Ik denk dat ik maar een paar pakkend schelpenzand ga kopen en wat karton enzo, wat creativiteit en kachel hoog en net doen of we op Mallorca zijnquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wil ook vakantie. Lekker zonnetje, glaasje wijn. Zucht.
Ik hoop op april.
Dank voor het archiveren van mijn verwijderde rant jegens het Duits.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:50 schreef capricia het volgende:
[..]
'Dementiert' betekent overigens 'ontkent'. En niet dement.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Ik was er twee weken terug, glühweintje erbij, was fijn, maar ondanks geen fan van hitte, toch zin inquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:58 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Veluwemeer/Veluwe is zeker lekker vertoeven hoor
nu alleen nog niet, pleuriskou
Is er al gestemd dan? ik kan het niet vinden op 2e kamer site.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:59 schreef Vallon het volgende:
[..]
Juridisch dichterbij dan menigeen zou denken en de Tweede Kamer heeft de mogelijke inzet daarvan, helaas niet geblokkeerd.
Bruls zelf ziet vooral - terecht - problemen in de uitvoering. Een avondklok die onevenredig moet worden gehandhaafd, zal averechts uitwerken.
Het netto effect van een avondklok die alleen bezoek zal treffen, lijkt mij sws niet te kwantificeren. Avondbezoek verschuift dan simpel, intensiever, naar overdag. Wat met thuiswerken dan sws makkelijker is te realiseren.
De Kamer kan dat ook niet zo maar even blokkeren. Vereist een wetswijziging.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:59 schreef Vallon het volgende:
[..]
Juridisch dichterbij dan menigeen zou denken en de Tweede Kamer heeft de mogelijke inzet daarvan, helaas niet geblokkeerd.
Bruls zelf ziet vooral - terecht - problemen in de uitvoering. Een avondklok die onevenredig moet worden gehandhaafd, zal averechts uitwerken.
Het netto effect van een avondklok die alleen bezoek zal treffen, lijkt mij sws niet te kwantificeren. Avondbezoek verschuift dan simpel, intensiever, naar overdag. Wat met thuiswerken dan sws makkelijker is te realiseren.
Dan maak je van mensen die om welke reden dan ook niet willen testen een B burger, cq, omgekeerde bewijslast dat je wel okay bent.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:58 schreef Molo het volgende:
Iemand nog het advies van de Gezondheidsraad gelezen trouwens? Over testresultaten inzetten om een overheidsgebouw of restaurant te mogen bezoeken?
jarenlang ( mijn eerste was die met 80.000 man waar het compleet uit de hand liep in 2000 ergens ) naar zulke festivals geweest maar de laatste jaren vind ik het niet meer leuk, er gaan er teveel tever met de drugs, komt de sfeer niet ten goede vind ik als nuchtere niet gebruikerquote:
De motie van wilders tegen de avondklok in November is destijds bijna unaniem aangenomen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De Kamer kan dat ook niet zo maar even blokkeren. Vereist een wetswijziging.
Maar ze kunnen het wel terugdraaien als hij zou worden ingevoerd.
Fotobehangetje van een zee-uitzicht en je kan er blijven!quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar een paar pakkend schelpenzand ga kopen en wat karton enzo, wat creativiteit en kachel hoog en net doen of we op Mallorca zijn
Valt toch wel mee? Ik gebruik zelf ook niet maar heb nooit echt laat van drugsgebruikers.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:02 schreef Predator40 het volgende:
[..]
jarenlang ( mijn eerste was die met 80.000 man waar het compleet uit de hand liep in 2000 ergens ) naar zulke festivals geweest maar de laatste jaren vind ik het niet meer leuk, er gaan er teveel tever met de drugs, komt de sfeer niet ten goede vind ik als nuchtere niet gebruiker
ik ga nog liever in lockdownquote:
Toch altijd een verrassing wat de liberalen stemmen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:03 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De motie van wilders tegen de avondklok in November is destijds bijna unaniem aangenomen.
[ afbeelding ]
De enige juridisch bindende motie is de motie van wantrouwen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:03 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De motie van wilders tegen de avondklok in November is destijds bijna unaniem aangenomen.
[ afbeelding ]
Ik ook maar ik weet nu al wel zeker dat het geen korte broeken weer in Wales gaat zijnquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wil ook vakantie. Lekker zonnetje, glaasje wijn. Zucht.
Ik hoop op april.
Persoonlijk vind ik de mensen die veel te ver gaan met alcohol echt veel storender op een festival dan de mensen die een pilletje ophebben, die vinden je alleen maar lief.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:02 schreef Predator40 het volgende:
[..]
jarenlang ( mijn eerste was die met 80.000 man waar het compleet uit de hand liep in 2000 ergens ) naar zulke festivals geweest maar de laatste jaren vind ik het niet meer leuk, er gaan er teveel tever met de drugs, komt de sfeer niet ten goede vind ik als nuchtere niet gebruiker
ik heb net nog ge-bbqdquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:03 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Fotobehangetje van een zee-uitzicht en je kan er blijven!
Ze geven aan dat je dan als positief of niet getest persoon in beschermende kleding naar binnen kunt. Al heb ik heel snel gelezen, morgen even beter doen na wat slaap.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dan maak je van mensen die om welke reden dan ook niet willen testen een B burger, cq, omgekeerde bewijslast dat je wel okay bent.
Test je raak op PCR zonder symptomen lijkt dat ook helemaal nergens op, maar is wel goed mogelijk, daarnaast zal de testcapaciteit ook wel voldoende moeten zijn om dit uit te voeren, het lijkt me een slechte zaak als je mensen met symptomen, die eventueel besmet zijn, te laten wachten voor mensen die voor de leuk naar een restaurant willen. Kost je weer wat tijd met contact tracing.
met een beetje geluk in augustusquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ook maar ik weet nu al wel zeker dat het geen korte broeken weer in Wales gaat zijn
Zoals we hebben gezien kan dat binnen een dag geregeld zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze geven aan dat je dan als positief of niet getest persoon in beschermende kleding naar binnen kunt. Al heb ik heel snel gelezen, morgen even beter doen na wat slaap.
Er is geen wettelijke basis iig geven ze aan, dus voorlopig níet aan de orde
Hebben ze dat echt gezegd?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze geven aan dat je dan als positief of niet getest persoon in beschermende kleding naar binnen kunt. Al heb ik heel snel gelezen, morgen even beter doen na wat slaap.
Er is geen wettelijke basis iig geven ze aan, dus voorlopig níet aan de orde
Ik leg ze gewoon binnen onder de grill, werkt ook perfect en ik ben niet bevrorenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik heb net nog ge-bbqd
best koud buiten![]()
maar de burgers waren heerlijk !
Heerlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik heb net nog ge-bbqd
best koud buiten![]()
maar de burgers waren heerlijk !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |