Wellicht, ware het niet dat je daar doorgaans geen rimpelig rokersmondje van krijgt.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:32 schreef SEMTEX het volgende:
Heeft borstkanker gehad en is sterk afgevallen door een gastric bypass. Dus misschien gewoon vel over?
Als je naar haar dochter keek, zag je dat die dezelfde mond en dunne lippen had.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:35 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wellicht, ware het niet dat je daar doorgaans geen rimpelig rokersmondje van krijgt.
Ja die ivoren stropdassen en blauwe pakken viel mij ook al op, volgensmij is er maar 1 man met iets andersquote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jawel, we moeten weten dat die verkopert elke keer dezelfde witte stropdas en elke keer hetzelfde type blauwe pak aanraad
Ze heeft een hele fijne uitstraling, veel expressie, mooie ogen. Ja rimpels maargoed blanken zijn daar meer vatbaar voor en je kunt het een stuk erger treffen dan zij qua uiterlijk in dit land.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:11 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind haar behoorlijk verrimpeld anders. Zonnebank en roken much?
Mee eens. Haar lach is fijn om naar te kijken. Het schijnt dat veel lachen rimpels bevorderdquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:55 schreef Azula het volgende:
[..]
Ze heeft een hele fijne uitstraling, veel expressie, mooie ogen. Ja rimpels maargoed blanken zijn daar meer vatbaar voor en je kunt het een stuk erger treffen dan zij qua uiterlijk in dit land.
Ik zit elke keer naar de tv te roepen dat-ie wel eens wat lichtere pakken mag aanraden. Zeker omdat iedereen lijkt te trouwen in de zomer / september. Moet dat allemaal zo donker?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:45 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Ja die ivoren stropdassen en blauwe pakken viel mij ook al op, volgensmij is er maar 1 man met iets anders
Wij vinden haar hilarisch.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:05 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Mee eens. Haar lach is fijn om naar te kijken. Het schijnt dat veel lachen rimpels bevorderd
Nou ja, ze mogen op kosten van RTL een maatpak uitzoeken. Dan is het wel handig om een gangbare kleur te nemen (i.p.v. beige, zand, lichtgrijs), dan heb je er later nog wat aan in je zakelijke leven (en je houdt iets handigs over aan het programma als het huwelijk klapt)quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zit elke keer naar de tv te roepen dat-ie wel eens wat lichtere pakken mag aanraden. Zeker omdat iedereen lijkt te trouwen in de zomer / september. Moet dat allemaal zo donker?
Ik heb de aflevering vooruit gekeken op VIdeoland. Maar ik vind het jammer. Had 4 koppels iets intensiever gevolgd, dan 6 een klein beetje. We zijn nu 4 weken verder komt er weer eentje bijquote:
Dan hebben ze nog meer scenes voor in de bruidswinkel sponquote:Op maandag 25 januari 2021 14:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering vooruit gekeken op VIdeoland. Maar ik vind het jammer. Had 4 koppels iets intensiever gevolgd, dan 6 een klein beetje. We zijn nu 4 weken verder komt er weer eentje bij
De barman van first dates of Jan Kooiman, dat vindt ze mooie mannen. 'Dus ik ben helemaal niet zo veeleisend qua uiterlijk'quote:
Nou als je vergelijkt, Monique is maar 4 jaar jonger dan Sylvia, en dat zou je toch niet zeggenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:14 schreef Azula het volgende:
[..]
Die ziet er hartstikke goed uit voor haar leeftijd hoor.
Watquote:Op maandag 25 januari 2021 14:53 schreef Magica het volgende:
[..]
Nou als je vergelijkt, Monique is maar 4 jaar jonger dan Sylvia, en dat zou je toch niet zeggen
Haha indeed, die vrouw ziet er op zich wel leuk uit. Man wat minder.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:36 schreef Magica het volgende:
[..]
De barman van first dates of Jan Kooiman, dat vindt ze mooie mannen. 'Dus ik ben helemaal niet zo veeleisend qua uiterlijk'
Ja Sylvia 58 en Monique 54.quote:
Ik gokte Sylvia eind 60quote:Op maandag 25 januari 2021 15:00 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja Sylvia 58 en Monique 54.
Ik vind Sylvia er echt niet jong uit zien. Leuke vrouw verder daar niet van
Nee. Ze ziet er echt veel ouder uit. Mijn moeder is 74 en ziet er jonger uit.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:26 schreef Nine. het volgende:
Ben dus niet de enige die haar minimaal 10 jaar ouder had geschat.
Nee hoorquote:Op maandag 25 januari 2021 19:26 schreef Nine. het volgende:
Ben dus niet de enige die haar minimaal 10 jaar ouder had geschat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |