Het zou logischer zijn als ze zich richten op de groepen die ook echt in de ziekenhuizen terecht komen inderdaad. Dat is waarom de maatregelen er zijn. Niet om elke dood iets te verplaatsen. Met alle respect.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:22 schreef alpeko het volgende:
[..]
En ze komen veelal niet in het ziekenhuis terecht. Palliatieve zorg. Dus idd rare keuze.
Nee was geintje tochquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoorde Hugo de Jonge net zeggen dat je binnen moet blijven als je positief bent gestest op Corona. Is dit echt zo?
Yup. Anders draag je bij aan verspreiding van het virus.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoorde Hugo de Jonge net zeggen dat je binnen moet blijven als je positief bent gestest op Corona. Is dit echt zo?
Voor de zekerheid toch maar zo'n kek snorretje laten staanquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:21 schreef Gehrman het volgende:
De Duitse variant is alleen ongevaarlijk voor mensen met blond haar en blauwe ogen.
Gewoon een avondklok van 12.00-11.00quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:25 schreef FlippingCoin het volgende:
Doe maar een avondklok die in gaat om 15u
Hier ben ik het wel mee eens ja. Bizar druk weer op de weg.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Weer geen verplichting of iets voor thuiswerken, als ik zie hoe druk het op de weg is..
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:25 schreef Caland het volgende:
of snuiven ze een grammetje meer zodat het vanzelf weer licht buiten is
Echt heel ergquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:25 schreef Dimachaerus het volgende:
wow dat nieuwe virus is echt erg..
Ik zit in de groep 18-60 met medische indicatie.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:23 schreef Anton91 het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)icht-in-beieren.html
Dus dat is al een stuk eerder dan.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:23 schreef Gehrman het volgende:
Zometeen even schuimbekkende reacties bekijken op Twitter.
Uurtje tijd om boodschappen te doen, meer heb je idd niet nodig.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:25 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Gewoon een avondklok van 12.00-11.00
Door een demissionair kabinet? Al gaan ze vanavond natuurlijk never nooit verantwoordelijkheid nemen voor de toeslagenaffaire. Rutte is de grootste rat in onze na-oorlogse politiekquote:
81 kpnquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is dit? Op welke zender gaan we verder?
Ziggo 502quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haten op honden, dan verdien je gewoon coronaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:25 schreef Caland het volgende:
Dan blijven jongeren/studenten/vriendengroepen die met elkaar willen zuipen toch gewoon lekker bij elkaar slapen of snuiven ze een grammetje meer zodat het vanzelf weer licht buiten is
Je bereikt er hooguit mee dat mensen eerder boodschappen moeten doen en je pest er hondenbezitters mee (dat laatste is dan wel weer een goede zaak, wat een kutbeesten)
SBS6. Lang leve de liefde.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben bang nu...straks haal ik 2022 niet eensquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:25 schreef Dimachaerus het volgende:
wow dat nieuwe virus is echt erg..
Nou nou nou nouquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:27 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Haten op honden, dan verdien je gewoon corona
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |