Waarom?quote:
Sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De blote piem van Theo was al goed voor 900 postsquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
JEZUS WAT BEKROMPEN
dit slaat echt nergens op
Ahh ok Dan zal ik lief zijnquote:
Ja maar sorry, dat is ergens wel zo, maar het is verdorie een badkamer....quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dat jij er zo instaat is prima natuurlijk. Maar als iemand aangeeft m'n pik niet te willen zien heb ik die te bedekken. Dat is niet zoveel moeite.
Ja en daar kan je dan op verschillende manieren mee omgaanquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:53 schreef Aggie46 het volgende:
Het ging om de manier waarop: provocerend, pestend, "Zie mij eens staan (hangen). Goed he".
Dat is en was Theo.
Hij heeft Els z'n zaakje in haar gezicht gegooid. Dat is aanranding. FFSquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ahh ok Dan zal ik lief zijn
[..]
Ja maar sorry, dat is ergens wel zo, maar het is verdorie een badkamer....
Dan maar meisjes en jongens uren maken en gemengde uren, dat je kan kiezen wanneer je gaat.
Maar 100 dagen opgelegde preutsheid is echt storend...
We moeten daar echt van af als mensheid
Ik heb het nu niet over dat ene voorbeeldquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:54 schreef JACM het volgende:
[..]
Hij heeft Els z'n zaakje in haar gezicht gegooid. Dat is aanranding. FFS
Ik ben het wel eens dat iets wat we niet lang geleden nog normaal vonden nu ineens weer vies en intimiderend is een slechte verandering is.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
[..]
Dan maar meisjes en jongens uren maken en gemengde uren, dat je kan kiezen wanneer je gaat.
Ja Els is ook echt helemaal psychisch in de war nuquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:54 schreef JACM het volgende:
[..]
Heb jij Theo de afgelopen weken gevolgd dan?quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:54 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja en daar kan je dan op verschillende manieren mee omgaan
Exact dit.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:55 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens dat iets wat we niet lang geleden nog normaal vonden nu ineens weer vies en intimiderend is een slechte verandering is.
Dat hij zijn kruis in het gezicht van Els douwde is 1000 keer erger dan een blote piemel in een douche.
iedereen had de grootste lol , els helemaalquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:54 schreef JACM het volgende:
[..]
Hij zoende ook Jowi op de mond...quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:55 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja Els is ook echt helemaal psychisch in de war nu
Yepquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:56 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Heb jij Theo de afgelopen weken gevolgd dan?
Hij heeft mazzel gehad dat Els er geen nekfractuur aan over heeft gehoudenquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:54 schreef JACM het volgende:
[..]
Dat kan ook van ongemak komen he.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
iedereen had de grootste lol , els helemaal
Ben ik wel met u eens,maar doe normaal,zoals ik het nu lees deed Theo provocerend met zijn kleine Theo.Dat is niet gepast lijkt me.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
[..]
Jij drijft nu overquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij zoende ook Jowi op de mond...
Jowi is nu onder behandeling.
Iennieminnie bakje chips ons ben zunnigquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:56 schreef engine het volgende:
Heeft iedereen nou z'n eigen bakje chips?
En klein was die😂🤣quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben ik wel met u eens,maar doe normaal,zoals ik het nu lees deed Theo provocerend met zijn kleine Theo.Dat is niet gepast lijkt me.
Wie is er overleden?quote:
Nathalie is zo lekker tactvolquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:58 schreef Mickytjuh het volgende:
"ën je bent niet dik"
JEZUS
NATHALIE
je gaat te ver
Nathalie heeft gewoon zware bottenquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:59 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja Nathalie, dat was onhandig van je.. Lompe koe..
Je bent zelf ook niet bepaald de dunste
Die heeft echt geen figuur. Nergens.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:59 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja Nathalie, dat was onhandig van je.. Lompe koe..
Je bent zelf ook niet bepaald de dunste
Tis een best meiske... Maar ook een treurig ding 90%.quote:
Dino bottenquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nathalie heeft gewoon zware botten
Exact dit..quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Die heeft echt geen figuur. Nergens.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie?quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:50 schreef Kinga het volgende:
Ik val net in. DUSSSS Theo is echt weg
Jij schrijf het, ik dacht het.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tis een best meiske... Maar ook een treurig ding 90%.
Die paar keer dat ze opleeft... is eigenlijk te weinig.
Schouders naar achter, borsten vooruit en lach !
quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:00 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]Ja zo kende ik jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:00 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Jij schrijf het, ik dacht het.
Rechtop staan maakt een ander mens van haar (en mij)
Tuurlijk is dat gewoon, maar bij hem niet. Gisteravond in de slaapkamer terwijl hij al in bed lag moest Danielle tot drie keer roepen niet doen Theo stop daar mee. Dan is het toch gewoon een griezel.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb het nu niet over dat ene voorbeeld
Ik heb het over in de badkamer, na en voor het douchen.
IN het ALGEMEEN
quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:01 schreef Benny het volgende:
In Staphorst zijn ze jaloers op de jurk van Naomi
Jaquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:01 schreef Kinga het volgende:
ZIjn er ergens filmpjes van dat lapdance gebeuren? Dat kwam gisteravond uit het niets in de uitzending, waar kwam dat opeens vandaan... snapte er niks van.
Hij heeft wat met vuurwerkquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:02 schreef BB-King het volgende:
René beweert dat hij in het huis een harde scheet van 6 seconden lang heeft gelaten.
Die zit vast in zijn hoogtepunt compilatie als hij zo naar huis moet.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:01 schreef Benny het volgende:
In Staphorst zijn ze jaloers op de jurk van Naomi
Ik vind haar ook erg fijnquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:01 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar het is zo'n leuke meidIk blijf fan.
Geen Nathalie. Wat een rust.quote:
Jawel, moet hem even opzoeken ...quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:01 schreef Kinga het volgende:
ZIjn er ergens filmpjes van dat lapdance gebeuren? Dat kwam gisteravond uit het niets in de uitzending, waar kwam dat opeens vandaan... snapte er niks van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heeft ie toch nog wat gedaanquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:02 schreef BB-King het volgende:
René beweert dat hij in het huis een harde scheet van 6 seconden lang heeft gelaten.
Die zit vast in zijn hoogtepunt compilatie als hij zo naar huis moet.
Kijk aan jou heb ik watquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jawel, moet hem even opzoeken ...
Ze is ook leuk. Een van de weinige pure mensen in dat huisquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:01 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar het is zo'n leuke meidIk blijf fan.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En doorzitten,heupjes gekanteld.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met Thomas.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:03 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze is ook leuk. Een van de weinige pure mensen in dat huis
Jill.quote:
Ja Jill is ook tof!quote:
Baal je er van dat hij dit niet kan lezen?quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jowey moet zijn toren een stapje naar links zetten, kan hij het paard slaan.
ga maar lekker thuis puur zijn, wij willen actie, ruzie en terror, of toch minimaal een pindakaasmysterie in de nachtenquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:03 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze is ook leuk. Een van de weinige pure mensen in dat huis
Skerp.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jowey moet zijn toren een stapje naar links zetten, kan hij het paard slaan.
Theo heeft geen tijd zal met zijn vriendin bezig zijnquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:05 schreef Sangha het volgende:
Zou Theo inmiddels al weten dat het vuurwerk niet voor hem was?
Dat zie je verkeerd, ze maakt de bank schoonquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:04 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Nathalie ligt best veel als je het zo bekijkt.
Ik krijg de neiging om zelf de zet te gaan doen daar .. ja !quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Baal je er van dat hij dit niet kan lezen?
Olijfolie.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
ga maar lekker thuis puur zijn, wij willen actie, ruzie en terror, of toch minimaal een pindakaasmysterie in de nachten
Oh ja, die geeft zijn vriendin nu een lapdance!quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:06 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Theo heeft geen tijd zal met zijn vriendin bezig zijn
Ben benieuwd, we zullen het wel nooit weten.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:05 schreef Sangha het volgende:
Zou Theo inmiddels al weten dat het vuurwerk niet voor hem was?
Haha snap ik welquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik krijg de neiging om zelf de zet te gaan doen daar .. ja !
Hij verzette de koning... eigenlijk omdat hij niets anders wistquote:
En Theo kennende wel een keer of 5 a 6quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:06 schreef Sangha het volgende:
[..]
Oh ja, die geeft zijn vriendin nu een lapdance!
Ik kan dus ook niet schaken, omdat niemand ooit de moeite heeft genomen het mij te leren.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij verzette de koning... eigenlijk omdat hij niets anders wist
quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:07 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
En Theo kennende wel een keer of 5 a 6
Nick staat sterk.quote:
Jij loopt best wel achter op mij trouwens met de stream.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hij kan ergens heen met dat paard
quote:
er staat vast wel ergens een teleac cursus onlinequote:Op donderdag 14 januari 2021 21:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik kan dus ook niet schaken, omdat niemand ooit de moeite heeft genomen het mij te leren.
Dus ik snap hem wel.
Maar ik snap ook heel goed dat als je wel kan schaken dit pijn doet aan je hersenen
Grappig, Snapjelie zegt zelf ook dat hij waarschijnlijk niet kijkt maar boemboem-dingen doet.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:07 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
En Theo kennende wel een keer of 5 a 6
Het is verschrikkelijk hier... met die streams.. traag.. klappen er steeds uit.. AAAHquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jij loopt best wel achter op mij trouwens met de stream.
Spoiler: Het duurt nog ff voor Nick een move maakt
Ik denk dat die ex helemaal niet kijktquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:09 schreef BB-King het volgende:
Nathalie is benieuwd of haar ex loopt te kijken.
Els zegt: Ik denk dat hij zit.
Heeft ze daarover verteld ja?quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die zal wel heel blij zijn met haar. Met de verhalen over zijn micro penis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ik denk t welquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik denk dat die ex helemaal niet kijkt
Die ex is allang blij dat hij/zij van dat "snap je" verlost is.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik denk dat die ex helemaal niet kijkt
Ja dat snapte ik zelf ook welquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:11 schreef Sangha het volgende:
[..]
Voorbereiding voor de uitzending zo.
Dat meen je niet? Leuk zeg om dat op televisie te horen van je ex heksquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ow snorrie, dat dacht ikquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik denk t wel
En dan constant moet lachen dat die mensen met haar opgescheept zitten
Zal geen micropenis zijn geweest, dat mens heeft gewoon een gigantische vagina.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig momentje, Zoey, Liese en Naomi gaan niet op elkaar stemmen
Wat een getetter. Maar dank voor je vele werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ja. Ze konden niet anders dan recht op en neer, anders floepte hij er steeds uit.
Ik snap je! niet.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
snap je? is ook geen echte vraag waar men antwoord verwacht
Niet alleen tegen Elsquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:14 schreef engine het volgende:
Naat is best wel beledigend tegen Els vaak.
Reet!quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Zal geen micropenis zijn geweest, dat mens heeft gewoon een gigantische vagina.
Thanks!quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:15 schreef Benny het volgende:
Jaaaa. Jill op stream 1. Weer eens wat anders dan Nathalie
waar snapjuhlie zegt "snap juh" zegt Jill "ik snap ut niet"quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:15 schreef Benny het volgende:
Jaaaa. Jill op stream 1. Weer eens wat anders dan Nathalie
Ja okay, maar ik bedoelde omdat ze besties is met Els. Ik moet dat niet hebben dat vrienden me de hele dag af lopen te zeikenquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Niet alleen tegen Els
quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:16 schreef danilel het volgende:
[..]
waar snapjuhlie zegt "snap juh" zegt Jill "ik snap ut niet"
Goed dat je het zegt. Even snel intunen op de TVquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Theo duidelijk exit nu. Is studiogast...
Studio is naast het BB huisquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu wil ik een keer een vaste camera... hebben ze plots beeld uit 6 hoekenquote:
Nathalie is alleen bestie met zichzelf met Els is zolang als het duurtquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ja okay, maar ik bedoelde omdat ze besties is met Els. Ik moet dat niet hebben dat vrienden me de hele dag af lopen te zeiken
Bethquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:17 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik kan je de The Queen's Gambit aanraden
Hij kan toch vanuit de studio gewoon weer terug worden gestuurd?quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Veel over gehoord! Bedankt voor de herrinnering, moet ik nog kijken.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:17 schreef Benny het volgende:
[..]
Als die kin er al wat generaties inzit snap ik dat welquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Zal geen micropenis zijn geweest, dat mens heeft gewoon een gigantische vagina.
Moet hij dan niet weer in quarantaine?quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:18 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Hij kan toch vanuit de studio gewoon weer terug worden gestuurd?
Echt he, had Els echt hoger in geschat....ze gaat spelen zegt ze. Maar de enige waar ze contact bij zoekt is Nathalie die je eigenlijk een half uurtje per dag kan aan horen wil je nog normaal kunnen mee draaien,quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:14 schreef engine het volgende:
Naat is best wel beledigend tegen Els vaak.
Die ga zeker nog kijken.Thanks voor de reminder.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:17 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja inderdaad, goeie, Theo is verder ook in contact geweest al met anderen, hij werd door iemand opgehaald.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:18 schreef JACM het volgende:
[..]
Moet hij dan niet weer in quarantaine?
Ja valt mij ook erg tegen dat ze als een mak schaap met Naat meegaat. Daarom mag ze van mij ook weg. Ze confronteert niemand maar had/heeft zo'n grote bek.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt he, had Els echt hoger in geschat....ze gaat spelen zegt ze. Maar de enige waar ze contact bij zoekt is Nathalie die je eigenlijk een half uurtje per dag kan aan horen wil je nog normaal kunnen mee draaien,
Denk dat iedereen daar getest wordtquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:20 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja inderdaad, goeie, Theo is verder ook in contact geweest al met anderen, hij werd door iemand opgehaald.
Niet zijn gabbers waar hij 20k van zou krijgen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:20 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja inderdaad, goeie, Theo is verder ook in contact geweest al met anderen, hij werd door iemand opgehaald.
Dat heb ik helemaal gemisttt!quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet zijn gabbers waar hij 20k van zou krijgen.![]()
![]()
![]()
Het is ook zo'n kinderachtig gesprek....quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ja valt mij ook erg tegen dat ze als een mak schaap met Naat meegaat. Daarom mag ze van mij ook weg. Ze confronteert niemand maar had/heeft zo'n grote bek.
Hilarisch.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:21 schreef Aggie46 het volgende:
Jill: Theo is 54.
Naat: En Els is 72![]()
Was weer een leuk grapje van Naat.
Els is 57
quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:20 schreef danilel het volgende:
i said, boom boom boom , let me say weoooohhh
Wees gerust.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:23 schreef Sangha het volgende:
Nathalie is opvallend vrolijk vandaag, dat terwijl haar beste daddy-mattie weg is gegaan.
En Els daar ook weer om lachen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:21 schreef Aggie46 het volgende:
Jill: Theo is 54.
Naat: En Els is 72![]()
Was weer een leuk grapje van Naat.
Els is 57
Traantjes sparen voor de live showquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:23 schreef Sangha het volgende:
Nathalie is opvallend vrolijk vandaag, dat terwijl haar beste daddy-mattie weg is gegaan.
Ja ze laat Natalie gewoon blaten. Denk niet dat er veel anderen in het huis zijn die dat gaan trekkenquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is ook zo'n kinderachtig gesprek....
Uit Nathalie’s oog uit Nathalie’s hart.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:23 schreef Sangha het volgende:
Denk niet dat hij in de studio is, joh. Die is VEUL te klein voor zijn hele grote ego🤣🤣🤣quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Els zei:"Dan zie ik er nog goed uit". En inderdaad, lachen. Van de zenuwen volgens mij.quote:
Tot nooit meer ziens Elsquote:
Ja het geluid ookquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:24 schreef Benny het volgende:
De liveshow komt eraan. De camera werd al ingesteld
Vol trots vertellen dat wanneer hij iets aparts ging doen 20K zou krijgen.quote:
Ja. Zonder problemenquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kunnen jullie mijn filmpjes wel afspelen, ik krijg steeds fout-meldingen ...
Hier gaat het perfect.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb een premium,kan alles zien.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Oh, lol, nou veel succes dan met zijn strakke actie!quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vol trots vertellen dat wanneer hij iets aparts ging doen 20K zou krijgen.
Maar juist in deze spannende tijd kan je toch geen Nathalie om je heen velen....quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:24 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Els zei:"Dan zie ik er nog goed uit". En inderdaad, lachen. Van de zenuwen volgens mij.
Jazekers!quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Irritant jaquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:27 schreef Benny het volgende:
WTF is dit voor gesprek over de scheet van Theo?
yep ... niets zeggenquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:27 schreef Hznootje het volgende:
Oei foutje bij de regie..we horen de studio
Nee, het is Big Brother. Als het goed is krijgen ze een vergoedig per dag.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:26 schreef danilel het volgende:
hebben ze borg moeten betalen om mee te doen?
Zo ja ben je dat bij vrijwillig vertrek kwijt?
Jajaja hahaha audio gatequote:Op donderdag 14 januari 2021 21:27 schreef waxmask het volgende:
sl met audio geraldine en die knakker
Verrek. Wat een fout van de regie. Zelfs Peter VDV had het over scheetjes latenquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:27 schreef Hznootje het volgende:
Oei foutje bij de regie..we horen de studio
Daily werkt super.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Okay, bedankt, dan ligt het aan mijn PC vrees ik ...
Stagaires kan je niet ontslaan.quote:
Waarschijnlijk met z'n lulquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:29 schreef BB-King het volgende:
Theo zit natuurlijk weer op knopjes te drukken.
En dan moet ik weer aan Huub denkenquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stagaires kan je niet ontslaan.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dan moet ik weer aan Huub denken
Prima twist dit. Hoop wel dat er ook nog nieuwe bewoners bij komen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:32 schreef Benny het volgende:
Dus Rene is volgende week ook genomineerd
Auwwww....quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:33 schreef Rhosyn het volgende:
Godsklere ik schrik me de pestpokkepleuris. Geluid staat op zijn allerhards begint de show ineens...
Afgelopen twee uur? Nee.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:35 schreef suzi1 het volgende:
ik moet nog 2 uur streams terugkijken. is dat het waard?
Niet echt. Heel veel Natalie, snap juuuuhhhquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:35 schreef suzi1 het volgende:
ik moet nog 2 uur streams terugkijken. is dat het waard?
Ik ookquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:35 schreef danilel het volgende:
opdracht voor nat gestemd in de hoop dat ze deze mega verprutst
Hun zien ook de show??quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:35 schreef 5thencounter het volgende:
Oehh... Daaniii met make-up op...
[ afbeelding ]
Echt he.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:36 schreef FreshFruit het volgende:
Het zijn allemaal schijnheiligerds. Zegt de grootste schijnheil.
Niemand naar huis, is net in de uitzending gezegd.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:36 schreef Rhosyn het volgende:
Echt? Niemand naar huis? Of verzinnen jullie dat weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |