SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wait wutttttttquote:Op maandag 11 januari 2021 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
ah Game of Thrones...
Ja nooit gezien man, veel te modern voor mij
quote:
Je mag gewoon weg hoor. DAAAAGquote:Op maandag 11 januari 2021 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das veel te vroeg joh, zit ik hier straks heel de avond met al die 'bijzondere figuren'
Ik heb het ook nooit gezien en staat ook niet echt op mijn verlanglijstquote:
heb je überhaupt een TV?quote:Op maandag 11 januari 2021 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja ik volg dat allemaal niet
nee, neemt boekenruimte in beslagquote:Op maandag 11 januari 2021 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:
H
[..]
heb je überhaupt een TV?
(Wat een luxe als je die niet hebt trouwens)
Ik blijft gewoon want dan zitten jullie ook opgescheept met mijquote:
Ik wilde ook deze vraag stellenquote:Op maandag 11 januari 2021 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:
H
[..]
heb je überhaupt een TV?
(Wat een luxe als je die niet hebt trouwens)
Begint een mooie serie te wordenquote:Op maandag 11 januari 2021 20:19 schreef FranticDJ het volgende:
Tering. En niet eens aan het lapo hunten
Snap ik.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan niet wachten op het weekend!!
Ik zou mijn geaardheid er bijna voor opzij zettenquote:Op maandag 11 januari 2021 20:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou Rose Leslie vrij hard besnuffelen
quote:Op maandag 11 januari 2021 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Begint een mooie serie te worden
ja krijgen ze. Weet niet hoeveel maar 1 van die verkopers zei dat die er nu wel flink op achter ging nu het allemaal dicht isquote:Op maandag 11 januari 2021 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Snap ik.
Krijgen de verkopers nou ook provisie bij het aantal banken die ze verkopen?
Anders zou ik niet weten wat je drijfveer moet zijn.
Das ook toevallig, een vriend van ons heeft gevoetbald voor Aberdeen.quote:Op maandag 11 januari 2021 20:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou Rose Leslie vrij hard besnuffelen
Ik de jouwe ook.quote:Op maandag 11 januari 2021 20:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou mijn geaardheid er bijna voor opzij zetten
Ja?quote:Op maandag 11 januari 2021 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar we hebben met je meegeleefd vandaag hoor, Ballie
goedquote:Op maandag 11 januari 2021 20:26 schreef dud0r het volgende:
Hoi mevrouw bal.![]()
Het zal vast al gevraagd zijn maar ik ga niet anderhalf topic terug lezen.
Hoe was je eerste dag?
Wel Goed dat je niet direct weer bent gaan fokken.quote:Op maandag 11 januari 2021 20:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja?![]()
Ja het was echt verschrikkelijk
Beefjurky heb ik nou nog nooit op, vind het altijd zo duur @quote:Op maandag 11 januari 2021 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Die beefjerky moest honey glazed bbq zijn, maar er zat een of ander vaag Mexicaans smaakje aan
Ben toch nog nieuwquote:Op maandag 11 januari 2021 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel Goed dat je niet direct weer bent gaan fokken.
in de USA ook niet gegeten?quote:Op maandag 11 januari 2021 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beefjurky heb ik nou nog nooit op, vind het altijd zo duur @
Mja, was voor mij ook de eerste keer. Maar het is de prijs niet waardquote:Op maandag 11 januari 2021 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 januari 2021 20:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja?![]()
Ja het was echt verschrikkelijk
Verslaafd aan, maak ik wel eens zelf.quote:Op maandag 11 januari 2021 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee daar is het ook stervensduur, betaal je voor een zakje van 10 oz (300 gram ofzo) in de Walmart al snel $10quote:
Hmm dacht wel dat ik het daar goedkoper gezien had.quote:Op maandag 11 januari 2021 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee daar is het ook stervensduur, betaal je voor een zakje van 10 oz (30 gram ofzo) in de Walmart al snel $10
Luie preut ben je toch hèquote:Op maandag 11 januari 2021 20:35 schreef bitterbal het volgende:
ik straks in het weekend [ afbeelding ]
Welke land?quote:Op maandag 11 januari 2021 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit land heeft op 8-1-2021 alle 60+ gevaccineerd.
Ontzettend nuttig om te volgen wat dit doet met ziekenhuis opname en oversterfte. De ultieme test.
Moet ik een liveverslag voor je maken?quote:Op maandag 11 januari 2021 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Welke land?
Nu ga ik morgen de persco missen
Pff zo vermoeiend die persco’s.quote:Op maandag 11 januari 2021 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Welke land?
Nu ga ik morgen de persco missen
ja doe maar :pquote:Op maandag 11 januari 2021 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik een liveverslag voor je maken?
Welk land los?quote:Op maandag 11 januari 2021 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pff zo vermoeiend die persco’s.
Ga ook niet meer kijken.
Dat ze straks het OV op slot gooien en je niet meer naar huis kuntquote:
quote:Op maandag 11 januari 2021 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ze straks het OV op slot gooien en je niet meer naar huis kunt
Of je belt mijquote:
Ja dus, mijn auto moet ook zijn kilometers makenquote:Op maandag 11 januari 2021 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat kan ook ja maar wat uit de richting voor jou
Ja leuk is dat, levenquote:Op maandag 11 januari 2021 20:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel . blij weer even onder de mensen te zijn
Ik verwacht tegen die tijd pure haat.quote:Op maandag 11 januari 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar vraag het over een week nog maar es
Moeten ze nou echt van alles een SUV makenquote:
die ene foto ervoor vind ik passenderquote:Op maandag 11 januari 2021 21:01 schreef kwiwi het volgende:
Ik googelde Budaddy.. Had me Buda toch ietsje anders voorgesteld![]()
[ afbeelding ]
elektrische auto he. die accu's moet je ergens kwijtquote:Op maandag 11 januari 2021 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten ze nou echt van alles een SUV maken
quote:Op maandag 11 januari 2021 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar krijg het idee dat 90% van de nieuwe auto's een SUV is, elektrisch of niet ...quote:Op maandag 11 januari 2021 21:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
elektrische auto he. die accu's moet je ergens kwijt
true mode trendjequote:Op maandag 11 januari 2021 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar krijg het idee dat 90% van de nieuwe auto's een SUV is, elektrisch of niet ...
Ik kan het hier sowieso niet krijgen, dus zit nu op een wortel te knagenquote:Op maandag 11 januari 2021 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet doen, krijg je dikke bibs van.
Nou vooruit doe maar dan.
Audi is te burgerlijk voor mij hoorquote:Op maandag 11 januari 2021 21:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
true mode trendje
daarom Audi e-tron GT
Al zou ik met een Volvo XC60 T8 Polestar ook blij wezen
M'n accountant gaat uitrekenen of het uit kan om een Amarok te halen
quote:Op maandag 11 januari 2021 21:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die ene foto ervoor vind ik passender
Amarokquote:Op maandag 11 januari 2021 21:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
true mode trendje
daarom Audi e-tron GT
M'n accountant gaat uitrekenen of het uit kan om een Amarok te halen en om te bouwen naar BE trekker
het zal wel een Fiat Multipla 2004 wordenquote:Op maandag 11 januari 2021 21:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
true mode trendje
daarom Audi e-tron GT
M'n accountant gaat uitrekenen of het uit kan om een Amarok te halen en om te bouwen naar BE trekker
Nee, dikke kans dat ik nog ff door tuf in m'n 307 en de Navara voor zakelijk houquote:Op maandag 11 januari 2021 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het zal wel een Fiat Multipla 2004 worden
Niet iedereen wil graag dezelfde auto als jijquote:Op maandag 11 januari 2021 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het zal wel een Fiat Multipla 2004 worden
Alfa valt al af vanwege de kentekenplaat voorquote:Op maandag 11 januari 2021 21:08 schreef LTVDK het volgende:
Als ik een SUV moest kiezen zou het denk ik een Alfa Stelvio worden, of een Jeep Grand Cherokee.
Ik zag zelf een Ford Ranger wel zitten, maar die past hier nergens in de ienimini parkeerplaatsenquote:Op maandag 11 januari 2021 21:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De eerste vrouw die ikzie/hoor doen als ik zeg dat ik naar een Amarok aan het kijken ben
Grand Cherokeequote:Op maandag 11 januari 2021 21:08 schreef LTVDK het volgende:
Als ik een SUV moest kiezen zou het denk ik een Alfa Stelvio worden, of een Jeep Grand Cherokee.
oja shit, ik heb een aparte smaak inderdaadquote:Op maandag 11 januari 2021 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niet iedereen wil graag dezelfde auto als jij
quote:Op maandag 11 januari 2021 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 januari 2021 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zag zelf een Ford Ranger wel zitten, maar die past hier nergens in de ienimini parkeerplaatsen
Als je nog een zakelijke bak zoekt moet je misschien eens hier kijkenquote:Op maandag 11 januari 2021 21:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, dikke kans dat ik nog ff door tuf in m'n 307 en de Navara voor zakelijk houOf een jongere navara wegkaap bij RWS
Yep.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:00 schreef FranticDJ het volgende:
@:citizen.erased heeft die auto van jou ook die blauwe accentjes?
Ik weet dankzij m'n boeiende boek dat de BTK seriemoordenaar in een zwarte Jeep Grand Cherokee reed.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:08 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2021 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Grand CherokeeDie rijden echt super fijn vind ik.
Ja de vrouw hier ook niet denk ikquote:Op maandag 11 januari 2021 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet niet of Gergi daar wel zo blij mee zou zijn
Welk boek heb je over BTK? Ik heb er hier eentje staan waar ik niet doorheen kwamquote:Op maandag 11 januari 2021 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet dankzij m'n boeiende boek dat de BTK seriemoordenaar in een zwarte Jeep Grand Cherokee reed.
Een leuk weetje.
Die Amarok zou ik zakelijk kopen en dan ook privé rijden. Dus moet wel enigszins smoelen danquote:Op maandag 11 januari 2021 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je nog een zakelijke bak zoekt moet je misschien eens hier kijkenhttps://www.rbauction.nl/(...)®ion=114275697265
Vond ik ook alquote:Op maandag 11 januari 2021 21:12 schreef bitterbal het volgende:
Wat een lage straf voor die moeder van Sharlene?
quote:Op maandag 11 januari 2021 21:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die Amarok zou ik zakelijk kopen en dan ook privé rijden. Dus moet wel enigszins smoelen dan
Oh zie dat er alleen die Fiat staat op de sitequote:Op maandag 11 januari 2021 21:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die Amarok zou ik zakelijk kopen en dan ook privé rijden. Dus moet wel enigszins smoelen dan
ja ik ken RB welquote:Op maandag 11 januari 2021 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh zie dat er alleen die Fiat staat op de siteAls je langs dat terrein loopt zijn er meestal een heel stuk meer, deze zit ook om de hoek, die Hilux is best leuk
https://www.womy.com/used-cars/
quote:Op maandag 11 januari 2021 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die twee antenne's zijn z'n chickdar
Ja bizar.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je gooit je eigen dochter naar beneden en dan kom je er zo mee weg? Geen tbs ook
Moet ze toch eens opnieuw af laten stellen.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die twee antenne's zijn z'n chickdar
je voelsprieten detecteerden de versierpogingen van Gerrie inderdaad niet echtquote:Op maandag 11 januari 2021 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ze toch eens opnieuw af laten stellen.
Hee maar wel alle oudjes gepriktquote:Op maandag 11 januari 2021 20:49 schreef bitterbal het volgende:
kut israelis
https://nos.nl/artikel/23(...)zette-westoever.html
Ik heb er gewerktquote:Op maandag 11 januari 2021 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik ken RB welheb er wel eens wat gekocht
Maar het ziet eruit als vishengels, waarom sla je ze niet gewoon letterlijk aan de haak?quote:Op maandag 11 januari 2021 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ze toch eens opnieuw af laten stellen.
Nee, die utilitaire uitstralingquote:Op maandag 11 januari 2021 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
want oranje zwaailichten he
maar die moet ik er ook op hebben.
Moet ik dan ook een worm aan doen?quote:Op maandag 11 januari 2021 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar het ziet eruit als vishengels, waarom sla je ze niet gewoon letterlijk aan de haak?
quote:Op maandag 11 januari 2021 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welk boek heb je over BTK? Ik heb er hier eentje staan waar ik niet doorheen kwamBen even de naam van de schrijfster kwijt.
quote:Op maandag 11 januari 2021 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er gewerktLekker met gigantische graafmachines rondrijden
ja niet helemaal goedquote:Op maandag 11 januari 2021 21:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja bizar.
Hoe je dat ook in hemelsnaam kan doen....
Nee een roos met je aftershave erop natuurlijkquote:Op maandag 11 januari 2021 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik dan ook een worm aan doen?
`quote:Op maandag 11 januari 2021 21:11 schreef Ygritte het volgende:
Wouter rijdt trouwens bij die tent van US het gister over had.
Cirkeltje weer rondddddd
* maakt aantekeningen.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee een roos met je aftershave erop natuurlijk
quote:Op maandag 11 januari 2021 21:12 schreef bitterbal het volgende:
Wat een lage straf voor die moeder van Sharlene?
Ah misschien die maar kopen dan. Ik heb deze, maar hij schreef al z'n brieven naar haar in code, dus eerst moet je die code uit je hoofd lerenquote:Op maandag 11 januari 2021 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geschreven door journalisten die destijds ook de moordzaken voor de krant hebben verslagen.
Geen idee meer waar ik allemaal in heb gereden, vond de CAT D10 bulldozers altijd wel spannend omdat je daarbij de gaspedalen los moet laten om gas te gevenquote:Op maandag 11 januari 2021 21:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mooiste ding waar ik mee gereden heb:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Close enough.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* maakt aantekeningen.
Worm met aftershave.
De budaboa bedoel je?quote:Op maandag 11 januari 2021 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zolang 't z'n eigen worm maar niet is
Dacht dat het een anaconda was die om z'n nek hing? Zoiets kan ik me vaag uit een eerder topic herinneren.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zolang 't z'n eigen worm maar niet is
quote:Op maandag 11 januari 2021 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht dat het een anaconda was die om z'n nek hing? Zoiets kan ik me vaag uit een eerder topic herinneren.
Ik zie hetquote:Op maandag 11 januari 2021 21:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja togggg....![]()
Of zie ik dat verkeerd....
Dit filmpje op 30 seconden:
De buda constrictor.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht dat het een anaconda was die om z'n nek hing? Zoiets kan ik me vaag uit een eerder topic herinneren.
Nee toch niet....quote:Op maandag 11 januari 2021 21:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja togggg....![]()
Of zie ik dat verkeerd....
Dit filmpje op 30 seconden:
quote:
Gvd goed geheugen heb ik.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo zo. En ruikt dat een beetje als elkaar of zijn dat twee (drie?) totaal verschillende sensaties?quote:Op maandag 11 januari 2021 21:32 schreef UitStraling het volgende:
het rook ook echt naar bloemkool en misbruik van geld en vrouwen
Overdrachtelijk, dat was echt fout en vies.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zo. En ruikt dat een beetje als elkaar of zijn dat twee (drie?) totaal verschillende sensaties?
Meteen even een flesje bestellen natuurlijk.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:36 schreef UitStraling het volgende:
Kwamen we daar nog aan met de duurste boot dus je komt al erg graag bekeken binnen
O ja ik heb nog een ander boek van haar liggen over onopgeloste moorden geloof ik.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah misschien die maar kopen dan. Ik heb deze, maar hij schreef al z'n brieven naar haar in code, dus eerst moet je die code uit je hoofd leren
[ afbeelding ]
Coolste dingen waar ik mee gereden heb:quote:Op maandag 11 januari 2021 21:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mooiste ding waar ik mee gereden heb:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeps was goed te doen :pquote:Op maandag 11 januari 2021 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
@:Ballie fijn dat de eerste dag mee is gevallen!
mooi, heb ik nog vier tonnen haring staan met ui, knoflook, kruidenboter, garnalen en voor de leuk een gebakken smurf.quote:
Gebakken smurfquote:Op maandag 11 januari 2021 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mooi, heb ik nog vier tonnen haring staan met ui, knoflook, kruidenboter, garnalen en voor de leuk een gebakken smurf.
PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROP
TR en gerapporteerd wegens kaasmisdaden tegen de menselijkheid, UN charter 5, sectie 68A "Zeurbelg" bijlage 3A.quote:
Yep, ooit op Ibiza meegemaakt dat flesjesgedoe, Wesley Sneijder, Yolanthe en Sting en Robbie Williams naast ons maar wie werden weer bediend als koningen, je had die mensen moeten zien toen er door een vrij knappe dame van dat establishment in mijn oor "like a virgin" gezongen werdquote:Op maandag 11 januari 2021 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meteen even een flesje bestellen natuurlijk.
Als jij over mensen verteld zeg je er altijd bij of die mensen in jouw ogen mooi waren, echt altijd noem je wel iets over het uiterlijk van mensen, hoezo is dat? Is gewoon een oprechte vraag, ben jij zo ontzettend uiterlijk gericht?quote:Op maandag 11 januari 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, ooit op Ibiza meegemaakt dat flesjesgedoe, Wesley Sneijder, Yolanthe en Sting en Robbie Williams naast ons maar wie werden weer bediend als koningen, je had die mensen moeten zien toen er door een vrij knappe dame van dat establishment in mijn oor "like a virgin" gezongen werd
Kabouter kopen?quote:Op maandag 11 januari 2021 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn beeldje uit Tirol is wel binnen, en is schitterend...
Wat zal ik nu eens kopen?
("Smaak" ahahahahahahaha!!!! Zeikbelg met je kaasobsessie, we gaan je buiten de sc opwachten en in elkaar slaan met je veiligheidshesje, NOOB... ahahahaha!)
Dat is meer iets voor @bitterbal die eet graag smurfenquote:
nee ik smurf graagquote:Op maandag 11 januari 2021 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor @:bitterbal die eet graag smurfen
quote:Op maandag 11 januari 2021 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor @:bitterbal die eet graag smurfen
Hahahaha met zo'n DUIMPJE omhoog?quote:Op maandag 11 januari 2021 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben wel een kabouter Amarantha style aan het maken.
Lol nee, dat zit niet in de mal. Maar haar kleuren zeg maar.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hahahaha met zo'n DUIMPJE omhoog?
Is namelijk een duimpje... van die kabout bij ama... Duim.
quote:
? crab?quote:Op maandag 11 januari 2021 21:52 schreef UitStraling het volgende:
Nog een glaasje champagne US?
Zit je daar op je krab te knauwen terwijl Robbie Williams zich naast je af vraagt waarom hij geen aandacht krijgt terwijl je krab naar bloemkool ruikt![]()
Ik ben daar niet op mijn plek.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was nog veel erger, gewoon drie uur plaatsvervangende schaamte of zo
Heh, hoezo?quote:Op maandag 11 januari 2021 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
? crab?
Echt waarom snap ik niets meer de laatste tijd...
Ik ook totaal niet maar geloof me je gaat staren en staren.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben daar niet op mijn plek.
Wat ik eigenlijk bedoel is dat het duur en chique lijkt maar het ruikt gewoon naar een dinsdagavond bloemkool eten in Almere.quote:
Dat had ik meer toen die wappies woensdag aan de gang warenquote:Op maandag 11 januari 2021 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Soms denk je.
Dit is een mooi moment om internet te beëindigen.
Zelfs de Oeigoeren krijgen niet zulke zware straffenquote:Op maandag 11 januari 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
dinsdagavond bloemkool eten in Almere
Ik heb ooit in een hotel gezeten waar op dat moment ook een of ander event was waar heel veel vrouwen in lingerie rondliepen. Kwam ik na een dag werken terug in het hotel liepen er ineens vrouwen in lingerie voorbij. Maar even in mijn ogen gewreven toen en maar aan de bar gaan zitten.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook totaal niet maar geloof me je gaat staren en staren.
Welkom in de vieze wereld van veel geld.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Soms denk je.
Dit is een mooi moment om internet te beëindigen.
Daar werd echt hees in mijn oren gezongen "like a virgin" en het was eigenlijk not done om de zangeres niet te belonen op je hotelkamer, totaal vreemd en ik herinner me nog dat Sting me jaloers aankeek en dat mijn neefjes met enorme flessen aan het dansen warenquote:Op maandag 11 januari 2021 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een hotel gezeten waar op dat moment ook een of ander event was waar heel veel vrouwen in lingerie rondliepen. Kwam ik na een dag werken terug in het hotel liepen er ineens vrouwen in lingerie voorbij. Maar even in mijn ogen gewreven toen en maar aan de bar gaan zitten.
De meeste hadden netjes een badjas aan als ze door het hotel liepen.
Vaak gaat het ook om gezien worden. Duurdere fles drank dan je buurman bestellen en dan ben je het mannetje. In plaats van gewoon even zelf genieten.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welkom in de vieze wereld van veel geld.
quote:Op maandag 11 januari 2021 22:03 schreef bitterbal het volgende:
ik doe een kwiwi
truste
[ afbeelding ]
Ligt aan je karakter daar, als je een geldpipo bent en je laat het even hangen dan ben je die avond de keizer van het universum eventjes.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vaak gaat het ook om gezien worden. Duurdere fles drank dan je buurman bestellen en dan ben je het mannetje. In plaats van gewoon even zelf genieten.
NEE.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:03 schreef bitterbal het volgende:
ik doe een kwiwi
truste
[ afbeelding ]
Ik ben een introverte jongeman met weinig geld.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt aan je karakter daar, als je een geldpipo bent en je laat het even hangen dan ben je die avond de keizer van het universum eventjes.
Wel met een botsauto geheel volgens de trend.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben een introverte jongeman met weinig geld.
Gezinsauto inderdaadquote:Op maandag 11 januari 2021 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel met een botsauto geheel volgens de trend.
Hoe is het met vriendin, negatief getest?
Roze?quote:Op maandag 11 januari 2021 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee, dat zit niet in de mal. Maar haar kleuren zeg maar.
Kan nog zijn dat je helemaal los gaat op zo'n avond, ik heb geïnteresseerd en geïntrigeerd op krab zitten kauwen maar wat neefjes drukten Robbie Williams wel richting lelijke stukadoor die avondquote:Op maandag 11 januari 2021 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben een introverte jongeman met weinig geld.
Duim zit bij jou dan wel op een aparte plek.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hahahaha met zo'n DUIMPJE omhoog?
Is namelijk een duimpje... van die kabout bij ama... Duim.
Ik hoor goede verhalen over de sc van ONZ.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:07 schreef Solotovski het volgende:
Hoi, ik zoek een sc waar de mods mij met rust laten.
quote:Op maandag 11 januari 2021 22:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Duim zit bij jou dan wel op een aparte plek.
Onz heeft kutmods, gc nietquote:Op maandag 11 januari 2021 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoor goede verhalen over de sc van ONZ.
Ik ben niet zo snel star struck. Of het moet Dua Lipa zijn die op mijn schoot zit, maar dat zou iedereen begrijpen.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan nog zijn dat je helemaal los gaat op zo'n avond, ik heb geïnteresseerd en geïntrigeerd op krab zitten kauwen maar wat neefjes drukten Robbie Williams wel richting lelijke stukadoor die avond
Roze en zwart natuurlijk.quote:
Je kent Ama toch nog wel?quote:Op maandag 11 januari 2021 22:07 schreef Solotovski het volgende:
Hoi, ik zoek een sc waar de mods mij met rust laten.
Roze en zwart zijn wel mijn kleuren ja en glitter. Ben benieuwd.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Roze en zwart natuurlijk.En er zitten glitters in de baard maar dat zie je niet heel goed. Zal een foto maken als hij af is.
Ja wel eens van gehoordquote:
14 jaar fok ervaringquote:Op maandag 11 januari 2021 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En waarom zouden wij jou willen adopteren? Wat heb jij ons te bieden?
Verzuurd, weggekwijnd, alcoholverslaving, werkloos, geen menselijk contact, 3 onderbroeken met bruine vlekken op de vloer?quote:
Solo is echt zwaar kut, drugsverslaafd, onaantrekkelijk, schriel mannetje, onhygiënisch, geen geld, kansloos type ook maar heeeyyyyy het is Solo dus ik mag hem wel.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En waarom zouden wij jou willen adopteren? Wat heb jij ons te bieden?
Ik ben beregezellig, uitstraling weetquote:
Geen van allen eigenlijk.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verzuurd, weggekwijnd, alcoholverslaving, werkloos, geen menselijk contact, 3 onderbroeken met bruine vlekken op de vloer?
Kijk al heb je dit echt meegemaakt, ik heb ook echt wel bizarre dingen meegemaakt. Laat dan namen van beroemdheden eruit. Voegt niets toe en mensen geloven er daardoor geen zak van.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan nog zijn dat je helemaal los gaat op zo'n avond, ik heb geïnteresseerd en geïntrigeerd op krab zitten kauwen maar wat neefjes drukten Robbie Williams wel richting lelijke stukadoor die avond
Ik ben vies hard aangekomen manquote:Op maandag 11 januari 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Solo is echt zwaar kut, drugsverslaafd, onaantrekkelijk, schriel mannetje, onhygiënisch, geen geld, kansloos type ook maar heeeyyyyy het is Solo dus ik mag hem wel.
ik nietquote:Op maandag 11 januari 2021 22:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ben vies hard aangekomen man
Is zo hoorquote:Op maandag 11 januari 2021 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kijk al heb je dit echt meegemaakt, ik heb ook echt wel bizarre dingen meegemaakt. Laat dan namen van beroemdheden eruit. Voegt niets toe en mensen geloven er daardoor geen zak van.
Ah, hier zuigt ie dus ook van alles uit zn duimquote:Op maandag 11 januari 2021 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kijk al heb je dit echt meegemaakt, ik heb ook echt wel bizarre dingen meegemaakt. Laat dan namen van beroemdheden eruit. Voegt niets toe en mensen geloven er daardoor geen zak van.
Krijg je van je moeder goed te eten mee tegenwoordig dan?quote:Op maandag 11 januari 2021 22:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja zal, heb ik ook wel soortgelijk meegemaakt maar hoor je mij dan die namen zeggen?quote:
echt VIESDIK nu of waquote:Op maandag 11 januari 2021 22:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ze appte me vanavond dat ze andijviestamppot over heeft en voor me invriestquote:Op maandag 11 januari 2021 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je van je moeder goed te eten mee tegenwoordig dan?
104 nu man fml moet weer stevig aan de drugsquote:
KOEKOEKJESquote:Op maandag 11 januari 2021 22:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
104 nu man fml moet weer stevig aan de drugs
Mmmmmm koekjesquote:Op maandag 11 januari 2021 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
KOEKOEKJES
of na ja, doe maar niet koekjes ahahaha
Waarom, dat is een beetje raar, die mensen waren er nu eenmaal erbij en dat maakt het verhaal juist wat spek en schwung en het is zo, dit was op een saaie dinsdag of woensdag, moet je eens op zondag daar rondlopen in The Blue Marlin of zoquote:Op maandag 11 januari 2021 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja zal, heb ik ook wel soortgelijk meegemaakt maar hoor je mij dan die namen zeggen?
Dan zeg je gewoon “met wat andere lui.”
Geperste kop.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gestampte varkensleverkoekjes met aromat
Geen erwten?quote:Op maandag 11 januari 2021 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gestampte varkensleverkoekjes met aromat
Dierenhoofd blijft lekker hè?quote:Op maandag 11 januari 2021 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.zeeuwseankers(...)ostekop-en-varianten
[ afbeelding ]
@UitStraling, ik vind je echt een topkerel, maar het enige wat je met dergelijke posts bereikt is dat er hier a) mensen zijn die je toch niet geloven b) anderen vinden dat hun eigen leven nog kutter dan kut is omdat ze dat nooit meemaken. Mij maakt het niet uit hoor, als een van de twee je bedoeling is dan snap ik het, anders snap ik de lol van het continue vertellen van dergelijke belevenissen nietquote:Op maandag 11 januari 2021 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom, dat is een beetje raar, die mensen waren er nu eenmaal erbij en dat maakt het verhaal juist wat spek en schwung en het is zo, dit was op een saaie dinsdag of woensdag, moet je eens op zondag daar rondlopen in The Blue Marlin of zo
Zit wel wat in, zal ik stoppen met Fok! dan?quote:Op maandag 11 januari 2021 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:Uitstraling, ik vind je echt een topkerel, maar het enige wat je met dergelijke posts bereikt is dat er hier a) mensen zijn die je toch niet geloven b) anderen vinden dat hun eigen leven nog kutter dan kut is omdat ze dat nooit meemaken. Mij maakt het niet uit hoor, als een van de twee je bedoeling is dan snap ik het, anders snap ik de lol van het continue vertellen van dergelijke belevenissen niet
Eerste je grote aankondigingquote:Op maandag 11 januari 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit wel wat in, zal ik stoppen met Fok! dan?
Zeg het hemquote:Op maandag 11 januari 2021 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:Uitstraling, ik vind je echt een topkerel, maar het enige wat je met dergelijke posts bereikt is dat er hier a) mensen zijn die je toch niet geloven b) anderen vinden dat hun eigen leven nog kutter dan kut is omdat ze dat nooit meemaken. Mij maakt het niet uit hoor, als een van de twee je bedoeling is dan snap ik het, anders snap ik de lol van het continue vertellen van dergelijke belevenissen niet
nee man, als je er plezier in hebt waarom zou jequote:Op maandag 11 januari 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit wel wat in, zal ik stoppen met Fok! dan?
Ja dat is nog net te vroegquote:Op maandag 11 januari 2021 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerste je grote aankondiging
en foto's van z'n auto. en z'n rooie bank.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerste je grote aankondiging
Een eenzaam leeg podium?quote:Op maandag 11 januari 2021 22:35 schreef Koen66 het volgende:
Ik lees je posts trouwens altijd met een glimlach hoor, ik probeerde ff te snappen wat er voor jou inzit @:uitstraling
Ach joh doe eens niet zo jaloers, die kun jij over tien jaar ook makkelijk betalen hoor als ik je karakter een beetje goed inschat, meer dan wie dan ook hierquote:Op maandag 11 januari 2021 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en foto's van z'n auto. en z'n rooie bank.
Een rode bank kan je zo ophalen bij de kringloop.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ach joh doe eens niet zo jaloers, die kun jij over tien jaar ook makkelijk betalen hoor als ik je karakter een beetje goed inschat, meer dan wie dan ook hier
Ja en die van mij kost echt geen kont, de auto wel dan.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een rode bank kan je zo ophalen bij de kringloop.
Als je nog een paar jaar in lockdown zit is vooral psychiater een gewild beroepquote:Op maandag 11 januari 2021 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik nog een paar jaar in lockdown zit heb ik ook bergen geld bespaard aan de kapper en de masseur.
Niks jaloers manquote:Op maandag 11 januari 2021 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ach joh doe eens niet zo jaloers, die kun jij over tien jaar ook makkelijk betalen hoor als ik je karakter een beetje goed inschat, meer dan wie dan ook hier
Heb je ook al een meisje inmiddels of zit dat er niet in?quote:Op maandag 11 januari 2021 22:41 schreef Solotovski het volgende:
2 weken geleden nog kappertje gepakt
Lekker man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |