Huh?quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:49 schreef JACM het volgende:
TT: Dat verstond ik ook tussen neus en lippen door
quote:
Dit. René zei hetquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jill en Rene net in de tube: Morgen komt een nieuwe, mag niet over gesproken worden.
is meestal zo als jemand vrijwillig gaatquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een nieuwe, en hoe weet Rene dat dan?
Ja met 2 handen onder water🤣🤣quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:50 schreef engine het volgende:
Jill en Rene gaan wel goed samen. Als in, kunnen elkaar helpen
Die is 2 uur weggeweest met els, niemand weet wat er gebeurd isquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een nieuwe, en hoe weet Rene dat dan?
bezetquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Els zit niet in de hottub, nou wat is er aan de hand
daan mag blijvenquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Daan in een nieuw badpak
Lijkt mij ook. Zo’n figuur drukt overal een negatieve stempel op.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch de indruk dat de sfeer wat beter sinds Theo eruit is
Vlaamse streamquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
Kijkt iedereen hier via videoland?
Ik welquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
Ja, tenzij je belg bent, dan via 4.be😉quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben NL-er en kijk via de Belgquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja, tenzij je belg bent, dan via 4.be😉
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Daan in een nieuw badpak
Snap jequote:Op donderdag 14 januari 2021 23:52 schreef magnaal het volgende:
Hottub roddelsessie, de grootste roddeltante komt er ook bij zitten..
Ah oké, wist niet dat 4 het uitzond in Belgiëquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja, tenzij je belg bent, dan via 4.be😉
ikquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
nog een paar dagenquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
quote:
Ik doe infiltratie, ssssstquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:53 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Overlopen naar het kamp van de belgen? Foei, billenkoek![]()
![]()
Dan gaan we naar de Saunaquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:55 schreef Shola het volgende:
Allemaal weer in de hot tub. Hoop dat die stiekem kapot gaat.
Nee ze spreekt over een gesprek wat ze hebben gehad. Waar ze zelf aan deelnam, wat over hen samen gingquote:
Die werkt niet.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan gaan we naar de Sauna
Goeie versprekingquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze vinden dat Liese niet meer maf drinken..
Het is feest vanavondquote:
Ze heeft een leuke en aanstekelijke lach!quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Leuk hè, die bulderlach van Liese.
Aike
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heerlijk toch! Zo 'n vrouw moet je hebbenquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Binnen een uur dronken? Hoe dan
Sommige mensen hebben datquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Binnen een uur dronken? Hoe dan
quote:
Ik vind het zo’n nare griet...quote:
Grapjas.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:01 schreef ChocoFan het volgende:
Wit badpak, hoe kan het dat je op die leeftijd niet weet dat als het nat wordt door gaat schijnen.
Of je weet het welquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:01 schreef ChocoFan het volgende:
Wit badpak, hoe kan het dat je op die leeftijd niet weet dat als het nat wordt door gaat schijnen.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heerlijk toch! Zo 'n vrouw moet je hebben
bizarquote:
Ja, waarschijnlijk wel, dan nog steeds een dikkequote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Grapjas.
Die wilt laten zien wat ze gekocht heeft
Gelijk het huis uit.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:02 schreef Juan_Roman het volgende:
Nathalie gaat weer fluisteren voor de 4000ste keer nog maar op 24u tijd..
Hij scheen al door toen hij droog was. Voordat ze in het badje stapte.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:01 schreef ChocoFan het volgende:
Kan iemand dat ff cappen, ik zit op de andere stream.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iedereen, check mijn tepels na al die kinderen gebaart te hebben.
Tja, aandachtshoer dan maar.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij scheen al door toen hij droog was. Voordat ze in het badje stapte.
Ik ken dat niet maar lijkt me dat iemand dat vast wel doet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan iemand dat ff cappen, ik zit op de andere stream.
Nooit.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Kan Naat niet voor èén keer gewoon gezellig zitten zonder het spel te spelen.
Ik moet toegeven dat ik tot nog toe liever naar de belgen kijkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik dacht dat nl´ers directer waren en minder achter rug om.
je moet niet op een nederlander stemmenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:05 schreef engine het volgende:
Wij zijn nou mooi in de meerderheid. We gaan gewoon spelen.
Els.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:06 schreef aswesleep het volgende:
Het is alsof ik weer op een camping in de Ardennen zit met die hottub club.
En bedankt! Krijgen we hier nu ook die strijd.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:06 schreef Shola het volgende:
Ik ben de Nederlanders echt zo zat. Zure jaloerse nare mensen.
Ze hebben ook bijna door dat Theo liep te kutten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:04 schreef aswesleep het volgende:
Kijk eens aan ze zijn er EINDELIJK achter dat iemand lacht als ze nerveus is. Hoe lang hebben ze daar nu over gedaan? Mensenkennis van een drol.
Niet alle nederlanders hoor. Leuke avatar heb je, ben ik best wel jaloers op🤣quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:06 schreef Shola het volgende:
Ik ben de Nederlanders echt zo zat. Zure jaloerse nare mensen.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:07 schreef markuytterhoeven het volgende:
Jammer dat ze in Belgie hier dan de Nederlanders verkiezen boven de Belgen....
Ik ben een aantal van "deze nederlanders" ook wel zat.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En bedankt! Krijgen we hier nu ook die strijd.
op daily?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, toch weer filmpjes verwijderd, hoezo ..
Geeft niks Mario... snap je?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:04 schreef mario390 het volgende:
dom nur dat ik niet
goed lieses belgisch
snap
Ironisch want ik ben Nederlands. Altijd mensen die ons land verpesten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En bedankt! Krijgen we hier nu ook die strijd.
Thanks! Zijn de Manic Street Preachersquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:07 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Niet alle nederlanders hoor. Leuke avatar heb je, ben ik best wel jaloers op🤣
Ik ook niet, snap belgen prima. maar dit komt bijna allemaal van boven de rivieren.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom begrijpen NL´ers Vlamingen zo slecht? Omgekeerd heb ik nooit een probleem.
Ik snap het!!quote:
Ik begrijp de Vlamingen ook prima. Heb er geen problemen meequote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom begrijpen NL´ers Vlamingen zo slecht? Omgekeerd heb ik nooit een probleem.
Geen probleem mee. Heb ook BB België gevolgd. Nog bij de finale geweest ook!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Helaas wel ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat zo?
Grappig hoe dat werkt
Is niet zo. Enkek Theo was heel populair in Belgenland. Als mijn vrienden waren grote fan van theoquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat zo?
Grappig hoe dat werkt
Met Naomi kun je wel een feestje bouwenquote:
eeejquote:
Achteraan sluiten.quote:
Ja hij is echt Pleitequote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:16 schreef freaky40 het volgende:
Wat een mindfuck. Theo dus definitief exit. Heb het net allemaal terug zitten kijken.
Ik weet niet of het mijn gemoedsrust is maar volgens mij is de stemming daar ook veel beter zonder Theo. De bewoners komen nu ook tot hun recht zonder dat hij de boventoon voert.quote:
quote:
Het was dus een grote act. En BB wist hier niets van? Lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik weet niet of het mijn gemoedsrust is maar volgens mij is de stemming daar ook veel beter zonder Theo. De bewoners komen nu ook tot hun recht zonder dat hij de boventoon voert.
Drukte overal z’n negatieve stempel op.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik weet niet of het mijn gemoedsrust is maar volgens mij is de stemming daar ook veel beter zonder Theo. De bewoners komen nu ook tot hun recht zonder dat hij de boventoon voert.
Toch zie ik ze zitten. Maar snap dat het tegenvalt voor de heren.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat doorschijnen bij daan valt tegen.
oeieoieiequote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:19 schreef JACM het volgende:
Jill; van bier gaat je kut stinken zeggen ze altijd
Lekker bezig
Mogen ze niet zeggenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:20 schreef freaky40 het volgende:
Maar wat deden Els en Rene nu in de gameroom vanmiddag? Dat zag je niet vanavond.
Rene zei vanavond tegen Els iets van; "maar de afvaller moest toch iets kiezen"?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:20 schreef freaky40 het volgende:
Maar wat deden Els en Rene nu in de gameroom vanmiddag? Dat zag je niet vanavond.
Lolquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De tweelingzus van Punani.
Ik dacht het, jij schrijft hetquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het was ook geen act.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het was dus een grote act. En BB wist hier niets van? Lijkt me sterk.
coñoquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Renequote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:
We zien hier duidelijk wie de koningin van het spel is.
[ afbeelding ]
Met al hun jurken gruwelijk natquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Rene was het lulletje./..op weg naar huis...
En nu zit hij met alle dames in bad.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:23 schreef Toweler het volgende:
Ik probeer het ook niet meer een foto te plaatsen
Die gaat volgende week als nog. Ik geloof het gewoon niet met hem dat hij nu ineens binnen een week gaat veranderen...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:23 schreef NickTheBomb het volgende:
Omg diene Rene is zo f*cking boooooring...
Hij krijgt wel alle dames in badquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:23 schreef NickTheBomb het volgende:
Ben benieuwd wat zijn 14-to-26 jarige vriendin ervan vindtquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
moet hij zo zijn dann theoquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:23 schreef NickTheBomb het volgende:
En die dacht eerst dat ze hem misschien vanavond weer zou zienquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:24 schreef JACM het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat zijn 14-to-26 jarige vriendin ervan vindt
Die pad is weer uit het water gesprongenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:25 schreef UtopiaFreak het volgende:
Wat een genot trouwens, Nathalie heeft niks te zeggen sinds de vlamingen er bij zijn
de tubquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kruipt dan ook stillekes het tubbeke uitquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:25 schreef UtopiaFreak het volgende:
Wat een genot trouwens, Nathalie heeft niks te zeggen sinds de vlamingen er bij zijn
En Daan haat haar daarvoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Neemt nog eventjes de hand van Els af en druipt af. Als Naomi en Liese dit wat vaker hadden gedaan...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:25 schreef UtopiaFreak het volgende:
Heerlijk he, de rest is gewoon mee aan het praten en zij niet....volgens mij vindt ze het ook helemaal niet leuk dat ze er bij zijn komen te zitten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:25 schreef UtopiaFreak het volgende:
Nu nog roddelpartners uit het bad lokkenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze kruipt dan ook stillekes het tubbeke uit
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:26 schreef JACM het volgende:
[..]
Die pad is weer uit het water gesprongen
Is ze van het padje af?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:26 schreef JACM het volgende:
[..]
Die pad is weer uit het water gesprongen
Die kus ik wel hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Inderdaad, lastig roddelen in de tubquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:25 schreef UtopiaFreak het volgende:
Zijn haar plas en poep mopjes op?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:27 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Heeft geen bestaansrecht wanneer er niet stiekem te zagen valt.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die kus ik wel hoorVeel plezier met NathalieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¯_(ツ)_/¯
hier in nederland paardenpisquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hier in Be zeggen we altijd heiniken kattenpis...
op de nominatielijstquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:29 schreef Bottebb het volgende:
Terror Els vind heineken het beste bier..
Grolsch is het bier dat ze drinken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Janken onder een dekentjequote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:29 schreef JACM het volgende:
[..]
Zit zich denk binnen te ergeren aan de gezelligheid:P
Uilenzeikquote:
hie in nl noemen we het slootwaterquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hier in NL ookquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Deze nederlander heeft liever een kriek Lambik, hoor. Heineken smaakt als iets wat je uitbraaktquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:30 schreef dorkie94 het volgende:
Nathalie staat gewoon dr haar te stylen in de badkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |