Zijn genenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is het wat je depri maakt dan? Lockdown?
Ja kan ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stemwijzertje. Volgens mij doen de meeste het nog steeds gewoon simpelweg op die manier de avond van tevoren
En toch stapt hij als eerst van ons allen het huwelijksbootje inquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn eikel hangt in het water als ik poep.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toch stapt hij als eerst van ons allen het huwelijksbootje in
Lockdown speelt daarin wel mee, ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is het wat je depri maakt dan? Lockdown?
@Lokasenna Dit soort vunzigheid moet toch wel reden zijn om de verloving te verbreken.quote:
Had je partijprogramma van Bij1 nog gelezen trouwens? Is wel goede humor.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
@:LokaSenna Dit soort vunzigheid moet toch wel reden zijn om de verloving te verbreken.
Zag al wel wat dingen voorbij komen vorige keer ja. Maar die gaan echt geen zeteltje halen hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je partijprogramma van Bij1 nog gelezen trouwens? Is wel goede humor.
Ook overal te pas en te onpas racisme bijhalen. Zoals bij internetprivacy. Lol.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag al wel wat dingen voorbij komen vorige keer ja. Maar die gaan echt geen zeteltje halen hoor
Zegt ook iets over ons fokkie, ik heb nog geen seconde van mijn leven in het zoeken van een goede partner gestoken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
@:LokaSenna Dit soort vunzigheid moet toch wel reden zijn om de verloving te verbreken.
Tsja, allemaal leuk en aardig dat partijkartel en de elite onzin maar de partijen die zich daar buiten vestigen maken op den duur toch een persiflage van zichzelf. Baudet kan je inmiddels psychiatrische hulp aanbieden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook overal te pas en te onpas racisme bijhalen. Zoals bij internetprivacy. Lol.
Verder boordevol leugens en aannames die ze niet kan onderbouwen.
Het enige dat het voor heeft op het pamflet van de PVV, is dat ze er meer dan 15 minuten moeite in heeft gestoken.
Niet? Ook niet toen je wat jonger was?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zegt ook iets over ons fokkie, ik heb nog geen seconde van mijn leven in het zoeken van een goede partner gestoken.
Wat is jouw verhaal
Vanaf mijn 12de grotendeels in een isolement geleefd.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet? Ook niet toen je wat jonger was?
Mijn verhaal: Serieuze liefde al op jonge leeftijd ervaren, toen wat rondgeneukt, toen afgetakeld. Simpelweg
En nu mid 30 toch? Ja, daar kom je dan ook niet meer zo 1,2,3 uitquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Vanaf mijn 12de grotendeels in een isolement geleefd.
33quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En nu mid 30 toch? Ja, daar kom je dan ook niet meer zo 1,2,3 uit
Enige wat er gaat gebeuren is 4 jaar lang Eerdmans demonisatie.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, allemaal leuk en aardig dat partijkartel en de elite onzin maar de partijen die zich daar buiten vestigen maken op den duur toch een persiflage van zichzelf. Baudet kan je inmiddels psychiatrische hulp aanbieden.
Misschien dat die partij van Eerdmans het wel aardig gaat doen. Maar Annabal Nanninga heeft ook al bewezen zich als een totaalidioot te kunnen gedragen
En hoe komt het dat je zo geïsoleerd bent geweest?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
33
Jup dat zijn wel vastgeroeste patronen die tijd vergen.
Ach, die eindigen nu misschien ook weer met 0 zetels. En hoeveel invloed hebben ze nu uiteindelijk gehad in al die jaren. Je moet je echt wat minder druk daar over maken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enige wat er gaat gebeuren is 4 jaar lang Eerdmans demonisatie.
Ik denk overigens wel dat Simons een zetel gaat halen. Loopt teveel BLM-tuig rond in de Randstad die automatisch hierop gaan stemmen.
Zelfde als dat die engnekken van DENK automatisch paar zetels pakken.
Pesten, sociale fobie, kutthuissituatie verslaving ed.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En hoe komt het dat je zo geïsoleerd bent geweest?
Merk je wel verbetering in je situatie?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Pesten, sociale fobie, kutthuissituatie verslaving ed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |