je zegt het goed....1 pilletje, die mensen zijn lief en leuk jaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:05 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de mensen die veel te ver gaan met alcohol echt veel storender op een festival dan de mensen die een pilletje ophebben, die vinden je alleen maar lief.
Ik ben voorquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
![]()
Goed idee voor het weekend wel, heb nog goed gehakt in de vriezert![]()
Goed bier erbij, muziekje, chillen. Ja, zin in
waar staat die tweede V in VVD ook alweer voor?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Toch altijd een verrassing wat de liberalen stemmen.
Dat onderzoek was wetenschappelijk "onderzoek" waar (ik) cijfermatig op aan te merken is en wmb geen enkele garantie geeft om te dienen als garantie.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:47 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar ziek worden als iemand een vaccin heeft gehad kan wel een groot impact hebben op het verloop van de ziekte. Volgens mij kwam niemand van de mensen die ziek werden in de testgroep van AZ in het ziekenhuis.
Met veel geluk dan...the green green grass of home is zo groen omdat er zo fucking veel regen valtquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:06 schreef Predator40 het volgende:
[..]
met een beetje geluk in augustus
Oh... damn... jaloers.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik heb net nog ge-bbqd
best koud buiten![]()
maar de burgers waren heerlijk !
nouja....ik heb mazzel met mijn nieuwe bbq dat alles zowat automatisch is en ook nog op houtskoolquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik leg ze gewoon binnen onder de grill, werkt ook perfect en ik ben niet bevroren
https://www.gezondheidsra(...)ridische-voorwaardenquote:
met sla, bacon, cheddar, eigengemaakte pulled beef en zelf gemaakte bbq sausquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
![]()
Goed idee voor het weekend wel, heb nog goed gehakt in de vriezert![]()
Goed bier erbij, muziekje, chillen. Ja, zin in
Hmm ik heb eigenlijk nooit die ervaring en ik loop toch best wel wat festivals (en niet alleen grote) af in de zomer.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:07 schreef Predator40 het volgende:
[..]
je zegt het goed....1 pilletje, die mensen zijn lief en leuk ja
zelfde met een paar biertjes
maar het is tegenwoordig al standaard 2/3 pillen, snuifje, en nog wat alcohol erbij
en dan zijn ze compleet van het padje na een paar uur, vooral de wat ouderen
Verraders ?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:07 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
waar staat die tweede V in VVD ook alweer voor?
En gebakken ui toch ook wel hè?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:10 schreef Predator40 het volgende:
[..]
met sla, bacon, cheddar, eigengemaakte pulled beef en zelf gemaakte bbq saus![]()
![]()
![]()
![]()
moest ze maken voor een maatje en zijn ouders.
Ik ging vooral naar de trance festivals en daar kwamen de laatste jaren veel ouderen/swingers op af ( 40 plussers)quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:10 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Hmm ik heb eigenlijk nooit die ervaring en ik loop toch best wel wat festivals (en niet alleen grote) af in de zomer.
Maar ervaringen kunnen uiteraard verschillen.
Hoop gewoon dat ik weer een keer kan, normaal is de zomer voor mij de periode zonder scheidsrechter spelen, wedstrijden spelen, en gewoon ongepland dingen kan doen. Daar kijk ik echt weer naar uit.
ja !!!quote:
Wat moeten swingers op een trancefestival?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:12 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Ik ging vooral naar de trance festivals en daar kwamen de laatste jaren veel ouderen/swingers op af ( 40 plussers)
en die waren compleet van het padje af na een paar uurtjes.
Nou, dat wordt een FOK!-meet morgen bij jou thuis, Pred.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:10 schreef Predator40 het volgende:
[..]
met sla, bacon, cheddar, eigengemaakte pulled beef en zelf gemaakte bbq saus![]()
![]()
![]()
![]()
moest ze maken voor een maatje en zijn ouders.
40'ers op een trancefeest...hebben ze daar geen standaarden of zo? Deurbeleid?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:12 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Ik ging vooral naar de trance festivals en daar kwamen de laatste jaren veel ouderen/swingers op af ( 40 plussers)
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:13 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nou, dat wordt een FOK!-meet morgen bij jou thuis, Pred.![]()
![]()
![]()
Alle braverikjes komen. Nou ja, behalve Tijger natuurlijk. Die zit in quarantaine...
Muziek van generatie Tiesto, de mensen die 20 waren in 2003 ofzo.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
40'ers op een trancefeest...hebben ze daar geen standaarden of zo? Deurbeleid?
Tranceseksue... nee, ook niet!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat moeten swingers op een trancefestival?
Burgertje door de brievenbus heen schuiven, arme jongenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:13 schreef Mammietje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alle braverikjes komen. Nou ja, behalve Tijger natuurlijk. Die zit in quarantaine...
lijkt op een FoK! BBQ meeting in de maakquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:13 schreef Mammietje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zoals de moeder van Tiësto's vriendin?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Muziek van generatie Tiesto, de mensen die 20 waren in 2003 ofzo.
Armin van Buuren gaat naar ASOT aflevering 1000, wilde dit jaar, februari meestal, een groot feest doen weer, zoals ieder jaar maar wss net iets meer uitpakken? Gaat niet door natuurlijk.
zelfs 70ers zien rondlopen dat is dan wel weer grappig, en nee geen deurbeleidquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
40'ers op een trancefeest...hebben ze daar geen standaarden of zo? Deurbeleid?
Haha dan moet je vast mij ook wel eens tegengekomen zijn. Trance is ook een van mijn favorietenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:12 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Die zal een jaartje of 45 zijn denk? Haha.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Zoals de moeder van Tiësto's vriendin?
Er is nu de hele week ASOT 1000 live uitzending op Youtube.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Armin van Buuren gaat naar ASOT aflevering 1000, wilde dit jaar, februari meestal, een groot feest doen weer, zoals ieder jaar maar wss net iets meer uitpakken? Gaat niet door natuurlijk.
Geef maar aan mij mee. Was toch al van plan om in alle vrijheid ff naar hem te zwaaien voor het raam.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Burgertje door de brievenbus heen schuiven, arme jongen
Mjah, toch een beetje matig.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:16 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Er is nu de hele week ASOT 1000 live uitzending op Youtube.
juist ditquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Eens hoor. Maar het is beter dan niets.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:17 schreef Predator40 het volgende:
[..]
juist dit![]()
ik heb Armin nog meegemaakt tijdens zijn 12 uurs set in de "O" ( marathon )
daar woonde ik toen een paar 100 meter vanaf trouwens.
en dan ook nog die burger opeten voor het raam zeker !!!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:16 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Geef maar aan mij mee. Was toch al van plan om in alle vrijheid ff naar hem te zwaaien voor het raam.
Nogmaalsquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Burgertje door de brievenbus heen schuiven, arme jongen
Ssst.. je haalt de hele verrassing eraf!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:18 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en dan ook nog die burger opeten voor het raam zeker !!!
denk het ook niet toen was die nog aardig jong.....quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Denk dat die niet zo snel meer 12 uur eruit ramt. Eet hij dan wel tussendoor?
Wat een naargeestig mens ben jij eigenlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:16 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Geef maar aan mij mee. Was toch al van plan om in alle vrijheid ff naar hem te zwaaien voor het raam.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die zal een jaartje of 45 zijn denk? Haha.
Z'n laatste banger was Untold van 7,5 uur. Ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Denk dat die niet zo snel meer 12 uur eruit ramt. Eet hij dan wel tussendoor?
mijn burgers passen niet door de brievenbus, daar moet je dan eerst ff op gaan staanquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:21 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Lief toch, van ons?
Dat we toch nog bereid zijn om een burger je gang in te sjoelen?
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat een naargeestig mens ben jij eigenlijk
Doe je wel even je boobies flashen dan?
fixed !quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat een bitch ben jij eigenlijk
Doe je wel even je boobies flashen dan?
Merk je vanzelfquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:22 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Kweenie.... zou ik hem daar ook mee pesten, denk je?
ik zou je dan gewoon naar binnen sleuren.....die quarantaine kan me dan ff watquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:22 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Kweenie.... zou ik hem daar ook mee pesten, denk je?
Gewoon beetje doorprakken, past altijd!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:21 schreef Predator40 het volgende:
[..]
mijn burgers passen niet door de brievenbus, daar moet je dan eerst ff op gaan staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |