker niet op FvD stemmen.
Jij noemt mensen idioten terwijl je zelf op FvD hebt gestemd. Dat is een beetje raar.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:42 schreef Coco het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:42 schreef Coco het volgende:
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij noemt mensen idioten terwijl je zelf op de FvD hebt gestemd. Dat is een beetje raar.
all PVVquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:45 schreef Coco het volgende:
Je bent zeker ook iemand die all PVV stemmers idioten vindt.
Dat doe ik niet, alleen als er om gevraagd werd.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom liep je dat hier dan elke keer te verkondigen? Dat is ook wel frappant gedrag.
Nee?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:45 schreef Coco het volgende:
Je bent zeker ook iemand die alle PVV stemmers idioten vindt.
En toen zei je elke keer FvD dus wat is het nou?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, alleen als er om gevraagd werd.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En toen zei je elke keer FvD dus wat is het nou?
Die viruswappie begon toch een politieke partij?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:47 schreef Caland het volgende:
Is er eigenlijk een partij buiten FVD die vindt dat alle kroegen open moeten?
Ik vraag dit voor @:wateropmars en mij.
Code Oranje.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:47 schreef Caland het volgende:
Dat is helemaal niet raar.quote:
Groenlinks en PvdAquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:47 schreef Caland het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die viruswappie begon toch een politieke partij?
Ah okι, misverstand dan inderdaad my bad.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet raar.
Jij leest het als dat ik helemaal niet gestemd heb op ze.
Ik zou zelfs nog eerder op Geertje dan op Yasser stemmen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Groenlinks en PvdA
Google dit maar niet, je kan mij op mijn woord vertrouwen.
Maar inderdaad, niet allen zijn idioten. Dat is gechargeerdquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah okι, misverstand dan inderdaad my bad.![]()
Blijft een debiel statement maar goed.
Waar ga jij op stemmen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar inderdaad, niet allen zijn idioten. Dat is gechargeerd
Ik zou op allebei nooit stemmen, maar allebei worden toch nooit premier lolquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou zelfs nog eerder op Geertje dan op Yasser stemmen.
Erg jammer, die oude poll functie werkt niet meer goed.quote:
Je kan alle tekst bewaren, dan pleur ik het hele topic weg en open je hem opnieuw?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg jammer, die oude poll functie werkt niet meer goed.
Nou ja ik had zelf met mijn lepra handen niet op invoeren moeten drukken maar op preview.
Nee joh, dank voor het meedenken maar zo belangrijk is dat polletje niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan alle tekst bewaren, dan pleur ik het hele topic weg en open je hem opnieuw?
HET IS LETTERLIJK 2 TELLEN WERKquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee joh, dank voor het meedenken maar zo belangrijk is dat polletje niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, wie?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:07 schreef Zipportal het volgende:
Hep user @:Charrell dat kind al uitgepoept?
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:07 schreef Scrummie het volgende:
Een like van Gurley
Sorry Gurley, ik ga niet echt op GL stemmen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HET IS LETTERLIJK 2 TELLEN WERKDe piano van Baudet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Mei meen ikquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:07 schreef Zipportal het volgende:
Hep user @:Charrell dat kind al uitgepoept?
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HET IS LETTERLIJK 2 TELLEN WERKOkι, doe maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het kan de VVD stemmer geen snars interesseren, dat gewauwel met uitkeringen. Rutte pakt gewoon 10 zetels erbij.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:42 schreef Zipportal het volgende:
Gaan zijn jullie wel eens naar de koning?
~ @:monkyyy
Waren ook een hoop buitenlanders.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het kan de VVD stemmer geen snars interesseren, dat gewauwel met uitkeringen. Rutte pakt gewoon 10 zetels erbij.
RUTTED
Die zit al te regeren sinds 2010.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het kan de VVD stemmer geen snars interesseren, dat gewauwel met uitkeringen. Rutte pakt gewoon 10 zetels erbij.
RUTTED
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Laat me raden; Nederland doet het helemaal verkeerd, ze moeten naar Italiλ kijken?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:30 schreef Wereldgozer het volgende:
@:bianconeri heeft de weg naar POL gevonden. Genot.
Oh vanwege die pollquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM kan beter stoppen met drinken.
Forumbeestquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM kan beter stoppen met drinken.
Ja die tweet verscheen ook pas toen hij al 30 seconden oud wasquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:36 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Renι is zeer langzaam.
[ afbeelding ]
Ik heb net noten op ( macadamia mix) en ga nu thee zettenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:39 schreef Caland het volgende:
Ik ga nog even een ondeugend bakje koffie zetten @:ggmm @:jojoortje @:buitendam
macademiagodenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb net noten op ( macadamia mix) en ga nu thee zetten
mixen houd ik niet van behalve als het vrouwen zijn danquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb net noten op ( macadamia mix) en ga nu thee zetten
Vind die afwisseling juist wel lekker ( qua noten)quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
mixen houd ik niet van behalve als het vrouwen zijn dan
Is zodat ze er goedkope pinda's bij kunnen doenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
mixen houd ik niet van behalve als het vrouwen zijn dan
er is er altijd eentje die je het lekkerst vindtquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vind die afwisseling juist wel lekker ( qua noten)
ook datquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is zodat ze er goedkope pinda's bij kunnen doen
Ik volg hem ook niet en ik krijg elke dag een like van hemquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:02 schreef Scrummie het volgende:
Verdorie, ik was wat laat en direct ben ik geen vriend van Fes (of misschien moet ik hem ook gaan volgen).
Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik volg hem ook niet en ik krijg elke dag een like van hem
Nee ik denk dat hij jou gewoon niet moet.
Scrummiegod natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:06 schreef GGMM het volgende:
Opzich is dat niet heel gek natuurlijk
Als ik zou moeten kiezen tussen Fes en Scrummie is de keuze ook snel gemaakt.
Doe een keer iets gezondsquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet maat.
Suggesties??
Als die drie keer stront moet afvegen rent ze gillend weg.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
Wat een schatje en fantastisch persoon @:caland
Els gaat billen vegen allen!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
Wat doe je hatelijk zegquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:12 schreef Caland het volgende:
Maar wel een stapje omhoog, van kaasmeisje bij de jumbo naar billen afvegen van bejaarden.
Al had ze vast gehoopt dat ze zich definitief bij Tsjerry erin had gelikt inmiddels, maar die is blijkbaar dus niet compleet achterlijk.
Ik ben nog steeds erg verdrietig dat EvaVlaar mij blokkeertquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:17 schreef GGMM het volgende:
Els heeft mij geblokkeerd
Net nu ik overtuigd ben dat ze toch wel lief is
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
caland wordt een beetje onzeker van sterke vrouwen!
Awhquote:
Geen idee, ik ga bij m'n ouders eten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet maat.
Suggesties??
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:20 schreef 3rr0r het volgende:
Die twee doden in de garagebox in Amsterdam, dat was geen misdrijf zegt de politie.
Nou, leuke plek om jezelf van kant te maken.
plus 2 vaccinaties minder, het zijn de kleine dingen die het doenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:20 schreef 3rr0r het volgende:
Die twee doden in de garagebox in Amsterdam, dat was geen misdrijf zegt de politie.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
plus 2 vaccinaties minder, het zijn de kleine dingen die het doen
dat lollige kan je wel weglatenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:39 schreef GGMM het volgende:
Typisch heeft een site met lollige meme's ontdekt .
Ik stoor mij ontzettend aan de spatie tussen ontdekt en de punt .quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:39 schreef GGMM het volgende:
Typisch heeft een site met lollige meme's ontdekt .
Dan pas ik dat even aan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik stoor mij ontzettend aan de spatie tussen ontdekt en de punt .
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:20 schreef 3rr0r het volgende:
gmquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:39 schreef GGMM het volgende:
Typisch heeft een site met lollige meme's ontdekt.
Dan zitten ze daar met deze bagger.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:47 schreef Caland het volgende:
Geef @:atypisch eens een unban @:ggmm
Hij begint een beetje raar te doen
eensquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:47 schreef Caland het volgende:
Geef @:atypisch eens een unban @:ggmm
Hij begint een beetje raar te doen
btc weer down.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
eens
hoeveel handtekeningen heeft de petitie al?
Aangenomen in de ouderenzorg en ze mag een opleiding doen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
Leukquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn tweet richting Tjerrie is een groot succes.
Ja ik ga ondanks dat ik morgenmiddag moet werken erg lekker het weekend in. Straks patat eten. @Drizzt_DoUrdenquote:
Ik was nummer 100quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn tweet richting Tjerrie is een groot succes.
Jouw tijd komt ook wel weer.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:56 schreef Caland het volgende:
Ik was de 113e
Het zijn natuurlijk niet de 300+ likes die ik laatst had maar alsnog gewoon een mooi aantal natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |