Uurtje tijd om boodschappen te doen, meer heb je idd niet nodig.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:25 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Gewoon een avondklok van 12.00-11.00
Door een demissionair kabinet? Al gaan ze vanavond natuurlijk never nooit verantwoordelijkheid nemen voor de toeslagenaffaire. Rutte is de grootste rat in onze na-oorlogse politiekquote:
81 kpnquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is dit? Op welke zender gaan we verder?
Ziggo 502quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haten op honden, dan verdien je gewoon coronaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:25 schreef Caland het volgende:
Dan blijven jongeren/studenten/vriendengroepen die met elkaar willen zuipen toch gewoon lekker bij elkaar slapen of snuiven ze een grammetje meer zodat het vanzelf weer licht buiten is
Je bereikt er hooguit mee dat mensen eerder boodschappen moeten doen en je pest er hondenbezitters mee (dat laatste is dan wel weer een goede zaak, wat een kutbeesten)
SBS6. Lang leve de liefde.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben bang nu...straks haal ik 2022 niet eensquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:25 schreef Dimachaerus het volgende:
wow dat nieuwe virus is echt erg..
Nou nou nou nouquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:27 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Haten op honden, dan verdien je gewoon corona
Dat zal vast wel een stuk sneller gaan, omdat AstraZeneca in grotere hoeveelheden kan leveren. Het is absurd om mensen tussen de 18-60 zonder medische achtergrond te vaccineren als ze nog niet klaar zijn met de mensen tussen 18-60 met medische achtergrond. Denk niet dat dat echt gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zit in de groep 18-60 met medische indicatie.
Het is zelfs nog een maand langer nl oktober
https://www.rtlnieuws.nl/(...)tie-60-plus-jongeren
hoe moet ik nu met gesloten sportscholen zonder sixpack tiktok sluts versierenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:27 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ik ben bang nu...straks haal ik 2022 niet eens
Eerst 22:00quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:28 schreef Nia het volgende:
Vanaf welk tijdstip zou die avondklok ingaan?
Mogelijk besmettelijkerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:28 schreef JosMert het volgende:
Die britse variant is besmettelijker. Niet zwaarder qua gevolgen als je besmet bent.
Ergens tussen 20u en 22u schat ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:28 schreef Nia het volgende:
Vanaf welk tijdstip zou die avondklok ingaan?
Ziggo 501quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dus supermarkten nog eerder dicht?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ergens tussen 20u en 22u schat ik.
Nee joh, gewoon een 24-uurs avondklok!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:25 schreef FlippingCoin het volgende:
Doe maar een avondklok die in gaat om 15u
Ik hoop het echtquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:28 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dat zal vast wel een stuk sneller gaan, omdat AstraZeneca in grotere hoeveelheden kan leveren. Het is absurd om mensen tussen de 18-60 zonder medische achtergrond te vaccineren als ze nog niet klaar zijn met de mensen tussen 18-60 met medische achtergrond. Denk niet dat dat echt gaat gebeuren.
Veel mensen hebben blijkbaar anderen prioriteiten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:29 schreef Draak31 het volgende:
Weer zwakke pap dus vanavond. Aanpakken nu, sluit de hele flikkerse teringzooi toch af. Gas, water, licht. Mensen willen niet luisteren, dan maar aanpakken.
De komende maanden zullen een race worden van vaccinatietempo versus verspreidingssnelheid van die besmettelijkere Engelse variant.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:28 schreef JosMert het volgende:
Die britse variant is besmettelijker. Niet zwaarder qua gevolgen als je besmet bent.
Matige act gespotquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:29 schreef Draak31 het volgende:
Weer zwakke pap dus vanavond. Aanpakken nu, sluit de hele flikkerse teringzooi toch af. Gas, water, licht. Mensen willen niet luisteren, dan maar aanpakken.
Waarom hebben Nederlanders zoveel maatregelen nodig?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:29 schreef Sfancta het volgende:
Waarom pakken ze nou niet eens hard door in plaats van dit doorgesukkel?
Ik doe wel even een blokje om wandelen in WoW.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:30 schreef Bill_Hillie het volgende:
Is er daadwerkelijk iemand die zich laat tegenhouden door een avondklok als je toevallig zin hebt om een blokje om te wandelen?
Nee, geen BOA die me kan bijhouden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:30 schreef Bill_Hillie het volgende:
Is er daadwerkelijk iemand die zich laat tegenhouden door een avondklok als je toevallig zin hebt om een blokje om te wandelen?
Daar begon de persco vandaag toch ongeveer mee? Nieuw steunpakket etc.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Ligt het aan mij of hoor ik de laatste tijd weinig over de financiële gevolgen?
Wacht dan maar met die avondklok tot en met juni of juli of zo.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:29 schreef Caland het volgende:
Gewoon een avondklok net als vroeger
Naar binnen als de straatlampen aangaan, dat vond ik als kind altijd wel duidelijk
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik hoop het echt
Toen ik dit las (en op meerdere sites) zakte de moed me in de schoenen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)r-lockdown~a6eabd3b/quote:,De productie loopt al, dus het is een kwestie van afvullen en distribueren'', zegt een woordvoerder van AstraZeneca. De farmaceut zegt zijn coronavaccin, zodra het de goedkeuring van het geneesmiddelenbureau EMA krijgt en Europa het advies volgt, 'heel snel' te kunnen leveren.
Nederland en andere Europese landen hebben 300 miljoen doses van het middel besteld. Vandaag diende het medicijnbedrijf een aanvraag in bij EMA. Een eindoordeel wordt voor het einde van deze maand verwacht. Tot nu toe zijn alleen de vaccins van Pfizer/BioNTech en Moderna goedgekeurd voor EU-gebruik.
Steunpakket is een sigaar uit eigen doos van de bevolking.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar begon de persco vandaag toch ongeveer mee? Nieuw steunpakket etc.
Lijkt me wel lachen op de vlucht voor de politie, omdat je een wandelingetje maakt 's avondsquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:31 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Nee, geen BOA die me kan bijhouden.
Ik bedoel, in het begin ging het heel erg over een financiële crisis die gepaard zou gaan , niet op individueel niveau voor restauranteigenaren en zo.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar begon de persco vandaag toch ongeveer mee? Nieuw steunpakket etc.
Wie zegt dat je niet in je eentje je hond kan uitlaten tijdens een avondklok?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:32 schreef Nia het volgende:
Arme hond die zijn poepje en plasje 's avonds maar in de wc moet doen.
Wat snap jij niet aan een avondklokquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:33 schreef Fred het volgende:
[..]
Wie zegt dat je niet in je eentje je hond kan uitlaten tijdens een avondklok?
Ik ben voor een plaatselijke avondklok in Den Haag.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Wacht dan maar met die avondklok tot en met juni of juli of zo.
Hopen dat ze eerst een waarschuwingsschot lossenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:32 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen op de vlucht voor de politie, omdat je een wandelingetje maakt 's avonds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |