Dan gaan we daar keihard tegen knokken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk het niet.
Maar die gekte gaat alleen maar erger worden ben ik bang voor. Geen leuk vooruitzicht.
Ik heb wel zin in een potje rellen eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan gaan we daar keihard tegen knokken.
Hij mocht ook weer eens naar de Kuip hoor, en direct wil meneer weer rellen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een potje rellen eigenlijk.
Ik ben juist helemaal tot rust gekomen gisteren. Spandoekjes met touwtjes aan stoelen en tribunedelen vastfriemelen werkt blijkbaar erg therapeutisch.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij mocht ook weer eens naar de Kuip hoor, en direct wil meneer weer rellen.
Therapeutisch aan touwtjes friemelen is ook wat Klaas over het algemeen doordeweeks doet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben juist helemaal tot rust gekomen gisteren. Spandoekjes met touwtjes aan stoelen en tribunedelen vastfriemelen werkt blijkbaar erg therapeutisch.
Dat soort werk was het inderdaad wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Therapeutisch aan touwtjes friemelen is ook wat Klaas over het algemeen doordeweeks doet.
Hier kan ik mij wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben juist helemaal tot rust gekomen gisteren. Spandoekjes met touwtjes aan stoelen en tribunedelen vastfriemelen werkt blijkbaar erg therapeutisch.
Nee het klinkt inderdaad als erg rustgevende therapie voor Feyenoord-supporters met een beperkingquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat soort werk was het inderdaad wel.![]()
Maar wel erg prettig om weer eens in de Kuip rond te lopen.
Ik ben een pacifist.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een potje rellen eigenlijk.
Deze gemakkelijke opmerking laat ik even liggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee het klinkt inderdaad als erg rustgevende therapie voor Feyenoord-supporters met een beperking
@:klaasweetalles
@:onlogisch
@ die gast die vond dat we Berghuis voor 8 miljoen aan PSV moesten verkopen
@:helpmefok
Bij onze voetbalclub gaan de looptrainingen ook gewoon door. Niet dat ik daar behoefte aan heb.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:13 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb elke week met vele anderen schaatsles, wat nog gewoon doorgaat. Zou me echt verbazen als we deze ronde ook weer overlevenKan eigenlijk echt niet als ze een avondklok overwegen.
Gek, waarom valt schaatsen dan wel binnen de uitzondering?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:13 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb elke week met vele anderen schaatsles, wat nog gewoon doorgaat. Zou me echt verbazen als we deze ronde ook weer overlevenKan eigenlijk echt niet als ze een avondklok overwegen.
Stukje douwspaan allen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ed Baars shopt bij de Coop. @:zipportal
Omdat sporten niet mag. (lol)quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Gek, waarom valt schaatsen dan wel binnen de uitzondering?
Ja ik snap ook niet helemaal hoe ze dat hebben geregeld. Volgens mij is de regel maximaal twee personen buitenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Gek, waarom valt schaatsen dan wel binnen de uitzondering?
Oh is het een buitenbaan? Relaxed.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet helemaal hoe ze dat hebben geregeld. Volgens mij is de regel maximaal twee personen buiten
schaatsles?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:13 schreef Mansjester het volgende:
Mwah, ik zie nog steeds redelijk veel buitensport waar dan anderhalve meter afstand wordt gehouden. Volgens mij valt daar best wel makkelijk om heen te werken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:13 schreef Mansjester het volgende:
Voor je persoonlijke issues is R&P een beter subforum.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:13 schreef Mansjester het volgende:
Jup, schaatsles.quote:
O dat geloof ik wel maar het ging me meer om de les zelf, wat leer je? Beter schaatsen uiteraard maar in wat voor zin verbetert dat echt?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jup, schaatsles.
We houden wel overal altijd op de baan netjes 1.5 meter afstand ( voor het geval de RIVM hier meeleest)
Nou in theorie kan je natuurlijk echt enorm veel leren, aangezien het een heel technische sport is. Dingen als je heup indraaien, gewicht op je juiste been,bolle rug,naar de zijkant afzetten, goed bijsluiten, pootje over etc.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
O dat geloof ik wel maar het ging me meer om de les zelf, wat leer je? Beter schaatsen uiteraard maar in wat voor zin verbetert dat echt?
de laatste keer dat ik geschaatst heb was een toertocht in Loosdrecht, zo ontiegelijk dronken geworden van de Berenburger, probleem is dat je wel moet blijven schaatsenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nou in theorie kan je natuurlijk echt enorm veel leren, aangezien het een heel technische sport is. Dingen als je heup indraaien, gewicht op je juiste been,bolle rug,naar de zijkant afzetten, goed bijsluiten, pootje over etc.
Ik bak er alleen helemaal niks van
mijn sportschool heeft op instagram wel allerlei videootjes van oefeningen die je thuis kan doen, olympicgym.amsterdamquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:36 schreef Mansjester het volgende:
Hebben jullie trouwens nog tips (websites/youtubekanaal) voor fitness oefeningen thuis? Ik heb 2 dumbells van 3 kilo, 2 van 5 en 1 van 10 ofzo.
@:Caland @:tarado
Ik ga het checken, thanksquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
mijn sportschool heeft op instagram wel allerlei videootjes van oefeningen die je thuis kan doen, olympicgym.amsterdam
Hoe gaat het met dryjanuary?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vanavond eindelijk de online nieuwjaarsborrel van werk.
De cadeaubonnen om drank mee te halen zijn te laat verzonden dus ik moet mijn eigen biervoorraad plunderen. Het wordt een feestje
Ik ook.quote:
Heb je een sponsordeal met die gasten?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook.
Kibbeling was weer lekker. Zo het voedselpakket van uitgekookt! thuis bezorgd. Altijd verrassend en altijd lekker.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je een sponsordeal met die gasten?
Menu is weinig bijzonder in elk geval, dat kan je voor een fractie van de prijs ook zelf thuis in elkaar spijkeren.
Het is ook niet dat je aan tijd een gebrek hebt.
In het begin wel gedaan. Nu zet ik de vuile was buiten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:13 schreef Caland het volgende:
Zou @:tong80 ook nog zijn vuile was bij moeders langsbrengen?
Ik ben gisteren wel mijn onderbroek vergeten bij je moeder. Telt dat ook?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:13 schreef Caland het volgende:
Moeders gisteren trouwens geëvacueerd uit verzorgingstehuis. Brand. Eén dode.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:13 schreef Caland het volgende:
Ik las ‘t ja. De vrouw waar de brand was ontstaan, dacht ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moeders gisteren trouwens geëvacueerd uit verzorgingstehuis. Brand. Eén dode.
Kloptquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik las ‘t ja. De vrouw waar de brand was ontstaan, dacht ik.
Fijn voor je. Trots op?quote:
M'n secretaresse.quote:
Dat is m'n hulp in de huishouding. Die zuigt onder de lakens.quote:
bedreigtquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:10 schreef Elan het volgende:
@:Wereldgozer tijd om de FOK! knokploeg te mobiliseren.
Maar waaromquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:10 schreef Elan het volgende:
Alles voor de views hè.quote:
Wat een zielige mensen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:10 schreef Elan het volgende:
wtfquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:10 schreef Elan het volgende:
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:10 schreef Elan het volgende:
Zeker.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn er nog beelden van jou als voetballer? #dtv
Snap vooral niet waarom je er zelf mee door zou willen gaan, er zit toch helemaal geen verdienmodel in voor hem.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:31 schreef Mansjester het volgende:
Stop gewoon met die vent aandacht te geven. Je ziet toch dat het alleen maar gezeik oplevert elke keer. Is gewoon triest dit, voor iedereen
Is Ad dood of gestopt?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:10 schreef Elan het volgende:
Gestopt, nadat tot twee keer toe z'n ruiten ingekankerd waren door die zelfde figuren.quote:
Erg mooi.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Gestopt, nadat tot twee keer toe z'n ruiten ingekankerd waren door die zelfde figuren.
Zou leuk zijn. Ha ha haquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien eens uploaden op YouTube dan.
Braddie hield er wel een leuk zakcentje aan over zei hij.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap vooral niet waarom je er zelf mee door zou willen gaan, er zit toch helemaal geen verdienmodel in voor hem.
Nou ja, hij is natuurlijk niet helemaal honderd. Neem aan dat ie niet zo denkt als jij en ik. Des te triester vind ik het dat mensen hem maar aandacht blijven geven, waar verolgens weer reactie op komt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap vooral niet waarom je er zelf mee door zou willen gaan, er zit toch helemaal geen verdienmodel in voor hem.
Oh oké, maar dat lever je dan toch gewoon weer in als je in de bijstand zit.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Braddie hield er wel een leuk zakcentje aan over zei hij.
Al lijkt me dat sterk gezien zijn beperkte aantal views.
Wel zielig hoor dat mannetje deed letterlijk niemand kwaad.quote:
Geen idee hoe dat moet. M'n kwis deelname moet ook nog eens.quote:
Je hebt zeker de donaties gemistquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Braddie hield er wel een leuk zakcentje aan over zei hij.
Al lijkt me dat sterk gezien zijn beperkte aantal views.
Wat sneu zit zeg.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:10 schreef Elan het volgende:
Er zijn mensen die meer met hun leven doen dan de hele dag naar Braddie kijken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt zeker de donaties gemist
En de spullen die hij kreeg om vervolgens weer op Marktplaats te verpatsen
Google je daar toch even op.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat moet. M'n kwis deelname moet ook nog eens.
quote:
Ja, hilarisch. Ik maak een schrijffoutje. Hi ha ho.quote:
Je moet ergens beginnen, elke youtubester was ooit klein. En het is een goede bezigheidstherapie voor hem denk ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh oké, maar dat lever je dan toch gewoon weer in als je in de bijstand zit.
Triest idd.quote:
Die Ad van Looij is schijnbaar een depressieve man van in de 60 die al 15 jaar thuis zit en blijkbaar ook iets op internet doet qua vloggen of zo. Zo zijn die gasten bij @TheBradgeTV gekomen denk ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:55 schreef Caland het volgende:
Maar nou snap ik nog steeds niet echt waarom je dat soort kneuzen op internet zou willen lastig vallen en wat het te maken heeft met ene Ad Looij.
Troost je, ik snap er ook helemaal niets van.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:55 schreef Caland het volgende:
Maar nou snap ik nog steeds niet echt waarom je dat soort kneuzen op internet zou willen lastig vallen en wat het te maken heeft met ene Ad Looij.
Oh ik dacht dat die Ad Looij Braddie aan het bedreigen was.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die Ad van Looij is schijnbaar een depressieve man van in de 60 die al 15 jaar thuis zit en blijkbaar ook iets op internet doet qua vloggen of zo. Zo zijn die gasten bij @:TheBradgeTV gekomen denk ik.
Nou, ALS ZE MAAR MET HUN POTEN VAN ED BAARS AFBLIJVEN ANDERS GAAN WE WEL EVEN VERHAAL HALEN GVD
Ja maar jij komt uit Limburg dus wordt daar verder niet op afgerekend.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Troost je, ik snap er ook helemaal niets van.
Dat dacht ik ook eerst.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die Ad Looij Braddie aan het bedreigen was.
Jeetje wat verwarrend allemaal.
Dat betekent dus dat jij er wel op wordt afgerekend?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar jij komt uit Limburg dus wordt daar verder niet op afgerekend.
Er is hier toch geen toko die in ons gat aan de deur eten gaat bezorgen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, andere tweet.
Jij durft wel. Ik niet
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat zal hem leren. Daar horen we niks meer van.
Als je nou even meehelpt de druk opvoeren is het misschien zo afgelopen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, andere tweet.
Jij durft wel. Ik niet
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is hier toch geen toko die in ons gat aan de deur eten gaat bezorgen.
Dit maak je niet meer goed hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:10 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Is onze Rikkert weer eens ergens boos over? @:lange_lans graag duiding
Waar blijft jouw reactie dan???quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als je nou even meehelpt de druk opvoeren is het misschien zo afgelopen.
Doe eens je burgerplicht!
Begrijpelijk, ik ben nergens bang voor!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier ook niet maar laat ik het zo zeggen; het is niet moeilijk 'mijn' adres te achterhalen, alleen is dat vervolgens het adres van mijn ouderlijk huis. Geen zin het risico te lopen dat hun het volgende slachtoffer zijn
Schmidt en Ten Hag zijn het niet eens.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:10 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Is onze Rikkert weer eens ergens boos over? @:lange_lans graag duiding
Dit zijn prima cijfers om vanavond enkele versoepelingen aan te kondigen. Ik noem een kroeg, een sportschool.quote:
Vast zo'n GTA5 online speler.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:26 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Dutch_Gamer99 heeft er zo zijn bedenkingen bij.
Like gezet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:26 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Dutch_Gamer99 heeft er zo zijn bedenkingen bij.
Blijkbaar gewoon vast groepje dat kansloze vloggers kapot wil maken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:56 schreef Caland het volgende:
Graag even een update @:elan want je maakt het er allemaal niet duidelijker op!!!
kansloze kanslozequote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijkbaar gewoon vast groepje dat kansloze kansloze vloggers kapot wil maken.
Zoals je vroeger van die groepjes had die random zwervers helemaal de tyfus gingen schoppen.
Je mot wat.
kansloze kanslozequote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijkbaar gewoon vast groepje dat kansloze vloggers kapot wil maken.
Zoals je vroeger van die groepjes had die random zwervers helemaal de tyfus gingen schoppen.
Je mot wat.
Of muntjes naar zigeuners gooien.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Je mot wat.
[..]
Blijkbaar gewoon vast groepje dat kansloze kansloze vloggers kapot wil maken.
Je mot wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:39 schreef Coco het volgende:
Wat is er met je laptop gebeurd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een droevige mongolen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Je mot wat.
Je bent zelf een druif.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:46 schreef GGMM het volgende:
Jammer, dan bestel ik mijn druiven wel niet via fok
Werk jij bij de overheid of zo?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:55 schreef Coco het volgende:
Leuk onze systemen doen het weer niet.
Dan ga ik maar koffie drinken
Altijd een baan.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat moet willen, maar dat is persoonlijk.
Saaie mensenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Altijd een baan.
Super CAO.
Weinig uren.
Perfect voor een boomer.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Saaie mensen
Weinig enthousiasme
Alles gaat traag
Alles duurt lang
@GGMM @Caland @Scrummie en ik horen al een tijdje in het boomer clubje.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Akkoord. Ik wist niet dat jij boomer bent.
Overheden zijn wel gemoderniseerd hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Saaie mensen
Weinig enthousiasme
Alles gaat traag
Alles duurt lang
Eens.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Saaie mensen
Weinig enthousiasme
Alles gaat traag
Alles duurt lang
Al gepost en besproken in de WLR SC.quote:
Dat is geen sport forum.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al gepost en besproken in de WLR SC.
Mogen we dan wel 's middags naar de kroeg?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
Het kabinet laat verder onderzoek doen naar de invoering van een avondklok in de strijd tegen corona. Het Outbreak Management Team is om advies gevraagd. Dat zeggen bronnen tegen de politieke redactie van RTL Nieuws. Vrijdag spreekt het kabinet verder over de avondklok.
Nou ik kan je nu al vertellen wat dat advies wordt.
Het is uiteraard gechargeerd, maar zelfs bij de grote gemeentes waar ik ook (tijdelijk) heb gewerkt was het allemaal niet best. En ik weet niet wat je met ‘moderniseren’ bedoelt, maar qua mogelijkheden in data bijvoorbeeld lopen ze lichtjaren achter.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Overheden zijn wel gemoderniseerd hoor.
Verder vooral geweldige secundaire voorwaarden. Salaris blijft vaak licht achter. Zeker op de hogere functies.
Ik ben OMT-moe.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
Het kabinet laat verder onderzoek doen naar de invoering van een avondklok in de strijd tegen corona. Het Outbreak Management Team is om advies gevraagd. Dat zeggen bronnen tegen de politieke redactie van RTL Nieuws. Vrijdag spreekt het kabinet verder over de avondklok.
Volledig eens met mijn goede vriend fetX.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is uiteraard gechargeerd, maar zelfs bij de grote gemeentes waar ik ook (tijdelijk) heb gewerkt was het allemaal niet best. En ik weet niet wat je met ‘moderniseren’ bedoelt, maar qua mogelijkheden in data bijvoorbeeld lopen ze lichtjaren achter.
Maar ik vind vooral de mens die daar werkt over het algemeen, ja saai.
je moemoequote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Corona-moe
Trump-moe
Bitcoin-moe
vul maar aan
Wim is een lelijke witte man van 85 die woedend is.quote:
Ik denk dat Mark het op deze manier weer prima vooruit heeft geschovenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
moet je echt liggen denk ik maar heb er zo'n Debiteuren Crediteuren idee vanquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Saaie mensen
Weinig enthousiasme
Alles gaat traag
Alles duurt lang
nou nou nouquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wim moet eens gaan springen, scheelt weer een vaccin
Hallo zeg.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wim moet eens gaan springen, scheelt weer een vaccin
Cees gaf het goede voorbeeldquote:
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-lockdown~a35d358d/quote:Cees (87) sprong van negen hoog: ‘Liever dood dan weer de eenzaamheid van een lockdown’
Ik vind het ook wel weer zielig. Vraag mij dan wel ergens af voor wie we dit allemaal doen. Maar ja, dan zou je mensen moeten weigeren in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Cees gaf het goede voorbeeld
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-lockdown~a35d358d/
Doe eens nietquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:45 schreef Tarado het volgende:
Kortom wat hebben we nodig in dit land, wat minder zeikende Wimmen en wat meer oplossingsgerichte Ceesen.
Wellicht kunnen we beginnen met een kwartiertje luchten op het dak per dag in de bejaardentehuizen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:45 schreef Tarado het volgende:
Kortom wat hebben we nodig in dit land, wat minder zeikende Wimmen en wat meer oplossingsgerichte Ceesen.
Wat denk je?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel weer zielig. Vraag mij dan wel ergens af voor wie we dit allemaal doen. Maar ja, dan zou je mensen moeten weigeren in het ziekenhuis.
Of op het Hilton.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht kunnen we beginnen met een kwartiertje luchten op het dak per dag in de bejaardentehuizen.
Dus wat je eigenlijk voorstelt is dat er iets ontstaat waardoor een hele hoop oude en kwetsbare mensen in de samenleving te komen overlijden in een korte tijdspanne.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:45 schreef Tarado het volgende:
alles dichtgooien en geen bezoek meerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk voorstelt is dat er iets ontstaat waardoor een hele hoop oude en kwetsbare mensen in de samenleving te komen overlijden in een korte tijdspanne.
Maar hoe?
Spreek voor jezelf ouwe reus.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:09 schreef Coco het volgende:
[..]
@:GGMM @:Caland @:scrummie en ik horen al een tijdje in het boomer clubje.
Nee hoor maar Wim die 84 mooie jaren heeft gehad en nu beperkte last van een lockdown moet gewoon niet zeurenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk voorstelt is dat er iets ontstaat waardoor een hele hoop oude en kwetsbare mensen in de samenleving te komen overlijden in een korte tijdspanne.
Maar hoe?
Nee, stel je voor zeg. Het is natuurlijk totaal niet logisch dat zo'n ouwe man klaagt dat 1 of andere kantoormiep een vaccin krijgt en hij met daadwerkelijk een risico op overlijden niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hoor maar Wim die 84 mooie jaren heeft gehad en nu beperkte last van een lockdown moet gewoon niet zeuren
wat ageist van je!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hoor maar Wim die 84 mooie jaren heeft gehad en nu beperkte last van een lockdown moet gewoon niet zeuren
die prik zal het risico van overlijden niet enorm verlagenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, stel je voor zeg. Het is natuurlijk totaal niet logisch dat zo'n ouwe man klaagt dat 1 of andere kantoormiep een vaccin krijgt en hij met daadwerkelijk een risico op overlijden niet.
Weet je niets van.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
die prik zal het risico van overlijden niet enorm verlagen
Uitsmijtertje, lekker man niets mis mee.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een uitsmijtertje, geen zin om te koken.
Ik weet het nog niet Drizztquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een uitsmijtertje, geen zin om te koken.
kipquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
pita kipquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
kip piri piriquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat heeft niet zoveel zin, hij is toch weer weg nadat ie dit gevraagd heeftquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet Drizzt
Je hoort het van me
Friet zuurvlees met rode kool.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, het is ook maar een act natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat heeft niet zoveel zin, hij is toch weer weg nadat ie dit gevraagd heeft
(en dat is maar beter ook natuurlijk)
Limburgs lekker manquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Friet zuurvlees met rode kool.
Zuurvlees en de rode kool zat nog mooi in de vriezer
pulled pork uit de slowcookerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee hoor, oprechte interesse.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja, het is ook maar een act natuurlijk.
Genotquote:
stukje arie boomsmaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
Zou hij een probleempje hebben?
[ twitter ]
kunnen ze wel zeggen maar krijgen nog veel geld van hemquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
De Duitse bank nog 300 miljoen dacht ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
kunnen ze wel zeggen maar krijgen nog veel geld van hem
Ik heb trouwens die tip van je opgevolgd qua koffie al heet het niet meer zo.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Mooi om te horenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb trouwens die tip van je opgevolgd qua koffie al heet het niet meer zo.
Vind het in ieder geval wel wat smaakvoller.
Oh ok , nou omdat je vaak weer meteen weg bent.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee hoor, oprechte interesse.
Oud nieuws man.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Wat was die tip?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb trouwens die tip van je opgevolgd qua koffie al heet het niet meer zo.
Vind het in ieder geval wel wat smaakvoller.
Hachee rodekool, aardappelpuree jus.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik eet bijna hetzelfde. Zin in.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Dit boeit echt niemand.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:30 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
![]()
![]()
![]()
@:onlogisch @:wereldgozer
Zie Klaagbaak......quote:
Douwe Egberts goudmerk kopen in plaats van 'gewoon' rood voor filterkoffie.quote:
was er maar geld waar je niet afhankelijk bent van een bankquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Oh die heb ik ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Douwe Egberts goudmerk kopen in plaats van 'gewoon' rood voor filterkoffie.
Vooral omdat er wat minder caffeine in zit dacht ik, maar dat boeit mij niet zoveel. Vind het vooral lekkerder.
Zal het eens proberen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral omdat er wat minder caffeine in zit dacht ik, maar dat boeit mij niet zoveel. Vind het vooral lekkerder.
Eerst al die roze elastieken en nu weer minder cafeïne. Je transformatie naar een wijf begint steeds serieuzere vormen aan te nemen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
hadden wij vroeger thuis ook, net vers is het ook best wel te doen maar na het 1e kopje wordt het steeds minderquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het alleen voor bezoek.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
hadden wij vroeger thuis ook, net vers is het ook best wel te doen maar na het 1e kopje wordt het steeds minder
Ben blij dat ik al die elastieken en gewichten heb momenteelquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerst al die roze elastieken en nu weer minder cafeïne. Je transformatie naar een wijf begint steeds serieuzere vormen aan te nemen.
ik had zo'n kennis die zichzelf een betere wijn schonk dan de gasten, hij is geen kennis meer al gaf hij mij nog wel uit zijn flesquote:
Terecht lijkt mequote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had zo'n kennis die zichzelf een betere wijn schonk dan de gasten, hij is geen kennis meer
Zeker al had je beter dat plan wat je van de zomer had kunnen doorvoeren om nog meer gewichten en machines aan te schaffen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben blij dat ik al die elastieken en gewichten heb momenteel
Ik vind het soms wel prettig om een sloot koffie voor mezelf te maken, daar is zo'n ouderwets filterkoffieding uiterst geschikt voor.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
hadden wij vroeger thuis ook, net vers is het ook best wel te doen maar na het 1e kopje wordt het steeds minder
was hij ook al kon je wel ontiegelijk met hem lachenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Terecht lijkt me
Dan ben je gewoon een lul
Dat doe ik ook meestal 's avonds.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel prettig om een sloot koffie voor mezelf te maken, daar is zo'n ouderwets filterkoffieding uiterst geschikt voor.
Allang besproken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:54 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/binnenl(...)atschappij~af0e7f46/
@:scrummie
Boeren hebben inderdaad veelte veel waarde voor de huidige standaardenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:54 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje overdreven wel. Zelfs een vrouw is meer waard.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boeren hebben inderdaad veelte veel waarde voor de huidige standaarden
Klinkt plausibel gezien er een heel format is opgezet om boeren überhaupt aan een vrouw te brengen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Beetje overdreven wel. Zelfs een vrouw is meer waard.
https://www.voetbalprimeu(...)at-ik-zou-komen.htmlquote:Drenthe werd een maand geleden gepresenteerd door Victoria Cisek, tot verrassing van de oud-speler van onder meer Feyenoord en Real Madrid zelf. In een radio-uitzending van FunX onthult hij hoe de vork in de steel zit.
"Misschien moet ik daar wat over vertellen", begint Drenthe. "De belangstelling was er echt, maar het grappige is dat die gasten (Viktoria Cisek, red.) contact hadden met Kozakken Boys 4, een supportersplatform. Die club uit Polen dacht dat ze direct contact hadden met het management van Royston. Ze waren dus al twee dagen aan het onderhandelen en dachten serieus dat ik naar de club kwam. Die gasten van Kozakken Boys 4 hadden niet verwacht dat het grapje een eigen leven zou gaan leiden."
Ik vaak de koffie tussen de middag doorquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat doe ik ook meestal 's avonds.
Dit is vanochtend al besproken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:54 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan dit iedereen warm aanbevelen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vaak de koffie tussen de middag door
Ik begin en eindig doorgaans met een ondeugend espressotje @:buitendam
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
was er maar geld waar je niet afhankelijk bent van een bank
Ben je inmiddels al de trotse bezitter van een genderneutraal kaartspel?quote:
Al besproken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:54 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi Nelis. Bedankt voor je dikke vette like op Twitterquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je inmiddels al de trotse bezitter van een genderneutraal kaartspel?
Nee.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je inmiddels al de trotse bezitter van een genderneutraal kaartspel?
Ik kook nog. De koffie volgt over een uurquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijn. (Ondertussen ga ik een bakje koffie zetten)
Wat staat er op het menu?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kook nog. De koffie volgt over een uur
Waarom zouden ze het in NWS leuk vinden om te lezen wat @onlogisch gaat eten?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:26 schreef GGMM het volgende:
Bovenstaande reactie ga ik denk ik even in dat NWS-topic posten.
Dus vergeet dat je dat gelezen hebt.
Leukquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het in NWS leuk vinden om te lezen wat @:onlogisch gaat eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |