Nu nog een vent die een mooie polo oid onder z'n colbert doet.. (ik hou niet van stropdassenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:34 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Op Twitter werd Mick al geprezen om zijn keuze voor grijs.
Ja wel he.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beleefdheid, maar ik eet m'n schoenen op als dit een match is.... ik denk dat Lizzy & Lars de meeste kans maken, al blijft m'n gaydar bij Lars afgaan
ALLEMAAL EEN WITTE STROPDAS..quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:32 schreef E.T. het volgende:
Al die mannen hebben nagenoeg hetzelfde pak..
Buschauffeur-blauw, gilletje, witte stropdas..
Op Twitter werden ze ook lyrisch van het Ko de Boswachter-groen van één van de vorige seizoenen. Dus om dat nu serieus te nemen...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:34 schreef Postbus100 het volgende:
Op Twitter werd Mick al geprezen om zijn keuze voor grijs.
Ik dacht bij de promo's dat hij degene was die met een man ging trouwen, en dat beeld is niet meer verdwenenquote:
Sergio groen van First Dates?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:37 schreef Nine. het volgende:
[..]
Op Twitter werden ze ook lyrisch vamn het Ko de Boswachter-groen van één van de vorige seizoenen. Dus om dat nu serieus te nemen...
Het zou best kunnen idd.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht bij de promo's dat hij degene was die met een man ging trouwen, en dat beeld is niet meer verdwenen
Mijn gaydar gaat ook af bij lars, vanaf dat ik hem zag bij het voorstukje in politie uniformquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beleefdheid, maar ik eet m'n schoenen op als dit een match is.... ik denk dat Lizzy & Lars de meeste kans maken, al blijft m'n gaydar bij Lars afgaan
Bij mij ookquote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:39 schreef AgnesGru het volgende:
De match tussen golfer en die vrouw zie ik ook niet voor me.
Je zag ;m na de bruiloft ook alleen maar bij vrouwelijke collega's in beeld die 'm vroegen wat ie er van vond, was ook best stereotypequote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:39 schreef Revanches het volgende:
[..]
Mijn gaydar gaat ook af bij lars, vanaf dat ik hem zag bij het voorstukje in politie uniform
Past prima naast de vrouwen in jurk die ook nog maagd zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:41 schreef Nine. het volgende:
Ik snap die witte dassen niet zo. Zijn die mannen allemaal nog maagd ofzo? Want dat symboliseert het namelijk
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is de zwartstalendeur van de pakken ja
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Past prima naast de vrouwen in jurk die ook nog maagd zijn.
Die moeder van Danny was bij de bruiloft zelfs nog gekleed alsof er iemand gecremeerd zou wordenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:43 schreef franklop het volgende:
Valt me op dat veel van de entourage bij het pakken en jurken passen in het zwart zijn. Ook in vorige afleveringen.
Goffer, had net alles tot in de puntjes voorbereid om je een lekker uitgebreid ontbijt op bed te geven morgen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |