Een kennis van mij had net zoiets. Volgende dag terug met dezelfde foto bij een andere balie en toen was het geen probleem.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar ging het niet om.
Om mijn brillenglazen die zijn meekleurend.
Foto is van vorig jaar, toen moest ik mijn ID vervangen.
Ik heb mijn rijbewijs 2 maanden geleden laten vervangen, ook al mondkapjes plicht. Ik moest het even af doenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ID was al goed die heb ik vorig jaar laten verlengen.
Ik moet de volgende keer zonder bril foto laten maken.
Ik dacht altijd dat dat juist niet mocht omdat de foto zo moet zijn zoals je er altijd uit ziet.
Autorijden zonder bril kan niet. ...... Of nou ja het kan wel maar dat is niet gezond voor mezelf en mijn mede weggebruikers.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb mijn rijbewijs 2 maanden geleden laten vervangen, ook al mondkapjes plicht. Ik moest het even af doen
Ik doe niet mee aan het spel hoorquote:
Nee dat heb ik nog nooit gehoord, dit is de 3de keer dat ik een rijbewijs aanvraag. ID kaarten nog veel vaker.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je bril niet af voor een pasfoto? Ik weet wel dat mijn haar achter mijn oren moesten en ik mocht een beetje lachen. Ik lijk niet op mijn pasfoto
Doe maar gewoon op dan als je moet rijdenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ID was al goed die heb ik vorig jaar laten verlengen.
Ik moet de volgende keer zonder bril foto laten maken.
Ik dacht altijd dat dat juist niet mocht omdat de foto zo moet zijn zoals je er altijd uit ziet.
Autorijden zonder bril kan niet. ...... Of nou ja het kan wel maar dat is niet gezond voor mezelf en mijn mede weggebruikers.
Het is net waar ze op letten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een kennis van mij had net zoiets. Volgende dag terug met dezelfde foto bij een andere balie en toen was het geen probleem.
Je mag toch geen bril op bij pasfoto's?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Nee ik heb meekleurende brillenglazen en dat is volgens die man niet goed omdat het de kleur rondom de ogen veranderd of zoiets.
Ik was helemaal verbaast, foto's zijn door een door hun goedgekeurde fotograaf gemaakt, en dezelfde foto staat ook op mijn ID en dat was geen probleem.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb mijn rijbewijs 2 maanden geleden laten vervangen, ook al mondkapjes plicht. Ik moest het even af doen
Wel beter.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe maar gewoon op dan als je moet rijden
Ik weet niet beter van wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Je mag toch geen bril op bij pasfoto's?
Het is een kenmerk als je niet zonder bril kan als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:57 schreef ToT het volgende:
Hoewel...volgens mij was dat ook weer veranderd.
Ik vind het ongemakkelijk en ik heb dan een zure kop (Oh jéé hier gaan fokkers mee aan de haal) Maar ik moet een foto hebben en ik lach wat alsof ik moet poepen. Maar eerlijk is eerlijk sinds ik mijn rijbewijs heb is er denk ik twee keer naar gevraagdquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee dat heb ik nog nooit gehoord, dit is de 3de keer dat ik een rijbewijs aanvraag. ID kaarten nog veel vaker.
Ik kreeg altijd te horen dat als je een bril altijd ophebt dat dat dan ook op ID moet, omdat het dan een kenmerk is of zo.
Haren achter de oren en een onnozele lach tevoorschijn toveren wist ik.
Ik schiet daar altijd van in de lach.
Wel:quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Je mag toch geen bril op bij pasfoto's?
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het ongemakkelijk en ik heb dan een zure kop (Oh jéé hier gaan fokkers mee aan de haal) Maar ik moet een foto hebben en ik lach wat alsof ik moet poepen. Maar eerlijk is eerlijk sinds ik mijn rijbewijs heb is er denk ik twee keer naar gevraagd
Gelukkig maar dan. Zit je ook niet op te wachtenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wel blij toe dat hij em toch goedkeurde, anders had ik naar huis gemoeten een afspraak voor fotograaf moeten maken en dan weer een afspraak voor rijbewijs vervangen.
Er zijn ook echt fotografen waar je die pasfoto's mag laten doen he? RDWquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wel blij toe dat hij em toch goedkeurde, anders had ik naar huis gemoeten een afspraak voor fotograaf moeten maken en dan weer een afspraak voor rijbewijs vervangen.
Ah ja kijk.quote:
Zal die reflectie en volledig doorschijnen zijn.quote:Eisen aan de manier waarop de persoon op de pasfoto een bril draagt:
ogen volledig zichtbaar;
volledig doorschijnende glazen;
geen verstorende reflectie door de bril;
geen schaduw.
Staat in gemeente Maastricht nog altijd bij het gemeente kantoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:02 schreef mazaru het volgende:
Vroeger hadden ze op het stadhuis zelf nog een mogelijkheid om een foto te maken. Toen stond er zo'n cabine
Kreeg je van die lelijke foto'squote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:02 schreef mazaru het volgende:
Vroeger hadden ze op het stadhuis zelf nog een mogelijkheid om een foto te maken. Toen stond er zo'n cabine
Ja klopt ik had de goede, die zit daar op de hoek en staat in nauw contact met de gemeente.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn ook echt fotografen waar je die pasfoto's mag laten doen he? RDW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |