Ergens tussen 20u en 22u schat ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:28 schreef Nia het volgende:
Vanaf welk tijdstip zou die avondklok ingaan?
Ziggo 501quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is dit? Op welke zender gaan we verder?
Dus supermarkten nog eerder dicht?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ergens tussen 20u en 22u schat ik.
Nee joh, gewoon een 24-uurs avondklok!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:25 schreef FlippingCoin het volgende:
Doe maar een avondklok die in gaat om 15u
Ik hoop het echtquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:28 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dat zal vast wel een stuk sneller gaan, omdat AstraZeneca in grotere hoeveelheden kan leveren. Het is absurd om mensen tussen de 18-60 zonder medische achtergrond te vaccineren als ze nog niet klaar zijn met de mensen tussen 18-60 met medische achtergrond. Denk niet dat dat echt gaat gebeuren.
Veel mensen hebben blijkbaar anderen prioriteiten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:29 schreef Draak31 het volgende:
Weer zwakke pap dus vanavond. Aanpakken nu, sluit de hele flikkerse teringzooi toch af. Gas, water, licht. Mensen willen niet luisteren, dan maar aanpakken.
De komende maanden zullen een race worden van vaccinatietempo versus verspreidingssnelheid van die besmettelijkere Engelse variant.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:28 schreef JosMert het volgende:
Die britse variant is besmettelijker. Niet zwaarder qua gevolgen als je besmet bent.
Matige act gespotquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:29 schreef Draak31 het volgende:
Weer zwakke pap dus vanavond. Aanpakken nu, sluit de hele flikkerse teringzooi toch af. Gas, water, licht. Mensen willen niet luisteren, dan maar aanpakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |