Krijg je met die vieze diarree curry. @JR-Style-93quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jongens, ik heb buikpijn als een malle.
Even op de pot plaatsnemen, daar lucht je van op.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jongens, ik heb buikpijn als een malle.
Heb nu al paar maanden zeer veel last. Denk dat ik even ga minderen met bijvoorbeeld uien. Andere dingen die dit kunnen veroorzaken, zijn al uit mijn dieet. Muv gluten.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je met die vieze diarree curry. @:JR-Style-93
Een van de problemen idd. Kan afgelopen maanden soms gewoon een week niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Even op de pot plaatsnemen, daar lucht je van op.
Een week is wel heel ongezondquote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nu al paar maanden zeer veel last. Denk dat ik even ga minderen met bijvoorbeeld uien. Andere dingen die dit kunnen veroorzaken, zijn al uit mijn dieet. Muv gluten.
[..]
Een van de problemen idd. Kan afgelopen maanden soms gewoon een week niet.
Rookie numbersquote:
Beetje vergelijkbaar met DTS dus waar elke scheet geliked wordt (lol)quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mijn hoogste is 1.2K op een F1 fragmentje. Genot.
30k members lolquote:
Wat ordinairquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:10 schreef Fok-it het volgende:
Voor Dutchgonewild en het feit dat je een man bent nog best veel upvotes
Ik vind dit GEEN leuke opmerkingquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje vergelijkbaar met DTS dus waar elke scheet geliked wordt (lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |