Paul is een kut user. Ik snap niet dat ik niet blauw benquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Moet je eens kijken in dat topic. Altijd dezelfde users die hem aanvallen. Zelfs Paul helpt er aan mee door dat topic te openen.
Kan, je weet het niet wat het is. Blijft altijd lastig waarom iemand dit doet en wat de stalkers/pesters triggert om dit te doquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Die filmpjes zijn best leuk. Wat ik wil zeggen dat hij dan toch iets op zichzelf heeft afgeroepen. Hoe en wat is niet duidelijk. Misschien poept hij elke dag in de tuin bij de buren, ik roep maar wat geks
Stel jezelf beschikbaar.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Paul is een kut user. Ik snap niet dat ik niet blauw ben
Lijkt me geen goed planquote:
Vliegen mag nietquote:
quote:
Hey Giz, waarom dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Lol bijna mijn pasfoto afgekeurd voor het rijbewijs.
Moest praten als Brugman zeg.
Je moest je gremlin make-up verwijderen?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
BB dan ik pleur iedereen eruit met een 3 maanden banquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Je moest je gremlin make-up verwijderen?
Dat kan je niet maar wel het topic op slot gooien.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:48 schreef Soury het volgende:
[..]
BB dan ik pleur iedereen eruit met een 3 maanden ban
Ja wat is recent, een pasfoto toen je 20 was zien zequote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
O ja zijn strenge regels voor foto's nog een geluk dat ze hem op je ID hebben toegestaan dan.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Nee ik heb meekleurende brillenglazen en dat is volgens die man niet goed omdat het de kleur rondom de ogen veranderd of zoiets.
Ik was helemaal verbaast, foto's zijn door een door hun goedgekeurde fotograaf gemaakt, en dezelfde foto staat ook op mijn ID en dat was geen probleem.
Daar ging het niet om.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wat is recent, een pasfoto toen je 20 was zien ze
Moet je bril niet af voor een pasfoto? Ik weet wel dat mijn haar achter mijn oren moesten en ik mocht een beetje lachen. Ik lijk niet op mijn pasfotoquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar ging het niet om.
Om mijn brillenglazen die zijn meekleurend.
Foto is van vorig jaar, toen moest ik mijn ID vervangen.
ID was al goed die heb ik vorig jaar laten verlengen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja zijn strenge regels voor foto's nog een geluk dat ze hem op je ID hebben toegestaan dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |