Nou fijne jongen... ik betwijfel het. Super lompe grofgebekte boer, maar ze doen allemaal alsof hij gods gift to women is... Ik heb oprecht medelijden met die meid... Dit is gewoon gedaan voor de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het probleem van Mick zit 'm er vooral in dat je die familie erbij krijgt, denk ik.
Ik denk dat het best een fijne jongen is. Maar dat gezeik van iedereen eromheen, verschrikkelijk. Het zal je schoonfamilie maar worden zeg. Als je één keer de verkeerde kant opkijkt, heb je afgedaan waarschijnlijk, want kom niet aan hun prinsje.
Dat + dat ze om de haverklap gaan informeren of Daisy al zwanger is, wanneer het geboren wordt en zodra nummer 1 er is, gaat er geinformeerd worden waar nummer twee blijft.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het probleem van Mick zit 'm er vooral in dat je die familie erbij krijgt, denk ik.
Ik denk dat het best een fijne jongen is. Maar dat gezeik van iedereen eromheen, verschrikkelijk. Het zal je schoonfamilie maar worden zeg. Als je één keer de verkeerde kant opkijkt, heb je afgedaan waarschijnlijk, want kom niet aan hun prinsje.
Arme Daisyquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat + dat ze om de haverklap gaan informeren of Daisy al zwanger is, wanneer het geboren wordt en zodra nummer 1 er is, gaat er geinformeerd worden waar nummer twee blijft.
Stel je voor dat ze een keer wat fris drinkt ipv alcohol, dan wordt ze meteen zwanger verklaardquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat + dat ze om de haverklap gaan informeren of Daisy al zwanger is, wanneer het geboren wordt en zodra nummer 1 er is, gaat er geinformeerd worden waar nummer twee blijft.
Is ze al zwanger? Tijd dat ze gaat barenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:02 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze een keer wat fris drinkt ipv alcohol, dan wordt ze meteen zwanger verklaard
Ik zou ook niet juichen als ik de familie van Daisy krijgquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat zijn de wildste, net iets minder wild dan de gemiddelde refo. Ik heb nog altijd de droom om er 1 mee op stap te nemenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:32 schreef Magica het volgende:
Ik vind Lizzy echt vreselijk truttig bah
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:36 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat zijn de wildste, net iets minder wild dan de gemiddelde refo. Ik heb nog altijd de droom om er 1 mee op stap te nemen
Je moet bij Lizzy alleen uitkijken dat ze niet denkt dat ze op de fiets zit, daar houd je pijnlijke testikels aan over
Nee, het gaat dan toch niet om het goede gesprek. Koffie en ophoepelenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:40 schreef Magica het volgende:
[..]![]()
Maar in het dagelijks leven geen flikker aan
Die is allang een keer uit elkaar getrokken toen ze van dr fiets viel en een zadel in dr flamoes kreegquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:14 schreef GereDathan het volgende:
Zou Lars onze Lizzy al ontmaagd hebben? Daar is ze op haar 25e wel aan toe denk ik.
Ze zijn getrouwd.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:04 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Nee, het gaat dan toch niet om het goede gesprek. Koffie en ophoepelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |