Jawel hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Merk je wel verbetering in je situatie?
Je mist een hoop input inderdaad die gezond en normaal zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:00 schreef Fok-it het volgende:
Isolatie is wel een van de heftigere dingen om mee te dealen vind ik zelf. Erger dan depressie.
Is wel mooi streven. Zeker als je van ver gekomen bent kan je dan alleen maar trots zijn wanneer je op dat punt zit. Ik heb zelf ook op zijn zachtst gezegd geen makkelijke jeugd gehad vanaf mijn geboorte, enige verschil met jou is dan wel dat ik een fijne familie had. Scheelt echt een hoop.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Al heb ik nog een weg te gaan mbt zingeving en levensdoelen (verwezelijken)
Grenzen ervaren en aangeven gaat al een stuk beter, beetje jammer dat corona even om de hoek kwam kijken.
Het is wel handig als je gewoon kind kan zijn jaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is wel mooi streven. Zeker als je van ver gekomen bent kan je dan alleen maar trots zijn wanneer je op dat punt zit. Ik heb zelf ook op zijn zachtst gezegd geen makkelijke jeugd gehad vanaf mijn geboorte, enige verschil met jou is dan wel dat ik een fijne familie had. Scheelt echt een hoop.
Zekerquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het is wel handig als je gewoon kind kan zijn ja
En en mentor in 2 havo/vwo die daadwerkelijk interesse in je heeft.quote:
Een volgt daarin vaak uit het ander.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Pesten, sociale fobie, kutthuissituatie verslaving ed.
Jazeker. Al jaren. Klas 2.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En en mentor in 2 havo/vwo die daadwerkelijk interesse in je heeft.
Maar ik ben waarschijnlijk meester in verbloemen ed.
@:kaneelstokje ben je ook mentor?
Jup.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een volgt daarin vaak uit het ander.
[..]
Jazeker. Al jaren. Klas 2.
Is wel lastig, mentor zijn. Niet zozeer het begeleiden qua schoolzaken, maar de privezaken. Eetstoornissen, overleden ouders etc.quote:
Mijn mentor heeft niet 1 keer gevraagd destijds hoe het met mij ging, aan het eind van jaar leek het hem maar beter om naar het vmbo te gaan..quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel lastig, mentor zijn. Niet zozeer het begeleiden qua schoolzaken, maar de privezaken. Eetstoornissen, overleden ouders etc.
Ik denk niet dat ik daar denderend in ben.
Je kan toch gewoon een klein gaatje prikken in je mondkapjequote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:02 schreef Mortaxx het volgende:
Verdomde druk in de trein. Durf nu geen biertje te drinken
Heb er wel eentje met onzichtbare ventilatie gaatjes. Maar denk dat het niet fijn bier drinken is daarmeequote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een klein gaatje prikken in je mondkapje
Nou en bier is bierquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb er wel eentje met onzichtbare ventilatie gaatjes. Maar denk dat het niet fijn bier drinken is daarmee
Sorryquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is weekend wat doe jij nu hier
Wanneer doe jij dat eens met al je actsquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:34 schreef Mortaxx het volgende:
@:flippie laat weer direct haar ware aard zien
Denk dat je mij met die rare @KingRoland verwardquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wanneer doe jij dat eens met al je acts
Heb je al een vriendin met thigh gap en bikini bridge?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat je mij met die rare @:kingroland verward
Nee joh wat een onzin is datquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je al een vriendin met thigh gap en bikini bridge?
Krijg je met die vieze diarree curry. @JR-Style-93quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jongens, ik heb buikpijn als een malle.
Even op de pot plaatsnemen, daar lucht je van op.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jongens, ik heb buikpijn als een malle.
Heb nu al paar maanden zeer veel last. Denk dat ik even ga minderen met bijvoorbeeld uien. Andere dingen die dit kunnen veroorzaken, zijn al uit mijn dieet. Muv gluten.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je met die vieze diarree curry. @:JR-Style-93
Een van de problemen idd. Kan afgelopen maanden soms gewoon een week niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Even op de pot plaatsnemen, daar lucht je van op.
Een week is wel heel ongezondquote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nu al paar maanden zeer veel last. Denk dat ik even ga minderen met bijvoorbeeld uien. Andere dingen die dit kunnen veroorzaken, zijn al uit mijn dieet. Muv gluten.
[..]
Een van de problemen idd. Kan afgelopen maanden soms gewoon een week niet.
Rookie numbersquote:
Beetje vergelijkbaar met DTS dus waar elke scheet geliked wordt (lol)quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mijn hoogste is 1.2K op een F1 fragmentje. Genot.
30k members lolquote:
Wat ordinairquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:10 schreef Fok-it het volgende:
Voor Dutchgonewild en het feit dat je een man bent nog best veel upvotes
Ik vind dit GEEN leuke opmerkingquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje vergelijkbaar met DTS dus waar elke scheet geliked wordt (lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |