Nee daar was niks over in de tv uitzending volgens mij.quote:
Of op de stream tijdens de liveshowquote:
Ja, je kan het natuurlijk van 2 kanten bekijken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Els gaat/kan dus wel TV maken, dus die mag lekker blijven...
Die neemt bij het verlaten dat ding mee, richt een website op voor hete ouderen en noemt die HotTubequote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Zet ze toch de hottub weer lekker aan .. Wordt ze Zen van
els ook, die kijkt ook van : ik ben niet gewenstquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:04 schreef Kinga het volgende:
Dat hele, het is een spel, ja tuurlijk, maar Rene wil duidelijk weten wie hem eruit wil hebben omdat ze hem niet mogen...
waarom zou hij?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:04 schreef D. het volgende:
Zou Thomas het nu niet meer gaan opbiechten aan Jill?
Mogelijkheden genoegquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Of op de stream tijdens de liveshow
Nick is dom, maar dat is z'n kracht.quote:
Ikzelf zou ook graag willen weten wat de reden zou zijn moest ik eruit moeten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:04 schreef Kinga het volgende:
Dat hele, het is een spel, ja tuurlijk, maar Rene wil duidelijk weten wie hem eruit wil hebben omdat ze hem niet mogen...
gisteren ook niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:03 schreef engine het volgende:
[..]
Nee daar was niks over in de tv uitzending volgens mij.
Ik heb haar vandaag nog niet over Red Bull gehoordquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:05 schreef BBguy het volgende:
Nathalie die gaat vertellen dat je niet mag piekeren![]()
![]()
![]()
Dat was hij geloof ik sowieso wel van plan, maar ik denk niet dat hij dat nu in de hele groep gaat doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:04 schreef D. het volgende:
Ja, ik had ook wel een streamlock verwacht. Zou Big Brother hier nog steeds meelezen?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:04 schreef HiDiHo het volgende:
aangezien ze gewoon een hele stream opofferen voor de uitzending
Meer kans voor Nathalie om zich te 'verspreken'quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:04 schreef D. het volgende:
Jowi is slim en ziet dat Nick een bondje heeft met Theo, daarom dat Jowi waarschijnlijk op Nick gestemt heeft. Verder niemandquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:05 schreef Stranger het volgende:
Ugh.. wie had er op Nick gestemd? Dat is vanaf nu mijn favoriete bewoner.
Echt he. Stille wateren,,,,quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:05 schreef Stranger het volgende:
Ugh.. wie had er op Nick gestemd? Dat is vanaf nu mijn favoriete bewoner.
Ik denk het niet maar ik volg die tv uitzendingen niet zo goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
gisteren ook niet?
https://www.dailymotion.com/video/x7ym8ef
Ik had de indruk dat ie het alleen ging doen als Jill nu genomineerd wasquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat was hij geloof ik wel van plan ja, maar ik denk niet dat hij dat nu in de hele groep gaat doen.
Denk niet eerder dan donderdagavond, maar zal wel weer vrijdag worden.quote:
Echt ookquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:07 schreef Optic_Zyran het volgende:
Els: "Wij twee zijn genomineerd en de rest spreekt."
Alles voorspelbaar ... idd doe er dan maar 4 of 5 of zo..quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk niet eerder dan donderdagavond, maar zal wel weer vrijdag worden.
Ik vind jou nu een kwal, dus je moet eruit, maar IRL ben je misschien best aardig hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:08 schreef Kinga het volgende:
Wat een bullshit. Dus als iemand je nomineert omdat ie jou een kwal vindt, moet je dat niet persoonlijk opvatten? Sure, Nick.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Els: Ach..
Rene: Tjaaa
GoA: Doei
Theo: laat je likkequote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Els: Ach..
Rene: Tjaaa
GoA: Doei
Te lang in een hottub gezeten?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, TT bedoelde ik
Even wennen hoor, dat Fok
Nieuw hier? Welkomquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, TT bedoelde ik
Even wennen hoor, dat Fok
Dus morgen zit ze met Nathalie in de hottub.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:10 schreef engine het volgende:
Els gaat alleen nog de moeite nemen met de mensen waar ze wel graag mee omgaat
Nathalie?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:10 schreef engine het volgende:
Els gaat alleen nog de moeite nemen met de mensen waar ze wel graag mee omgaat
Ja dat wel. Hij pakt dit wel wat sportiever op dan Els. Valt me een beetje tegen van haar.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eigenlijk is 100 dagen te kort.
En rene lult weer eens wat onzin.
Deze link in downloadgemist plakken en uitzending van vandaag downloadenquote:
Ja wat anders hequote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:11 schreef Optic_Zyran het volgende:
[..]
Dus morgen zit ze met Nathalie in de hottub.
Da's jouw natte droom?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:12 schreef aswesleep het volgende:
Iedereen klaar voor een nachtje Els en Natalie...
Ik wou net gaan typen dat het gekonkel morgen pas komt maar dat zou nog wel eens kunnenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:12 schreef aswesleep het volgende:
Iedereen klaar voor een nachtje Els en Natalie...
Ik vind alles maar gekquote:
Af en toe een beetjequote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welkom D, vertel wat over jezelf
Een aantal personen dan. Theo, Natte alie, en Els hoef ik niet zonder kleding te zien. Jowi welquote:
De ware aard van Els komt ook naar bovenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:14 schreef Optic_Zyran het volgende:
Els schiet iedereen af die iets zegt
Oja, excuses, ik dacht niet in eerste instantie aan goede gesprekkenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:14 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ja, zij hebben de beste gesprekken. Intellectueel genot.
Els is makkelijker te manipulerenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:15 schreef zodeju het volgende:
Ben benieuwd wie Theo liever heeft wie blijft.
Ja he......die mag blijven dusquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De ware aard van Els komt ook naar boven
Ik twijfel nog of ze alleen de bewoners irriteert of mij ook?quote:
Els zit al in de broekzakquote:
Wat het gebrek aan een loverboy al niet kan doen hèquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Liese heeft nu maar 1 stem. gehad, wat een verschil met de eerste nominatie
9 toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er hebben 8 bewoners op Rene gestemd dan ben je echt niet populair.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Els zit al in de broekzak
Rene zou meer gaan clashen met anderen gok ik
leuker als hij zou blijven
Samen met Nathalie gaat ze iedereen te lijfquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:17 schreef Clasientje het volgende:
Els moet juist blijven er gaat denk veel confrontie's komen na de nominatie😂
Nee Els is echt zo makkelijk te manipuleren .. Theo had het zo voor elkaar ,quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:17 schreef Clasientje het volgende:
Els moet juist blijven er gaat denk veel confrontie's komen na de nominatie😂
Ja denk ook wel dat Rene meer zou gaan clashen. Al is Els op het moment ook wel redelijk onvoorspelbaar. Ze is hier duidelijk niet blij meequote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Els zit al in de broekzak
Rene zou meer gaan clashen met anderen gok ik
leuker als hij zou blijven
Jill en Danielle wel?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:17 schreef suzi1 het volgende:
van mij mogen zoey, liese, nick eruit. bij rene twijfel ik, volgens mij kan die wel een goed sfeertje creeeren voor cos. en els ook groot twijfelgeval. ik gun haar t wel, maar ze voegt eigenlijk niks toe
Els staat op springenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja denk ook wel dat Rene meer zou gaan clashen. Al is Els op het moment ook wel redelijk onvoorspelbaar. Ze is hier duidelijk niet blij mee
Denk dat als meisje zijnde daar nieuw binnen komt meer voordeel hebt dan een jongen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er hebben 8 bewoners op Rene gestemd dan ben je echt niet populair.
Nee ze heeft genoeg hielen moeten likkenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja denk ook wel dat Rene meer zou gaan clashen. Al is Els op het moment ook wel redelijk onvoorspelbaar. Ze is hier duidelijk niet blij mee
iemand vergeten danquote:
Els is nu niet blij vanwege de aanloop naar exit, als ze mag blijven is dat voorbij. Terug in de hottub.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:19 schreef engine het volgende:
[..]
Nee, alleen Jowie, Daarna gerust een paar Hollanders.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:19 schreef NickTheBomb het volgende:
[..]
Dus maw alle Belgen er uit voor u.
jill ook niks, heb je een punt. en daan vind ik zo'n stom wijf, maar mss heb ik het nodig om naar haar te kijken?quote:
o als dat zo is, dan 4 nieuwe belgen erin!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:19 schreef NickTheBomb het volgende:
[..]
Dus maw alle Belgen er uit voor u.
Door wie?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:20 schreef jameshond7 het volgende:
Als Theo nog wat geks gaat doen ligt hij er zo uit
Vooral de laatste dagen , ligt de hele dag in dat bad.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:17 schreef suzi1 het volgende:
van mij mogen zoey, liese, nick eruit. bij rene twijfel ik, volgens mij kan die wel een goed sfeertje creeeren voor cos. en els ook groot twijfelgeval. ik gun haar t wel, maar ze voegt eigenlijk niks toe
Vuile Belgenhaterquote:
Het gaat mij ook niet om rene, maar om de reactie van de anderen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:22 schreef spapaars het volgende:
2 x voor Els gestemd, René is mij té berekenend bezig.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:23 schreef puzziepie het volgende:
Road closure? Nu nog??![]()
![]()
![]()
Wat een feest
schaam je dan, je wil alle Belgen eruit.quote:
Ik ook ja.quote:
doet me denken aan billy!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:24 schreef UtopiaFreak het volgende:
Volgens mij is dit een TV "act" van Rene. komt voor mij fake over.
ik schaam me niks. het is niet zo van half eigen volk eerst ofzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
schaam je dan, je wil alle Belgen eruit.
Ja?, niet onder indruk ?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:24 schreef UtopiaFreak het volgende:
Volgens mij is dit een TV "act" van Rene. komt voor mij fake over.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik schaam me niks. het is niet zo van half eigen volk eerst ofzo.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:23 schreef puzziepie het volgende:
Road closure? Nu nog??![]()
![]()
![]()
Wat een feest
Tuurlijk, weg met die Belgen..quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
schaam je dan, je wil alle Belgen eruit.
Met een vage uitleg, zwijg dan gewoon. De reden is: ik mag je niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Thomas heeft ballen en geeft toe op dat hij op Rene gestemd heeft
En zo hoort het.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:28 schreef jameshond7 het volgende:
Nick tegen Rene en Els: allee he, het is echt niet persoonlijk he
Nick tegen letterlijk alle anderen: ja ik heb gewoon niets met hun
combinatie denk ikquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:28 schreef spapaars het volgende:
Met die Thomas ben ik er ook niet helemaal uit.
Is zijn wat naïeve spontaniteit echt, of speelt hij het spel heel handig?
Waarom?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:27 schreef NickTheBomb het volgende:
[..]
Dan pas zal het echt boring worden.
Hij kan best goed praten.....quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:19 schreef engine het volgende:
[..]
Wel verrassend eigenlijk. Ze zouden moeten weten..quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:30 schreef jameshond7 het volgende:
Theo alweer: ik weet dat er ook heel veel stemmen op mij waren
groep: letterlijk 0 stemmen op Theo
Psychologisch spelletje van die mafklapperquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:30 schreef jameshond7 het volgende:
Theo alweer: ik weet dat er ook heel veel stemmen op mij waren
groep: letterlijk 0 stemmen op Theo
alleen een beetje te laat. nu probeert hij zichzelf schoon te praten heb ik t ideequote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:30 schreef Tourniquet het volgende:
Thomas heeft tenminste wel inlevingsvermogen dat hij zelf het ook wel tof zou vinden om het nog 1-op-1 met iemand te bespreken.
Helemaal mee eens. Hij had ook weer op bed kunnen gaan liggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:30 schreef Tourniquet het volgende:
Thomas heeft tenminste wel inlevingsvermogen dat hij zelf het ook wel tof zou vinden om het nog 1-op-1 met iemand te bespreken.
Ja, en was een mooi gesprek.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:30 schreef Tourniquet het volgende:
En geeft eerlijk toe dat hij Rene niet heeft opgezocht deze dagen omdat het voor hem al vast stond.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:31 schreef engine het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Hij had ook weer op bed kunnen gaan liggen.
en jill zocht hij vooral op omdat dat ook vast stondquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
En geeft eerlijk toe dat hij Rene niet heeft opgezocht deze dagen omdat het voor hem al vast stond.
Els lijkt wel een beetje op knuffel Ruud en Sjakie natuurlijk...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Yhomas komt knuffelen met Els.
Door wie werd dat afgekeurd?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:40 schreef suzi1 het volgende:
oja dat was ook nog, spelregel die thomas had bedacht en werd afgekeurd, een gebed of dank voor het starten met eten
En Naomi stemt dan nog niet op Nathalie.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:38 schreef zodeju het volgende:
Naomi net zoveel stemmen als Nathalie....
Wat laat Els zich kennenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:41 schreef JACM het volgende:
René; ik zie je straks in bed
Els; nou dat denk ik niet
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:41 schreef ddww het volgende:
Gestemd. René mag blijven.
Motivatie: ik krijg vervelende kriebels van Els, die me richting een negatieve aura drukt.
Er is niets mis met een teleurstellingquote:
Big Brother keurde de huisegels van Thomas af, hij kreeg toen 5 minuten om nieuwe (serieuze) regels te bedenken. Was in de uitzending van vandaag.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Door wie werd dat afgekeurd?
Menselijkquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er is niets mis met een teleurstelling
Teleurstelling?, ze is woestquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er is niets mis met een teleurstelling
Ja toch. Moet ze gaan huppelen anders?quote:
Wees niet gevreesd : ik stem nietquote:
Kan het zelfde zijn als teleurgesteld zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Teleurstelling?, ze is woest![]()
Grapjas
Wat zit die er dan nog, lekker zuigenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:45 schreef JACM het volgende:
[..]
Ik ook met Nathalie die zo dicht naast me zou zitten
Die gaat met terugwerkende kracht een poging tit aanranding indienen bij de peliesie!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Teleurstelling?, ze is woest![]()
Grapjas
Zegt ze toch, het is het spel. Natte zit te stokenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:46 schreef puzziepie het volgende:
Het is maar een spel
Els wist precies hoe het zat
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:46 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Die heeft zich nog niet helemaal bloot gegeven, dat ided krijg ik
Met terugwerkende kracht ...ja dat klinkt als Elsquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:46 schreef ddww het volgende:
[..]
Die gaat met terugwerkende kracht een poging tit aanranding indienen bij de peliesie!
Dat zeker ook iddquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:45 schreef JACM het volgende:
[..]
Ik ook met Nathalie die zo dicht naast me zou zitten
Ja hoor, hoe bloter hoe beter. Maar ik bedoelde het niet zo letterlijk,, DIT keer😅quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Hoeft zich ook niet bloot te geven.....
En dan nog die zak van Theo in je gezicht hebben gehadquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En dan nog die zak van Theo in je gezicht hebben gehad
Arm mens
Gevoelloos jij!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Arm mens
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:48 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja hoor, hoe bloter hoe beter. Maar ik bedoelde het niet zo letterlijk,, DIT keer😅
Is weer eens wat andersquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:50 schreef engine het volgende:
Rene en Jill aan het praten in de slaapkamer
Amaii das wel het ergste hequote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Arm mens
Jill is niet in to the spel zegt zequote:
Zegt genoeg...Jill is volgens mij de enige die niet op Rene gestemd heeft. de rest zit nu verstopt in de andere slaapkamer.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:50 schreef engine het volgende:
Rene en Jill aan het praten in de slaapkamer
Naomi ook nietquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zegt genoeg...Jill is volgens mij de enige die niet op Rene gestemd heeft. de rest zit nu verstopt in de andere slaapkamer.
Behoorlijk jaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:53 schreef aswesleep het volgende:
Theo wordt hier licht verkeerd ingeschat.
Ze zou zichzelf ook niet promoten, dat is niks.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:52 schreef BBguy het volgende:
Natalie: dat moet je niet willen weten waarom iemand je d'r uitstemt. Nou die ga ik ff onthouden voor als het jou overkomt
wat is hier? Fok?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:53 schreef aswesleep het volgende:
Hoe bedoelt u??quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:53 schreef aswesleep het volgende:
Ik heb wel vanavond de eerste spelregels van Thomas gezien.. maarre niets over gebed hoor. Wellicht was dit op de stream wel zichtbaar.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:40 schreef suzi1 het volgende:
oja dat was ook nog, spelregel die thomas had bedacht en werd afgekeurd, een gebed of dank voor het starten met eten
Publiek houdt van de underdog. Rene blijftquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zegt genoeg...Jill is volgens mij de enige die niet op Rene gestemd heeft. de rest zit nu verstopt in de andere slaapkamer.
Ondanks dat Jowi en Nathalie toch ook vrij goed zijn in zich anders voordoen bij verschillende personen.quote:
Het was ook geen gebed dacht ik, weet niet meer precies wat het was. Een andere was wel dat iedereen verplicht moest zingen onder de douche.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:54 schreef Rmie het volgende:
[..]
Ik heb wel vanavond de eerste spelregels van Thomas gezien.. maarre niets over gebed hoor. Wellicht was dit op de stream wel zichtbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |