Je bent zelf een druif.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:46 schreef GGMM het volgende:
Jammer, dan bestel ik mijn druiven wel niet via fok
Werk jij bij de overheid of zo?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:55 schreef Coco het volgende:
Leuk onze systemen doen het weer niet.
Dan ga ik maar koffie drinken
Altijd een baan.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat moet willen, maar dat is persoonlijk.
Saaie mensenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Altijd een baan.
Super CAO.
Weinig uren.
Perfect voor een boomer.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Saaie mensen
Weinig enthousiasme
Alles gaat traag
Alles duurt lang
@GGMM @Caland @Scrummie en ik horen al een tijdje in het boomer clubje.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Akkoord. Ik wist niet dat jij boomer bent.
Overheden zijn wel gemoderniseerd hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Saaie mensen
Weinig enthousiasme
Alles gaat traag
Alles duurt lang
Eens.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Saaie mensen
Weinig enthousiasme
Alles gaat traag
Alles duurt lang
Al gepost en besproken in de WLR SC.quote:
Dat is geen sport forum.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al gepost en besproken in de WLR SC.
Mogen we dan wel 's middags naar de kroeg?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
Het kabinet laat verder onderzoek doen naar de invoering van een avondklok in de strijd tegen corona. Het Outbreak Management Team is om advies gevraagd. Dat zeggen bronnen tegen de politieke redactie van RTL Nieuws. Vrijdag spreekt het kabinet verder over de avondklok.
Nou ik kan je nu al vertellen wat dat advies wordt.
Het is uiteraard gechargeerd, maar zelfs bij de grote gemeentes waar ik ook (tijdelijk) heb gewerkt was het allemaal niet best. En ik weet niet wat je met ‘moderniseren’ bedoelt, maar qua mogelijkheden in data bijvoorbeeld lopen ze lichtjaren achter.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Overheden zijn wel gemoderniseerd hoor.
Verder vooral geweldige secundaire voorwaarden. Salaris blijft vaak licht achter. Zeker op de hogere functies.
Ik ben OMT-moe.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
Het kabinet laat verder onderzoek doen naar de invoering van een avondklok in de strijd tegen corona. Het Outbreak Management Team is om advies gevraagd. Dat zeggen bronnen tegen de politieke redactie van RTL Nieuws. Vrijdag spreekt het kabinet verder over de avondklok.
Volledig eens met mijn goede vriend fetX.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is uiteraard gechargeerd, maar zelfs bij de grote gemeentes waar ik ook (tijdelijk) heb gewerkt was het allemaal niet best. En ik weet niet wat je met ‘moderniseren’ bedoelt, maar qua mogelijkheden in data bijvoorbeeld lopen ze lichtjaren achter.
Maar ik vind vooral de mens die daar werkt over het algemeen, ja saai.
je moemoequote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Corona-moe
Trump-moe
Bitcoin-moe
vul maar aan
Wim is een lelijke witte man van 85 die woedend is.quote:
Ik denk dat Mark het op deze manier weer prima vooruit heeft geschovenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
moet je echt liggen denk ik maar heb er zo'n Debiteuren Crediteuren idee vanquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Saaie mensen
Weinig enthousiasme
Alles gaat traag
Alles duurt lang
nou nou nouquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wim moet eens gaan springen, scheelt weer een vaccin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |