kipquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een uitsmijtertje, geen zin om te koken.
pita kipquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een uitsmijtertje, geen zin om te koken.
kip piri piriquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat heeft niet zoveel zin, hij is toch weer weg nadat ie dit gevraagd heeftquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet Drizzt
Je hoort het van me
Friet zuurvlees met rode kool.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, het is ook maar een act natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat heeft niet zoveel zin, hij is toch weer weg nadat ie dit gevraagd heeft
(en dat is maar beter ook natuurlijk)
Limburgs lekker manquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Friet zuurvlees met rode kool.
Zuurvlees en de rode kool zat nog mooi in de vriezer
pulled pork uit de slowcookerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee hoor, oprechte interesse.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja, het is ook maar een act natuurlijk.
Genotquote:
stukje arie boomsmaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
Zou hij een probleempje hebben?
[ twitter ]
kunnen ze wel zeggen maar krijgen nog veel geld van hemquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
De Duitse bank nog 300 miljoen dacht ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
kunnen ze wel zeggen maar krijgen nog veel geld van hem
Ik heb trouwens die tip van je opgevolgd qua koffie al heet het niet meer zo.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Friet zuurvlees met rode kool.
Zuurvlees en de rode kool zat nog mooi in de vriezer
Mooi om te horenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb trouwens die tip van je opgevolgd qua koffie al heet het niet meer zo.
Vind het in ieder geval wel wat smaakvoller.
Oh ok , nou omdat je vaak weer meteen weg bent.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee hoor, oprechte interesse.
Oud nieuws man.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Wat was die tip?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb trouwens die tip van je opgevolgd qua koffie al heet het niet meer zo.
Vind het in ieder geval wel wat smaakvoller.
Hachee rodekool, aardappelpuree jus.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |