abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197383522
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:26 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

*5 dagen nadat je contact hebt gehad met iemand met positieve test ;)
Je weet niet 5 dagen eerder dat iemand positief gaat testen lijkt me. Maar je hebt gelijk.
In geval van Asher zou het iets te vroeg geweest kunnen zijn.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197383527
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:22 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Ik zag het, maar op zich wel rare volgorde van testen. Hij moet toch pas getest worden 5e dag na contact met een besmet iemand (zijn kind) en tot die tijd in quarantaine.
Misschien heeft die snel een test laten doen en gaat die over 5 dgn weer.
Dat gebeurt wel vaker. Mensen die even een sneltest doen als iemand positief lijkt te zijn. Maakt qua procedure niks uit maar voor de nieuwsgierigheid ofzo.
Go hard or go home
pi_197383545
quote:
5s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:27 schreef Cue_ het volgende:
Maar is het perse verkeerd om nu ook al getest te worden en evt na 5 dagen nog een keer?
Wel onnodig, want je moet toch nog in quarantaine blijven ongeacht de uitslag.
pi_197383561
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:25 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Het zou wel een voordeel zijn als heel PvdA thuis moest blijven :9
Was gisteren dat overleg over de toeslagenaffaire een kabinetsoverleg, of waren Asscher e.d. er ook bij?
pi_197383614
Die bibliotheek heeft de inleverdata van al het uitgeleende materiaal maar automatisch tot 1 maart verlengd. Ik heb nog nooit zo lang dezelfde biebboeken in huis gehad. :')
pi_197383618
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:30 schreef chratnox het volgende:

[..]

Was gisteren dat overleg over de toeslagenaffaire een kabinetsoverleg, of waren Asscher e.d. er ook bij?
Geen idee, maar wat betreft zou het inderdaad wel kunnen om hem op meerdere momenten te testen. Want dan moet een grotere groep in isolatie.
  woensdag 13 januari 2021 @ 13:32:39 #207
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_197383624
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:29 schreef Anton91 het volgende:

Klopt, maar idd wat Noek zegt, nieuwsgierigheid.
Maar stel hij is na 5 dagen postief getest, moet zijn dochter dan na 5 dagen ook weer testen?
  woensdag 13 januari 2021 @ 13:33:10 #208
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_197383634
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Die bibliotheek heeft de inleverdata van al het uitgeleende materiaal maar automatisch tot 1 maart verlengd. Ik heb nog nooit zo lang dezelfde biebboeken in huis gehad. :')
Ik wel, maar moest dan altijd boetes betalen :P
pi_197383636
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ja die heb ik ook al maanden, haha.
pi_197383645
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:30 schreef chratnox het volgende:

[..]

Volgens mij was dat gewoon een kabinetsoverleg dus daar heeft hij niks meer mee te maken. Het enige probleem is of die nog wel geloofwaardig is als lijsttrekken maar dat is een interne zaak van de pvda zelf.
pi_197383650
quote:
2s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar stel hij is na 5 dagen postief getest, moet zijn dochter dan na 5 dagen ook weer testen?
Nee, zij is dan weer free to go wanneer ze 24 geen klachten meer heeft.
Volgens mij... :P
Go hard or go home
pi_197383658
quote:
2s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Volgens mij wel inderdaad, 5 dagen na het laatste risicovolle contact.

EDIT: Geen idee wie zijn dochter is? Ik las dat hij 3 kinderen heeft.
pi_197383669
quote:
Hier is de bieb open voor ophalen van gereserveerd materiaal, en terugbrengen geleend materiaal.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  woensdag 13 januari 2021 @ 13:35:51 #214
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197383682
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:28 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Je weet niet 5 dagen eerder dat iemand positief gaat testen lijkt me. Maar je hebt gelijk.
In geval van Asher zou het iets te vroeg geweest kunnen zijn.

Ja precies. Ik had het zelf namelijk, ik hoorde op vrijdag via mijn HR afdeling dat ik in contact was geweest met een besmette collega. Dat contact was op maandag maar ze had pas vrijdag de uitslag.

Ik mocht toen dus gelijk de volgende dag testen en zondag was ik weer uit quarantaine :)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_197383687
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:35 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Hier is de bieb open voor ophalen van gereserveerd materiaal, en terugbrengen geleend materiaal.
Levensgevaarlijk.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_197383688
quote:
7s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:04 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Er zijn nu nieuwe inzichten waarschijnlijk, namelijk dat het coronavirus constant muteert tot andere varianten mogelijk vaccins ondermijnen. Waarschijnlijk werken die dingen ook maar voor een jaar, dus alvorens iedereen gevaccineerd is moeten de groepen die als eerst het vaccin genomen hebben weer een nieuw vaccin krijgen. In het ergste geval een compleet nieuw vaccin aangepast aan een vaccin ontwijkende mutatie die wel in een paar weken gemaakt kan worden, maar er moeten miljarden van gemaakt en verdeeld worden. Mogelijk een "loop" van lockdowns en beperkingen dus met een begin zonder eind. Ik wil jou niets aanpraten, maar dat is hoe ik het allemaal interpreteer en zie. Ik heb ook gezien de afgelopen maanden hoe onze bewindslieden inspelen op nieuwe zorgwekkende ontwikkelingen qua mutaties, dus dat stemt mij weinig hoopvol. Ze slaan echt helemaal door voor dit virus, en wie zegt dat dit straks anders zal zijn?
Je vergeet één belangrijk punt. Zelfs als die dingen maar een jaar werken, wat niet waarschijnlijk is, men zegt dat dat het waarschijnlijk het minimum is, niemand weet het, is het véél makkelijker om productie op pijl te houden dan om het op pijl te brengen.

En als je dat artikel uit de volkskrant leest, onderaan, staat https://www.volkskrant.nl(...)ik-op-2021~bd28c581/ er toch echt dat straks waarschijnlijk alleen de risicogroepen nog een vaccin moeten.... dat moet te doen zijn, net als met de griep nu.
#WeesGeenWhales
pi_197383737
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:33 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Volgens mij was dat gewoon een kabinetsoverleg dus daar heeft hij niks meer mee te maken. Het enige probleem is of die nog wel geloofwaardig is als lijsttrekken maar dat is een interne zaak van de pvda zelf.
Ah right, ik wist niet of het een kabinetsoverleg was of met de betrokkenen oid. Reden was, als hij erbij was geweest, had dan niet het hele kabinet eerst in quarantaine gemoeten? Dat had me ergens gewoon heel grappig geleken :P
pi_197383766
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:29 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Ik denk niet geheel onnodig. Hij heeft natuurlijk meerdere contacten en stel dat hij nu ook al positief getest was, hadden ook de mensen waar hij mee in contact was geweest in quarantaine gemoeten. Nu hoeven die mensen dat niet.
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_197383776
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:40 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Ik denk niet geheel onnodig. Hij heeft natuurlijk meerdere contacten en stel dat hij nu ook al positief getest was, hadden ook de mensen waar hij mee in contact was geweest in quarantaine gemoeten. Nu hoeven die mensen dat niet.
Ja, ik postte het inderdaad zelf ook later.
pi_197383795
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:40 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Ja, ik postte het inderdaad zelf ook later.
Ik zag het :)
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
  woensdag 13 januari 2021 @ 13:43:46 #221
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197383836
Zou het in Nederland mogelijk zijn om mensen vanuit de UK eerst 5-10 dagen in een hotel in quarantaine te laten gaan? Steeds meer landen gebruiken dat soort technieken. Dan ontmoedig je onnodig reizen wel echt. Is daar überhaupt over nagedacht? Ik heb van een wielrenner gezien die terug ging naar Nieuw-Zeeland dat ze daar ook echt alleen op de kamer mogen blijven en dan 3 keer per dag eten in een pakket krijgen. Dan duren 7 dagen heel lang. Zou alleen wel heel naar zijn in geval van bijvoorbeeld overlijdens en begrafenis.
pi_197383845
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:38 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ah right, ik wist niet of het een kabinetsoverleg was of met de betrokkenen oid. Reden was, als hij erbij was geweest, had dan niet het hele kabinet eerst in quarantaine gemoeten? Dat had me ergens gewoon heel grappig geleken :P
Dat snap ik maar hij heeft eigenlijk daar niks meer mee te maken omdat er een andere kabinet er zit. Het zou ook erg schijnheilig zijn als hij eist dat het kabinet aftreed terwijl die zelf mee heeft gewerkt aan het probleem Daarom ligt die nu ook onder vuur in de pvda omdat die eigenlijk niet meer geloofwaardig is. Maar goed dit is een discussie die niet hier hoort. Maar het zou wel lachen zijn als de ministerraad via zoom ging en het gesprek met de minister president op vrijdag ook als het hele kabinet in quarantaine moest. Want zelf moeten ze als voorbeeld juist aan de regels houden.
pi_197383857
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:43 schreef Momo het volgende:
Dan duren 7 dagen heel lang. Zou alleen wel heel naar zijn in geval van bijvoorbeeld overlijdens en begrafenis.
Daar zijn dan wel weer prima uitzonderingen voor te maken. Ik zie wel wat in zo'n beleid wat je schetst in elk geval.
pi_197383862
quote:
Zou het in Nederland mogelijk zijn om mensen vanuit de UK eerst 5-10 dagen in een hotel in quarantaine te laten gaan? Steeds meer landen gebruiken dat soort technieken. Dan ontmoedig je onnodig reizen wel echt. Is daar überhaupt over nagedacht? Ik heb van een wielrenner gezien die terug ging naar Nieuw-Zeeland dat ze daar ook echt alleen op de kamer mogen blijven en dan 3 keer per dag eten in een pakket krijgen. Dan duren 7 dagen heel lang. Zou alleen wel heel naar zijn in geval van bijvoorbeeld overlijdens en begrafenis.
In Griekenland heb ik ook zoiets gehad... Werd je met een bus opgehaald vanaf het vliegveld en naar een hotel gebracht. Op het vliegveld kreeg je een corona test en na 24-48 uur kreeg je een belletje dat je het hotel mocht verlaten.
pi_197383890
quote:
Als al die bananenrepublieken het kunnen kunnen wij het ook. De politieke wil ontbreekt. Ze proberen het met een zo zacht mogelijke hand door te komen.
pi_197383917
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:47 schreef Confetti het volgende:

[..]

Als al die bananenrepublieken het kunnen kunnen wij het ook. De politieke wil ontbreekt. Ze proberen het met een zo zacht mogelijke hand door te komen.
Het is beter om je eigen bevolking de schuld te geven en die aan te pakken.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
  woensdag 13 januari 2021 @ 13:49:02 #227
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_197383921
quote:
Dat kan op het moment dat je ook echt controle hebt over de meest gangbare manieren om het land in te komen. In het geval van Nieuw-Zeeland komt verreweg de grootste groep per vliegtuig of eventueel per schip, dat is wel te monitoren. In Nederland moet je wel zorgen dat het alternatief (neem de trein/auto) niet te gemakkelijk is - als het makkelijker is om dit soort regels te omzeilen dan om ze uit te voeren, kan je hebben dat een groter deel van de instroom helemaal niet meer in beeld is/zich aan regels houdt.
Antifa
pi_197383939
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:11 schreef Evenstar het volgende:

[..]

08:00 - 17:30 werk, kind ophalen van BSO, koken, eten, kind naar bed brengen en dan is het ongeveer 20:00. Dat is dan als ik thuis kan werken, als ik naar UMC moet dan ben ik pas 18:15 thuis en dan zou ik 20:00 al niet eens halen.
Jij hebt 2,5 uur nodig om je kind op te halen, te koken, te eten en je kind naar bed te brengen? En ga lekker met je kind wandelen dan? En je kunt je half uur lunchpauze ook buiten doorbrengen.

Ik dacht dat jij was van het 'denken in mogelijkheden'?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  woensdag 13 januari 2021 @ 13:51:09 #229
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_197383943
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:35 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Hier ook, maar je gereserveerde boek gaat eerst 2 dagen in quarantaine dus je kunt t pas na die tijd op gaan halen. :')
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_197383952
quote:
Die tactieken werden al aan het begin van de uitbraak gebruikt toen hele wielerploegen opgesloten werden op hun hotelkamer.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  woensdag 13 januari 2021 @ 13:52:10 #231
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197383959
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:51 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Hier ook, maar je gereserveerde boek gaat eerst 2 dagen in quarantaine dus je kunt t pas na die tijd op gaan halen. :')
Is die poppenkast met boeken ontsmetten er nog steeds ja?

:')
pi_197383983
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:51 schreef deedeetee het volgende:

[..]

_O-
[..]
pi_197383995
quote:
Zou alleen wel heel naar zijn in geval van bijvoorbeeld overlijdens en begrafenis.
Is vast wel wat voor te bedenken. Een begrafenis kun je namelijk ook niet zomaar 10 of 14 dagen uitstellen vanwege allerlei quarantaineverplichtingen van familieleden.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_197384004
quote:
Een kennis van mij werkt in Hong Kong, en heeft gepland zijn ouders bezocht met kerst, voor zijn terugkeer had hij netjes 14 dagen quarantainehotel geboekt zoals toen voorgeschreven was. Echter tijdens zijn reis is het aangepast naar 21 dagen, hij heeft toen contact gezocht met zijn quarantainehotel om zijn verblijf met 1 week te verlegen, dat kon echter niet, dus zijn hele reservering was maar gecanceled. Vervolgens heeft hij in heel Hong Kong naar een hotel gezocht waar hij 3 weken in quarantaine kon zitten, en de enige die hij kon vinden was 2x zo duur. Vervolgens is hij uiteindelijk maar naar Taiwan gereisd waar hij ook een bewoner is, en daar 14 dagen in quarantaine gegaan. Vanaf daar mag hij vervolgens wel naar Hong Kong reizen om de overgebleven 7 dagen thuis in quarantaine te gaan (dat mag namelijk als je vanuit Taiwan komt). De reis die gepland 1 maand zou duren is zo een heel stuk langer geworden.

Dus het leven met quarantainehotels is ook niet zo florisant :)
pi_197384012
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:44 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Dat snap ik maar hij heeft eigenlijk daar niks meer mee te maken omdat er een andere kabinet er zit. Het zou ook erg schijnheilig zijn als hij eist dat het kabinet aftreed terwijl die zelf mee heeft gewerkt aan het probleem Daarom ligt die nu ook onder vuur in de pvda omdat die eigenlijk niet meer geloofwaardig is. Maar goed dit is een discussie die niet hier hoort. Maar het zou wel lachen zijn als de ministerraad via zoom ging en het gesprek met de minister president op vrijdag ook als het hele kabinet in quarantaine moest. Want zelf moeten ze als voorbeeld juist aan de regels houden.
Ja eens, maar ik wist niet meer wat voor soort overleg het was. Ik las dat Asscher in quarantaine moest en dacht: Oeeeeeh lache, en nu? Maar die sensatie valt weer tegen :P

BTW, hij is nu dus negatief getest, maar hij kan toch over paar dagen nog steeds positief testen? Of zijn die 5 dagen al voorbij?
  woensdag 13 januari 2021 @ 13:57:52 #236
78780 deedeetee
pi_197384060
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:52 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Is die poppenkast met boeken ontsmetten er nog steeds ja?

:')
Hier helaas wel. Ik kreeg vrijdag mail dat 1 boek binnen was en wilde dat gisteren gaan ophalen toen ik zag dat er die dag nog 4 waren binnen gekomen. Dus wacht nu maar nog ff om ze alle 5 tegelijk te kunnen gaan halen. Moet je voor een touw gaan staan in klein soort halletje biebpasje afgeven en uitgelezen boeken en dan gaan ze op je pasje kijken en je boeken pakken. Staat er al iemand binnen dan moet je buiten wachten want anders kun je geen 1.5 m afstand houden als degene voor je vertrekt.
pi_197384063
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:54 schreef _serial_ het volgende:

Dat is ook geen doel.
[..]
pi_197384094
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:55 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ja eens, maar ik wist niet meer wat voor soort overleg het was. Ik las dat Asscher in quarantaine moest en dacht: Oeeeeeh lache, en nu? Maar die sensatie valt weer tegen :P

BTW, hij is nu dus negatief getest, maar hij kan toch over paar dagen nog steeds positief testen? Of zijn die 5 dagen al voorbij?
Ik weet niet precies hoe zijn situatie is behalve dan wat ik op de nos site heb gelezen. Maar hij kan inderdaad later nog positief testen. Maar hoelang geleden dat is en of die 5 dagen voorbij zijn staat nergens.
pi_197384106
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:54 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Een kennis van mij werkt in Hong Kong, en heeft gepland zijn ouders bezocht met kerst, voor zijn terugkeer had hij netjes 14 dagen quarantainehotel geboekt zoals toen voorgeschreven was. Echter tijdens zijn reis is het aangepast naar 21 dagen, hij heeft toen contact gezocht met zijn quarantainehotel om zijn verblijf met 1 week te verlegen, dat kon echter niet, dus zijn hele reservering was maar gecanceled. Vervolgens heeft hij in heel Hong Kong naar een hotel gezocht waar hij 3 weken in quarantaine kon zitten, en de enige die hij kon vinden was 2x zo duur. Vervolgens is hij uiteindelijk maar naar Taiwan gereisd waar hij ook een bewoner is, en daar 14 dagen in quarantaine gegaan. Vanaf daar mag hij vervolgens wel naar Hong Kong reizen om de overgebleven 7 dagen thuis in quarantaine te gaan (dat mag namelijk als je vanuit Taiwan komt). De reis die gepland 1 maand zou duren is zo een heel stuk langer geworden.

Sowieso is het echt belachelijk saai. Wat collega's van me hebben 't moeten doen tijd terug, 2 weken in een hotelkamer van zo'n 50m2 (en dat was nog een flinke kamer). Zelfs het schoonmaken van die kamer was een uitdaging.
  woensdag 13 januari 2021 @ 14:01:52 #240
78780 deedeetee
pi_197384138
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:53 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

_O-
Om je dood te ergeren. Was ook al voordat ze dicht gingen. Volslagen bezopen.
  woensdag 13 januari 2021 @ 14:02:54 #241
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197384153
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:13 schreef Elan het volgende:

[..]

Ondertussen alleen gisteren al 20 vliegtuigen in Nederland vanuit Londen, de bijbehorende verplichte negatieve PCR-test is maar liefst drie dagen geldig :|W
[ afbeelding ]
YOLO
pi_197384174
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:01 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Om je dood te ergeren. Was ook al voordat ze dicht gingen. Volslagen bezopen.
Ik kan het allemaal niet meer serieus nemen, een compleet gebrek aan logica over de hele linie.
[..]
pi_197384192
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:04 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Ik kan het allemaal niet meer serieus nemen, een compleet gebrek aan logica over de hele linie.
Ja zou goed zijn dat we eens een frisse blik kregen links of rechts.
pi_197384198
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:02 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

YOLO
Doe niet zo achterlijk man.
[..]
  woensdag 13 januari 2021 @ 14:08:03 #245
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197384262
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:04 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ja zou goed zijn dat we eens een frisse blik kregen links of rechts.
Een jaar geleden zouden we nog om dit soort poppenkast gelachen hebben alsof het een sketch was van Monty Python. Intussen zit iedereen al zo vastgeroest in allerlei corona echokamers dat het 'normaal' gevonden wordt.
  woensdag 13 januari 2021 @ 14:08:46 #246
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_197384276
twitter

wat is trouwens het verschil tussen kliniek en ziekenhuis in zijn staatjes?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_197384296
quote:

[..]

Waar gehakt worden vallen spaanders, dus dit soort excessen hou je nou eenmaal. Het lijkt me aan de beroepsgroep (of de bovenliggende belangenorganisatie) om te bedenken wat daaraan gedaan kan worden, of dat de situatie zoals die is geaccepteerd wordt.

Veel belangenorganisaties zijn de laatste tijd heel goed in roepen dat alles kut is, en nu helemaal dat zij vooraan moeten qua vaccinaties, maar bij een aantal organisaties mist wat oplossend vermogen vanuit die kant wel.

Niet geheel toevallig zijn dat in veel gevallen de organisaties die werken op basis van (gemeentelijke) subsidies en tegemoetkomingen.
  woensdag 13 januari 2021 @ 14:10:23 #248
78780 deedeetee
pi_197384310
quote:

[..]

Ik keek op de site van de bieb en zag dat t boek dat ik niet meekreeg wel in een ander filiaal gewoon in de kast stond. Dus daar puur uit nijd heen gereden en mijn verhaal gedaan. Zegt die mevrouw daar heel verbaast : * Wat overdreven, als er hier iemand eerder om komt dan halen we er gewoon een doekje over en geven het mee hoor. * Ze vertelde het ook aan haar collega en de dames hebben er smakelijk om moeten lachen...
pi_197384319
quote:
19s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:08 schreef Gunner het volgende:

Ziekenhuis en IC?
pi_197384328
quote:
19s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:08 schreef Gunner het volgende:
[ twitter ]

Als het Red Team zichzelf als een serieuze partij ziet die een constructieve discussie met de beleidsmakers wil hebben zou het ze sieren echt eens te stoppen met die kekke one-liners. Het leidt af van de inhoud.

Die inhoud is best goed vandaag, serieuze afname op de kliniek weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')