Haha dan moet je vast mij ook wel eens tegengekomen zijn. Trance is ook een van mijn favorietenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:12 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Ik ging vooral naar de trance festivals en daar kwamen de laatste jaren veel ouderen/swingers op af ( 40 plussers)
en die waren compleet van het padje af na een paar uurtjes.
Die zal een jaartje of 45 zijn denk? Haha.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Zoals de moeder van Tiësto's vriendin?
Er is nu de hele week ASOT 1000 live uitzending op Youtube.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Muziek van generatie Tiesto, de mensen die 20 waren in 2003 ofzo.
Armin van Buuren gaat naar ASOT aflevering 1000, wilde dit jaar, februari meestal, een groot feest doen weer, zoals ieder jaar maar wss net iets meer uitpakken? Gaat niet door natuurlijk.
Geef maar aan mij mee. Was toch al van plan om in alle vrijheid ff naar hem te zwaaien voor het raam.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Burgertje door de brievenbus heen schuiven, arme jongen
Mjah, toch een beetje matig.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:16 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Er is nu de hele week ASOT 1000 live uitzending op Youtube.
juist ditquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Muziek van generatie Tiesto, de mensen die 20 waren in 2003 ofzo.
Armin van Buuren gaat naar ASOT aflevering 1000, wilde dit jaar, februari meestal, een groot feest doen weer, zoals ieder jaar maar wss net iets meer uitpakken? Gaat niet door natuurlijk.
Eens hoor. Maar het is beter dan niets.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:17 schreef Predator40 het volgende:
[..]
juist dit![]()
ik heb Armin nog meegemaakt tijdens zijn 12 uurs set in de "O" ( marathon )
daar woonde ik toen een paar 100 meter vanaf trouwens.
en dan ook nog die burger opeten voor het raam zeker !!!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:16 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Geef maar aan mij mee. Was toch al van plan om in alle vrijheid ff naar hem te zwaaien voor het raam.
Nogmaalsquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Burgertje door de brievenbus heen schuiven, arme jongen
Ssst.. je haalt de hele verrassing eraf!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:18 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en dan ook nog die burger opeten voor het raam zeker !!!
denk het ook niet toen was die nog aardig jong.....quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Denk dat die niet zo snel meer 12 uur eruit ramt. Eet hij dan wel tussendoor?
Wat een naargeestig mens ben jij eigenlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:16 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Geef maar aan mij mee. Was toch al van plan om in alle vrijheid ff naar hem te zwaaien voor het raam.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die zal een jaartje of 45 zijn denk? Haha.
Z'n laatste banger was Untold van 7,5 uur. Ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Denk dat die niet zo snel meer 12 uur eruit ramt. Eet hij dan wel tussendoor?
mijn burgers passen niet door de brievenbus, daar moet je dan eerst ff op gaan staanquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:21 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Lief toch, van ons?
Dat we toch nog bereid zijn om een burger je gang in te sjoelen?
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat een naargeestig mens ben jij eigenlijk
Doe je wel even je boobies flashen dan?
fixed !quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat een bitch ben jij eigenlijk
Doe je wel even je boobies flashen dan?
Merk je vanzelfquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:22 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Kweenie.... zou ik hem daar ook mee pesten, denk je?
ik zou je dan gewoon naar binnen sleuren.....die quarantaine kan me dan ff watquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:22 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Kweenie.... zou ik hem daar ook mee pesten, denk je?
Gewoon beetje doorprakken, past altijd!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:21 schreef Predator40 het volgende:
[..]
mijn burgers passen niet door de brievenbus, daar moet je dan eerst ff op gaan staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |