Volgens mij hadden ze het erover dat in de lente de meest kwetsbaren gevaccineerd zullen zijn. Als het vanaf dan dominant is, valt het wel mee.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En terecht. Als het hier grip krijgt hebben we een serieus probleem
Alleen zijn de verhalen uit de UK, net zoals vorig jaar Italie, niet verzonnen...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:20 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Makkelijk om angst in te boezemen
En ze komen veelal niet in het ziekenhuis terecht. Palliatieve zorg. Dus idd rare keuze.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:20 schreef Djeez het volgende:
Ze gaan eerst de verpleeghuisbewoners inenten
Domme zet. De ouderenzorg kost meer dan 20 miljard per jaar! Bovendien bewegen ze niet en komen amper buiten. Puur symboolpolitiek dus
Journalisten zijn dan ook een stel enorme ratten. Hebben nergens verstand van maar doen wel alsof.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:20 schreef Bocaj het volgende:
Zie je wel.... Journalisten gaan nu sturen op avondklok... deden ze ook met mondkapjes....
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:21 schreef Gehrman het volgende:
De Duitse variant is alleen ongevaarlijk voor mensen met blond haar en blauwe ogen.
Het kan binnen enkele weken dominant worden, zie ook Ierland.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:21 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze het erover dat in de lente de meest kwetsbaren gevaccineerd zullen zijn. Als het vanaf dan dominant is, valt het wel mee.
Ik val in een kwetsbare groep. En de planning is tussen feb en sept.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:21 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze het erover dat in de lente de meest kwetsbaren gevaccineerd zullen zijn. Als het vanaf dan dominant is, valt het wel mee.
In de leeftijd van 40-45quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:21 schreef Gehrman het volgende:
De Duitse variant is alleen ongevaarlijk voor mensen met blond haar en blauwe ogen.
Flink gevochten, kroeg geslotenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga 25 januari gewoon naar de kroeg. Knappe jongen die me tegenhoudt.
[ afbeelding ]
Ja dat april scenario, mennnnnnnnnnnn.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:22 schreef JosMert het volgende:
Avondklok dus volgende week. Dit weekend advies en dan aangenomen worden. En ow ja tot april lockdown.
Aangezien duitsland dat ook gaat doen
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik val in een kwetsbare groep. En de planning is tussen feb en sept.
Nou dan kan ik wel raden wanneer ik gevaccineerd ben.
https://nos.nl/liveblog/2(...)icht-in-beieren.htmlquote:De Jonge: Voor de lente alle kwetsbaren gevaccineerd
"We streven ernaar voor het begin van de lente alle kwetsbaren gevaccineerd te hebben", zei minister De Jonge. Volgende week zijn de verpleeghuizen aan de beurt, daarna kleinschalig wonen en half februari de ouderen die thuiswonen. Voor de zomer moeten dan alle 60-plussers een prik hebben gehad, zei De Jonge.
Ja en verpleeghuispersoneel moet wachten op vaccins want het gaat nu allemaal naar ziekenhuispersoneel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:22 schreef alpeko het volgende:
[..]
En ze komen veelal niet in het ziekenhuis terecht. Palliatieve zorg. Dus idd rare keuze.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:21 schreef Gehrman het volgende:
Spoedwet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:23 schreef Confetti het volgende:
Niet om Fokkers nog banger te maken, maar nergens in de wet staat dat het verbieden in de buitenlucht te vertoeven alleen tijdens de avonduren kan worden verboden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |