Nee, maar toen wist Nederland niet beter , TV en Internet moest toen nog uitgevonden wordenquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Was er in BB1 meer drank ?
Zelfs bij de tandarts hoef je niet zo lang te wachtenquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:24 schreef Was-beer het volgende:
Els: die 15 minuten zijn nu al wel voorbij toch
Je wil het gewoon vaker horen en daarom simuleer je vergeetachtigheidquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:21 schreef Aggie46 het volgende: [..] Scherp. Ik was het al vergeten. Ben al hastikke oud👵
Pruik kostte 400 euro hoorde ik?quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:25 schreef Rhosyn het volgende:
Zit je dan met je mooie jurk, gekrulde haren, nepwimpers en gebruinde benen uit een flesje.... Voor piet snot
Nee man, hoe oud ben je? Jong nog zeker.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
TV en Internet moest toen nog uitgevonden worden
Jaquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:26 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Is Nick het schoothondje van Theo?
Nick is ineens slecht ..want iedereen vindt datquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:26 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Met een inbelverbindings modem een livestream kijken op BB1 hoe deden jullie dat?quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:26 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nee man, hoe oud ben je? Jong nog zeker.
Google maar op ENIACquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:26 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nee man, hoe oud ben je? Jong nog zeker.
Ik vond hem altijd al een beetje verdacht...quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nick is ineens slecht ..want iedereen vindt dat
.zo snel gaat dat
Gedeeld samen met Nathalie, maar die stort zich nu op Els. Nick is nog beschikbaar, heeft voorlopig enkel zijn dekentje.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:26 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Naomi en Liese hebben vanmiddag gezegd dat ze hem wel mogen. En ik ookquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nick is ineens slecht ..want iedereen vindt dat
.zo snel gaat dat
geen eten. op water en broodquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Met een inbelverbindings modem een livestream kijken op BB1 hoe deden jullie dat?
denk ik ook, alleen mag ie er zonder al te veel gezichtsverlies er uit door zogenaamd er zelf uit te stappenquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:28 schreef Angel79 het volgende:
Toch heb ik het idee dat het een moetje was bij theo
Ze kunnen het welquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:27 schreef GayGuy het volgende:
Mooi dat ze nu beelden van vanmorgen tonen
Op zijn stem na is er verder niets fout aan hemquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:28 schreef engine het volgende:
[..]
Naomi en Liese hebben vanmiddag gezegd dat ze hem wel mogen. En ik ook
Ja gewoon inbellen denk ik dan, weet het gewoon niet meer. Maar had zelf al internet in 1992. Langzaam, dat wel.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Met een inbelverbindings modem een livestream kijken op BB1 hoe deden jullie dat?
quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En die psychologen zijn ook uit de live show geflikkerd....
Theo Arrogantje dacht dat 'ie zich er wel mee weg kon bluffen..als "Sterspeler" gaf veel voldoening 'm te zien oprottenquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:28 schreef Angel79 het volgende:
Toch heb ik het idee dat het een moetje was bij theo
Kabelverbinding van Casemaquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg hoorquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Theo Arrogantje dacht dat 'ie zich er wel mee weg kon bluffen..als "Sterspeler" gaf veel voldoening 'm te zien oprotten
Don't let the door hit you on the way out. Namens Jowi.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Theo Arrogantje dacht dat 'ie zich er wel mee weg kon bluffen..als "Sterspeler" gaf veel voldoening 'm te zien oprotten
Liveshow afgelopen?quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:30 schreef Benny het volgende:
Morgen meer?
Toch een wending? Geen wending?
Brrr bieeeep, kriiiiiii, en een hoge telefoonrekening waar mams niet blij mee was🤣quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:31 schreef suzi1 het volgende:
xs4all isdn. en schuiven maar. wat een tijd was dat
helaas zelf betalen. van mn uitkeringquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:32 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Brrr bieeeep, kriiiiiii, en een hoge telefoonrekening waar mams niet blij mee was🤣
Nou ik ook niet.....quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik geloof er geen zak van
Lijktquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:33 schreef engine het volgende:
Die zoon lijkt gelukkig wel een normaal persoon
Dus dat...quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Hij had toch ook gewoon weer zichzelf kunnen zijn..
Dat mensen na 2 weken ineens een andere Theo zagen...
Dus nee.
Schijn kan bedriegen somsquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lijkt![]()
Volgens mij is dat een lieve jongen
Nu wat een acteur, daar wacht nog een grote kans in Amerika voor hem.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:35 schreef GayGuy het volgende:
Voor iemand die twee klote werken heeft gehad, lacht hij wel veel bij alle beelden
Waar wachten zij op?quote:
Vertel het mequote:Op donderdag 14 januari 2021 22:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Waar wachten zij op?
Precies dit!quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij probeert zich nog in een goed daglicht te lullen ...
Als president, of groots acteur met 30 Oscars, op zijn minst🤣🤣🤣quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nu wat een acteur, daar wacht nog een grote kans in Amerika voor hem.![]()
![]()
Hij gaat zo nog wat bomen omhakken.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kon Theo geen mooier hemd aandoen
Maar lekker live laten zwetsenquote:
Dan was het :'GOA check je ballen'quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als iemand daar ballen had, stond die nu op, afschminken en zwaaien
Hierquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:38 schreef Sangha het volgende:
Waar zijn de mensen die zeiden dat hij toch terug zou komen?
Volgens mij had iemand hier die opmerking ook voorspeldquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Theo is nog steeds winnaar![]()
Dit is de slapste rechtbreier van krom in jaren.
Done, zien er puik uitquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan was het :'GOA check je ballen'
Denk je het nog? Wie weet komt hij volgende week weer?quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Done, zien er puik uit
Ik haat die vent zo erg, maar ik hoop het!quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:40 schreef Sangha het volgende:
[..]
Denk je het nog? Wie weet komt hij volgende week weer?
Dit klinkt spannender dan de realiteitquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:40 schreef JACM het volgende:
"Rene, je kwam met een knal in een doos"
Wut?
Heb je het begin niet gezien? Er gaat niemand weg.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:41 schreef 5thencounter het volgende:
En als ze na een uur niet besluiten één van deze twee lamlendelingen eruit te schoppen van wege het "Theo-Effect" en een BB-waardige vervanger er in te zetten ben ik voor een week weer vrij van dit beschamende debacle
[ afbeelding ]
Ik hoopte dat dat een fake news was..quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heb je het begin niet gezien? Er gaat niemand weg.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jill weer in de hoofdrol
Nee hij bedoeld gewoon afstand nemen.quote:
Dit heb ik dus ook. Niks geen stemmen op Rene of Elsquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:41 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
ik snap wat hij niet precies bedoeldequote:Op donderdag 14 januari 2021 22:43 schreef engine het volgende:
[..]
Nee hij bedoeld gewoon afstand nemen.
Is dat die seks expert? Ja, best sexy.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lottehet enige is nuttige is haar mooiheid
quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:43 schreef engine het volgende:
[..]
Nee hij bedoeld gewoon afstand nemen.
Ja echt he,quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het is wel de grote Jill show vanavond. Ze proberen een romance te faken.
Dan heeft Jill het gekregenquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Afstand neem je niet, dat krijg je!!
Waar kan je stemmenquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:41 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het is wel de grote Jill show vanavond. Ze proberen een romance te faken.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:47 schreef bdd8 het volgende:
Wel grappig. In de livestream vertelt Jill dat het puur vriendschappelijk is tussen haar en Thomas. Terwijl een "psycholoog" uitlegt in de studio dat er iets moois aan het opbloeien is
Wanneer boeken we?quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:47 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
waarom, mooie scoop toch, 2 weken met geraldine op dezelfde camping en ze doet je
Die zou in BB moeten gaan, tenminste wat leuks waar je tegenaan kunt kijken.quote:
Loopt 3 min achter. Is altijdquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:47 schreef danilel het volgende:
huh, ik zie op de streams in be niet dat ze live zijn
Kalveren zijn toch elk jaar?quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kalverliefde, GVD het is 2021 ...
Ja klopt!quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:47 schreef TjjWester het volgende:
Iedereen mag blijven neem ik aan??
Dit soort inmenging neequote:Op donderdag 14 januari 2021 22:47 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
waarom, mooie scoop toch, 2 weken met geraldine op dezelfde camping en ze doet je
Ik ookquote:
Zover zijn ze nog niet. Gister meldde rtlboulevard dat er iets opbloeit tussen hun nadat jill afgelopen maandag in het huis is gekomen(optv).quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:47 schreef bdd8 het volgende:
Wel grappig. In de livestream vertelt Jill dat het puur vriendschappelijk is tussen haar en Thomas. Terwijl een "psycholoog" uitlegt in de studio dat er iets moois aan het opbloeien is
els of rene is genomineerd voor de volgende keerquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:47 schreef TjjWester het volgende:
Iedereen mag blijven neem ik aan??
quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Telkabouters
Hij zei het echt
Straks weer janken met Thomas dan.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:48 schreef Fikkert2 het volgende:
Ik weet niet op iemand stream2 opneemt maar het geluid/verhaal van de psycholoog was te horen in de huiskamer
Jawelquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:48 schreef Fikkert2 het volgende:
Ik weet niet op iemand stream2 opneemt maar het geluid/verhaal van de psycholoog was te horen in de huiskamer
Zo geen zin inquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Straks weer janken met Thomas dan.
Op je slippertjes met zand erinquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Campingliefde.... met de wc rol onder je arm naar de wc lopen goedemorgen goedemorgen goedemorgen
Ja dit is wel een dingetjequote:Op donderdag 14 januari 2021 22:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan neem je toch de Natalie stream
quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Campingliefde.... met de wc rol onder je arm naar de wc lopen goedemorgen goedemorgen goedemorgen
En ik ben gekquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan neem je toch de Natalie stream
Eensquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:52 schreef bdd8 het volgende:
Ik vind Geraldine best een leuk mens maar vind haar toch wel zwaar ongeschikt voor zo'n liveshow. Charisma van een walnoot.
Ja ook haar voice-over bij de reguliere uitzendingen past niet, ze heeft daar gewoon geen stem voor, er zijn mensen die dat veeel beter kunnen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:52 schreef bdd8 het volgende:
Ik vind Geraldine best een leuk mens maar vind haar toch wel zwaar ongeschikt voor zo'n liveshow. Charisma van een walnoot.
en mooie blauwe blouse met blauwe broek. Ziet er niet uit vind ikquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:52 schreef bdd8 het volgende:
Serieus?quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:48 schreef Fikkert2 het volgende:
Of jongen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kleine omweg langs die tent met dat leuke meisje.
Gelukkig gebeurt in het weekend niets, kan je uitrusten.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:56 schreef GayGuy het volgende:
Zo'n avond als dit is best veel werk. Op tv de uitzending kijken, op de tablet de livestream, en op de telefoon FOK! bijhouden. Pfff
Dagtaakquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:56 schreef GayGuy het volgende:
Zo'n avond als dit is best veel werk. Op tv de uitzending kijken, op de tablet de livestream, en op de telefoon FOK! bijhouden. Pfff
Jupquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dagtaak![]()
Tablet , telefoon en tv?
Goed plan.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:01 schreef Ireth het volgende:
Wat als René nu huismeester wordt en dan immuniteit krijgt?
jup we hebben al met een meute op haar gestemdquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
nathalie moet een opdracht krijgen
Dan kan hij dus geen huismeester wordenquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:01 schreef Ireth het volgende:
Wat als René nu huismeester wordt en dan immuniteit krijgt?
Ik heb gewoon kunnen stemmen op mijn favorietquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
KLOPT NIKS VAN.....Je kon niet eens stemmen.....dus het is lulkoek het stond al vast.
Via rtlxl bigbrotherquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb gewoon kunnen stemmen op mijn favoriet
Jepquote:
Jawel, die kon ik ook invoeren.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
En jij kreeg niet wie de opdracht morgen moet doen??
Omzetten? Je kan een foto plaatsen door op dat icoontje te klikkenquote:
ze hadden het vanmiddag over een voorwerpquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:05 schreef GayGuy het volgende:
Maar dat wat els en rene weten, is dat er mischien een nieuwe bewoner komt, ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |