Nee daar was niks over in de tv uitzending volgens mij.quote:
Of op de stream tijdens de liveshowquote:
Ja, je kan het natuurlijk van 2 kanten bekijken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Els gaat/kan dus wel TV maken, dus die mag lekker blijven...
Die neemt bij het verlaten dat ding mee, richt een website op voor hete ouderen en noemt die HotTubequote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Zet ze toch de hottub weer lekker aan .. Wordt ze Zen van
els ook, die kijkt ook van : ik ben niet gewenstquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:04 schreef Kinga het volgende:
Dat hele, het is een spel, ja tuurlijk, maar Rene wil duidelijk weten wie hem eruit wil hebben omdat ze hem niet mogen...
waarom zou hij?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:04 schreef D. het volgende:
Zou Thomas het nu niet meer gaan opbiechten aan Jill?
Mogelijkheden genoegquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Of op de stream tijdens de liveshow
Nick is dom, maar dat is z'n kracht.quote:
Ikzelf zou ook graag willen weten wat de reden zou zijn moest ik eruit moeten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:04 schreef Kinga het volgende:
Dat hele, het is een spel, ja tuurlijk, maar Rene wil duidelijk weten wie hem eruit wil hebben omdat ze hem niet mogen...
gisteren ook niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:03 schreef engine het volgende:
[..]
Nee daar was niks over in de tv uitzending volgens mij.
Ik heb haar vandaag nog niet over Red Bull gehoordquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:05 schreef BBguy het volgende:
Nathalie die gaat vertellen dat je niet mag piekeren![]()
![]()
![]()
Dat was hij geloof ik sowieso wel van plan, maar ik denk niet dat hij dat nu in de hele groep gaat doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:04 schreef D. het volgende:
Ja, ik had ook wel een streamlock verwacht. Zou Big Brother hier nog steeds meelezen?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:04 schreef HiDiHo het volgende:
aangezien ze gewoon een hele stream opofferen voor de uitzending
Meer kans voor Nathalie om zich te 'verspreken'quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:04 schreef D. het volgende:
Jowi is slim en ziet dat Nick een bondje heeft met Theo, daarom dat Jowi waarschijnlijk op Nick gestemt heeft. Verder niemandquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:05 schreef Stranger het volgende:
Ugh.. wie had er op Nick gestemd? Dat is vanaf nu mijn favoriete bewoner.
Echt he. Stille wateren,,,,quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:05 schreef Stranger het volgende:
Ugh.. wie had er op Nick gestemd? Dat is vanaf nu mijn favoriete bewoner.
Ik denk het niet maar ik volg die tv uitzendingen niet zo goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
gisteren ook niet?
https://www.dailymotion.com/video/x7ym8ef
Ik had de indruk dat ie het alleen ging doen als Jill nu genomineerd wasquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat was hij geloof ik wel van plan ja, maar ik denk niet dat hij dat nu in de hele groep gaat doen.
Denk niet eerder dan donderdagavond, maar zal wel weer vrijdag worden.quote:
Echt ookquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:07 schreef Optic_Zyran het volgende:
Els: "Wij twee zijn genomineerd en de rest spreekt."
Alles voorspelbaar ... idd doe er dan maar 4 of 5 of zo..quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk niet eerder dan donderdagavond, maar zal wel weer vrijdag worden.
Ik vind jou nu een kwal, dus je moet eruit, maar IRL ben je misschien best aardig hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:08 schreef Kinga het volgende:
Wat een bullshit. Dus als iemand je nomineert omdat ie jou een kwal vindt, moet je dat niet persoonlijk opvatten? Sure, Nick.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Els: Ach..
Rene: Tjaaa
GoA: Doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |