Ik geloof dat mensen die de afgelopen vier jaar Trump hebben verdedigd zich een tijdje diep moeten schamen en zich goed moeten afvragen of zij überhaupt het morele recht wel hebben om anderen te bekritiseren.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met mensen met een andere visie. Ik vind dat de grens getrokken mag worden schedelmeters. Ben je dat niet met mij eens?
Ja MaAr tRuMP!!!!!quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik geloof dat mensen die de afgelopen vier jaar Trump hebben verdedigd zich een tijdje diep moeten schamen en zich goed moeten afvragen of zij überhaupt het morele recht wel hebben om anderen te bekritiseren.
Geen idee of ze nog steeds dat soort ideeen aanhoud. Het zou mij niets verbazen overigens, ze is een aanhanger van BLM een marxistische groepering die er niet al te frisse ideeën op na houd.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze neemt in felle bewoordingen afstand van haar eerdere uitlatingen. Ik ken haar verder niet, maar dertig jaar oude uitspraken hoeven iemand niet per se te diskwalificeren. Waar het om gaar, is welke meningen ze nu is toegedaan. Hangt deze dame nog steeds rassentheorieën aan? Daar lijkt het niet op.
Maar nogmaals, ik kan geen finaal oordeel vellen op basis van een beetje berichtgeving van gekleurde media.
Tsja, ze neemt in felle bewoordingen afstand van haar eerdere uitlatingen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Geen idee of ze nog steeds dat soort ideeen aanhoud. Het zou mij niets verbazen overigens, ze is een aanhanger van BLM een marxistische groepering die er niet al te frisse ideeën op na houd.
Niemand beweert dat dat onmogelijk is. Bij iedere verkiezing worden er gevallen van fraude geconstateerd.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:11 schreef Sponsje88 het volgende:
Onmogelijk dat er fraude is gepleegd...
Als je denkt dat dit kleinschalig is, dan zou je je toch moeten afvragen wie er in godsnaam voor wilt betalen als het toch geen impact heeft... En er waren zat MSM outlets die beweren dat het onmogelijk is.quote:Op donderdag 14 januari 2021 17:55 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Niemand beweert dat dat onmogelijk is. Bij iedere verkiezing worden er gevallen van fraude geconstateerd.
Waar het om gaat is dat er geen bewijs is voor fraude op zo'n grote schaal dat de uitkomst erdoor zou veranderen.
Bron?quote:Op donderdag 14 januari 2021 17:59 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Als je denkt dat dit kleinschalig is, dan zou je je toch moeten afvragen wie er in godsnaam voor wilt betalen als het toch geen impact heeft... En er waren zat MSM outlets die beweren dat het onmogelijk is.
Mooie stropop maat, maar niemand zegt dat fraude onmogelijk is. Punt is dat er altijd wel iets van onregelmatigheden is wanneer er 150 miljoen mensen stemmen, waarbij al dan niet sprake is van opzet. Maar allemaal geneuzel in de marge, voor grootschalige fraude is geen enkel bewijs. Zie ook de hertellingen en de audits.quote:Op donderdag 14 januari 2021 17:59 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Als je denkt dat dit kleinschalig is, dan zou je je toch moeten afvragen wie er in godsnaam voor wilt betalen als het toch geen impact heeft... En er waren zat MSM outlets die beweren dat het onmogelijk is.
Tuurlijk... Is er eindelijk concrete bewijs van fraude, dan veeg je dat weg als zijnde kleinschalig, tewijl je niet weet op welke schaal dit uitgevoerd is. Wie betaald hier voor als het 0 effect heeft? Kleinschalig noem ik een individu die misschien 10 stemmen weet te veranderen. Dit is 1 persoon die al duizenden stemmen heeft weten te verdraaien. Als het om 1000 mensen zou gaan, dan heb je toch wel een probleem lijkt mij.quote:Op donderdag 14 januari 2021 18:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mooie stropop maat, maar niemand zegt dat fraude onmogelijk is. Punt is dat er altijd wel iets van onregelmatigheden is wanneer er 150 miljoen mensen stemmen, waarbij al dan niet sprake is van opzet. Maar allemaal geneuzel in de marge, voor grootschalige fraude is geen enkel bewijs. Zie ook de hertellingen en de audits.
De grootste grap is eigenlijk nog wel dat zo'n beetje alle gevallen waarbij sprake is van opzet, de fraude in het voordeel van Trump was. STOP THE STEAL.
Nee hoor, er zijn al eerder wat incidentjes gemeld. Overigens vrijwel allemaal in Trump's voordeel.quote:Op donderdag 14 januari 2021 18:32 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Tuurlijk... Is er eindelijk concrete bewijs van fraude,
Is dat bewezen (of überhaupt aannemelijk gemaakt), of is dat misschien grootspraak geweest? Sowieso is er behoorlijk geknipt en geplakt in dat filmpje en zie je fragmenten uit verschillende gesprekken, dus lastig om er een goed oordeel over te vormen.quote:dan veeg je dat weg als zijnde kleinschalig, tewijl je niet weet op welke schaal dit uitgevoerd is. Wie betaald hier voor als het 0 effect heeft? Kleinschalig noem ik een individu die misschien 10 stemmen weet te veranderen. Dit is 1 persoon die al duizenden stemmen heeft weten te verdraaien.
Ja, en als m'n tante een piemel had dan...quote:Als het om 1000 mensen zou gaan, dan heb je toch wel een probleem lijkt mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Je zou is de wall of shame moeten kijken en hoeveel rechtzaken Project Veritas wel niet gewonnen heeft. Vaak worden ze zwart gemaakt en wordt het artikel toch recht getrokken, maar dan is het al te laat, want dan is het opgenomen in het bewustzijn van de MSM kijkers. Vind dat zij ten minste nog een beetje journalistiek bedrijven en ook echt undercover gaan. Zie je tegenwoordig steeds minder vaak waarbij elke MSM outlet van elkaar aan het kopieren is.quote:Op donderdag 14 januari 2021 18:45 schreef Isdatzo het volgende:
Zie bijvoorbeeld: https://www.nytimes.com/2(...)itas-ilhan-omar.html
Jaja volkomen 'onafhankelijke' journalistiek zeker? Wel gek dat ze nooit undercover gaan bij rechtse organisaties vind je niet?quote:Op donderdag 14 januari 2021 18:50 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Je zou is de wall of shame moeten kijken en hoeveel rechtzaken Project Veritas wel niet gewonnen heeft. Vaak worden ze zwart gemaakt en wordt het artikel toch recht getrokken, maar dan is het al te laat, want dan is het opgenomen in het bewustzijn van de MSM kijkers. Vind dat zij ten minste nog een beetje journalistiek bedrijven en ook echt undercover gaan. Zie je tegenwoordig steeds minder vaak waarbij elke MSM outlet van elkaar aan het kopieren is.
Zal toch niet?!!!!quote:Op donderdag 14 januari 2021 19:06 schreef Isdatzo het volgende:
Misschien heeft Project Veritas wel een agenda?
quote:Op donderdag 14 januari 2021 19:08 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg, wie betaalt dat Project Veritas eigenlijk?
Als ik zie hoeveel negatieve berichtgeving over project veritas uiteindelijk weer rechtgetrokken worden, dan moet je ook bij jezelf vragen waarom ze in de eerste instantie zo'n bericht plaatsen...quote:
Ja, nou heb ik daar dus even naar zitten kijken hè. En het zijn vrijwel allemaal correcties van dit soort kaliber:quote:Op donderdag 14 januari 2021 19:12 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Als ik zie hoeveel negatieve berichtgeving over project veritas uiteindelijk weer rechtgetrokken worden, dan moet je ook bij jezelf vragen waarom ze in de eerste instantie zo'n bericht plaatsen...
Is dit het grote NOS-topic? Het is niet heel handig gemonteerd nee, en het woord 'negeren' is niet juist, maar de essentie is wel dat Poetin geen antwoord geeft op de vraag.quote:Op donderdag 14 januari 2021 19:17 schreef Sponsje88 het volgende:
Hier een voorbeeld van propaganda... Zal wel weer goedgepraat worden.
Als er dingen onderzocht worden komt er natuurlijk iets naar boven drijven, in dit geval waren dit echt enkelingen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 18:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
Er waren eerder al een paar Republikeinse kiezers in Pennsylvania die hun dode oma lieten stemmen bv. Hoezo 'eindelijk'?
quote:
And there you have it... Elke debiel kan wel zien dat dit pure propaganda is.quote:Op donderdag 14 januari 2021 19:27 schreef Isdatzo het volgende:
Is dit het grote NOS-topic? Het is niet heel handig gemonteerd nee, en het woord 'negeren' is niet juist, maar de essentie is wel dat Poetin geen antwoord geeft op de vraag.
Mass arrests zijn er wel, ja. Van het tuig wat Trump steunt.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:15 schreef Sponsje88 het volgende:
https://www.bitchute.com/video/EkJAFP6NhapC/
Ze geven het niet op. Nog een weekje. Wat gaat er allemaal gebeuren?
Dat werd zelfs aangehaald door Alex Jones tijdens zijn tirade tegen Qanon. (Althans, dat die arrestaties (van o.a. Biden) er niet zijn geweest.)quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:18 schreef Tijger_m het volgende:
Mass arrests zijn er wel, ja. Van het tuig wat Trump steunt.
Doen ze al jaren , wat een bagger die msmquote:Op donderdag 14 januari 2021 19:30 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
[..]
And there you have it... Elke debiel kan wel zien dat dit pure propaganda is.
Tuurlijk joh! Maar afgezien van de zinloze discussie over de MSM, welke bronnen volg jij dan en wat hebben die nu te melden over 'de verkiezingsfraude'? Is er al bewijs dat het op grote schaal heeft plaatsgevonden of blijft het nog steeds bij roepen dat het er is en alleen nog gevonden moet worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 02:34 schreef Summers het volgende:
[..]
Doen ze al jaren , wat een bagger die msm
Vind jij Trump geschikt voor zijn functie?quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ongeacht of ze haar excuses heeft aangeboden, vind je nu dat ze dan geschikt is voor deze functie in deze tijden van politieke onrust en verdeeldheid?
Jaaaa, we hebben 'r te pakken hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:11 schreef Sponsje88 het volgende:
Onmogelijk dat er fraude is gepleegd...
Mensen die niet in het fraude-evangelie van Trompie geloven lager scharen als "elke debiel".quote:Op donderdag 14 januari 2021 19:30 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
[..]
Trump en Biden gaan verhuizen!quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:15 schreef Sponsje88 het volgende:
https://www.bitchute.com/video/EkJAFP6NhapC/
ik heb net gelezen dat de verkiezingen in Texas dus kennelijk frauduleus geweest zijn....quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:15 schreef Sponsje88 het volgende:
Een schedelmeter word gewoon aangesteld door Biden en men komt niet verder dan, Ja maar Trump!!!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:20 schreef illusions het volgende:
[..]
Vind jij Trump geschikt voor zijn functie?
Holy fucking shitballs, ik kijk ff anderhalve dag niet naar het nieuws, gebeurt dit. Space Force gaat de inauguratie dus overnemen, en daarna weer een stelletje massa-arrestaties? Tja, waarom ook niet hè? De vorige 130 keer dat ze Hillary en Soros gingen oppakken ging het ook gesmeerd.
Wat the fuck slikken deze mensen? Want ik wil dat ook.
Wacht ff dit heb ik ook gemist en ik zit best veel in dit topic..quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:20 schreef illusions het volgende:
[..]
Vind jij Trump geschikt voor zijn functie?
Holy fucking shitballs, ik kijk ff anderhalve dag niet naar het nieuws, gebeurt dit. Space Force gaat de inauguratie dus overnemen, en daarna weer een stelletje massa-arrestaties? Tja, waarom ook niet hè? De vorige 130 keer dat ze Hillary en Soros gingen oppakken ging het ook gesmeerd.
Wat the fuck slikken deze mensen? Want ik wil dat ook.
Wat is er propaganda aan?quote:Op donderdag 14 januari 2021 19:30 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
[..]
Nogmaals, de dame in kwestie zegt dat ze spijt heeft van haar uitspraken en dat ze een grote vergissing heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een schedelmeter word gewoon aangesteld door Biden en men komt niet verder dan, Ja maar Trump!!!!!
Zelfs als zou dit echt waar zijn (hahaha), dan is er echt wel wat mis met je als je dit zo post.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:59 schreef Ixnay het volgende:
[ afbeelding ]
Donald J. Trump, the 45th president of the United States of America won the 2016 Presidential elections and the 2020 elections again by a LANDSLIDE.
He is successful, a great leader, a talented golf player, very intelligent, very rich, and handsome too for such an old man.
He has a beautiful wife Melania and amazing successful and talented children.
He gave the American people the best 4 years the United States ever had. More jobs for every type of American. He gave the American people the lowest unemployment rate ever.
He took his soldiers back to their American families instead of fighting useless wars.
Israel and many countries in the Middle East became companions instead of enemies. With him as a mediator.
He put a halt to the dangerous growth of China.
Thank you mr President.
Ik vind dat we voor een ieder dezelfde standaard moeten hanteren. Bovendien we praten hier over een president die wilt verbinden en het land wil helen. Het laatste wat je dan moet hebben is een vrouw die op een belangrijke positie die vind dat negers superieur zijn en die antisemieten een platform geeft.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, de dame in kwestie zegt dat ze spijt heeft van haar uitspraken en dat ze een grote vergissing heeft gemaakt.
Ik heb mij verder niet verdiept in deze dame, dus het is best mogelijk dat zij een lange geschiedenis heeft van racistische uitspraken. Als dat het geval is, hoort zij inderdaad niet thuis op de positie die Biden voor ogen heeft.
Maar als het een incident betreft en ze neemt stellig afstand van eerdere uitlatingen, dan zie ik het probleem niet. In mijn studietijd deed ik ook vaak PVV-achtige uitspraken. Maar daar ben ik ook op teruggekomen.
Dezelfde standaard terwijl door jou en anderen 4 jaar lang gejuicht is voor trump met zijn animal farm gedrag. Hypocriet tot het bot die trumpsupporters.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind dat we voor een ieder dezelfde standaard moeten hanteren. Bovendien we praten hier over een president die wilt verbinden en het land wil helen. Het laatste wat je dan moet hebben is een vrouw die op een belangrijke positie die vind dat negers superieur zijn en die antisemieten een platform geeft.
De excuses doen er dan helaas even niet meer toe.
Waar is de hypocrisie? Kun jij je voorstellen dat er in Trumps administratie een persoon zou zitten die zegt dat blanken superieur zijn en dat de media de schouders ophaalt en weer verder gaat met de orde van de dag?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dezelfde standaard terwijl door jou en anderen 4 jaar lang gejuicht is voor trump met zijn animal farm gedrag. Hypocriet tot het bot die trumpsupporters.
Mogen we dan aannemen dat ze op Fox, Newsmax en OANN al wel zijn begonnen met verbinden?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:34 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]De media werkt ook niet echt mee met het verbinden. Sterker nog Don Lemon schakelt een ieder die voor Trump heeft gestemd met nazis etc. Walgelijke uitspraken die uiteraard geen consequenties hebben voor Lemon maar wel zorgt voor verdere verdeeldheid.
Bannon had gelijk, de media is de echte oppositie.
Nogmaals, ik heb er persoonlijk weinig moeite mee, mits deze dame geen lange geschiedenis kent van racisme.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind dat we voor een ieder dezelfde standaard moeten hanteren. Bovendien we praten hier over een president die wilt verbinden en het land wil helen. Het laatste wat je dan moet hebben is een vrouw die op een belangrijke positie die vind dat negers superieur zijn en die antisemieten een platform geeft.
De excuses doen er dan helaas even niet meer toe.
Waarom zouden de media mee moeten werken aan het verbinden van het land?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:34 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]De media werkt ook niet echt mee met het verbinden. Sterker nog Don Lemon schakelt een ieder die voor Trump heeft gestemd met nazis etc. Walgelijke uitspraken die uiteraard geen consequenties hebben voor Lemon maar wel zorgt voor verdere verdeeldheid.
Bannon had gelijk, de media is de echte oppositie.
Ik heb dit hele topic doorgenomen, maar ik heb geen flauw idee waar je het over hebt. Meer info zou wel handig zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een schedelmeter word gewoon aangesteld door Biden en men komt niet verder dan, Ja maar Trump!!!!!
Arme, arme Trompie. Hij heeft het allemaal niet zo slecht bedoeld, het zijn gewoon een paar rotte appels in zijn administratie en de media die schuldig zijn!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:36 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waar is de hypocrisie? Kun jij je voorstellen dat er in Trumps administratie een persoon zou zitten die zegt dat blanken superieur zijn en dat de media de schouders ophaalt en weer verder gaat met de orde van de dag?
Zelfs bij jou is de enorme hypocrisie te zien door vooral niet in te gaan op het feit dat Biden een schedelmeter in zijn administratie heeft zitten.
Je wil Hunter Biden impeachen? Weet je hoe dom dat klinkt?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:44 schreef Bocaj het volgende:
Zo, nu gaan WIJ Joe Biden Impeachen...![]()
Where is Hunter...
er zijn nu meer militairen aanwezig (20.000) dan publiek bij trump zijn inauguratiequote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:42 schreef R0N1N het volgende:
Noodtoestand in DC, tot 24 januari.
Men wordt afgeraden naar de inauguratie te komen.
...dus Trump kan straks weer lekker pochen dat het er bij hem meer waren
Gezien de behaalde resultaten kan je dat Trump niet kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:21 schreef illusions het volgende:
Met Giuliani ook niet.
Trump zou Giuliani niet willen betalen voor aanvechten uitslagen
President Trump is deze dagen niet alleen boos op vicepresident Pence omdat deze meewerkte aan goedkeuring in het Congres van de verkiezingsuitslag maar ook op zijn jarenlange steunpilaar Rudy Giuliani. Trump heeft zijn medewerkers zelfs opdracht gegeven Giuliani niet te betalen voor het aanvechten van de uitslagen bij onder andere de rechter.
Waarom? Vanwege één of andere twitteraar die over ANTIFA achter ziet?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:18 schreef Sponsje88 het volgende:
Het gaat niet zo goed met CNN:
https://twitter.com/DJcal(...)-up-with-anti%2Fc%2F
Zou de staatsgreep gelukt zijn, dan zou je ze het maga-gespuis met geen woord over ANTIFA gehoord hebben.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:21 schreef Isdatzo het volgende:
Ah ja, heeft ANTIFA![]()
het Capitool bestormd? Ik leer elke dag iets nieuws hier.
Stel dat hij op de hoogte was van het niet verhuren aan zwarte mensen. Hij is een gekozen politicus en hij heeft een mandaat van de kiezer om het land te leiden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:11 schreef Basp1 het volgende:
Ja noem mij ook maar hypocriet typisch weer gekopieerd trumpgedrag. Geen verantwoordelijkheid nemen en de doelpaal meteen ergens anders neerzetten.![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Racial_views_of_Donald_Trump
Trump die o.a geen huizen aan niet blanken verhuurde
Tja...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:28 schreef xpompompomx het volgende:
Zou de staatsgreep gelukt zijn, dan zou je ze het maga-gespuis met geen woord over ANTIFA gehoord hebben.
succes!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:44 schreef Bocaj het volgende:
Where is Hunter...
Guiliani kost 20.000$ per dag en de rekening staat nog open!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:21 schreef illusions het volgende:
Met Giuliani ook niet.
Trump zou Giuliani niet willen betalen voor aanvechten uitslagen
President Trump is deze dagen niet alleen boos op vicepresident Pence omdat deze meewerkte aan goedkeuring in het Congres van de verkiezingsuitslag maar ook op zijn jarenlange steunpilaar Rudy Giuliani. Trump heeft zijn medewerkers zelfs opdracht gegeven Giuliani niet te betalen voor het aanvechten van de uitslagen bij onder andere de rechter.
Dit toont precies aan waarom het kansloos is om met je in discussie te gaan. Je verdraaid mijn woorden. Ik zeg dit:quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ga jij nog uitleggen hoe je denkt dat het komt dat jouw lucht geel is? Ik heb uitgelegd waarom de mijne blauw is.
Dat zei men op 6 januari al toen de bestorming nog bezig was!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:21 schreef Isdatzo het volgende:
Ah ja, heeft ANTIFA![]()
het Capitool bestormd? Ik leer elke dag iets nieuws hier.
Trump: No cure, no pay.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:51 schreef theguyver het volgende:
Guiliani kost 20.000$ per dag en de rekening staat nog open!
Voor dat geld moet je toch wel iets beters kunnen regelen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Guiliani kost 20.000$ per dag en de rekening staat nog open!
Ik vind het vooral raar dat jij je in de gekste kronkels wringt om je uitspraken maar niet te hoeven beargumenteren. Nogmaals: als je een bewering doet zonder die van bewijs te voorzien, dan is de bewering waardeloos.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:04 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
En dan raar vinden dan mensen niet met je in discussie gaan
Jij met je schedelmeter.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Stel dat hij op de hoogte was van het niet verhuren aan zwarte mensen. Hij is een gekozen politicus en hij heeft een mandaat van de kiezer om het land te leiden.
Biden heeft campagne gevoerd op “a return to normalcy” hij zou de verbindende president zijn voor alle Amerikanen. En dan zet hij een schedelmeter bij de civil rights divisie bij de DOJ.
Je kan Trump haten, maar het feit dat Biden zo’n persoon aanstelt en jij en de media heel hypocriet er niets over durven/willen zeggen zegt wel iets over je eigen principes.
Je had geen probleem met racisme, het was gewoon een wapen om oppositie te bieden aan Trump.
Nee hoor, Mevr Greene gaat helemaal niemand impeachen, ze kan het hooguit, als ze daar toestemming voor krijgt in stemming brengen. Maar dan moet er wel een meerderheid voor zijn en tja, een QAnon wappie gaat die niet halen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:44 schreef Bocaj het volgende:
Where is Hunter...
Yeahquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:18 schreef Sponsje88 het volgende:
https://justthenews.com/p(...)fbi-documents-russia
Je verwacht het niet... Let the declassify begin!
Niemand die bereid is voor het gerecht te liegen dus nee. Al zijn andere advocaten zijn hard weggelopen, een ervan omdat hij niet bereid was de wet te overtreden voor Trump.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Voor dat geld moet je toch wel iets beters kunnen regelen.
Bewijs tegen hem is overweldigend inclusief uit zijn eigen mond op camera en getuigenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:44 schreef Bocaj het volgende:
Where is Hunter...
Slecht nieuws. Het was beter geweest wanneer de oppositie hierover het kabinet het vuur aan de schenen had kunnen leggen. Op deze manier komt de VVD er, zonder motie van wantrouwen, met het minste kleerscheuren doorheen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:31 schreef controlaltdelete het volgende:
We gaan het zien, de fraudeurs kunnen vertrekken al komen ze wel weer ergens anders aan de bak met een of andere topfunctie, deze ratten vreten er niet minder om helaas. Evengoed geweldig nieuws
a) Welk "bewijs"?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:37 schreef Summers het volgende:
[..]
Bewijs tegen hem is overweldigend inclusief uit zijn eigen mond op camera en getuigen
Ik zie het, ja, nou, eitje dan toch? Oh...wacht...gingen er niet constant van die verhalen en filmpjes rond over Obama? En hoeveel keer is die impeached in 8 jaar? 2 keer minder dan Trump? Wow...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:37 schreef Summers het volgende:
[..]
Bewijs tegen hem is overweldigend inclusief uit zijn eigen mond op camera en getuigen
Hier stip je een punt aan dat ik ook nooit gesnapt heb.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Opvallend wel hoe zeer de kritische denkers achter leiders aanlopen bij wie kritisch denken totaal niet wordt gewaardeerd. Trump, Poetin...ik mis eigenlijk een beetje de steun voor Kim van NK.
Ik kan wel wat verklaringen geven maar ik wil mijn mede-mods geen overwerk bezorgenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hier stip je een punt aan dat ik ook nooit gesnapt heb.
Ik meen alles 100%. En als er iets is dat ik niet ben, dan is dat een troll.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:22 schreef The_End het volgende:
[..]
Zelfs als zou dit echt waar zijn (hahaha), dan is er echt wel wat mis met je als je dit zo post.
Orban en Trump wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:03 schreef Isdatzo het volgende:
Het zijn veelal de figuren die weglopen met snuiters zoals Trump, Poetin en Orbán, maar ondertussen moet Erdogan het wel ontgelden.
De parallellen tussen Trump en Erdogan zijn legio, en het is op zich niet heel gek dat deze twee het goed met elkaar kunnen vinden (Erdogan is "a hell of a leader", aldus Trump). Daar hoor je dan weer niemand over.
Waarom Orban en Trump wel en Erdogan niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:06 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Orban en Trump wel.
Poetin. So so.
Erdogan nee. Zelfs Hitler deed het beter.
Oh ja, overweldigend bewijs, bedoel je dat overweldigende bewijs wat ze nooit gevonden hebben?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:37 schreef Summers het volgende:
[..]
Het nieuwe muh Russia?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:33 schreef illusions het volgende:
Democraten vermoeden hulp van binnenuit bij bestorming Capitool
https://www.volkskrant.nl(...)-capitool~b09ca954c/
Het zou me niets verbazen
Dus? In dat onderzoek zijn ook gewoon dingen ontdekt.quote:
Behalve het geen waar het onderzoek om draaide. Ach ik heb er goede hoop op dat ze een Republikein vinden die een post geliked heeft op Twitter van een van die relschoppers. Dat staat natuurlijk gelijk aan verraad.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Dus? In dat onderzoek zijn ook gewoon dingen ontdekt.
Misschien kun je ingaan op het onderwerp. Er zijn een hoop dingen gebeurd, en als iets gebeurd is wat slecht is, dan is dat soms gewoon echt Trump z'n schuld en niet enkel iets wat men aanpakt om te ageren tegen Trump.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:42 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Behalve het geen waar het onderzoek om draaide. Ach ik heb er goede hoop op dat ze een Republikein vinden die een post geliked heeft op Twitter van een van die relschoppers. Dat staat natuurlijk gelijk aan verraad.
Het is nonsense, AOC is de persoon die gelooft dat de VS een land is met “a system of white supremacy”, hetzelfde geld voor kojak Pressley. Als die dat soort geruchten in de rondte beginnen te slingeren dan hoef ik dat totaal niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:44 schreef illusions het volgende:
[..]
Misschien kun je ingaan op het onderwerp. Er zijn een hoop dingen gebeurd, en als iets gebeurd is wat slecht is, dan is dat soms gewoon echt Trump z'n schuld en niet enkel iets wat men aanpakt om te ageren tegen Trump.
Het beinvloeden van 'de macht' (liefst die van jezelf) in andere landen is dan ook al zo oud als de beschaving.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:37 schreef illusions het volgende:
Dus? In dat onderzoek zijn ook gewoon dingen ontdekt.
Ze hebben er wel één gevonden die een selfie vanuit het capitool poste...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:42 schreef Chivaz het volgende:
Behalve het geen waar het onderzoek om draaide. Ach ik heb er goede hoop op dat ze een Republikein vinden die een post geliked heeft op Twitter van een van die relschoppers. Dat staat natuurlijk gelijk aan verraad.
quote:Derrick Evans heeft de bestorming in een livestream uitgezonden. De Republikein werd in december nog beëdigd in het lagerhuis van West-Virginia.
Oh, maar je hoeft helemaal niets serieus te nemen. Net zoals ik mensen die Trump's leugens en misdaden goedpraten nooit serieus zal nemen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:48 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is nonsense, AOC is de persoon die gelooft dat de VS een land is met “a system of white supremacy”, hetzelfde geld voor kojak Pressley. Als die dat soort geruchten in de rondte beginnen te slingeren dan hoef ik dat totaal niet serieus te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |