Dit is het 5e seizoen.quote:Realityprogramma waarin acht singles de gedurfde stap wagen om met een wildvreemde in het huwelijksbootje te stappen. Een team van experts matcht de volwassen vrijgezellen op basis van wetenschappelijk onderzoek. De kandidaten die aan elkaar gekoppeld zijn, zien elkaar voor het eerst op hun bruiloft, enkele minuten voor het jawoord. Na de bruiloft gaat het kersverse bruidspaar op huwelijksreis om elkaar eindelijk echt te leren kennen. Terug in Nederland worden ze geconfronteerd met het leven van alledag, hun werkzaamheden, maar ook vrienden en familie. Na een huwelijk van vijf weken komen de kandidaten terug bij de experts en nemen ze de beslissing: blijven ze getrouwd of gaan ze scheiden?
quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:36 schreef Lingue het volgende:
Wat een vervelende opzet heeft dit seizoen.
Zo van de hak op de tak. Geen enkel verhaal wordt afgemaakt maar eerder afgekapt om naar een volgend stelletje te gaan. Alsof het allemaal maar haast heeft...
Voorheen had je per aflevering dat er een volledig trouwprogramma uitgezonden wordt. Nu doen ze daar 3 afleveringen over. Dat kijkt toch totaal niet fijn. Kom je niet echt lekker in de verhalen van de koppels.
Dan vind ik de setup van MAFS Australia fijner kijken. Of een van de eerste MAFS NL.
Einde geklaag
In de eerste aflevering ging Rein naar z'n aanbidster/stalkster/fan/kapster en toen stonden er ook Flamingo's in de etalage. Toen vroeg hij of ze dat speciaal voor hem gedaan had,geloof ik. Dus ik denk dat hij ook wel flamingo fan is.quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:12 schreef franklop het volgende:
Overigens; die Danny houdt van flamingo's en heel spontaan en toevallig krijgt Rein dan 2 dingen (boxer en zwembroek) met flamingo's erop.
Lijkt me gescript, of ingefluisterd.
Nou hebben ze in ieder geval iets gemeen, en chocola natuurlijkquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:33 schreef Masspa het volgende:
[..]
In de eerste aflevering ging Rein naar z'n aanbidster/stalkster/fan/kapster en toen stonden er ook Flamingo's in de etalage. Toen vroeg hij of ze dat speciaal voor hem gedaan had,geloof ik. Dus ik denk dat hij ook wel flamingo fan is.
Heel vervelend idd. Ook 1 aflevering zonder bruiloft. En laatste aflevering pas aan het einde een piepklein stukjequote:
Ja idd is al jaren zo. Heb weleens gemaild met deze feedback maar boeit ze nietquote:Op donderdag 14 januari 2021 00:54 schreef Injetta het volgende:
Ik snap ook niet waarom we afleveringen lang al dat gedoe vóór de bruiloft moeten zien. Eerst die brief brengen, dan kleren uitzoeken, dan nog het vrijgezellenfeest en dat keer 10 of zo (hoeveel stellen gaan er trouwen?)
Trouwerij 10 minuten. Ik snap het idee niet.
Waardeloos. Kijken ze niet naar MAFS Australie?
Echt jammer. Je wil juist zien hoe het huwelijk gaat. Na MAFS Australia is dit wel een stuk saaier...quote:Op donderdag 14 januari 2021 19:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja idd is al jaren zo. Heb weleens gemaild met deze feedback maar boeit ze niet
Dat roepen we hier ook al jaren...quote:Op donderdag 14 januari 2021 00:54 schreef Injetta het volgende:
Ik snap ook niet waarom we afleveringen lang al dat gedoe vóór de bruiloft moeten zien. Eerst die brief brengen, dan kleren uitzoeken, dan nog het vrijgezellenfeest en dat keer 10 of zo (hoeveel stellen gaan er trouwen?)
Trouwerij 10 minuten. Ik snap het idee niet.
Waardeloos. Kijken ze niet naar MAFS Australie?
Ik kwam hier neuzen om te kijken of ik het nou goed hoordequote:Op maandag 18 januari 2021 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
“Ik ben mooi, knap, gezellig”
Wow, likeable
Hij heeft het niet veranderd sinds je het vorige week zeiquote:Op maandag 18 januari 2021 20:46 schreef Nine. het volgende:
Carlo moet echt af van die Rembrandt look
Homo's zijn eigenwijs. Die ene knakker draagt nog steeds (witte) sneakers onder z'n trouwpakquote:Op maandag 18 januari 2021 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Hij heeft het niet veranderd sinds je het vorige week zei
Twitter die mensen dan joh.quote:Op maandag 18 januari 2021 20:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
Homo's zijn eigenwijs. Die ene knakker draagt nog steeds (witte) sneakers onder z'n trouwpak
Die heeft nog even genoten van een bruine fruitschaal.quote:Op maandag 18 januari 2021 20:41 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Mick is topfit vandaag
Nou precies. Wiens trouwdag is het nou eigenlijk?quote:Op maandag 18 januari 2021 20:39 schreef AgnesGru het volgende:
Carlo met zijn dit is niet gebruikelijk geneuzel
Kan ik net een uur per dag niet aan corona denken, kom je hiermee aanquote:Op maandag 18 januari 2021 21:05 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind het allemaal zó niet coronaproof![]()
Er hoeft er maar één tussen te zitten.... (gelukkig is dit opgenomen in jul/aug)
Sorryquote:Op maandag 18 januari 2021 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ik net een uur per dag niet aan corona denken, kom je hiermee aan
(Wo)Men in Blackquote:Op maandag 18 januari 2021 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Wow die broers en zussen hebben allemaal dezelfde kop.
Veel strakker en hoger. Vreemd genoeg. Dit zit meer open en los.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:12 schreef Joop_W het volgende:
Is dat nou een niet uitgesneden jurk? Ik ben benieuwd wat de diep uitgesneden variant was.
Toch wat geleerd.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel strakker en hoger. Vreemd genoeg. Dit zit meer open en los.
Misschien is hij stiekem ook een beetje bi.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:20 schreef Postbus100 het volgende:
[ twitter ]
Gouwe ouwe, hoort in het archief.
(ik vond dat ook al zó'n awkward moment.)
Net alsof hij wordt genomen met een XXL voorbinddildo.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:20 schreef Postbus100 het volgende:
[ twitter ]
Gouwe ouwe, hoort in het archief.
(ik vond dat ook al zó'n awkward moment.)
Misschien ook wel niet zo heel stiekemquote:Op maandag 18 januari 2021 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien is hij stiekem ook een beetje bi.
En haar clièntelequote:Op maandag 18 januari 2021 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Die vrouw belichaamt Schiedam. Mag ik dat zeggen?
Nou inderdaadquote:
Vind je? Hoop nepquote:
Dit leest heel grappig met het bericht boven je.quote:
quote:
Op zich wel. Maar wel wat kampernellie.quote:
De traagheid van FOK! levert soms wel verrassende combo's opquote:Op maandag 18 januari 2021 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Dit leest heel grappig met het bericht boven je.
Ze heeft ook echt zo'n rimpelig rokersmondje...quote:Op maandag 18 januari 2021 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Op zich wel. Maar wel wat kampernellie.
Yuk.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:35 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ze heeft ook echt zo'n rimpelig rokersmondje...
Wat is er nep?quote:Op maandag 18 januari 2021 21:31 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Vind je? Hoop nepWel goed verzorgd, hoor, maar ik zou haar niet 'natuurlijk mooi' willen noemen.
Ze zit bij mij direct in de irritatiezone...quote:Op maandag 18 januari 2021 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op zich wel. Maar wel wat kampernellie.
Haarkleur, wenkbrauwen zijn flink bijgewerkt, er is iets met haar ogen dat het wat strakker staat oid, en behoorlijk wat make-up, op een lelijke manier.quote:
Je verwacht het niet. Hoe ze dit hebben willen koppelen...quote:Op maandag 18 januari 2021 21:43 schreef roos94 het volgende:
Die Rein vindt Danny dus echt helemaal niks hé. Die kop verraad het
Chocoladequote:Op maandag 18 januari 2021 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je verwacht het niet. Hoe ze dit hebben willen koppelen...
Zeikerige kutmuziek die inspeelt op valse emoties is hetquote:Op maandag 18 januari 2021 21:53 schreef Postbus100 het volgende:
Aaaw, ik vind het echt heel mooi, zo'n nummer![]()
(geen kutnummer dus)
Op zich waar, maar creëert wel de setting die je wilt, namelijk LIEFDEquote:Op maandag 18 januari 2021 21:55 schreef Nine. het volgende:
[..]
Zeikerige kutmuziek die inspeelt op valse emoties is het
Kratje bier voortuin. Niet mijn milieu.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:55 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Wel heerlijk recht voor z'n raap
Bij mij creëert het anders alleen maar rechtopstaande nekharenquote:Op maandag 18 januari 2021 21:56 schreef Postbus100 het volgende:
Op zich waar, maar creëert wel de setting die je wilt, namelijk LIEFDE
U bent meer van de gin-tonic?quote:Op maandag 18 januari 2021 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Kratje bier voortuin. Niet mijn milieu.
Jij bent vast heel rationeel altijdquote:Op maandag 18 januari 2021 21:57 schreef Nine. het volgende:
[..]
Bij mij creëert het anders alleen maar rechtopstaande nekharen
Ik wacht nog op de eerste. Maar idd.quote:
Ik kan me best wel overgeven aan iets emotioneels, maar dat is dit hem dus niet voor mijquote:Op maandag 18 januari 2021 21:58 schreef Postbus100 het volgende:
Jij bent vast heel rationeel altijd(ik namelijk ook, maar soms is het heerlijk om je aan zoiets sentimenteels over te (kunnen) geven).
Jaquote:Op maandag 18 januari 2021 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben het ff kwijt. Komt het morgen weer?
Jaaaquote:Op maandag 18 januari 2021 22:01 schreef Postbus100 het volgende:
Refereerde Sylvia nou aan Henkiewenkie?![]()
![]()
uitgerekend zij
Yup. Twee dagen na elkaar. Waarom weet ik ook niet.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben het ff kwijt. Komt het morgen weer?
Door corona zijn er iets minder nieuwe programma's dan gepland geloof ik. Dus duurt 1 aflevering sowieso al langer en dus ook meer per weekquote:Op maandag 18 januari 2021 22:02 schreef Nine. het volgende:
[..]
Yup. Twee dagen na elkaar. Waarom weet ik ook niet.
Was vorig jaar ook volgens mij.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Door corona zijn er iets minder nieuwe programma's dan gepland geloof ik. Dus duurt 1 aflevering sowieso al langer en dus ook meer per week
Er komt ook nog een zesde koppel he. Dus voorlopig zijn we nog wel even zoetquote:Op maandag 18 januari 2021 22:08 schreef Magica het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook volgens mij.
Anders is er niks meer van te volgen en komen ze zeker niet weg met 1 bruiloft per 3 afl ofzo
De vraag is dus wat die score zegt? Is dat dat ze verwachten dat de seks goed gaat zijn en elkaar ook seksueel aantrekkelijk vinden of puur dat ze er hetzelfde over denken?quote:Op maandag 18 januari 2021 21:31 schreef E.T. het volgende:
Ze scoren 85% op seksualiteit.. ik ben nogal visueel ingesteld.. die twee samen zie ik echt niet voor me![]()
Ja maar had liever 2 stellen per afl gezien ofzo en 1 bruiloft en dan wat meer van het huwelijk. Het gaat nu echt van de hak op de takquote:Op maandag 18 januari 2021 23:38 schreef W00fer het volgende:
[..]
Er komt ook nog een zesde koppel he. Dus voorlopig zijn we nog wel even zoet
Zijn ook pas zes afleveringen geweest na morgenavond
Ze gaan voor 16 afleveringen per seizoen.
Jaaaa. Ik lag in een deuk!quote:Op maandag 18 januari 2021 22:01 schreef Postbus100 het volgende:
![]()
uitgerekend zij
Mwah, het accent zal Daisy niet echt op afknappen. Verder denk ik best dat ze bij elkaar passen, als zij niet direct afknapt op zijn uiterlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:53 schreef roos94 het volgende:
Die Mick is zo ongelooflijk zaaddodend in alle opzichtenlooks, hoe hij overkomt, het accent.. wat een hel. Daar droog je als vrouw toch direct van op.
Ik zie in hem ook wel iemand die het voor nu even heeft opgegeven hoe hij eruit ziet omdat hij in een mindere periode van zijn leven zit. Alleen niet de beste periode om dan met iemand te trouwen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:53 schreef roos94 het volgende:
Die Mick is zo ongelooflijk zaaddodend in alle opzichtenlooks, hoe hij overkomt, het accent.. wat een hel. Daar droog je als vrouw toch direct van op.
Het komt ook over alsof vooral die familie graag wil dat hij eindelijk eens een gezinnetje sticht want je bent al 30quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zie in hem ook wel iemand die het voor nu even heeft opgegeven hoe hij eruit ziet omdat hij in een mindere periode van zijn leven zit. Alleen niet de beste periode om dan met iemand te trouwen.
Misschien ook wel een bepaald soort beleefdheid. Dat het niet netjes is om andere kandidaten af te branden voor de camera, omdat je dat zelf ook niet zou wilen. Redactie heeft het er in ieder geval niet uitgekniptquote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:36 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar ze mocht het niet zeggen van de redactie ofzo?
En de vriendengroep vind dat hij geen vrijgezel meer moet zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:40 schreef roos94 het volgende:
Het ko
[..]
Het komt ook over alsof vooral die familie graag wil dat hij eindelijk eens een gezinnetje sticht want je bent al 30
quote:Married at First Sight-expert Tila: ‘De alarmbellen gaan bij ons af als de singles de match niet begrijpen’
Het lijkt zo makkelijk: twee mensen die snakken naar de liefde én aan elkaars wensen voldoen aan elkaar koppelen. Toch blijkt dat in de praktijk niet zo simpel te zijn. Married at First Sight-expert Tila Pronk weet er alles van. Hoe worden de bruidsparen met elkaar gematcht en tegen welke obstakels loopt het team aan? Pronk geeft een inkijkje in haar werkwijze. ,,Soms gebeuren er dingen die je niet kunt voorzien, dus we zijn ook realistisch wat dat betreft.”
Ga er maar eens aan staan. Honderden vrijgezellen die allemaal een gooi naar de liefde doen en nota bene in het huwelijksbootje willen stappen met een volstrekt vreemde. Waar begin je? Welke kandidaten vallen op, welke personen vallen af, op basis van welke factoren match je de toekomstige bruidsparen met elkaar en misschien nog wel belangrijker: hoe weet je zeker dat de kandidaten met elkaar klikken en er een toekomst in zit?
,,We zijn in eerste instantie eigenlijk nog helemaal niet bezig met de matches, maar juist met de kandidaten‘’, legt universitair docent sociale psychologie Tila Pronk uit. ,,Ze krijgen een test van 1,5 uur voor hun kiezen en die kost veel tijd, energie en enorme bereidwilligheid om het achterste van je tong te laten zien en je kwetsbaarheid te tonen.” In de matchtest, die Pronk omschrijft als een ‘complex meetinstrument’, wordt er uitgebreid gekeken naar factoren als relatieverleden, voorkeuren, wensen, waar die persoon in het leven staat en op wat voor types iemand valt.
Veel van de aanmeldingen, dit jaar waren het er zo’n duizend, vallen na het maken van de test al af. ,,Dan ontdekken we bijvoorbeeld dat iemand net uit een relatie komt, een persoonlijkheidsstoornis heeft of met trauma’s kampt. Dat is iets waar we heel voorzichtig mee zijn: we willen dat de kandidaten beschermd worden en sterk in hun schoenen staan.” En dat is nodig, want wie tijdens de uitzendingen meeleest op sociale media, ziet geregeld beledigende reacties voorbij komen.
Pronk haalt Chantal en Henk aan als voorbeeld. De twee waren te zien in het vorige seizoen, maar wisten al tijdens hun huwelijksreis dat ze niet bij elkaar pasten. Vooral Chantal, die de bijnaam ‘wenkie’ kreeg, werd op sociale media door het slijk gehaald door de kijkers. ,,We hebben gezien hoe pittig dat was en zijn daar ook echt van geschrokken”, verklaart Pronk de strenge selectie.
Als een kandidaat na de matchtest de interesse van de experts heeft gewekt, wordt deze uitgenodigd voor een persoonlijk interview met het team. Daarin tasten zowel Pronk als matchmaker Marcelino Lopez onder meer af wat de intenties van de kandidaat zijn en wordt er dieper ingegaan op de test. ,,Er zijn natuurlijk ook mensen die alleen aan het programma willen deelnemen om beroemd te worden, daar moeten we voor waken.”
Koppelen
Dan volgt het koppelen van de toekomstige bruidsparen. Uit de matchtest komt een score voort tussen singles die met elkaar overeenkomen, maar die is volgens Pronk lang niet altijd zaligmakend. Denk maar eens aan de afstand tussen twee vrijgezellen. ,,Als iemand in Limburg woont en de ander in Friesland, is dat helemaal niet praktisch. Ook willen we een bepaalde balans in leeftijden van de koppels; we vinden het belangrijk dat de matches herkenbaar zijn voor een breed publiek.’’
Bovendien benadrukt Pronk dat het een fabeltje is dat tegenpolen elkaar aantrekken. Iets waar veel mensen heilig in geloven. ,,Dat is dus niet waar. Als je met iemand matcht, zal er herkenning ontstaan. Er ontstaat een prettige flow, die zorgt voor aantrekkingskracht en een vertrouwd gevoel geeft.” Juist die herkenningspunten zorgen voor een conflictloos leven met elkaar, legt Pronk uit. ,,Omdat je dus geen compromis hoeft te sluiten.’’
Toch blijkt dat een groot deel van de matches niet bij elkaar blijft. Sterker nog, van alle seizoenen zijn er nog slechts twee koppels samen. Maar al doende leert men en dat geldt ook voor Pronk. Daarom is het nodig dat de tactiek gedurende de seizoenen wordt aangepast.
,,We kijken op welke momenten moeilijkheden ontstaan. Dit seizoen hebben we bijvoorbeeld besloten meer op begeleiding na het huwelijk te zitten. De huwelijksreis is vaak geweldig, de kandidaten zitten op een roze wolk, maar dan komen ze terug en spat het snel uit elkaar.’’ Daarom zijn de experts op de koppels gezet, zodat ze een persoonlijk aanspreekpunt hebben. Daarnaast heeft het team, anders dan voorgaande jaren, een koppelweekend georganiseerd. ,,In dat weekend ontmoeten alle koppels elkaar voor de eerste keer. In de hoop dat ze ook steun aan elkaar hebben, want ze worstelen vaak met vergelijkbare dingen.’’
Gecompliceerd
Pronk ziet het echter niet als falen als de bruidsparen besluiten te scheiden. Wel als de kandidaten de matches niet begrijpen. ,,Dan gaan bij ons de alarmbellen af.” Gelukkig is dat nog niet voorgekomen. Waar het dan aan ligt dat een huwelijk mislukt? ,,Je kunt op alles matchen, maar als de vonk er niet is, lukt het niet. Dat blijft, ook voor de wetenschap een million dollar question. Natuurlijk hopen we in eerste instantie dat ze bij elkaar blijven, maar het is voor ons niet mislukt als dat niet zo is. De liefde is zó gecompliceerd.
Dat is ook een beetje de Instagram generatie he. Bij Temptation Island zie je ook steeds korte fragmentjes. Niet hoe ze de hele dag aan het zwembad hangen. Dan moet je Big Brother kijken. Dan zie je urenlange kletspraatjes. En veel mensen vinden MAFS nu al te traag, laat staan als ze 2 stellen per aflevering doen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 08:06 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja maar had liever 2 stellen per afl gezien ofzo en 1 bruiloft en dan wat meer van het huwelijk. Het gaat nu echt van de hak op de tak
Dat hoeft niet traag te zijn. Australië doen ze 1 trouwerij of 2quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:23 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje de Instagram generatie he. Bij Temptation Island zie je ook steeds korte fragmentjes. Niet hoe ze de hele dag aan het zwembad hangen. Dan moet je Big Brother kijken. Dan zie je urenlange kletspraatjes. En veel mensen vinden MAFS nu al te traag, laat staan als ze 2 stellen per aflevering doen.
Ja dit was wel een mooie afsluitingquote:Op maandag 18 januari 2021 22:01 schreef Postbus100 het volgende:
![]()
uitgerekend zij
wordt niet dikke mik met die twee neequote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:44 schreef franklop het volgende:
Mick en Daisy wordt geen succes. Omdat zij veel serieuzer is dan hij
Apart dat ze in Nederland zoveel nadruk leggen op afstand, is best te overbruggen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:09 schreef SEMTEX het volgende:
Kenden we dit artikel met een van de matchers al?
https://www.ad.nl/show/ma(...)-begrijpen~a219b03c/
[..]
Ik zou er zo af pleurenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Kom je uit bad moet je weer een trap af. Arelaxed.
Idd, in Amerika is van Den Haag naar Assen bij wijze van spreken om de hoek.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:47 schreef AgnesGru het volgende:
Apart dat ze in Nederland zoveel nadruk leggen op afstand, is best te overbruggen.
Danny vindt Rein de jackpot, andersom nietquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Is Rein echt blij of straalt hij met de wetenschap dat de camera tien minuten close-ups doet?
Het is de zwartstalendeur van de pakken jaquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:32 schreef E.T. het volgende:
Al die mannen hebben nagenoeg hetzelfde pak..
Buschauffeur-blauw, gilletje, witte stropdas..
Waarom is hij dan zo blij? Ik trapte er al helemaal in.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Danny vindt Rein de jackpot, andersom niet
Op Twitter werd Mick al geprezen om zijn keuze voor grijs.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:32 schreef E.T. het volgende:
Hij zei dat het groen wasquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:34 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Op Twitter werd Mick al geprezen om zijn keuze voor grijs.
Beleefdheid, maar ik eet m'n schoenen op als dit een match is.... ik denk dat Lizzy & Lars de meeste kans maken, al blijft m'n gaydar bij Lars afgaanquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom is hij dan zo blij? Ik trapte er al helemaal in.![]()
Vader Rein: 7.5
Nu nog een vent die een mooie polo oid onder z'n colbert doet.. (ik hou niet van stropdassenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:34 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja wel he.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beleefdheid, maar ik eet m'n schoenen op als dit een match is.... ik denk dat Lizzy & Lars de meeste kans maken, al blijft m'n gaydar bij Lars afgaan
ALLEMAAL EEN WITTE STROPDAS..quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:32 schreef E.T. het volgende:
Op Twitter werden ze ook lyrisch van het Ko de Boswachter-groen van één van de vorige seizoenen. Dus om dat nu serieus te nemen...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:34 schreef Postbus100 het volgende:
Ik dacht bij de promo's dat hij degene was die met een man ging trouwen, en dat beeld is niet meer verdwenenquote:
Sergio groen van First Dates?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:37 schreef Nine. het volgende:
[..]
Op Twitter werden ze ook lyrisch vamn het Ko de Boswachter-groen van één van de vorige seizoenen. Dus om dat nu serieus te nemen...
Het zou best kunnen idd.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht bij de promo's dat hij degene was die met een man ging trouwen, en dat beeld is niet meer verdwenen
Mijn gaydar gaat ook af bij lars, vanaf dat ik hem zag bij het voorstukje in politie uniformquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beleefdheid, maar ik eet m'n schoenen op als dit een match is.... ik denk dat Lizzy & Lars de meeste kans maken, al blijft m'n gaydar bij Lars afgaan
Bij mij ookquote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:39 schreef AgnesGru het volgende:
De match tussen golfer en die vrouw zie ik ook niet voor me.
Je zag ;m na de bruiloft ook alleen maar bij vrouwelijke collega's in beeld die 'm vroegen wat ie er van vond, was ook best stereotypequote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:39 schreef Revanches het volgende:
[..]
Mijn gaydar gaat ook af bij lars, vanaf dat ik hem zag bij het voorstukje in politie uniform
Past prima naast de vrouwen in jurk die ook nog maagd zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:41 schreef Nine. het volgende:
Ik snap die witte dassen niet zo. Zijn die mannen allemaal nog maagd ofzo? Want dat symboliseert het namelijk
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is de zwartstalendeur van de pakken ja
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Past prima naast de vrouwen in jurk die ook nog maagd zijn.
Die moeder van Danny was bij de bruiloft zelfs nog gekleed alsof er iemand gecremeerd zou wordenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:43 schreef franklop het volgende:
Valt me op dat veel van de entourage bij het pakken en jurken passen in het zwart zijn. Ook in vorige afleveringen.
Goffer, had net alles tot in de puntjes voorbereid om je een lekker uitgebreid ontbijt op bed te geven morgen...quote:
Wat zou jij kiezen? Clooney, Pitt of Depp?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:00 schreef MissJ het volgende:
Een beetje George Clooney achtig. Nou meid, dat gaat dan een flinke teleurstelling worden
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:00 schreef Nine. het volgende:
Sylvia met haar rimpelige rokersmondje...
Ik vind hem zo eng lachen. Mondhoek krult aan een kant enorm op, zelfde kant waar zijn oor groter is.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:39 schreef Revanches het volgende:
[..]
Mijn gaydar gaat ook af bij lars, vanaf dat ik hem zag bij het voorstukje in politie uniform
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:03 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wat zou jij kiezen? Clooney, Pitt of Depp?
quote:Op woensdag 20 januari 2021 03:01 schreef W00fer het volgende:
Waarom heeft niemand het over Aron en Monique?
Ik snap en zie die match namelijk niet.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:39 schreef AgnesGru het volgende:
De match tussen golfer en die vrouw zie ik ook niet voor me.
Je bent niet de enige hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik ben haar naam kwijt. Is dat haar moeder met het korte haar? Wat een schattige vrouw.
Inderdaad MILF vibes. Aron kon het slechter treffenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Daisy is veels te knap voor Mick, knappe meid is het
Petra de kapster is een lekkere MILF
Monique is ook MILF waardig, lekkere grote ketsers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na een beetje speuren op fb en insta etc. Denk ik dat Lars & Lizzy niet meer bij elkaar zijn en Danny & Rein ook niet meer.. op Insta volgen ze elkaar allemaal nog maar op fb niet.. Danny en Lizzy zijn ineens beste vrienden en spreken vaak af.. ook met haar broertje erbij die best wel wat met Danny kan hebben nu.. Lizzy en Lars zijn op fb geen vrienden terwijl Lars met iedereen van mafs wel bevriend is. Tevens heeft Lizzy een nieuwbouw appartement gekocht..
[ Bericht 15% gewijzigd door Maffie21 op 20-01-2021 10:29:48 (Spoiler) ]
Het valt op dat Lars met iedereen bevriend is op FB en Lizzy ook.. maar niet met elkaar !! En natuurlijk loopt er een contract maar zag ook een bericht van Danny van 21 okt met de hashtag somshebjeiemandnodigdiezegtkomtwelgoedscHatje 😉quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:31 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik denk dat ze contractueel verplicht zijn om berichten over het programma te posten en daarbij zo min mogelijk los te laten over de uitkomsten. Denk dat RTL wel duidelijke regels heeft daarover en dat ze wat dat betreft hebben geleerd van de vorige seizoenen. Vind het allemaal ook nogal geforceerd overkomen op IG (FB is niet zo interessant meer, ik ken genoeg mensen die enkel op IG posten). Zie geen enkele post over de partner. Hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het niks is geworden.
Overigens staat bij de laatste post van Lizzy met Danny: "als de mannen van huis zijn".
Ik zou dus niet zoveel waarde hechten aan IG/FB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe doe ik dat op een mobiel ?quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:48 schreef Nine. het volgende:
@:maffie21 je moet het IN een spoiler tag zetten, niet alleen op de spoilerknop drukken. De tekst is nog steeds leesbaar nu
Deppquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:03 schreef Nine. het volgende:
[..]
Alle drie skippen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:03 schreef Nine. het volgende:
[..]
Nee, maar niet mijn type.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:48 schreef Nine. het volgende:
[..]
Zo lelijk zijn ze nu toch ook weer niet?
Dat.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:36 schreef MorganLeFay het volgende:
Maar ik zie sowieso niet in waarom ze niet tot de laatste aflevering vrienden op FB hadden kunnen blijven (als ze dat ooit geweest zijn), aangezien er toch weinig persoonlijks op die profielen gepost wordt tot de ontknoping (en ze niets mogen verklappen)
100% George Clooney. Die man vind ik dus echt zeer aantrekkelijkquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:03 schreef Nine. het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:38 schreef MissJ het volgende:
100% George Clooney. Die man vind ik dus echt zeer aantrekkelijk![]()
Die andere twee vind ik niets.
Oké, de stand tot dus ver:quote:
1 2 3 | Clooney - 2 Depp - 1 Pitt - 0 |
Tenzij J-Lo, Mariah of Salma Hayek of zo. Die zien er ook nog heel goed uit (en, zover ik weet, ook op een natuurlijke manier).quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:40 schreef lily het volgende:
Als het vrouwen waren dan waren ze alledrie al 30 jaar afgeschreven
Ik stem ook op Clooney. Depp is smoezelig en Pitt is saai en wordt niet mooi oud.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:43 schreef Nine. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oké, de stand tot dus ver:
[ code verwijderd ]
Ja precies, ik heb nu het gevoel dat ik naar een soort hele lange “say yes to the dress” zit te kijken.quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:53 schreef Injetta het volgende:
Ik ben blij als alle stellen zijn geweest, maar ik vrees dat tot aflevering 10 moeten wachten. Per koppel duurt het drie afleveringen tot ze in de trouwzaal staan en in de vierde trouwen ze pas. Ik scroll hele stukken door. In mijn optiek moet je het volledig omdraaien. Per aflevering 2 stellen getrouwd. Voorbereiding en leren kennen kan in 15 minuutjes, dan de trouwerij en door. Vervolgens volg je alle afleveringen hoe het de stellen vergaat. Daar gaat het programma toch over? Niet over vrijgezellen feestjes, trouwkleding uitkiezen.
Het broertje van Lizzy is ergens achteraan in de 20. Danny is 42. Het zóu kunnen hoor, maar lijkt me sterk.quote:
Precies, je bent dan ook niet de eerste die dit opmerkt.quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:53 schreef Injetta het volgende:
Ik ben blij als alle stellen zijn geweest, maar ik vrees dat tot aflevering 10 moeten wachten. Per koppel duurt het drie afleveringen tot ze in de trouwzaal staan en in de vierde trouwen ze pas. Ik scroll hele stukken door. In mijn optiek moet je het volledig omdraaien. Per aflevering 2 stellen getrouwd. Voorbereiding en leren kennen kan in 15 minuutjes, dan de trouwerij en door. Vervolgens volg je alle afleveringen hoe het de stellen vergaat. Daar gaat het programma toch over? Niet over vrijgezellen feestjes, trouwkleding uitkiezen.
Tja, de sponsoren moeten ook in beeld hè?quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:53 schreef Injetta het volgende:
Ik kreeg het idee dat Rein zich moed indronkquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:53 schreef Lingue het volgende:
Ik vond wel dat Rein heel vaak naar zijn familie/vrienden (wrs zn bestie) keek voor iets van goedkeuring kreeg ik het idee.
Ik vond het iig wel een goede stevige en redelijk lange kus.
Of ze het gaan redden weet ik niet. Denk dat Danny makkelijk over zich heen laat lopen of dat ie iig voorbij zichzelf gaat om het goed te doen voor de ander....
Alle sponsoren moeten uitgebreid aan bod komen, anders haken ze afquote:Op woensdag 20 januari 2021 22:53 schreef Injetta het volgende:
Ze reageert zelf:quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:09 schreef Fascination het volgende:
EXPERIMENT MISLUKT? 'MAFS-LARS EN LIZZY NU AL GESCHEIDEN'
https://www.linda.nl/nieu(...)gWwTPlIraYbfoDMPYenk
Scherp!quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat Rein zich moed indronk
Spoilerquote:Op donderdag 21 januari 2021 12:09 schreef Fascination het volgende:
EXPERIMENT MISLUKT? 'MAFS-LARS EN LIZZY NU AL GESCHEIDEN'
https://www.linda.nl/nieu(...)gWwTPlIraYbfoDMPYenk
Die ziet er hartstikke goed uit voor haar leeftijd hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:00 schreef Nine. het volgende:
Sylvia met haar rimpelige rokersmondje...
Ja maar moeten die trouwkleding winkels dan echt allemaal 6x in beeld komen? Dat moet met 1 a 2x toch genoeg zijn. Dat je de eerste twee stellen goed in beeld neemt, omdat je in de eerste afleveringen daar veel tijd voor hebt en daarna opschieten met de andere 4 omdat je de tijd anders te veel moet spreiden.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Alle sponsoren moeten uitgebreid aan bod komen, anders haken ze af
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:14 schreef Azula het volgende:
Die ziet er hartstikke goed uit voor haar leeftijd hoor.
Jawel, we moeten weten dat die verkopert elke keer dezelfde witte stropdas en elke keer hetzelfde type blauwe pak aanraadquote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:00 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Ja maar moeten die trouwkleding winkels dan echt allemaal 6x in beeld komen? Dat moet met 1 a 2x toch genoeg zijn. Dat je de eerste twee stellen goed in beeld neemt, omdat je in de eerste afleveringen daar veel tijd voor hebt en daarna opschieten met de andere 4 omdat je de tijd anders te veel moet spreiden.
Gelukkig niet zo tenenkrommend de condooms op het nachtkastje elke keer weer in beeld deze keer....
Heeft borstkanker gehad en is sterk afgevallen door een gastric bypass. Dus misschien gewoon vel over?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:11 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind haar behoorlijk verrimpeld anders. Zonnebank en roken much?
Wellicht, ware het niet dat je daar doorgaans geen rimpelig rokersmondje van krijgt.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:32 schreef SEMTEX het volgende:
Heeft borstkanker gehad en is sterk afgevallen door een gastric bypass. Dus misschien gewoon vel over?
Als je naar haar dochter keek, zag je dat die dezelfde mond en dunne lippen had.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:35 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wellicht, ware het niet dat je daar doorgaans geen rimpelig rokersmondje van krijgt.
Ja die ivoren stropdassen en blauwe pakken viel mij ook al op, volgensmij is er maar 1 man met iets andersquote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jawel, we moeten weten dat die verkopert elke keer dezelfde witte stropdas en elke keer hetzelfde type blauwe pak aanraad
Ze heeft een hele fijne uitstraling, veel expressie, mooie ogen. Ja rimpels maargoed blanken zijn daar meer vatbaar voor en je kunt het een stuk erger treffen dan zij qua uiterlijk in dit land.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:11 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind haar behoorlijk verrimpeld anders. Zonnebank en roken much?
Mee eens. Haar lach is fijn om naar te kijken. Het schijnt dat veel lachen rimpels bevorderdquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:55 schreef Azula het volgende:
[..]
Ze heeft een hele fijne uitstraling, veel expressie, mooie ogen. Ja rimpels maargoed blanken zijn daar meer vatbaar voor en je kunt het een stuk erger treffen dan zij qua uiterlijk in dit land.
Ik zit elke keer naar de tv te roepen dat-ie wel eens wat lichtere pakken mag aanraden. Zeker omdat iedereen lijkt te trouwen in de zomer / september. Moet dat allemaal zo donker?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:45 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Ja die ivoren stropdassen en blauwe pakken viel mij ook al op, volgensmij is er maar 1 man met iets anders
Wij vinden haar hilarisch.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:05 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Mee eens. Haar lach is fijn om naar te kijken. Het schijnt dat veel lachen rimpels bevorderd
Nou ja, ze mogen op kosten van RTL een maatpak uitzoeken. Dan is het wel handig om een gangbare kleur te nemen (i.p.v. beige, zand, lichtgrijs), dan heb je er later nog wat aan in je zakelijke leven (en je houdt iets handigs over aan het programma als het huwelijk klapt)quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zit elke keer naar de tv te roepen dat-ie wel eens wat lichtere pakken mag aanraden. Zeker omdat iedereen lijkt te trouwen in de zomer / september. Moet dat allemaal zo donker?
Ik heb de aflevering vooruit gekeken op VIdeoland. Maar ik vind het jammer. Had 4 koppels iets intensiever gevolgd, dan 6 een klein beetje. We zijn nu 4 weken verder komt er weer eentje bijquote:
Dan hebben ze nog meer scenes voor in de bruidswinkel sponquote:Op maandag 25 januari 2021 14:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering vooruit gekeken op VIdeoland. Maar ik vind het jammer. Had 4 koppels iets intensiever gevolgd, dan 6 een klein beetje. We zijn nu 4 weken verder komt er weer eentje bij
De barman van first dates of Jan Kooiman, dat vindt ze mooie mannen. 'Dus ik ben helemaal niet zo veeleisend qua uiterlijk'quote:
Nou als je vergelijkt, Monique is maar 4 jaar jonger dan Sylvia, en dat zou je toch niet zeggenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:14 schreef Azula het volgende:
[..]
Die ziet er hartstikke goed uit voor haar leeftijd hoor.
Watquote:Op maandag 25 januari 2021 14:53 schreef Magica het volgende:
[..]
Nou als je vergelijkt, Monique is maar 4 jaar jonger dan Sylvia, en dat zou je toch niet zeggen
Haha indeed, die vrouw ziet er op zich wel leuk uit. Man wat minder.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:36 schreef Magica het volgende:
[..]
De barman van first dates of Jan Kooiman, dat vindt ze mooie mannen. 'Dus ik ben helemaal niet zo veeleisend qua uiterlijk'
Ja Sylvia 58 en Monique 54.quote:
Ik gokte Sylvia eind 60quote:Op maandag 25 januari 2021 15:00 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja Sylvia 58 en Monique 54.
Ik vind Sylvia er echt niet jong uit zien. Leuke vrouw verder daar niet van
Nee. Ze ziet er echt veel ouder uit. Mijn moeder is 74 en ziet er jonger uit.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:26 schreef Nine. het volgende:
Ben dus niet de enige die haar minimaal 10 jaar ouder had geschat.
Nee hoorquote:Op maandag 25 januari 2021 19:26 schreef Nine. het volgende:
Ben dus niet de enige die haar minimaal 10 jaar ouder had geschat.
Tell me lies, tell me sweet little lies...quote:Op maandag 25 januari 2021 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij is de dochter zo lief dat ze leuke dingen probeert te zeggen omdat ze moet...
Tja, zwart is voor begrafenissen en kelners, en groen voor militairen en boswachters.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Is die tante van Mick niet gewoon zijn moeder, wat is ze enorm aanwezig
Ach ja, iedereen kan zich inschrijven bij een castingbureau en zich "acteur" noemen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:10 schreef Rene het volgende:
Rein acteur? Deed iete met tegels en nu gaat hij iets met apotheek of zo doen begreep ik. Zo verkondigen ze het. Haha.
http://www.reiniervangastel.nl/quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:10 schreef Rene het volgende:
Rein acteur? Deed iete met tegels en nu gaat hij iets met apotheek of zo doen begreep ik. Zo verkondigen ze het. Haha.
Ik kreeg hem als vriend-suggestie op Facebook omdat we heel veel gemeenschappelijke vrienden hebben. Even doorklikken leerde dat we ooit aan dezelfde bioscoopfilm hebben gewerkt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ach ja, iedereen kan zich inschrijven bij een castingbureau en zich "acteur" noemen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:44 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien doet Rein wel mee voor een tv-carrière.Welke boer bij BZV was dat ook alweer waar die roddel destijds over ging (en hij daarna bij Eigen Huis & Tuin ging werken).
Die vindt Danny 10 x niks. Echt niks.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Rein is een ex van Maik de Boer. En is acteur, volgens zijn website. Wel vreemd dat ze hem aankondigden als ‘horecamedewerker’.
Volgens mij was Rein een kwartier na het jawoord trouwens al goed aangeschoten. Die steeds wateriger wordende oogjes leken me niet van de emotie te komen.
Vreemde vogel, vind ik het.
Wat een MILF die tantequote:Op maandag 25 januari 2021 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Is die tante van Mick niet gewoon zijn moeder, wat is ze enorm aanwezig
Hmmm.. Ok. Wel een 2012 site. Wil ik nog niet teveel van vindenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
http://www.reiniervangastel.nl/
En hij is gastheer bij bistro Toujours in Haarlem.
Daarom dacht ik al dat hij zichzelf moed indronkquote:Op maandag 25 januari 2021 23:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Volgens mij was Rein een kwartier na het jawoord trouwens al goed aangeschoten. Die steeds wateriger wordende oogjes leken me niet van de emotie te komen.
Oh ik zocht er zelf verder niets achter. Acteur/model zijn is een prima beroep toch. Ik vond het alleen vreemd dat ze hem voorstelden als horecamedewerker. Wat hij natuurlijk nu ook wel is, maar van 'oorsprong' is hij toch acteur/model.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:02 schreef Rene het volgende:
[..]
Hmmm.. Ok. Wel een 2012 site. Wil ik nog niet teveel van vinden
Ja!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Daarom dacht ik al dat hij zichzelf moed indronk
Ik weet wel (nee, geen spoiler) dat Mick en Daisy echt een recipe for disaster is. En dat stel dat elkaar video's stuurt met dezelfde muziek op (namen vergeten) vind ik ook niet bij elkaar passen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja!![]()
Hij werd ook aanmerkelijk minder aan het woord gelaten (in die tusseninterviewtjes waarin nu vooral Danny maar bleef herhalen hoe leuk hij Rein vond, dat het meteen klikte etc.). Misschien was Reinier al wel te tipsy. Hoewel Danny aan het wijnhuilen slaat de volgende keer, zo verraadde de vooruitblik. Nou, ben benieuwd naar deze twee. De rest van de stellen kunnen me nog niet erg boeien.
Het probleem van Mick zit 'm er vooral in dat je die familie erbij krijgt, denk ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik weet wel (nee, geen spoiler) dat Mick en Daisy echt een recipe for disaster is. En dat stel dat elkaar video's stuurt met dezelfde muziek op (namen vergeten) vind ik ook niet bij elkaar passen.
Nou fijne jongen... ik betwijfel het. Super lompe grofgebekte boer, maar ze doen allemaal alsof hij gods gift to women is... Ik heb oprecht medelijden met die meid... Dit is gewoon gedaan voor de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het probleem van Mick zit 'm er vooral in dat je die familie erbij krijgt, denk ik.
Ik denk dat het best een fijne jongen is. Maar dat gezeik van iedereen eromheen, verschrikkelijk. Het zal je schoonfamilie maar worden zeg. Als je één keer de verkeerde kant opkijkt, heb je afgedaan waarschijnlijk, want kom niet aan hun prinsje.
Dat + dat ze om de haverklap gaan informeren of Daisy al zwanger is, wanneer het geboren wordt en zodra nummer 1 er is, gaat er geinformeerd worden waar nummer twee blijft.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het probleem van Mick zit 'm er vooral in dat je die familie erbij krijgt, denk ik.
Ik denk dat het best een fijne jongen is. Maar dat gezeik van iedereen eromheen, verschrikkelijk. Het zal je schoonfamilie maar worden zeg. Als je één keer de verkeerde kant opkijkt, heb je afgedaan waarschijnlijk, want kom niet aan hun prinsje.
Arme Daisyquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat + dat ze om de haverklap gaan informeren of Daisy al zwanger is, wanneer het geboren wordt en zodra nummer 1 er is, gaat er geinformeerd worden waar nummer twee blijft.
Stel je voor dat ze een keer wat fris drinkt ipv alcohol, dan wordt ze meteen zwanger verklaardquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat + dat ze om de haverklap gaan informeren of Daisy al zwanger is, wanneer het geboren wordt en zodra nummer 1 er is, gaat er geinformeerd worden waar nummer twee blijft.
Is ze al zwanger? Tijd dat ze gaat barenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:02 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze een keer wat fris drinkt ipv alcohol, dan wordt ze meteen zwanger verklaard
Ik zou ook niet juichen als ik de familie van Daisy krijgquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat zijn de wildste, net iets minder wild dan de gemiddelde refo. Ik heb nog altijd de droom om er 1 mee op stap te nemenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:32 schreef Magica het volgende:
Ik vind Lizzy echt vreselijk truttig bah
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:36 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat zijn de wildste, net iets minder wild dan de gemiddelde refo. Ik heb nog altijd de droom om er 1 mee op stap te nemen
Je moet bij Lizzy alleen uitkijken dat ze niet denkt dat ze op de fiets zit, daar houd je pijnlijke testikels aan over
Nee, het gaat dan toch niet om het goede gesprek. Koffie en ophoepelenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:40 schreef Magica het volgende:
[..]![]()
Maar in het dagelijks leven geen flikker aan
Die is allang een keer uit elkaar getrokken toen ze van dr fiets viel en een zadel in dr flamoes kreegquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:14 schreef GereDathan het volgende:
Zou Lars onze Lizzy al ontmaagd hebben? Daar is ze op haar 25e wel aan toe denk ik.
Ze zijn getrouwd.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:04 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Nee, het gaat dan toch niet om het goede gesprek. Koffie en ophoepelen
Goede vraag. Misschien komt dat nog?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:45 schreef nils7 het volgende:
Heb ik gemist dat die Monique en Aaron zijn gaan shoppen voor een jurk en pak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |