abonnement Unibet Coolblue
pi_197381936
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:59 schreef molloot200 het volgende:
ah, ik lees even alleen mee en ik typ niet mee. Laat de anderen maar hun lolletje hebben :D
Dit ook wel ja, dan heb ik bijvoorbeeld een dag veel gepost (over crèmepjes, of mijn huishoudelijke apparatuur |:) ) en dan wil ik even letterlijk anderen weer wat 'ruimte' geven.
Koel en donker bewaren
  Moderator woensdag 13 januari 2021 @ 12:00:27 #102
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_197381938
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben toe aan een oliebol.
Of zes.
Je kent mijn mening over oliebollen, en dan alsnog mij quoten! :(
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_197381966
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:00 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dit ook wel ja, dan heb ik bijvoorbeeld een dag veel gepost (over crèmepjes, of mijn huishoudelijke apparatuur |:) ) en dan wil ik even letterlijk anderen weer wat 'ruimte' geven.
cremepjes *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  woensdag 13 januari 2021 @ 12:03:22 #104
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197381982
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:42 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Thanks ^O^

Het klopt inderdaad wel dat ik er iets te krampachtig in ben momenteel. Er zijn ook wat dingetjes gebeurd "achter de schermen", waardoor ik misschien téveel bevestiging probeer te zoeken dat ik hier nog goed lig. Eerder was ik er veel ontspannender in en kon ik gerust eventjes met pauze omdat ik wist dat het toch wel goed zat.

Ik post nu ook wel heel veel, mede daarom denk ik ook. Ik probeer alles aan te grijpen om maar een beetje grip te krijgen en een openingetje te vinden om "er wat meer bij te horen", maar kan me inderdaad wel voorstellen dat het voor jullie juist irritant is.

Zo'n SC is juist leuk voor het gezellige klets en ik voel me al een tijdje niet meer erg passen bij de "vibe" die hier heerst. En dat vind ik vrij lastig na hier jarenlang me juist heel erg thuis te hebben gevoeld.
Nou ja bent toch ook gewoon onderdeel van de SC. En jij hoort er toch juist ook bij. Denk alleen dat mensen die amper meeposten EN ergens op inhaken met iets wat nergens op slaat er niet bijhoren. Maar dat zijn dan ook trollen.

Ik denk dat je de vibe niet hebt omdat je niet meer vanuit jezelf en wat je leuk en/of interessant vindt post. Maar meer om maar 'krampachtig' mee te posten. Want buiten dat door Corona er wat anders gepost wordt is er niet veel veranderd.

Denk dat je vooral moet kijken naar posts waar plezier etc uithaalt. Dan worden dat vanzelf wel leuke en/of interessante posts. Waardoor je vanzelf wel aangehaakt bent in deze SC en de vibe vanzelf wel weer goed voor je gaat voelen.

Dat werkt beter dan voor jezelf steeds maar de urgentie te voelen om te reageren. Zelf heb ik ook wel dat ik veel post. Maar ik kan ook dagen hebben dat ik heel weinig post. Omdat ik geen tijd heb of geen zin of dat er weinig boeiends voorbij komt om op te reageren.

Hiermee reageren doe je voor je plezier, niet omdat het een moetje is. Anders krijg je dat je net zoals Haags heel FOK! af moet om overal gedag te zeggen.

Nogmaals kwaliteit boven kwantiteit. Juist ook voor jezelf :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_197381985
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:02 schreef Prisha het volgende:

[..]

cremepjes *O*
Ja cremepjes zijn allemaal leuk, maar het ging even niet zo goed met mijn huid ;( , dus ik heb nu even een 'huid detox' en smeer er een paar dagen nagenoeg niets op. Even kijken of het dan uit zichzelf weer herstelt.
Koel en donker bewaren
  Moderator woensdag 13 januari 2021 @ 12:04:07 #106
375570 crew  Cyan9
pi_197381995
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:00 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Je kent mijn mening over oliebollen, en dan alsnog mij quoten! :(
Je bent zelf een oliebol.

Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 13 januari 2021 @ 12:04:56 #107
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197382013
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben toe aan een oliebol.
Of zes.
Staat bij jou in de buurt nog steeds een kraam? Hier nog wel. Al heb ik er nog niks gehaald.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 13 januari 2021 @ 12:05:02 #108
478909 molloot200
alles muziek.
pi_197382016
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:00 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik heb zelf de indruk - maar misschien zie ik het verkeerd hoor - dat de luchtige en grappige gesprekken voor het overgrote deel wel bestaan uit scherpe en plagerige opmerkingen naar elkaar toe. Daar kan ik me in het vervolg dan wel buiten laten, maar het gezellig hebben binnen een groep zit er dan even niet meer in.
[..]

Thanks :*

Nee klopt, als het over wielrennen of F1 gaat ofzo, of Pokémon, of weet ik het, dan laat ik meer ook buiten; heb niks met die onderwerpen, dus waarom zou ik meepraten :P Ik heb het ook niet over bepaalde onderwerpen, maar meer de algemene chemie qua luchtigheid/gezelligheid die ik al een tijdje niet echt meer voel. Het is een beetje alsof jullie een paar maanden geleden een bepaalde afslag hebben genomen met elkaar, en dat ik ben achtergebleven. De 'klik' is gewoon weg. En misschien dat ik daardoor wel heel wanhopig probeer die weer terug te krijgen en op een bepaalde vibe mee wil gaan, ook al past die niet zo bij me. Ik vind het alleen heel rigoureus om a la Roger de beslissing te nemen dat het hem gewoon niet meer wordt.

Ja ik wil graag met pauze! Maar ook dat doe ik liever wetende dat het wel goed zit verder. Niet dat ik dan terugkom en ik voel me alleen nog maar minder thuis.
Je zou ook een tijdelijke SC-pauze kunnen nemen. Dat je dan wel meepost tijdens NF's en in de overige ESF-topics. Dan houd je toch nog een binding met de mensen en weet je voor een groot deel nog wat er speelt.

Dat over het niet helemaal thuisvoelen als je dan later terugkomt, kan ik natuurlijk niet zo veel over zeggen. Dat moet je zelf aanvoelen en wellicht kan je dan op de een of andere manier het toch weer aan het licht stellen. En als je dat dan liever wil DM'en of zo dan is dat natuurlijk ook goed ^O^ De digitale postbus staat altijd open ;)
  Moderator woensdag 13 januari 2021 @ 12:05:14 #109
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_197382022
quote:
17s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:04 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Je bent zelf een oliebol.

[ afbeelding ]
O+ nawh. Ik oliebol van jou.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator woensdag 13 januari 2021 @ 12:06:09 #110
375570 crew  Cyan9
pi_197382032
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:05 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

O+ nawh. Ik oliebol van jou.
Dit wordt nog wat dit jaar.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 januari 2021 @ 12:06:27 #111
163650 Greys
pi_197382035
Oh even ter illustratie van de chaos hier:

Gister stopte m'n auto ermee op een groot druk kruispunt. Sprong tijdens het rijden in neutraal en ging er nooit meer uit, wat ik ook deed. Hel, stress, paniek. Vandaag dingen aan het regelen ervoor.

Tevens woon ik in Lansingerland, dus onderzoek corona. Maar, gister kregen we te horen via schema op site gemeente dat onze postcode bij Groep 1 hoort. (Want beginnend met A). Die groep moest dinsdag (gisteren!) of uiterlijk vandaag bellen voor een afspraak. Maar als je dan belde dan vroegen ze of je de brief hebt. Nee die is er nog niet. Niemand heeft die nog? Dan kan ik u nu niet helpen. JA MAAR IN AL JULLIE SCHEMA'S ONLINE EN TWITTER EN FB STAAT DINSDAG EN WOENSDAG. Ja nee u moet wachten op de brief.

Nog steeds geen brief vandaag bij de post. Weer gebeld (en ik durf die klotetest eigenlijk helemaal niet! Maar toch..) nee u moet wachten op de brief.

De sporthal waar hier getest wordt is pal naast het hondenveld. Dua ik was daar vanmorgen. Borden, hekken voor rijen, personeel in oranje hesjes buiten. En NIEMAND om zich te laten testen. Want tsja, die brief. :')

Hoe dit land met deze pandemie ongaat wordt meer en meer gepruts van de bovenste plank.

Zo dat lucht op.
Ik hoef geen 'wat rot' ofzo, moest het gewoon ff kwijt. Dank voor het aanhoren. Wat wel helpt is als jullie allemaal ff je armen in de lucht gooien. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 13 januari 2021 @ 12:06:30 #112
478909 molloot200
alles muziek.
pi_197382036
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:00 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dit ook wel ja, dan heb ik bijvoorbeeld een dag veel gepost (over crèmepjes, of mijn huishoudelijke apparatuur |:) ) en dan wil ik even letterlijk anderen weer wat 'ruimte' geven.
En jij mag het ook over jouw crèmepjes hebben! Hoewel ik dat echt een vreselijk onderwerp vind, betekent dat natuurlijk nooit dat iedereen dat vindt. Er was gisteren aardig wat respons op. Moet ook gewoon kunnen toch ^O^ Daar is het een SC voor, alle zin én onzin kan hier ;)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 januari 2021 @ 12:07:26 #113
163650 Greys
pi_197382049
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:04 schreef Redefine het volgende:

[..]

Staat bij jou in de buurt nog steeds een kraam? Hier nog wel. Al heb ik er nog niks gehaald.
De dorpsbakker heeft ze nog elke vrijdag en zaterdag, dus ik tel alweer af! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_197382057
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:00 schreef Aoibhin het volgende:

Ik heb zelf de indruk - maar misschien zie ik het verkeerd hoor - dat de luchtige en grappige gesprekken voor het overgrote deel wel bestaan uit scherpe en plagerige opmerkingen naar elkaar toe. Daar kan ik me in het vervolg dan wel buiten laten, maar het gezellig hebben binnen een groep zit er dan even niet meer in.
[..]

Ik ben een tijdje minder actief op Fok vanwege wat dingen hier in de privé sfeer maar als ik af en toe kom kijken valt me dat niet echt op :@

Kan weinig toevoegen, alleen dat je leuk bent zoals je bent O+
En als je even niet lekker voelt, dan even stapje terug is soms wel fijn. Ik was weggevlucht uit een andere SC vanwege nare sfeer daar. Zodra er gedoe is ben ik geneigd me terug te trekken en weg te duiken, ik hou niet van gedoe en ben hier voor mijn plezier, niet om te rellen. En hier heb ik het gewoon altijd erg fijn. Mede door jou.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator woensdag 13 januari 2021 @ 12:07:44 #115
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_197382059
quote:
89s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:06 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Dit wordt nog wat dit jaar.

Het wordt een spetterend, sizzelend en knapperig jaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  woensdag 13 januari 2021 @ 12:08:14 #116
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197382069
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:06 schreef Greys het volgende:
Oh even ter illustratie van de chaos hier:

Gister stopte m'n auto ermee op een groot druk kruispunt. Sprong tijdens het rijden in neutraal en ging er nooit meer uit, wat ik ook deed. Hel, stress, paniek. Vandaag dingen aan het regelen ervoor.

Tevens woon ik in Lansingerland, dus onderzoek corona. Maar, gister kregen we te horen via schema op site gemeente dat onze postcode bij Groep 1 hoort. (Want beginnend met A). Die groep moest dinsdag (gisteren!) of uiterlijk vandaag bellen voor een afspraak. Maar als je dan belde dan vroegen ze of je de brief hebt. Nee die is er nog niet. Niemand heeft die nog? Dan kan ik u nu niet helpen. JA MAAR IN AL JULLIE SCHEMA'S ONLINE EN TWITTER EN FB STAAT DINSDAG EN WOENSDAG. Ja nee u moet wachten op de brief.

Nog steeds geen brief vandaag bij de post. Weer gebeld (en ik durf die klotetest eigenlijk helemaal niet! Maar toch..) nee u moet wachten op de brief.

De sporthal waar hier getest wordt is pal naast het hondenveld. Dua ik was daar vanmorgen. Borden, hekken voor rijen, personeel in oranje hesjes buiten. En NIEMAND om zich te laten testen. Want tsja, die brief. :')

Hoe dit land met deze pandemie ongaat wordt meer en meer gepruts van de bovenste plank.

Zo dat lucht op.
Ik hoef geen 'wat rot' ofzo, moest het gewoon ff kwijt. Dank voor het aanhoren. Wat wel helpt is als jullie allemaal ff je armen in de lucht gooien. _O-
*Gooit de hele SC in de lucht :(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator woensdag 13 januari 2021 @ 12:08:20 #117
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_197382071
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:06 schreef Greys het volgende:
lap tekst
*armen in de lucht gooit*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  woensdag 13 januari 2021 @ 12:08:38 #118
478909 molloot200
alles muziek.
pi_197382076
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:06 schreef Greys het volgende:
Oh even ter illustratie van de chaos hier:

Gister stopte m'n auto ermee op een groot druk kruispunt. Sprong tijdens het rijden in neutraal en ging er nooit meer uit, wat ik ook deed. Hel, stress, paniek. Vandaag dingen aan het regelen ervoor.

Tevens woon ik in Lansingerland, dus onderzoek corona. Maar, gister kregen we te horen via schema op site gemeente dat onze postcode bij Groep 1 hoort. (Want beginnend met A). Die groep moest dinsdag (gisteren!) of uiterlijk vandaag bellen voor een afspraak. Maar als je dan belde dan vroegen ze of je de brief hebt. Nee die is er nog niet. Niemand heeft die nog? Dan kan ik u nu niet helpen. JA MAAR IN AL JULLIE SCHEMA'S ONLINE EN TWITTER EN FB STAAT DINSDAG EN WOENSDAG. Ja nee u moet wachten op de brief.

Nog steeds geen brief vandaag bij de post. Weer gebeld (en ik durf die klotetest eigenlijk helemaal niet! Maar toch..) nee u moet wachten op de brief.

De sporthal waar hier getest wordt is pal naast het hondenveld. Dua ik was daar vanmorgen. Borden, hekken voor rijen, personeel in oranje hesjes buiten. En NIEMAND om zich te laten testen. Want tsja, die brief. :')

Hoe dit land met deze pandemie ongaat wordt meer en meer gepruts van de bovenste plank.

Zo dat lucht op.
Ik hoef geen 'wat rot' ofzo, moest het gewoon ff kwijt. Dank voor het aanhoren. Wat wel helpt is als jullie allemaal ff je armen in de lucht gooien. _O-
Gelukkig kan je je altijd nog verblijden met allerlei ESF-nieuwtjes want daar is deze week geen tekort aan :D
  woensdag 13 januari 2021 @ 12:08:49 #119
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197382078
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:07 schreef Greys het volgende:

[..]

De dorpsbakker heeft ze nog elke vrijdag en zaterdag, dus ik tel alweer af! :D
Jij kijkt dus extra uit naar het weekend :+
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 13 januari 2021 @ 12:09:01 #120
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197382080
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben toe aan een oliebol.
Of zes.
Ik vond gisteren nog een pak oliebollenmix bij de Jumbo dus ga ze nog een keertje bakken :9
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 13 januari 2021 @ 12:09:03 #121
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197382082
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:06 schreef Greys het volgende:
Oh even ter illustratie van de chaos hier:

Gister stopte m'n auto ermee op een groot druk kruispunt. Sprong tijdens het rijden in neutraal en ging er nooit meer uit, wat ik ook deed. Hel, stress, paniek. Vandaag dingen aan het regelen ervoor.

Tevens woon ik in Lansingerland, dus onderzoek corona. Maar, gister kregen we te horen via schema op site gemeente dat onze postcode bij Groep 1 hoort. (Want beginnend met A). Die groep moest dinsdag (gisteren!) of uiterlijk vandaag bellen voor een afspraak. Maar als je dan belde dan vroegen ze of je de brief hebt. Nee die is er nog niet. Niemand heeft die nog? Dan kan ik u nu niet helpen. JA MAAR IN AL JULLIE SCHEMA'S ONLINE EN TWITTER EN FB STAAT DINSDAG EN WOENSDAG. Ja nee u moet wachten op de brief.

Nog steeds geen brief vandaag bij de post. Weer gebeld (en ik durf die klotetest eigenlijk helemaal niet! Maar toch..) nee u moet wachten op de brief.

De sporthal waar hier getest wordt is pal naast het hondenveld. Dua ik was daar vanmorgen. Borden, hekken voor rijen, personeel in oranje hesjes buiten. En NIEMAND om zich te laten testen. Want tsja, die brief. :')

Hoe dit land met deze pandemie ongaat wordt meer en meer gepruts van de bovenste plank.

Zo dat lucht op.
Ik hoef geen 'wat rot' ofzo, moest het gewoon ff kwijt. Dank voor het aanhoren. Wat wel helpt is als jullie allemaal ff je armen in de lucht gooien. _O-
Nederland kan geen crisis aan, dat blijkt wel weer. Daar zijn we veel te bureaucratisch voor geworden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator woensdag 13 januari 2021 @ 12:10:25 #122
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197382100
  Moderator woensdag 13 januari 2021 @ 12:10:48 #123
375570 crew  Cyan9
pi_197382105
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:07 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het wordt een spetterend, sizzelend en knapperig jaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 januari 2021 @ 12:10:52 #124
163650 Greys
pi_197382110
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:08 schreef Strani het volgende:

[..]

*Gooit de hele SC in de lucht :(
_O-

Echt wat een tyfusbende. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_197382117
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:03 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja cremepjes zijn allemaal leuk, maar het ging even niet zo goed met mijn huid ;( , dus ik heb nu even een 'huid detox' en smeer er een paar dagen nagenoeg niets op. Even kijken of het dan uit zichzelf weer herstelt.
Wat ook goed is, is om producten te hebben zonder bijgevoegde geurstoffen. Die geurtjes zijn allemaal leuk en aardig maar kan behoorlijk wat ellende opleveren.

(ben uiteraard geen deskundige, heb me wel tig jaar geleden enorm in skin care verdiept, loop bij een dermatoloog en volg online een aantal dermatologen en wat anderen die behoorlijk veel van de wetenschappelijke kant afweten)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  woensdag 13 januari 2021 @ 12:11:38 #126
478909 molloot200
alles muziek.
pi_197382123
Overigens is het ook wel zo dat het hier de laatste tijd ook wel écht heel snel gaat dus we gaan vaak ook van onderwerp naar onderwerp naar onderwerp. Leuk, maar ik snap dat daardoor mensen misschien denken een mindere binding te voelen of iets dergelijks. Een week geleden waren we nog in topic #1392, nu zijn we al een eind op weg in topic #1408. Wellicht hebben mensen het idee dat ze heel veel missen als ze een paar topics niet meekijken/posten. Zo voel ik het nog niet helemaal, maar dat komt misschien ook omdat ik redelijk veel meelees omdat dit toch een lekkere afleiding van thuisstudie is.
  woensdag 13 januari 2021 @ 12:14:38 #127
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197382165
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:11 schreef molloot200 het volgende:
Overigens is het ook wel zo dat het hier de laatste tijd ook wel écht heel snel gaat dus we gaan vaak ook van onderwerp naar onderwerp naar onderwerp. Leuk, maar ik snap dat daardoor mensen misschien denken een mindere binding te voelen of iets dergelijks. Een week geleden waren we nog in topic #1392, nu zijn we al een eind op weg in topic #1408. Wellicht hebben mensen het idee dat ze heel veel missen als ze een paar topics niet meekijken/posten. Zo voel ik het nog niet helemaal, maar dat komt misschien ook omdat ik redelijk veel meelees omdat dit toch een lekkere afleiding van thuisstudie is.
ik zie Fok ook gewoon als prettige afleiding, heb weinig hobbies ofzo en ook qua aantallen vrienden is het erg beperkt. Maar als de afleiding me meer irriteert dan plezier bezorgd dan haak ik af.
Vandaar dat ik ook in meerdere SC's actief ben, als ind e ene de sfeer/onderwerpen me niet liggen dan verkas ik voor een avondje, of soms ook voor een langere periode. Ik sta toch al bekend als de SC nomade / hoer :+
Same shit, different day
SC hopper present
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 januari 2021 @ 12:15:58 #128
163650 Greys
pi_197382185
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Nederland kan geen crisis aan, dat blijkt wel weer. Daar zijn we veel te bureaucratisch voor geworden.
Echt he.
Gister tijdens de persco zeiden ze dat slechts de helft van de mensen met klachten zich laat testen.

Maar als je nou EINDELIJK NA AL DIE TIJD eens bv de Sensitest gaat gebruiken, die maar 2 cm in neus hoeft en nul ongemak of pijn, dan kan je daar veel meer mensen mee bereiken. De test is gemaakt in NL, Duitse RIVM heeft hem goedgekeurd en gebruikt hem volop in de teststraten. Italië ook. Maar nee, in Nederland zelf houden we stug vast aan die idiote rottest die bij veel mensen pijn doet of vervelend is. Waaróm? Ja misschien is ie een procent minder betrouwbaar, maar Duitsland zal hem niet voor niks hebben goedgekeurd. En als je daarmee tachtig procent kunt laten testen van alle mensen ipv de helft boek je alsnog veel winst.

Bij ons gemeente onderzoek zijn nu bijna alle ouders boos dat de kinderen ook die rottest moeten. Vanaf 6 jaar sowieso, en van 2 tot 6 jaar proberen ze eerst de neus en als dat hel wordt mogen ze op een watje sabbelen.

Echt Hugo en co doe nou eens die andere test. Maar ja, daar moet eerst nog zes jaar over vergaderd worden in dit land.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 13 januari 2021 @ 12:16:47 #129
39237 crew  H_T
2733
pi_197382200
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:00 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik heb zelf de indruk - maar misschien zie ik het verkeerd hoor - dat de luchtige en grappige gesprekken voor het overgrote deel wel bestaan uit scherpe en plagerige opmerkingen naar elkaar toe. Daar kan ik me in het vervolg dan wel buiten laten, maar het gezellig hebben binnen een groep zit er dan even niet meer in.
Dat plagerige was mij nog niet heel erg opgevallen. De dingen die me het meest zijn opgevallen waren de etdeefs en Strani taggen/aanspreken als een bericht ook maar iets met Spanje te maken heeft. Maar ook voor zulke opmerkingen geldt dat je zelf kan kiezen of je mee wil doen aan het maken daarvan. Vind jij dat niets, dan doe je het lekker niet :) Of heel af en toe, als het dan toevallig goed voelt. Mijn gevoel voor humor wordt ook lang niet altijd begrepen, maar ik ben er zelf tevreden over dus probeer ik dat ook niet te veranderen :) Dat die grappen niet altijd begrepen worden ben ik allang aan gewend :s)
quote:
[..]

Thanks :*

Nee klopt, als het over wielrennen of F1 gaat ofzo, of Pokémon, of weet ik het, dan laat ik meer ook buiten; heb niks met die onderwerpen, dus waarom zou ik meepraten :P Ik heb het ook niet over bepaalde onderwerpen, maar meer de algemene chemie qua luchtigheid/gezelligheid die ik al een tijdje niet echt meer voel. Het is een beetje alsof jullie een paar maanden geleden een bepaalde afslag hebben genomen met elkaar, en dat ik ben achtergebleven. De 'klik' is gewoon weg. En misschien dat ik daardoor wel heel wanhopig probeer die weer terug te krijgen en op een bepaalde vibe mee wil gaan, ook al past die niet zo bij me. Ik vind het alleen heel rigoureus om a la Roger de beslissing te nemen dat het hem gewoon niet meer wordt.

Ja ik wil graag met pauze! Maar ook dat doe ik liever wetende dat het wel goed zit verder. Niet dat ik dan terugkom en ik voel me alleen nog maar minder thuis.
Verstandig dat je niet probeert mee te praten met onderwerpen die je niet liggen :) En als je een pauze wilt nemen dan hoeft die niet direct een maand te duren of zoiets he? Een dagje kan ook, of een week, of alleen maar een middag waarop je lekker gaat fietsen, wandelen of een film kijken :) En dan bij terugkomst wel zien of je zin hebt om terug te lezen of niet, en als je gaat teruglezen maar op een beperkt aantal posts reageren :) Dat je bijvoorbeeld drie als streefgetal voor maximum aanhoudt, waarbij het dan niet erg is als het er vier worden (of zelfs vijf)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_197382228
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:59 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Moet zeggen dat ik dat zelf ook erg lastig vind :@ Ik ben wat (woord)grappen betreft gewoon totaal niet scherp, en dan zéker niet online. Vind ik soms best lastig, vooral op een forum natuurlijk. En soms denk ik even: ah, ik lees even alleen mee en ik typ niet mee. Laat de anderen maar hun lolletje hebben :D
Ja ik vind dat ook lastig. En ik geef ook meteen toe dat ik niet de meest humoristische persoon hier ben hoor :D En al helemáál niet scherp.

En ik gun iedereen hun lolletje hoor. Vind het momenteel gewoon lastig dat ik voorheen altijd heel goed mee kon doen met de lolletjes in dit topic. Maar misschien maar beter om even te laten gaan dan :)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 13 januari 2021 @ 12:19:46 #131
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197382248
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:11 schreef molloot200 het volgende:
Overigens is het ook wel zo dat het hier de laatste tijd ook wel écht heel snel gaat dus we gaan vaak ook van onderwerp naar onderwerp naar onderwerp. Leuk, maar ik snap dat daardoor mensen misschien denken een mindere binding te voelen of iets dergelijks. Een week geleden waren we nog in topic #1392, nu zijn we al een eind op weg in topic #1408. Wellicht hebben mensen het idee dat ze heel veel missen als ze een paar topics niet meekijken/posten. Zo voel ik het nog niet helemaal, maar dat komt misschien ook omdat ik redelijk veel meelees omdat dit toch een lekkere afleiding van thuisstudie is.
Ik lees meestal niet terug, dus ik mis regelmatig wat. :D :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 13 januari 2021 @ 12:20:42 #132
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197382254
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Echt he.
Gister tijdens de persco zeiden ze dat slechts de helft van de mensen met klachten zich laat testen.

Maar als je nou EINDELIJK NA AL DIE TIJD eens bv de Sensitest gaat gebruiken, die maar 2 cm in neus hoeft en nul ongemak of pijn, dan kan je daar veel meer mensen mee bereiken. De test is gemaakt in NL, Duitse RIVM heeft hem goedgekeurd en gebruikt hem volop in de teststraten. Italië ook. Maar nee, in Nederland zelf houden we stug vast aan die idiote rottest die bij veel mensen pijn doet of vervelend is. Waaróm? Ja misschien is ie een procent minder betrouwbaar, maar Duitsland zal hem niet voor niks hebben goedgekeurd. En als je daarmee tachtig procent kunt laten testen van alle mensen ipv de helft boek je alsnog veel winst.

Bij ons gemeente onderzoek zijn nu bijna alle ouders boos dat de kinderen ook die rottest moeten. Vanaf 6 jaar sowieso, en van 2 tot 6 jaar proberen ze eerst de neus en als dat hel wordt mogen ze op een watje sabbelen.

Echt Hugo en co doe nou eens die andere test. Maar ja, daar moet eerst nog zes jaar over vergaderd worden in dit land.
Precies dit. -O-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_197382266
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:00 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb zelf de indruk - maar misschien zie ik het verkeerd hoor - dat de luchtige en grappige gesprekken voor het overgrote deel wel bestaan uit scherpe en plagerige opmerkingen naar elkaar toe. Daar kan ik me in het vervolg dan wel buiten laten, maar het gezellig hebben binnen een groep zit er dan even niet meer in.

Ik zie dat zelf eigenlijk niet zo. De meerderheid doet dat volgens mij niet zo vaak?

Dus dat is echt niet iets dat 'hoeft' ofzo om erbij te horen.
Koel en donker bewaren
  woensdag 13 januari 2021 @ 12:21:44 #134
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197382271
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik lees meestal niet terug, dus ik mis regelmatig wat. :D :@
Ik ook zelden hoor. En als er iets serieus gebeurd is in de tussentijd dan merk je het meestal snel genoeg wel.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator woensdag 13 januari 2021 @ 12:22:37 #135
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_197382287
Oh, verder wil ik ook wel zeggen dat natuurlijk niemand voor een anders kan bepalen of een grapje wel of niet leuk is. Volgens mij hebben we allemaal wel eens gehad van 'ugh, nu weer dit'. Maar goed, dat heb je waarschijnlijk ook wel bij de grapjes van je vader of oom. (Persoonlijk vind ik het af en toe wel leuk om steekjes uit te delen, maar ook lang niet altijd)

En er zijn natuurlijk ook onderwerpen die je meer of minder liggen. Toen het onlangs voor de tienduizendste keer ging over dat de Belgische WIDM beter is en dat de Nederlandse eigenlijk kut is (gechargeerd nu ff). Heb ik het ook laten liggen. Prima, ik kom later wel terug.

Dynamiek in een groep veranderd met de tijd, met de samenstelling. Dit is wat het nu is en over een tijdje is het weer anders. En het ene moment voel je je daardoor meer aangetrokken dan het andere moment. No biggie, niemand hoeft zichzelf te forceren.

Het grootste gevaar in gedoe zit 'm helft van de tijd in aannames en stelligheden. Dan is er soms een niet zo bedoeld, maar zo overkomende, lompe opmerking nodig om even een lont in een Kruidvat te steken. Dus, niet te veel aannemen dat je er niet meer bij hoort, niet te veel aannemen die niemand een bepaalde grap leuk vind, en ook niet aannemen er met er eventjes niet zijn je plekje opeens weg is.

[ Bericht 0% gewijzigd door ijs_beer op 13-01-2021 12:32:02 ]
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 januari 2021 @ 12:22:53 #136
163650 Greys
pi_197382291
@Aoibhin probeer anders, ipv een pauze, even een paar weekjes wat luchtiger. Het hoeft echt niet altijd snedig en gevat of scherp, gooi gewoon zoals ik af en toe als je zin hebt een post erin over wat je op dat moment bezighoudt. Of waar je zin in zou hebben. Of gewoon lekker een oaar dagen niks, als er niks in je opkomt.
Mensen nemen het je echt niet kwalijk als je niet op alles en iedereen terugleest en reageert. :* Tenminste ik doe dat lang niet altijd en ze doen er geen seconde minder aardig om. De ene keer heb je energie en zin en tijd om op anderen te reageren, de andere keer eens lekker niet. Echt, adem uit, we hebben allemaal een eigen leven, onze eigen sores, de lontjes worden in de hele wereld steeds korter door al het gedoe en iedereen houdt er best ff rekening mee hier dat het misschien soms af en toe even anders dan anders gaat. Het is niet gek in deze tijd dat de vibe soms wat anders voelt. Of dat mensen meer onzeker zijn. Of sneller geïrriteerd. We zijn allemaal ook maar mens. :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_197382310
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:03 schreef Redefine het volgende:
Anders krijg je dat je net zoals Haags heel FOK! af moet om overal gedag te zeggen.
:D :')
Koel en donker bewaren
  woensdag 13 januari 2021 @ 12:25:41 #138
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_197382339
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:59 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Moet zeggen dat ik dat zelf ook erg lastig vind :@ Ik ben wat (woord)grappen betreft gewoon totaal niet scherp, en dan zéker niet online. Vind ik soms best lastig, vooral op een forum natuurlijk. En soms denk ik even: ah, ik lees even alleen mee en ik typ niet mee. Laat de anderen maar hun lolletje hebben :D
Is ook helemaal niets mis mee natuurlijk! En mijn grappen vind ik ook maar vrij matig als ik ze afzet tegen de pareltjes van bijvoorbeeld @koffieleuk en @H_T ;(
Maar volgens mij houdt de diversiteit hier het in het algemeen juist ook leuk! En als er dan een dag lang alleen maar onderwerpen langskomen waar ik niets mee heb, so be it :P
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 januari 2021 @ 12:25:42 #139
163650 Greys
pi_197382340
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:21 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik zie dat zelf eigenlijk niet zo. De meerderheid doet dat volgens mij niet zo vaak?

Dus dat is echt niet iets dat 'hoeft' ofzo om erbij te horen.
Dito. Ik heb niet het gevoel dat het een standupcomedy wedstrijdje is. Af en toe een lolletje maar negen van de tien keer gewoon keuvelen, of klagen over iets dat iemand dwars zit, actuele dingetjes bespreken etc.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_197382342
Dankzij dit topic weet ik dat Lansingerland niet in Noord-Brabant ligt. Ik ben nog steeds verbaasd.
  woensdag 13 januari 2021 @ 12:26:50 #141
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_197382363
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:00 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik heb zelf de indruk - maar misschien zie ik het verkeerd hoor - dat de luchtige en grappige gesprekken voor het overgrote deel wel bestaan uit scherpe en plagerige opmerkingen naar elkaar toe. Daar kan ik me in het vervolg dan wel buiten laten, maar het gezellig hebben binnen een groep zit er dan even niet meer in.
Zoals anderen al aangaven, valt dat volgens mij nog best wel mee. Maar misschien dat je er juist meer op bent gaan letten doordat je er geforceerd mee bezig bent?
quote:
Thanks :*

Nee klopt, als het over wielrennen of F1 gaat ofzo, of Pokémon, of weet ik het, dan laat ik meer ook buiten; heb niks met die onderwerpen, dus waarom zou ik meepraten :P Ik heb het ook niet over bepaalde onderwerpen, maar meer de algemene chemie qua luchtigheid/gezelligheid die ik al een tijdje niet echt meer voel. Het is een beetje alsof jullie een paar maanden geleden een bepaalde afslag hebben genomen met elkaar, en dat ik ben achtergebleven. De 'klik' is gewoon weg. En misschien dat ik daardoor wel heel wanhopig probeer die weer terug te krijgen en op een bepaalde vibe mee wil gaan, ook al past die niet zo bij me. Ik vind het alleen heel rigoureus om a la Roger de beslissing te nemen dat het hem gewoon niet meer wordt.

Ja ik wil graag met pauze! Maar ook dat doe ik liever wetende dat het wel goed zit verder. Niet dat ik dan terugkom en ik voel me alleen nog maar minder thuis.
Ik denk dat je je absoluut geen zorgen hoeft te maken om je positie hier! Kijk ook naar alle reacties die je hier krijgt, volgens mij probeert iedereen vooral te helpen om jou beter thuis te laten voelen :)
Sterker nog, ik denk dat geforceerd blijven hangen eerder 'gevaarlijk' is voor die positie, zeker als je voor jezelf eigenlijk wel weet dat je een pauze wil hebben. Om een stomme vergelijking te maken: je kent vast wel van die mensen die zich heel erg opdringen bij andere mensen en vervolgens door die mensen juist meer geweerd worden. Hoewel niet zo extreem, is de kans daarop groter wanneer jij hier niet jezelf kan zijn dan wanneer jij even die reset kan doen en gewoon lekker jezelf bent hier.

En of de pauze dan per se de manier is waarop dat het beste kan, weet ik niet, maar het is belangrijk dat we ervoor zorgen dat jij gewoon lekker jezelf kan zijn en niet het gevoel hebt iets te moeten doen om erbij te kunnen horen :)

[ Bericht 27% gewijzigd door Hamlapjes op 13-01-2021 12:35:10 (Druk ik op invoeren ipv preview :')) ]
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 januari 2021 @ 12:26:50 #142
163650 Greys
pi_197382364
Oh en ik sla bv alles over WIDM over want nog nooit gezien en Hamilton ook niet gezien en geen interesse in. Dus dan praat ik gewoon niet mee daarover.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 januari 2021 @ 12:27:13 #143
163650 Greys
pi_197382370
quote:
14s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:25 schreef BillDauterive het volgende:
Dankzij dit topic weet ik dat Lansingerland niet in Noord-Brabant ligt. Ik ben nog steeds verbaasd.
:D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 13 januari 2021 @ 12:27:20 #144
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197382374
Goedemiddag allemaal!

@koffieleuk van harte beterschap, hopelijk heb je snel de uitslag en is het gewoon lekker geen corona.

@Cyan9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Guanabana herkenbaar, dat van die bijzonder aangelegde electriciteit. Hier zijn de vorige bewoners ook aan het hobby-en geweest in de meterkast, tot wanhoop van onze installateur. Hij werd bijna geëlectrocuteerd omdat de meterkast niet eens meer aarde bleek te hebben :@ _O- Maar ook dat is uiteindelijk opgelost en we hebben nu een overzichtelijk, geaarde meterkast :P . Fijn dat het in jullie keuken nu ook allemaal afgerond is en veel plezier met je nieuwe oven!

@Aoibhin , wat mij betreft hoor jij (en trouwens iedereen die hier post) 100% thuis in deze SC. Je hóeft niet overal aan mee te doen en overal op te reageren. Als het gaat over WIDM doe ik ook niet mee want ik volg er dit jaar niets van. Ik haak net als @Hamlapjes inhoudelijk wel in als het gaat over dingen waar ik wel wat mee "heb" .
(bedankt voor de Tom Leeb reminder, overigens, Ham O+ )
En ik heb aan jou en aan de rest zoveel steun gehad de afgelopen weken, met mijn baankeuzestress, ik waardeer het zo dat mensen meeleven en vaak echt zinnige stof tot nadenken geven.
Of het nu gaat van dom ouwehoeren of tot zware stof, ik voel me heel vrij hier. Ik hoop dat jij dat ook zo ervaart. Je hoeft niet anders te doen dan je bent want je bent gewoon goed zoals je bebt :) En iederéén is goed zoals hij is.
(nou, kumbaja dan maar Ari, het wordt misschien wel klef nu maar ik meen het wel :@ )

@Greys wat een bureaucratie, wat een chaos :') Ons coronabeleid ten voeten uit. HOpelijk is er snel meer duideiljkheid over het testen binnen jullie gemeente. De test zelf valt echt heel erg mee, ik was er ook de eerste keer wat angstig voor.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator woensdag 13 januari 2021 @ 12:27:25 #145
375570 crew  Cyan9
pi_197382377
quote:
14s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:25 schreef BillDauterive het volgende:
Dankzij dit topic weet ik dat Lansingerland niet in Noord-Brabant ligt. Ik ben nog steeds verbaasd.
Zag jij nou Greys aan voor een Brabander?
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 13 januari 2021 @ 12:28:34 #146
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197382391
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:26 schreef Greys het volgende:
Oh en ik sla bv alles over WIDM over want nog nooit gezien en Hamilton ook niet gezien en geen interesse in. Dus dan praat ik gewoon niet mee daarover.
Ik keek laatst een documentaire over George Washington en toen kwam daar natuurlijk Hamilton ook in voor en ik moest METEEN aan dit topic denken _O- . Verder heb ik ook niets gezien van Hamilton en ook geen interesse :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_197382394
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:03 schreef Redefine het volgende:

[..]

Nou ja bent toch ook gewoon onderdeel van de SC. En jij hoort er toch juist ook bij. Denk alleen dat mensen die amper meeposten EN ergens op inhaken met iets wat nergens op slaat er niet bijhoren. Maar dat zijn dan ook trollen.

Ik denk dat je de vibe niet hebt omdat je niet meer vanuit jezelf en wat je leuk en/of interessant vindt post. Maar meer om maar 'krampachtig' mee te posten. Want buiten dat door Corona er wat anders gepost wordt is er niet veel veranderd.

Denk dat je vooral moet kijken naar posts waar plezier etc uithaalt. Dan worden dat vanzelf wel leuke en/of interessante posts. Waardoor je vanzelf wel aangehaakt bent in deze SC en de vibe vanzelf wel weer goed voor je gaat voelen.

Dat werkt beter dan voor jezelf steeds maar de urgentie te voelen om te reageren. Zelf heb ik ook wel dat ik veel post. Maar ik kan ook dagen hebben dat ik heel weinig post. Omdat ik geen tijd heb of geen zin of dat er weinig boeiends voorbij komt om op te reageren.

Hiermee reageren doe je voor je plezier, niet omdat het een moetje is. Anders krijg je dat je net zoals Haags heel FOK! af moet om overal gedag te zeggen.

Nogmaals kwaliteit boven kwantiteit. Juist ook voor jezelf :)
Bedankt voor deze post O+ ^O^ Ik zal sowieso dan proberen om minder krampachtig aan te haken
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 13 januari 2021 @ 12:29:02 #148
39237 crew  H_T
2733
pi_197382399
quote:
14s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:25 schreef BillDauterive het volgende:
Dankzij dit topic weet ik dat Lansingerland niet in Noord-Brabant ligt. Ik ben nog steeds verbaasd.
Ik heb lang gedacht dat Sittard in Friesland zou liggen, ergens in de buurt van Bolsward. Vond het erg Fries klinken altijd :Y
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 13 januari 2021 @ 12:29:02 #149
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197382400
quote:
11s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:27 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Zag jij nou Greys aan voor een Brabander?
Ik spreek Greys in gedachten ook altijd uit met een zachte G :o
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 13 januari 2021 @ 12:29:45 #150
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197382406
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:26 schreef Greys het volgende:
Oh en ik sla bv alles over WIDM over want nog nooit gezien en Hamilton ook niet gezien en geen interesse in. Dus dan praat ik gewoon niet mee daarover.
Het zou fijn zijn wanneer Hamilton en Mercedes er niet uitkomen. :Y
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')