Maak van de nood een deugdquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zou er bijna wat voor gaan vragen

Ik snap niet waarom. Niks mis met Bradquote:

Hey Devquote:

Ik betaal grof geld voor goede tipsquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zou er bijna wat voor gaan vragen

Het valt ook niet te snappen nee.. gewoon volk met een IQ van een goudvisquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom. Niks mis met Brad

Dat is toch ook niet te snappen stelletje debielen dat er soms ook rond lopen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:51 schreef mazaru het volgende:
[..]

Tough lifequote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat hoort er bij als je bekend nederlander wil zijn. Been there

Lekker chocolade centjesquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik betaal grof geld voor goede tips
[ afbeelding ]

Ik vond dit wel een goede post erover:quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:19 schreef KersenKiller het volgende:
Braddie, als je echt doodsbang wordt van die mensen, waarom STOP je dan niet met dit gedoe?
Al die dromen over van YouTube je baan maken zijn leuk, maar ons houd je niet voor de gek. Dit is tientjeswerk (optimistisch) en dat is het toch niet waard als je werkelijk doodsbang bent in je eigen huis? Dan klopt er iets niet. Een weldenkend mens gaat hier niet mee door als die doodsbedreigingen etc. werkelijk zo erg zijn. Ja, het is jammer van een hobby, maar is dit het waard?
En je hoeft echt niet te komen aanzetten met dat het ook je werk is, kom op...
En vraag je je nooit af waarom de pesters telkens bij jou komen? Dat is écht niet omdat je een uitkering hebt, en ook écht niet omdat je gewoon een leuke hobby hebt.
Nog steeds verschijnen er rare filmpjes van je, je doet nog steeds rare dingen. Ja, er zijn misschien de laatste maanden geen debiele filmpjes gemaakt waar je je als een gevaar op de weg gedraagt of waarin je keihard met kanker loopt te schreeuwen, maar rare dingen doe je nog steeds.
En dan ga je ook nog eens kanalen van mensen waar overduidelijk iets niet helemaal werkt in de bovenkamer promoten, terwijl jij last hebt van pesters. Dat is toch dom? Natuurlijk zijn die pesters verkeerd bezig, maar jij hebt er zeker aandeel in dat die pesters dan ook die kanalen pakken.
En dan ook nog dingen als dat je vol bombarie afscheid neemt van FOK! en dan snel toch nog een nieuw account aanmaakt enkel om te schooien voor een kerstpakket. Dat is toch enorm raar gedrag? En dan op YouTube zeggen dat je hem via via gekregen hebt. Natuurlijk krijg je daar commentaar op.
Als jij een normale YouTuber was zou je echt niet zoveel gedoe hebben. Uitkering of niet. Je haalt gewoon enorm veel rare fratsen uit en je wordt nog steeds telkens op leugens betrapt.
Iemand met een uitkering is niets mis mee. Maar als iemand allerlei debiele dingen doet dan gaan mensen die uitkering er ook bij betrekken, ja...

quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het valt ook niet te snappen nee.. gewoon volk met een IQ van een goudvis

quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]

Valt wel mee, ik heb nog wel wat reservesquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Val je dan niet om?
Tot hoe laat moet je dan wachten

Gelukkig maar danquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik heb nog wel wat reserves

Wat een triest gedoe.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond dit wel een goede post erover:
[..]

Ik vraag me wel eens af waarom dat is?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]

Ach, dat krijg je ervan als je het gedrag van Braddie een beetje kent.quote:

Ik snap het ook niet want volgens mij doet hij geen vlieg kwaadquote:

Dat ze een IQ hebben van een goudvis?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af waarom dat is?

Ik denk dat hij dat niet echt over zich afroept. Als hij muziek wil maken op YT dan moet hij dat lekker doen. Niks mis mee. Wat ik vreemd vind is dat er bedreigingen zijn, al jaren???? Wie steekt daar moeite inquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, dat krijg je ervan als je het gedrag van Braddie een beetje kent.

Het misschien een beetje overdrijven voor aandachtquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat ze een IQ hebben van een goudvis?

Waar mee dan? NIets geeft toch het recht om iemand te bedreigen?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, dat krijg je ervan als je het gedrag van Braddie een beetje kent.

quote:

Kan maar dat is dan wel erg raarquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Het misschien een beetje overdrijven voor aandacht

Degene legt het wel goed uit ja, dus eigelijk is Braddie ook geen heiligquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond dit wel een goede post erover:
[..]

Iemand bedreigen is sowieso diep triest, maar Braddie is een makkelijk en vermakelijk doelwit omdat hij er steeds over gaat ragen en teveel privé gegevens online pleurt. Dat werkt zulke mensen alleen maar in de hand helaas.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar mee dan? NIets geeft toch het recht om iemand te bedreigen?

Ik vind de bedreigingen raar, maar we weten niet hoe hij is in het dorp waar hij woont.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan maar dat is dan wel erg raar

Dat is waar, beter doe je aangifte en verder stil blijvenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iemand bedreigen is sowieso diep triest, maar Braddie is een makkelijk en vermakelijk doelwit omdat hij er steeds over gaat ragen en teveel privé gegevens online pleurt. Dat werkt zulke mensen alleen maar in de hand helaas.

Dat is online. Waar de fuck woont die gozer? en wie heeft er zin om in zijn auto te stappen om eieren te gaan gooien of wat dan ook. Dan ben je grote kneus imo. Ik heb er moeite mee om dat te geloven.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iemand bedreigen is sowieso diep triest, maar Braddie is een makkelijk en vermakelijk doelwit omdat hij er steeds over gaat ragen en teveel privé gegevens online pleurt. Dat werkt zulke mensen alleen maar in de hand helaas.

Daarom, en als je het qoute bericht leest die devzero hier net postquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind de bedreigingen raar, maar we weten niet hoe hij is in het dorp waar hij woont.

Maar wie zegt dat die persoon de waarheid zegtquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daarom, en als je het qoute bericht leest die devzero hier net post

Dan vind ik het nog sneu. Die jongen zit al niet goed in zijn velquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daarom, en als je het qoute bericht leest die devzero hier net post

Dat is niet 100% zeker natuurlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat die persoon de waarheid zegt

Sowieso is het sneu als iemand bedreigd wordtquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog sneu. Die jongen zit al niet goed in zijn vel

Is wel echt volgens mij. Zelfde met die pizza'squote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is online. Waar de fuck woont die gozer? en wie heeft er zin om in zijn auto te stappen om eieren te gaan gooien of wat dan ook. Dan ben je grote kneus imo. Ik heb er moeite mee om dat te geloven.

Het is gewoon niet normaal om iemand te bedreigen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is niet 100% zeker natuurlijk

Dan is het een aanvaring geweest met iemand en dat komt meestal van twee kanten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Is wel echt volgens mij. Zelfde met die pizza's

Je hebt er zieke lui tussen zitten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan is het een aanvaring geweest met iemand en dat komt meestal van twee kanten.

Nee is het ook niet, en voor zover ik Braddie ken is hij relaxed en ok.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is gewoon niet normaal om iemand te bedreigen.

Het lijkt mij ook helemaal geen verkeerd iemand. Laat hem lekker zijn muziek maken. En als hij rare filmpjes wil maken lekker laten doen. Ze zijn wel gekker te vinden op internet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee is het ook niet, en voor zover ik Braddie ken is hij relaxed en ok.

Moet je eens kijken in dat topic. Altijd dezelfde users die hem aanvallen. Zelfs Paul helpt er aan mee door dat topic te openen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee is het ook niet, en voor zover ik Braddie ken is hij relaxed en ok.

In dat topic staat een filmpje in deel 1 die vind ik best heftig. Plus degene achter dat twitter accountquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Moet je eens kijken in dat topic. Altijd dezelfde users die hem aanvallen. Zelfs Paul helpt er aan mee door dat topic te openen.

Ik heb het gelezen, schandalig sommigequote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Moet je eens kijken in dat topic. Altijd dezelfde users die hem aanvallen. Zelfs Paul helpt er aan mee door dat topic te openen.

Die filmpjes zijn best leuk. Wat ik wil zeggen dat hij dan toch iets op zichzelf heeft afgeroepen. Hoe en wat is niet duidelijk. Misschien poept hij elke dag in de tuin bij de buren, ik roep maar wat geksquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook helemaal geen verkeerd iemand. Laat hem lekker zijn muziek maken. En als hij rare filmpjes wil maken lekker laten doen. Ze zijn wel gekker te vinden op internet.

Paul is een kut user. Ik snap niet dat ik niet blauw benquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:22 schreef aloa het volgende:
[..]

Kan, je weet het niet wat het is. Blijft altijd lastig waarom iemand dit doet en wat de stalkers/pesters triggert om dit te doquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Die filmpjes zijn best leuk. Wat ik wil zeggen dat hij dan toch iets op zichzelf heeft afgeroepen. Hoe en wat is niet duidelijk. Misschien poept hij elke dag in de tuin bij de buren, ik roep maar wat geks

Stel jezelf beschikbaar.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Paul is een kut user. Ik snap niet dat ik niet blauw ben

Lijkt me geen goed planquote:

Vliegen mag nietquote:

quote:
 Ah jawel.
 Ah jawel.

Hey Giz, waarom dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Lol bijna mijn pasfoto afgekeurd voor het rijbewijs.
Moest praten als Brugman zeg.

Je moest je gremlin make-up verwijderen?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:

BB dan ik pleur iedereen eruit met een 3 maanden banquote:

quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Je moest je gremlin make-up verwijderen?

Dat kan je niet maar wel het topic op slot gooien.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:48 schreef Soury het volgende:
[..]
BB dan ik pleur iedereen eruit met een 3 maanden ban

Ja wat is recent, een pasfoto toen je 20 was zien zequote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:

O ja zijn strenge regels voor foto's nog een geluk dat ze hem op je ID hebben toegestaan dan.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Nee ik heb meekleurende brillenglazen en dat is volgens die man niet goed omdat het de kleur rondom de ogen veranderd of zoiets.
Ik was helemaal verbaast, foto's zijn door een door hun goedgekeurde fotograaf gemaakt, en dezelfde foto staat ook op mijn ID en dat was geen probleem.

Daar ging het niet om.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wat is recent, een pasfoto toen je 20 was zien ze

Moet je bril niet af voor een pasfoto? Ik weet wel dat mijn haar achter mijn oren moesten en ik mocht een beetje lachen. Ik lijk niet op mijn pasfotoquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar ging het niet om.
Om mijn brillenglazen die zijn meekleurend.
Foto is van vorig jaar, toen moest ik mijn ID vervangen.

ID was al goed die heb ik vorig jaar laten verlengen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja zijn strenge regels voor foto's nog een geluk dat ze hem op je ID hebben toegestaan dan.

Een kennis van mij had net zoiets. Volgende dag terug met dezelfde foto bij een andere balie en toen was het geen probleem.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar ging het niet om.
Om mijn brillenglazen die zijn meekleurend.
Foto is van vorig jaar, toen moest ik mijn ID vervangen.

Ik heb mijn rijbewijs 2 maanden geleden laten vervangen, ook al mondkapjes plicht. Ik moest het even af doenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ID was al goed die heb ik vorig jaar laten verlengen.
Ik moet de volgende keer zonder bril foto laten maken.
Ik dacht altijd dat dat juist niet mocht omdat de foto zo moet zijn zoals je er altijd uit ziet.
Autorijden zonder bril kan niet. ...... Of nou ja het kan wel maar dat is niet gezond voor mezelf en mijn mede weggebruikers.

quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb mijn rijbewijs 2 maanden geleden laten vervangen, ook al mondkapjes plicht. Ik moest het even af doen

Ik doe niet mee aan het spel hoorquote:

Nee dat heb ik nog nooit gehoord, dit is de 3de keer dat ik een rijbewijs aanvraag. ID kaarten nog veel vaker.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je bril niet af voor een pasfoto? Ik weet wel dat mijn haar achter mijn oren moesten en ik mocht een beetje lachen. Ik lijk niet op mijn pasfoto

Doe maar gewoon op dan als je moet rijdenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ID was al goed die heb ik vorig jaar laten verlengen.
Ik moet de volgende keer zonder bril foto laten maken.
Ik dacht altijd dat dat juist niet mocht omdat de foto zo moet zijn zoals je er altijd uit ziet.
Autorijden zonder bril kan niet. ...... Of nou ja het kan wel maar dat is niet gezond voor mezelf en mijn mede weggebruikers.

Het is net waar ze op letten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een kennis van mij had net zoiets. Volgende dag terug met dezelfde foto bij een andere balie en toen was het geen probleem.

Je mag toch geen bril op bij pasfoto's?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Nee ik heb meekleurende brillenglazen en dat is volgens die man niet goed omdat het de kleur rondom de ogen veranderd of zoiets.
Ik was helemaal verbaast, foto's zijn door een door hun goedgekeurde fotograaf gemaakt, en dezelfde foto staat ook op mijn ID en dat was geen probleem.

quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb mijn rijbewijs 2 maanden geleden laten vervangen, ook al mondkapjes plicht. Ik moest het even af doen

Wel beter.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe maar gewoon op dan als je moet rijden

Ik weet niet beter van wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Je mag toch geen bril op bij pasfoto's?

Het is een kenmerk als je niet zonder bril kan als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:57 schreef ToT het volgende:
Hoewel...volgens mij was dat ook weer veranderd.

Ik vind het ongemakkelijk en ik heb dan een zure kop (Oh jéé hier gaan fokkers mee aan de haal) Maar ik moet een foto hebben en ik lach wat alsof ik moet poepen. Maar eerlijk is eerlijk sinds ik mijn rijbewijs heb is er denk ik twee keer naar gevraagdquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee dat heb ik nog nooit gehoord, dit is de 3de keer dat ik een rijbewijs aanvraag. ID kaarten nog veel vaker.
Ik kreeg altijd te horen dat als je een bril altijd ophebt dat dat dan ook op ID moet, omdat het dan een kenmerk is of zo.
Haren achter de oren en een onnozele lach tevoorschijn toveren wist ik.
Ik schiet daar altijd van in de lach.

Wel:quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Je mag toch geen bril op bij pasfoto's?
quote:

quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het ongemakkelijk en ik heb dan een zure kop (Oh jéé hier gaan fokkers mee aan de haal) Maar ik moet een foto hebben en ik lach wat alsof ik moet poepen. Maar eerlijk is eerlijk sinds ik mijn rijbewijs heb is er denk ik twee keer naar gevraagd

Gelukkig maar dan. Zit je ook niet op te wachtenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wel blij toe dat hij em toch goedkeurde, anders had ik naar huis gemoeten een afspraak voor fotograaf moeten maken en dan weer een afspraak voor rijbewijs vervangen.

Er zijn ook echt fotografen waar je die pasfoto's mag laten doen he? RDWquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wel blij toe dat hij em toch goedkeurde, anders had ik naar huis gemoeten een afspraak voor fotograaf moeten maken en dan weer een afspraak voor rijbewijs vervangen.

Ah ja kijk.quote:
Zal die reflectie en volledig doorschijnen zijn.quote:Eisen aan de manier waarop de persoon op de pasfoto een bril draagt:
ogen volledig zichtbaar;
volledig doorschijnende glazen;
geen verstorende reflectie door de bril;
geen schaduw.

Staat in gemeente Maastricht nog altijd bij het gemeente kantoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:02 schreef mazaru het volgende:
Vroeger hadden ze op het stadhuis zelf nog een mogelijkheid om een foto te maken. Toen stond er zo'n cabine

Kreeg je van die lelijke foto'squote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:02 schreef mazaru het volgende:
Vroeger hadden ze op het stadhuis zelf nog een mogelijkheid om een foto te maken. Toen stond er zo'n cabine

Ja klopt ik had de goede, die zit daar op de hoek en staat in nauw contact met de gemeente.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn ook echt fotografen waar je die pasfoto's mag laten doen he? RDW

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |