SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, onz is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.
Daar hebben ze inderdaad wel veel ervaringen met spuiten...quote:
De hamer blijft maar slaan en gaat nog harder slaan de komende maanden. Dansen zit er voorlopig niet meer in.quote:
Elke twee weken meen ik zou hij een update doenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:18 schreef Anton91 het volgende:
Kan Hugo niet even een laatste update geven over AstraZeneca? Aantallen die geleverd kunnen worden en wanneer we hopen te beginnen.
Klopt, ik had er 15 van de 33 in de klas gisterenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:18 schreef quirina het volgende:
De regel van de noodopvang is zo onduidelijk dat je van elk beroep een vitaal essentieel beroep kan maken op een verklaring.
Scholen zitten nu al halfvol, Gooi ze voor iedereen open of ga actief controleren.
Ben benieuwd, dat zou dan binnenkort moeten zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Elke twee weken meen ik zou hij een update doen
En terecht. Als het hier grip krijgt hebben we een serieus probleemquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:19 schreef JohnBercow het volgende:
Volgens mij heeft Rutte grote zorgen over de Britse variant.
geen antwoorden incomingquote:
Makkelijk om angst in te boezemenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:19 schreef Pvt.Webster het volgende:
Ze gaan wel los op die UK variant.
Weten ze meer?
Vrees dat het meer een kwestie van 'wanneer' dan 'als' zal zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En terecht. Als het hier grip krijgt hebben we een serieus probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |