Goede redenering. Ik doe meequote:Op donderdag 14 januari 2021 21:35 schreef danilel het volgende:
opdracht voor nat gestemd in de hoop dat ze deze mega verprutst
Ja heerlijk ditquote:
Nee. Ik zie stream 2 ook en daar zitten ze gewoon te kletsen met elkaar.quote:
quote:
Nee, Nick krijgt de schuld maar het was Theo die gewoon op Els gestemd heeft.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eigenlijk is Daan wel de slimste, die heeft het door.
Neequote:Op donderdag 14 januari 2021 21:39 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hmm, is het niet voor huismeester?
oh jaaa, dat ieder de schijt van haar krijgtquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:40 schreef engine het volgende:
[..]![]()
En ik wil haar ook als huismeester.
Nick krijgt nu overal de schuld van . Lekker makkelijkquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Nick krijgt de schuld maar het was Theo die gewoon op Els gestemd heeft.
Choco.quote:
Juist! Dit moet toch een keer door de mand vallen en het kan niet snel genoeg.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:41 schreef danilel het volgende:
[..]
oh jaaa, dat ieder de schijt van haar krijgt
het gaat niet om huis meesterquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Heb Nick gestemd. Liever geen Naat of Zoey als huismeester. Dat zal de beloning zijn. Laat Nick maar eens uit de schaduw komen.
die live show ook, gaat van hot naar herquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:42 schreef chufi het volgende:
Wat een rotsnelheid heeft die diashow....
Ja dat is echt totale chaos steedsquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
die live show ook, gaat van hot naar her
Ik zou dat dus waarderen als iemand zo iets als eerste foto heeftquote:
Ja dit noem ik dus geen live uitzending.. maar een gewone uitzending met af en toe een live verbindingkjequote:Op donderdag 14 januari 2021 21:45 schreef 5thencounter het volgende:
Roze Kamerolifantje, weer wachten op 30sec NixNoppesNadada "Liveuitzending" ? Net als vorige week ... het nut loopt weer weg als diaree
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |